Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil ikke være med i reportasjen sammen med resten, så jeg løfter mine tynne mitt beinrangel med en bmi på 18 og kommer opp til stormkjøkken ditt. Jeg tar gjerne både et og to glass sammen med deg😅

Anonymkode: 519e7...953

Jaja. Nå liker jeg best å holde meg skjult og alene, men okay. Du får komme opp da. Jeg kan trenge litt selskap, så får gla-saken handle om resten av gjengen her. Det blir hovedoppslag i nyttårsnummeret. Folk må møte det nye året med humor og happiness. For 2023 kan bli hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Jaja. Nå liker jeg best å holde meg skjult og alene, men okay. Du får komme opp da. Jeg kan trenge litt selskap, så får gla-saken handle om resten av gjengen her. Det blir hovedoppslag i nyttårsnummeret. Folk må møte det nye året med humor og happiness. For 2023 kan bli hardt!

Å nå ble jeg glad i hjerteroten. For du vet det hadde vært hardt å møte det nye året med dårekisten helt alene💔 vi er sterkere når vi er to vi som har så mange diagnoser. Mulig vi kan smelte det ned til en halv😎🤓

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å nå ble jeg glad i hjerteroten. For du vet det hadde vært hardt å møte det nye året med dårekisten helt alene💔 vi er sterkere når vi er to vi som har så mange diagnoser. Mulig vi kan smelte det ned til en halv😎🤓

Anonymkode: 519e7...953

Ikke MED dårekisten. *I* dårekisten 🙂 min OCD gjør at jeg MÅTTE rette på det. Jeg lærte "sterkest alene" men for all del. Jeg trenger ikke å være sååå sær heller. Men hold deg i ro. Du skal få pledd over knoklene og gløgg så det holder. Husk at jeg er paparazzi og har en jobb å gjøre nå. Fra observasjonspost. Og så trenger vi ikke smelte ned diagnosene. Vi må lære oss å leve med det. No problem 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Ikke MED dårekisten. *I* dårekisten 🙂 min OCD gjør at jeg MÅTTE rette på det. Jeg lærte "sterkest alene" men for all del. Jeg trenger ikke å være sååå sær heller. Men hold deg i ro. Du skal få pledd over knoklene og gløgg så det holder. Husk at jeg er paparazzi og har en jobb å gjøre nå. Fra observasjonspost. Og så trenger vi ikke smelte ned diagnosene. Vi må lære oss å leve med det. No problem 😊

 

Hva skulle jeg gjort uten deg? Nå setter jeg virkelig stor pris på og ha en verge❤️ Godt og bli dullet med i stormen av så mange ‘’vanlige folk’’ som en annen her sa det var her.  Jeg tror det var @mamma til adhd gutt<3 ❤️

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva skulle jeg gjort uten deg? Nå setter jeg virkelig stor pris på og ha en verge❤️ Godt og bli dullet med i stormen av så mange ‘’vanlige folk’’ som en annen her sa det var her.  Jeg tror det var @mamma til adhd gutt<3 ❤️

Anonymkode: 519e7...953

Nå tar du mye plass her! Jeg legger litt beroligende i gløggen. Helt naturlige ingredienser,fra naturen,  som jeg trenger fordi det er så mye støy inni meg! Men nå er jo du her så det blir vel ikke sånn urolig og skremmende stillhet med det første 😁 jeg vet ikke helt hva jeg skal fôre deg med, men jeg finner nok på noe. Uvant å være verge så du får klamre deg til håpet om at jeg klarer den bragden.... Nå liker jeg utfordringer da, så du beholder skinn og bein i hvertfall. 

Mor til ADHD-gutt er alltid diplomatisk, så ikke stol 100% på alt hun sier. Men hun er ikke dum. Så hun ser kanskje noe vi ikke ser 😊

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (6 timer siden):

Pokker. Visste jeg hadde glemt noe. 

Setter igang med det samme.

Kanskje noen andre kan skrive lappene til matrettene?

Begynner å koke i topplokket her kjenner jeg.

Jeg kan ihvertfall printer ut lapper!!!

HvEm font skal jeg bruke og HvEm størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ihvertfall printer ut lapper!!!

HvEm font skal jeg bruke og HvEm størrelse?

