Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

Himmel og hav skrev (3 minutter siden):

Et lite rop om hjelp fra tredje rhododendron til høyre. Kan noen forbarme seg over en stakkar med en ny dorull, ei flaske eplemost og et pledd? Med mindre det er Stjerna som kommer så anbefales det svømmeklype på nesa og vernebriller. 

Jeg kommer hjortende i improvisert hazmat suit - har ikke pledd, men kanskje @Spurvugla har vært hekleflittig på bussen og kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sug lut skrev (6 minutter siden):

Jeg kommer hjortende i improvisert hazmat suit - har ikke pledd, men kanskje @Spurvugla har vært hekleflittig på bussen og kan hjelpe?

Takk. Alt hjelper. Om noen kunne dra i gang litt allsang i lavvoen så har jeg underholdning også gjennom natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (25 minutter siden):

Jeg kommer hjortende i improvisert hazmat suit - har ikke pledd, men kanskje @Spurvugla har vært hekleflittig på bussen og kan hjelpe?

Stakkars mennesker/hjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (55 minutter siden):

Et lite rop om hjelp fra tredje rhododendron til høyre. Kan noen forbarme seg over en stakkar med en ny dorull, ei flaske eplemost og et pledd? Med mindre det er Stjerna som kommer så anbefales det svømmeklype på nesa og vernebriller. 

Salget av nedentilklutene gikk dårlig så jeg kommer så fort jeg kan. De er myyyyye bedre enn dopapir. Myke og dufter lavendel. 

Tror vi trenger noe mer som dufter her så jeg har nå plassert ut 67 stk flasker med duftolje og ekstra lange pinner.

Begynner å lukte blomstereng her nå

🏵️🌸🌺💮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (På 2.12.2022 den 13.18):

Husket staken? Stake må vi ha🕯️

Hvis pedofili-staken blir med, så skal i alle fall ikke min sønn gå alene i herregarderoben på Drammensbadet! Han kan kun spise glutenfritt også! 

Anonymkode: 21ece...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvis pedofili-staken blir med, så skal i alle fall ikke min sønn gå alene i herregarderoben på Drammensbadet! Han kan kun spise glutenfritt også! 

Anonymkode: 21ece...c97

Og jeg håper all mat blir merket, selv om det er utrolig slitsomt å skrive en liten lapp ved siden av hver rett. Tenk om det jeg tror er vegetargryte inneholder kjøtt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira skrev (6 minutter siden):

Og jeg håper all mat blir merket, selv om det er utrolig slitsomt å skrive en liten lapp ved siden av hver rett. Tenk om det jeg tror er vegetargryte inneholder kjøtt!!!

Spesielt hvis maten er tyrkisk eller eventuelt den serveres eller lages av tyrkiske menn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (40 minutter siden):

Spesielt hvis maten er tyrkisk eller eventuelt den serveres eller lages av tyrkiske menn!!

Nemlig! I tillegg har jeg bare 1200 kroner igjen å leve for frem til julaften. Holder det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (8 minutter siden):

Nemlig! I tillegg har jeg bare 1200 kroner igjen å leve for frem til julaften. Holder det?

Ikke hvis strømmen er like dyr som nå…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (9 timer siden):

Jeg kommer hjortende i improvisert hazmat suit - har ikke pledd, men kanskje @Spurvugla har vært hekleflittig på bussen og kan hjelpe?

Jaha, bikinien nærmer seg ferdig (den skal jo være snau over stussen), så da kan jeg sette i gang med hazmat suit. Går det greit med akryl? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurvugla skrev (2 timer siden):

Jaha, bikinien nærmer seg ferdig (den skal jo være snau over stussen), så da kan jeg sette i gang med hazmat suit. Går det greit med akryl? 

Jada. Må bare være forsiktig rundt varme. Eii saa peittää og sånn. Jeg antar at ikke matforgiftningspromper vil selvantenne? Men @Himmel og hav, om du har fakkel bak tredje rhododendron må du være forsiktig, gass er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (8 timer siden):

Nemlig! I tillegg har jeg bare 1200 kroner igjen å leve for frem til julaften. Holder det?

Jeg regner med at den summen er pr dag? Ellers er du ressurssvak og burde ikke hatt barn. Har man mindre enn 80 000,- utbetalt i mnd er lavtlønnet og uten rett til å være glad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (På 8.12.2022 den 22.57):

Å den! Det var den berekraftige lasagnen min, der både kjøt, grønnsaker og pasta er byta ut med diverse belgfrukter og kverna frø. Ein skvett måkevin sett prikken over i'en. Bedre enn originalen skal eg sei dykk!

Sjølv har eg teflonmage, ingen ting kan skade fordøyelsen her. Kan bli rett luftig, det er det heile. Heldigvis er det verken lyd eller lukt frå prompen. 

