Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

Lektor Doppler med tillegg skrev (59 minutter siden):

Leí av å kjøre lastebil, har du noe mer lettkjørt kan vi ta en roadtrip. Trenger stasjonsvogn, fortsatt en del pønsj igjen fra Løiten. 

Det kan vi alltids fikse, har noen lugubre kontakter fra ungdommen som ikke stiller spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er verdt å vente på damer! - og dere kan glede dere! 

Her er både sauna, vinkjeller, boblebad - dog med litt ull og mye såpe… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (3 minutter siden):

Dere er verdt å vente på damer! - og dere kan glede dere! 

Her er både sauna, vinkjeller, boblebad - dog med litt ull og mye såpe… 

Og mye Lut. Jeg tror ingen har sett en større rosin noensinne. Eller en renere. Hei, mens jeg sitter her og gnugger, du hadde ikke kunnet snikskaffe meg en god flaske vin med sugerør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (1 time siden):

 

Blir det jolebord?

Jolebord må vi jo ha! Tenker vi tradisjonsmat eller satser vi på noe mer i tiden? Raw food? Fusion? Hvem skriver lapper til å merke maten med? Jeg har så stygg håndskrift at jeg burde vært lege så jeg bør ikke gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (33 minutter siden):

Og mye Lut. Jeg tror ingen har sett en større rosin noensinne. Eller en renere. Hei, mens jeg sitter her og gnugger, du hadde ikke kunnet snikskaffe meg en god flaske vin med sugerør?

Å beste rosin!

Selvsagt skal du få vin med sugerør! Min minste kunst😎

Det er visst litt oppstyr i resepsjonen - jeg hørte noen rope « horelys» og «nede-klut», så noen av våre venner er muligens ankommet? Å tuske til oss litt vin i dette mylderet, skal jeg lett fikse 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (1 time siden):

Jolebord må vi jo ha! Tenker vi tradisjonsmat eller satser vi på noe mer i tiden? Raw food? Fusion? Hvem skriver lapper til å merke maten med? Jeg har så stygg håndskrift at jeg burde vært lege så jeg bør ikke gjøre det. 

Tenker vi bør ha litt forskjellig.

Hvis jeg tiner i boblebadet når jeg kommer frem så kan jeg godt ta på meg oppgaven med å skrive lapper til de forskjellige matrettene. 

 

Endret av Sommer er best
Tilleggsinformasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav skrev (10 timer siden):

Jolebord må vi jo ha! Tenker vi tradisjonsmat eller satser vi på noe mer i tiden? Raw food? Fusion? Hvem skriver lapper til å merke maten med? Jeg har så stygg håndskrift at jeg burde vært lege så jeg bør ikke gjøre det. 

Burde hatt hyllebærsaft, men jeg har bare mammas plommevin fra 1996 hvis noen vil drikke den til maten. Bare 22%. Ja, og noen svidde smuler av noen krumkaker, ref bildebevis i tidligere tråd.

@Lektor Doppler med tillegg- jeg har en hjullaster med plog du kan låne, du kommer hvertfall frem i snødrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (11 timer siden):

Jolebord må vi jo ha! Tenker vi tradisjonsmat eller satser vi på noe mer i tiden? Raw food? Fusion? Hvem skriver lapper til å merke maten med? Jeg har så stygg håndskrift at jeg burde vært lege så jeg bør ikke gjøre det. 

Jeg tenker at hjemmelaget hvitsaus er en stor nok utfordring for en ung kokk. Så det bør bli hovedretten. 

Anonymkode: 21ece...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (2 timer siden):

Burde hatt hyllebærsaft, men jeg har bare mammas plommevin fra 1996 hvis noen vil drikke den til maten. Bare 22%. Ja, og noen svidde smuler av noen krumkaker, ref bildebevis i tidligere tråd.

@Lektor Doppler med tillegg- jeg har en hjullaster med plog du kan låne, du kommer hvertfall frem i snødrevet. 

Det er jo praktisk, da kan vi lage vei også om vi trenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte selvfølgelig å si at alle sju slaga kommer også som glutenfrie, laktosefrie, lavkalori og lavkarbo.

Jeg tenker de som går på 5-2 dietten bare kan spise 5 slag og hoppe over 2 valgfrie. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (3 minutter siden):

Jeg glemte selvfølgelig å si at alle sju slaga kommer også som glutenfrie, laktosefrie, lavkalori og lavkarbo.

Jeg tenker de som går på 5-2 dietten bare kan spise 5 slag og hoppe over 2 valgfrie. 

 

Jeg regner med at alt er vegansk også? Egg og melkeprodukter er fyfy!!!!

Og steker du det litt lenge kan nok mesteparten gå under knekkebrød -dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (5 minutter siden):

Jeg glemte selvfølgelig å si at alle sju slaga kommer også som glutenfrie, laktosefrie, lavkalori og lavkarbo.

Jeg tenker de som går på 5-2 dietten bare kan spise 5 slag og hoppe over 2 valgfrie. 

 

Jeg har sarah bernard og kransekake laget på skikkelig vis så der er det i alle fall ikke gluten. Men kalorier er det raust med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (9 minutter siden):

Jeg regner med at alt er vegansk også? Egg og melkeprodukter er fyfy!!!!

