Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Tråden avgikk brått og brutalt ved døden da enkelte brukere ankom. Sjelden har man vel sett tydeligere at folk trekker seg unna når enkelte nick blander seg inn. 
 

God jul til alle 🎄

Anonymkode: 8205a...032

Det speiler dessverre hvordan forumet er blitt. Kanskje admin ser det også og kan få til en endring.

Anonymkode: e5d49...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oslofrk skrev (11 timer siden):

Oioioioi!

Det har åpenbart gått hett for seg i julen. Det kan virke som alle forumdamer har hatt mer enn nok med høne pøne, mann Brann og 7 slag.

Jeg vil gjerne ønske alle kalender-piker goood jul! 

Håper dere har en like avslappet første-dag som meg: frokost, tur, frokost, sofa og lego med ungen, kaffe og konfekt!

Jula er strålende, og riktig god jul til deg også! Det gikk mark og møll og melbiller og pestrotter i tråden, gitt, så den måtte kastes. Usj, så ekkelt med skadedyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ser at kalenderen ikke ble helt som planlagt?

@Miss Marple tror blant annet at de som har nøtteallergi ikke kan spise mandler - hun må nok lese litt mer på nyåret!

Er det rart at julekalenderen i følge dere selv, gikk litt skeis? Hva var egentlig målet med denne "kalenderen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (På 16.12.2022 den 19.25):

Typisk! Tenker ikke på de med nøtteallergi! 

Seriøst? Vet du ikke at mandel ikke er nøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvor er julekalender 2023???? Det er enda ikke for sent.

Anonymkode: a2f5f...10c

Vi ser jo grunnen her. Trådene blir befengt av skadedyr som evner å drepe all glede og kreativitet. De gode folka orker ikke. 

Anonymkode: 8205a...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi ser jo grunnen her. Trådene blir befengt av skadedyr som evner å drepe all glede og kreativitet. De gode folka orker ikke. 

Anonymkode: 8205a...032

Jeg så det nå da jeg leste ordentlig gjennom de siste sidene. Dumt at skadedyr har kommet seg inn her, skulle vært utryddet.

Anonymkode: a2f5f...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg så det nå da jeg leste ordentlig gjennom de siste sidene. Dumt at skadedyr har kommet seg inn her, skulle vært utryddet.

Anonymkode: a2f5f...10c

Jepp. Pest, mark og melbiller, som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Hvor er julekalender 2023???? Det er enda ikke for sent.

Anonymkode: a2f5f...10c

Så lag en selv da, men ikke regn med at det vil være glede hele veien frem til jul. 

Anonymkode: a0fcb...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så lag en selv da, men ikke regn med at det vil være glede hele veien frem til jul. 

Anonymkode: a0fcb...0a9

Hvorfor ikke? Har du tenkt å ødelegge?

Anonymkode: a2f5f...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (47 minutter siden):

Jepp. Pest, mark og melbiller, som sagt.

Jeg for min del har hatt en strålende start på desember.

1. Desember hadde jeg skadedyrkontroll på besøk som satte ut hele 10 musefeller i mine loftsboder. Så jeg skal kose meg med en nydelig kalender der jeg skal fjerne skadedyr og sette ut fellene igjen gjennom hele desember.

2. Desember fikk jeg en død mus.

3. Desember trodde jeg skulle gå i samme tralt som dag 1 og 2, men neida 3. desember skuffer ikke for i dag fikk jeg endelig litt pest også da jeg våknet opp til et avkom som spydde ned stuegulvet. 

Nå venter jeg spent på mark og melbiller. Om jeg ikke får noe av det i min kalender vurderer jeg å la noen av musene ligge litt ekstra lenge i fellen så jeg i det minste får noen mark.

«Vårt første lys vi tenner, skadedyr og pest vi venter på»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliea Ruler skrev (1 minutt siden):

Jeg for min del har hatt en strålende start på desember.

1. Desember hadde jeg skadedyrkontroll på besøk som satte ut hele 10 musefeller i mine loftsboder. Så jeg skal kose meg med en nydelig kalender der jeg skal fjerne skadedyr og sette ut fellene igjen gjennom hele desember.

2. Desember fikk jeg en død mus.

3. Desember trodde jeg skulle gå i samme tralt som dag 1 og 2, men neida 3. desember skuffer ikke for i dag fikk jeg endelig litt pest også da jeg våknet opp til et avkom som spydde ned stuegulvet. 

Nå venter jeg spent på mark og melbiller. Om jeg ikke får noe av det i min kalender vurderer jeg å la noen av musene ligge litt ekstra lenge i fellen så jeg i det minste får noen mark.

«Vårt første lys vi tenner, skadedyr og pest vi venter på»

En meget tidsriktig oppdatering der! Masse symp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...