Ellers trur eg alarmen bør vere høgare då eg er litt brydd med hørsel, ei koronaseinskade. Forsvann saman med smaks- og luktesans. 

Men det er litt meir bevegelse i buskene her enn vinden kan skuldast for, og eg synes eg ser noko som liknar folk ja...

Kokte du bønnene etter at du hadde bløtlagt dem? Hvis ikke kan hele gjengen også ha fått cyanid-forgiftning - kanskje ikke så rart du har fått litt nevrologiske problemer i det siste? Vi har en - iflg. en kverulant - en lavtlønnet lege på forumet, så kanskje hun kan få sjekket deg og Himmel og hav. Det mest bekymringsverdige er jo de som ikke roper etter hjelp, slik Himmel og hav gjør - i hvert fall lærte jeg det på et førstehjelpskurs en gang på 1700-tallet.

Himmel og hav, jeg har teppe i en farge som skjuler alle illeluktene flekker, og jeg har eplemost fra Hardanger OG dopapir - har nettopp utvidet beredskapslageret mitt, så er beredt her. Bortsett fra spriten, den tror jeg dunster bort på flasken på merkelig vis... Må utvide med blåbær, for har fått så dårlig nattsyn, så om du kan synge en linje O'helga natt og neste Highway to Hell, annen hver gang - så er jeg sikker på å finne deg og ikke går inn i et bakholdsangrep. Immodium er også ønsket? Mulig beredskapsapoteket har det også, har i hvert fall noen tabletter der, tar med det som ser best ut...

- hiikk -

Anonymkode: e5d49...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommer er best skrev (23 timer siden):

Salget av nedentilklutene gikk dårlig så jeg kommer så fort jeg kan. De er myyyyye bedre enn dopapir. Myke og dufter lavendel. 

Tror vi trenger noe mer som dufter her så jeg har nå plassert ut 67 stk flasker med duftolje og ekstra lange pinner.

Begynner å lukte blomstereng her nå

🏵️🌸🌺💮 

NEI - NEI - NEI!!!

Må ikke bruke nedentilklutene til dopapri!!!!

Det er bare et tidsspørsmål før damene som har gjort narr av Sydenkluter og andre kluter vil oppdage at de ikke har råd til å dusje fire ganger om dagen - og da må de ha vaskekluter.

Du sitter på en nedentil- og oventilklut-gullgruve, bare vi har litt is i magen! Vi kan selge dem til ågerpris i løpet av helgen, for nå har jo svenskene stengt enda et atomkraftverkt og strømprisene vil skyte i været.

Tenk hvor mye hyllebærvin vi kan få for salget av klutene! Og de 67 flaskene med duftolje, de deler vi opp i mindre emballasje - for klutangstdamene vil nok betale enda mer for godlukt for å skjule at de ikke lenger har råd til å dusje. Vi må bare sørge for å bruke gode salgsargument, regne på hva de sparer frem til mai ved å bruke kluter.

- hiiik -

Anonymkode: e5d49...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (16 timer siden):

Spesielt hvis maten er tyrkisk eller eventuelt den serveres eller lages av tyrkiske menn!!

Ikke noe problem, de tyrkiske mennene tar vår egen Tyrkia-dame seg av!

Anonymkode: e5d49...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Ikke noe problem, de tyrkiske mennene tar vår egen Tyrkia-dame seg av!

Anonymkode: e5d49...874

Hu tek dæm æille sju! Ittno knussel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

NEI - NEI - NEI!!!

Må ikke bruke nedentilklutene til dopapri!!!!

Det er bare et tidsspørsmål før damene som har gjort narr av Sydenkluter og andre kluter vil oppdage at de ikke har råd til å dusje fire ganger om dagen - og da må de ha vaskekluter.

Du sitter på en nedentil- og oventilklut-gullgruve, bare vi har litt is i magen! Vi kan selge dem til ågerpris i løpet av helgen, for nå har jo svenskene stengt enda et atomkraftverkt og strømprisene vil skyte i været.

Tenk hvor mye hyllebærvin vi kan få for salget av klutene! Og de 67 flaskene med duftolje, de deler vi opp i mindre emballasje - for klutangstdamene vil nok betale enda mer for godlukt for å skjule at de ikke lenger har råd til å dusje. Vi må bare sørge for å bruke gode salgsargument, regne på hva de sparer frem til mai ved å bruke kluter.

- hiiik -

Anonymkode: e5d49...874

Finnes det en klut-app? Hvis ikke, er det noen som har mer realfag enn meg som kan finne opp en? Den bør jo markedsføres godt i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (39 minutter siden):

Finnes det en klut-app? Hvis ikke, er det noen som har mer realfag enn meg som kan finne opp en? Den bør jo markedsføres godt i forkant.