Og steker du det litt lenge kan nok mesteparten gå under knekkebrød -dietten.

Pokker. Visste jeg hadde glemt noe. 

Setter igang med det samme.

Kanskje noen andre kan skrive lappene til matrettene?

Begynner å koke i topplokket her kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lektor Doppler med tillegg skrev (11 minutter siden):

Jeg har sarah bernard og kransekake laget på skikkelig vis så der er det i alle fall ikke gluten. Men kalorier er det raust med. 

Suuuuuverent.

Et bugnende kakebord er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (3 timer siden):

Jeg glemte selvfølgelig å si at alle sju slaga kommer også som glutenfrie, laktosefrie, lavkalori og lavkarbo.

Jeg tenker de som går på 5-2 dietten bare kan spise 5 slag og hoppe over 2 valgfrie. 

 

Det er den beste løsninga jeg har hørt! Og de som spiser 16-8 kan komme til meg, her er det snart 24 slag i alle fall i planleggingsfasen (noe skal man gjøre i dette boblebadet), det ska'kke stå på det!

Men har du unngått svin? Og er sirupsnippene økologiske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (5 minutter siden):

Det er den beste løsninga jeg har hørt! Og de som spiser 16-8 kan komme til meg, her er det snart 24 slag i alle fall i planleggingsfasen (noe skal man gjøre i dette boblebadet), det ska'kke stå på det!

Men har du unngått svin? Og er sirupsnippene økologiske?

Har dem noe uten kalorier også da det er mange som ta det steget inn i det nye året? Hva sier dem @NotNaomi

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Har dem noe uten kalorier også da det er mange som ta det steget inn i det nye året? Hva sier dem @NotNaomi

Anonymkode: 519e7...953

Du vet at hvis du spiser en gulrot først så blir du slank?

-Kaker du spiser to av går i null på kalorier,  nr to kansellerer nr en.

-Hvis ingen ser deg spise kake legger du ikke på deg.

- Spiser du mange nok julekaker tilsammen vil tyggingen forbrenne flere kalorier en  kakene inneholder.

Sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (30 minutter siden):

Du vet at hvis du spiser en gulrot først så blir du slank?

-Kaker du spiser to av går i null på kalorier,  nr to kansellerer nr en.

-Hvis ingen ser deg spise kake legger du ikke på deg.

- Spiser du mange nok julekaker tilsammen vil tyggingen forbrenne flere kalorier en  kakene inneholder.

Sånn.

Det var bra dem hadde tanker for oss som ikke ønsket fet julemiddag, bare det ikke  blir helt dårekiste-trend. Har dem @mamma til adhd gutt<3 tanker om desserten? 

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det var bra dem hadde tanker for oss som ikke ønsket fet julemiddag, bare det ikke  blir helt dårekiste-trend. Har dem @mamma til adhd gutt<3 tanker om desserten? 

Anonymkode: 519e7...953

Det må bli en halv mandel til hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (45 minutter siden):

Det må bli en halv mandel til hver.

Typisk! Tenker ikke på de med nøtteallergi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (Akkurat nå):

Typisk! Tenker ikke på de med nøtteallergi! 

Nope! Akkurat dem gidder jeg faen ikke å tilrettelegge for. De eneste jeg bryr meg om foruten barna mine er dyr. Så nåde den som forer min fremtidige ( right) katt med noe den er allergisk mot!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (4 minutter siden):

Nope! Akkurat dem gidder jeg faen ikke å tilrettelegge for. De eneste jeg bryr meg om foruten barna mine er dyr. Så nåde den som forer min fremtidige ( right) katt med noe den er allergisk mot!!! 

Skal ikke dyra få en bit sjokolade engang? 

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Har dem noe uten kalorier også da det er mange som ta det steget inn i det nye året? Hva sier dem @NotNaomi

Anonymkode: 519e7...953

Jeg er en paparazzi som holder til i buskene og i luftballong samt går på truger etter og rundt dere her. Jeg har intet å bidra med, så holder meg på kikkerpost mens jeg spiser niste med ribbe med bredt lag fett under svoren, og drikker gløgg med rikelig rødvin, alt varmet på stormkjøkken jeg har i sekken jeg fikk i gave. Så jeg holder meg varm på fett og gløgg mens jeg bruker både øyne og ører flittig. Dere vil se reportasjen om dere i Se&Rør. Sånn utpå nyåret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Jeg er en paparazzi som holder til i buskene og i luftballong samt går på truger etter og rundt dere her. Jeg har intet å bidra med, så holder meg på kikkerpost mens jeg spiser niste med ribbe med bredt lag fett under svoren, og drikker gløgg med rikelig rødvin, alt varmet på stormkjøkken jeg har i sekken jeg fikk i gave. Så jeg holder meg varm på fett og gløgg mens jeg bruker både øyne og ører flittig. Dere vil se reportasjen om dere i Se&Rør. Sånn utpå nyåret. 

Jeg vil ikke være med i reportasjen sammen med resten, så jeg løfter mine tynne mitt beinrangel med en bmi på 18 og kommer opp til stormkjøkken ditt. Jeg tar gjerne både et og to glass sammen med deg😅

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...