Så stort som overhodet mulig tenker jeg. Det må synes godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (25 minutter siden):

Jeg kan ihvertfall printer ut lapper!!!

HvEm font skal jeg bruke og HvEm størrelse?

Hvilke og hvilke **

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke og hvilke **

Anonymkode: 519e7...953

Dette var ikke så lett gitt. Enten så forstår du ikke, eller så forstår du og later som om du ikke forstår. Mysterium dette her🤪

Egentlig burde vi jo konsentrere oss mest om å komme frem! Hvor langt har dere andre damer kommet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (3 timer siden):

Det må bli en halv mandel til hver.

Du vet at det er fett i mandler? Er du helt tungnem, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (27 minutter siden):

Dette var ikke så lett gitt. Enten så forstår du ikke, eller så forstår du og later som om du ikke forstår. Mysterium dette her🤪

Egentlig burde vi jo konsentrere oss mest om å komme frem! Hvor langt har dere andre damer kommet? 

Altså jeg har verge for at jeg ikke klarer og ta hånd om meg selv. 

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (15 minutter siden):

Du vet at det er fett i mandler? Er du helt tungnem, eller?

Nærmest dement i følge barna mine. Kan være noe der kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Altså jeg har verge for at jeg ikke klarer og ta hånd om meg selv. 

Anonymkode: 519e7...953

Kanskje vi kunne fått oss et ledsagerbevis gjennom deg? Det kan være fint å ha med på turen sånn i tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira skrev (1 minutt siden):

Kanskje vi kunne fått oss et ledsagerbevis gjennom deg? Det kan være fint å ha med på turen sånn i tilfellet.

Ja hvis du kan samarbeide med @NotNaomi. Du vet det er mange fordeler med ledsagerbevis, du slipper bla og betale for innganger der vi passerer. 

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (1 time siden):

Åssen går det med Jolenek, Miss M? Kommer det noe vettugt ut av han enda?

Jeg tror han har fått litt overdose av Miss M og himkoka baileys, han bare mumler uforståelig om CB, sebramønster og kvinner, uendelige mengder kvinner. Kan han ha sett noe? Eller noen. Har han vært innom Farris bad? Fru Lut tovende i boblebadet kan nok være nok til å ta munn og mæle fra selv den stauteste kar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (1 time siden):

Jeg tror han har fått litt overdose av Miss M og himkoka baileys, han bare mumler uforståelig om CB, sebramønster og kvinner, uendelige mengder kvinner. Kan han ha sett noe? Eller noen. Har han vært innom Farris bad? Fru Lut tovende i boblebadet kan nok være nok til å ta munn og mæle fra selv den stauteste kar. 

Men Sug Lut er jo en mann, så det er ikke så rart. Eller muligens en sånn derre garderobeinfiltrerende og spionerende transkvinne, når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (2 minutter siden):

Men Sug Lut er jo en mann, så det er ikke så rart. Eller muligens en sånn derre garderobeinfiltrerende og spionerende transkvinne, når jeg tenker meg om.

? Trenger assistanse asap! 

Anonymkode: 519e7...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (9 timer siden):

Jeg har sarah bernard og kransekake laget på skikkelig vis så der er det i alle fall ikke gluten. Men kalorier er det raust med. 

Sarah, Sarah - heia Sarah! 
Skål! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja hvis du kan samarbeide med @NotNaomi. Du vet det er mange fordeler med ledsagerbevis, du slipper bla og betale for innganger der vi passerer. 

Anonymkode: 519e7...953

Hva er ledsagerbevis? Paparazzier sniker seg rundt og forbi og i høyden, og hvorfor skal det være bevis for det? Da er jo hele formålet null verdt. Jeg skal heller ikke ut og inn av noe som helst. Jeg er overalt 😄 inngang og utgang, What ever. Om folk aldri så mye peker på "Exit"

"Gå selv" tenker jeg.. 

Og knokkelet har sovnet her. Godt for henne. 

Og jeg går tilbake til eksternt modus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NotNaomi skrev (16 minutter siden):

Hva er ledsagerbevis? Paparazzier sniker seg rundt og forbi og i høyden, og hvorfor skal det være bevis for det? Da er jo hele formålet null verdt. Jeg skal heller ikke ut og inn av noe som helst. Jeg er overalt 😄 inngang og utgang, What ever. Om folk aldri så mye peker på "Exit"

"Gå selv" tenker jeg.. 