Nå har jeg googlet meg gal, men det eksisterer ikke. Jeg kan gjerne designe en app, men jeg tenker vi må bli enig i navnet først. Forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Kokte du bønnene etter at du hadde bløtlagt dem? Hvis ikke kan hele gjengen også ha fått cyanid-forgiftning - kanskje ikke så rart du har fått litt nevrologiske problemer i det siste? Vi har en - iflg. en kverulant - en lavtlønnet lege på forumet, så kanskje hun kan få sjekket deg og Himmel og hav. Det mest bekymringsverdige er jo de som ikke roper etter hjelp, slik Himmel og hav gjør - i hvert fall lærte jeg det på et førstehjelpskurs en gang på 1700-tallet.

Himmel og hav, jeg har teppe i en farge som skjuler alle illeluktene flekker, og jeg har eplemost fra Hardanger OG dopapir - har nettopp utvidet beredskapslageret mitt, så er beredt her. Bortsett fra spriten, den tror jeg dunster bort på flasken på merkelig vis... Må utvide med blåbær, for har fått så dårlig nattsyn, så om du kan synge en linje O'helga natt og neste Highway to Hell, annen hver gang - så er jeg sikker på å finne deg og ikke går inn i et bakholdsangrep. Immodium er også ønsket? Mulig beredskapsapoteket har det også, har i hvert fall noen tabletter der, tar med det som ser best ut...

- hiikk -

Anonymkode: e5d49...874

Bløytlegging er for pyser. Det er berre å koke dei lenge nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså!! Nå kom det frem at det er en bruker som sitter på 700!! Tusen !!! Ubåter! Det må da kunne brukes som transportmiddel eller?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Kokte du bønnene etter at du hadde bløtlagt dem? Hvis ikke kan hele gjengen også ha fått cyanid-forgiftning - kanskje ikke så rart du har fått litt nevrologiske problemer i det siste? Vi har en - iflg. en kverulant - en lavtlønnet lege på forumet, så kanskje hun kan få sjekket deg og Himmel og hav. Det mest bekymringsverdige er jo de som ikke roper etter hjelp, slik Himmel og hav gjør - i hvert fall lærte jeg det på et førstehjelpskurs en gang på 1700-tallet.

Himmel og hav, jeg har teppe i en farge som skjuler alle illeluktene flekker, og jeg har eplemost fra Hardanger OG dopapir - har nettopp utvidet beredskapslageret mitt, så er beredt her. Bortsett fra spriten, den tror jeg dunster bort på flasken på merkelig vis... Må utvide med blåbær, for har fått så dårlig nattsyn, så om du kan synge en linje O'helga natt og neste Highway to Hell, annen hver gang - så er jeg sikker på å finne deg og ikke går inn i et bakholdsangrep. Immodium er også ønsket? Mulig beredskapsapoteket har det også, har i hvert fall noen tabletter der, tar med det som ser best ut...

- hiikk -

Anonymkode: e5d49...874

Beklager. Duppa av litt, men rensker stemmen for O helga natt nå. Tror formen har kommet seg såpass at jeg kan vurdere å nærme meg menneskeheten igjen. Tenkte bare å ta en liten tur innom antikalendianerne og sleike på kaffekoppene deres, bare sånn i tilfelle dette er smittsomt. Er jeg i så fall å regne som et biologisk våpen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke Himmel og hav så alle kluter er i behold.

Raska sammen alle duftpinneflaskene og.

Her håper jeg det kommer en smarting på banen å utvikler en klutapp kjapt.

Kommer ikke på noe navn til appen, men kom opp med noe vi kan bruke for å reklamere.

Hva tenker dere om dette?

Er du muggen i stussen og ikke har råd til dussjen så har vi kluten til finpussen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurvugla skrev (4 timer siden):

Ai, ai, ai, denne bussen stoppet visst ikke i Langesund. Nå er jeg i Kristiansand. Noen som kan plukke meg opp? Gjerne med ubåt.

Hvis du durer innom avdelingen til jobben min i Kristiansand, kan du sikkert få låne en lift, eller en gravemaskin å kjøre videre med. Bare husk å be om skikkelige horelys så du synes på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (4 timer siden):

Hvis du durer innom avdelingen til jobben min i Kristiansand, kan du sikkert få låne en lift, eller en gravemaskin å kjøre videre med. Bare husk å be om skikkelige horelys så du synes på veien.

Den HMS-ansatte har tatt tidlig juleferie, forstår jeg ;)

Eller... er den HMS-ansvarlige egentlig ikke på ferie, men undercover der du jobber hele året, men egentlig medlem av antikalendrianerne.

@Spurvugla velg småveier, i tilegg til LillaGorillas HMS-ansvarlige varsler UP. Om du har lappen for lift, gravemaskin o.l. kan du forresten bare se bort fra dette.

Anonymkode: e5d49...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...