Og knokkelet har sovnet her. Godt for henne. 

Og jeg går tilbake til eksternt modus. 

Nå vet vi hvem som drakk opp resten av portvinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt i boblebadet til jeg ligna på Lille Rosin (en barnetvfigur fra forrige århundre.

Kjører selvsagt økologisk, helt uten kcal og uten svin (bortsett fra svineribba, den er vrien å få uten svin).

Har bikubehatter til alle så ingen ser oss spise kaker og dermed legger vi ikke på oss heller.

Genialt.

Og desserten...........

En halv mandel............

Det går da'kke an.

Tenker det samme som Miss M, NØTTEALLERGI.

Så her kjører vi på med 

riskrem, karamellpudding, 

Dronning Maud pudding (ell r d kake 🤔)

hjemmelaget iskrem.

kirsebær kompott og 

rødgrød med fløde. 

Når det gjelder lappene så er eneste kriteriet at de er store nok.

Og beklager så mye det med himkok baileysen, glemte sette 🔺 på dunken. SORRY. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
Kira skrev (5 minutter siden):

Nå vet vi hvem som drakk opp resten av portvinen!

Har jeg røpet noe nå? Det var høyst ufrivillig. Men vi gjør feil. Alle som en og til og med jeg. Fan. 

Men jeg skjønner egentlig ikke hva du snakker om 😯 ikke at det er ditt problem.

Det er et vedvarende problem jeg har. Jeg innser det.. At jeg ikke forstår.

Men nå komer snart hun med fem km linker. Omg 

Endret av NotNaomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (2 minutter siden):

Satt i boblebadet til jeg ligna på Lille Rosin (en barnetvfigur fra forrige århundre.

Kjører selvsagt økologisk, helt uten kcal og uten svin (bortsett fra svineribba, den er vrien å få uten svin).

Har bikubehatter til alle så ingen ser oss spise kaker og dermed legger vi ikke på oss heller.

Genialt.

Og desserten...........

En halv mandel............

Det går da'kke an.

Tenker det samme som Miss M, NØTTEALLERGI.

Så her kjører vi på med 

riskrem, karamellpudding, 

Dronning Maud pudding (ell r d kake 🤔)

hjemmelaget iskrem.

kirsebær kompott og 

rødgrød med fløde. 

Når det gjelder lappene så er eneste kriteriet at de er store nok.

Og beklager så mye det med himkok baileysen, glemte sette 🔺 på dunken. SORRY. 

 

Store nok lapper? Mener du moffeloffer? Du har forresten ved en inkurie glemt fruktcoctail fra boks. Med røde bær. Ikke noe tullete tilsatt "frisk frukt". Men krem. Eneste dessert som gjelder.

Nå skal jeg klø meg på ballene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (45 minutter siden):

Store nok lapper? Mener du moffeloffer? Du har forresten ved en inkurie glemt fruktcoctail fra boks. Med røde bær. Ikke noe tullete tilsatt "frisk frukt". Men krem. Eneste dessert som gjelder.

Nå skal jeg klø meg på ballene.

Selvfølgelig må vi ha fruktcoctail m krem.

Skjønner det har vært litt mye idag. Nå skal jeg ta meg ei lita mugge m himkokbaileys og lukke øya.

Håper alle kan liste seg stille forbi sykkelvogna ihvertfall fram til kl 12.00. 

Og hermetiske pærer på boks. Nam nam.

På forhånd takk 🥰

Endret av Sommer er best
Tilleggsinformasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (10 timer siden):

Du vet at hvis du spiser en gulrot først så blir du slank?

-Kaker du spiser to av går i null på kalorier,  nr to kansellerer nr en.

-Hvis ingen ser deg spise kake legger du ikke på deg.

- Spiser du mange nok julekaker tilsammen vil tyggingen forbrenne flere kalorier en  kakene inneholder.

Sånn.

Drikker du nok vann rett etter kakene, sper du ut kaloriene til nesten ingenting. Homeopatisk metode.

Anonymkode: 21ece...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...