Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

Lektor Doppler med tillegg skrev (1 minutt siden):

Og dobbeltclutch. Men jeg nærmer meg  9. nå! 

Allerede? 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lektor Doppler med tillegg skrev (1 time siden):

Will do! Du bor like bortenfor E18? jeg er ikke så god på å rygge. Eller stoppe. 

Du ser meg, tar på horete, glorete joleljus og vifter med portvinsflaska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (5 timer siden):

Jeg er såpass gammeldags og satt at jeg holder meg til sebratrusa. 

Jeg tar med meg zebratrusa og noen flasker med dr. loosen🥂Er så klar for å komme meg ut blant folk og gjetter at jeg kan bli observert i gangene med knekk i knærne🚶🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme og dytte meg opp Korketrekkeren? Gamlegamle E18 retning Langesund er tung, selv med el-sykkel. Mørkt er det også, men nå er jeg altså forbi Langangen. Håpa et øyeblikk at Langangen liksom var inngangen til Langesund, men google sier at det er et stykke igjen. Mulig jeg må overnatte. Har forresten ingenting med dyreprint i garderoben, så jeg tok en råsjanse på at min bikini med flamingoer på duger. I rett belysning kan strekkmerkene mine også minne vagt om sebra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (Akkurat nå):

Kan noen komme og dytte meg opp Korketrekkeren? Gamlegamle E18 retning Langesund er tung, selv med el-sykkel. Mørkt er det også, men nå er jeg altså forbi Langangen. Håpa et øyeblikk at Langangen liksom var inngangen til Langesund, men google sier at det er et stykke igjen. Mulig jeg må overnatte. Har forresten ingenting med dyreprint i garderoben, så jeg tok en råsjanse på at min bikini med flamingoer på duger. I rett belysning kan strekkmerkene mine også minne vagt om sebra. 

Regner med du tok med ronketeltet, så en overnatting tåler du sikkert. Men pass på hvilke signaler du sender ut med den bikinien, google flamingoer og swinging, så ser du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (6 minutter siden):

Regner med du tok med ronketeltet, så en overnatting tåler du sikkert. Men pass på hvilke signaler du sender ut med den bikinien, google flamingoer og swinging, så ser du.

Hm, det har jeg visst lest en gang, så dette kan bli interessant. Jeg er ikke kresen, jeg. Det ble vel slått fast en gang for alle bak i sauehenger'n til Superdolly en tidligere adventskalender :D

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillaGorilla♥♥ skrev (15 minutter siden):

Regner med du tok med ronketeltet, så en overnatting tåler du sikkert. Men pass på hvilke signaler du sender ut med den bikinien, google flamingoer og swinging, så ser du.

Må jeg grave ut øynene mine etter jeg googler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (11 minutter siden):

Ypperlich!

Jeg ler så fært at jeg ikke klarer å løpe til bussen!

Kan jeg haike med noen fra Oslo?

Du kan sitte på med meg hvis du tåler Champagnegaloppen og Radetzky march på repeat hele veien? Øver til nyttårskonsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (3 minutter siden):

Du kan sitte på med meg hvis du tåler Champagnegaloppen og Radetzky march på repeat hele veien? Øver til nyttårskonsert.

Får jeg bare litt champagne i toppen av glasset, så er det null problem! 
Skål! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oslofrk skrev (1 minutt siden):

Får jeg bare litt champagne i toppen av glasset, så er det null problem! 
Skål! 

Du kan ta hele flaska for min del altså. Jeg ryker rett på noen sterke drinker i det sekundet bilen er parkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav skrev (1 time siden):

Hm, det har jeg visst lest en gang, så dette kan bli interessant. Jeg er ikke kresen, jeg. Det ble vel slått fast en gang for alle bak i sauehenger'n til Superdolly en tidligere adventskalender :D

Godt det er noe(n) som er billig i disse harde tider. Tror vi bør bruke det for alt det (du) er verdt 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (Akkurat nå):

Godt det er noe(n) som er billig i disse harde tider. Tror vi bør bruke det for alt det (du) er verdt 😏

For å snu på det så var Jolenek både hard og billig samtidig. Om han er verdt det, derimot, er jeg mer usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (Akkurat nå):

For å snu på det så var Jolenek både hard og billig samtidig. Om han er verdt det, derimot, er jeg mer usikker på.

Vi kan jo bruke Himmel og hav som en lokkedue, så ser vi hvilken retning han går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er jeg? Hvor går jeg? Og hvordan?@Kira, har jeg inntatt bannebenken på hotellet eller er jeg i limbo, dvs ca Hanakleiva? Jeg tror jeg har mistet meg. Hvis noen av dere passerer noe mørkt, pukkelrygget og sidevuggende i veikanten i nordre Vestfold så ta meg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (15 minutter siden):

Hvem er jeg? Hvor går jeg? Og hvordan?@Kira, har jeg inntatt bannebenken på hotellet eller er jeg i limbo, dvs ca Hanakleiva? Jeg tror jeg har mistet meg. Hvis noen av dere passerer noe mørkt, pukkelrygget og sidevuggende i veikanten i nordre Vestfold så ta meg med!

Jeg skal be ørnen min om å holde utkikk, han har bedre syn enn meg (spesielt når jeg er småfull på portvin). Du må dog holde deg edru til vi er framme, for jeg har ingen anelse om hvor vi skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så godt kjent i Langesund med har heldigvis med meg rutinert kartleser. Holdt på å meie ned en syklist uten lys eller refleks. Tomt batteri kanskje? Jaja. Vi er straks ved oppmøtestedet. Som dere vet har jeg med lavvo, om noen vil ronke der er det sikkert greit. Jeg har ikke med bikini, så jeg kjører full kjerring. Bh og truse. Har til og med på de pene med blonderumpe.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (5 timer siden):

Slåpelikør faktisk! Beskriv? Kan man få noen morsomme halliser av sånt? 

(I mitt hode er slåpelikør brygget på unge uferdig konstruerte ubestemmelige menn med pubbisbart. Stemmer det?)

Hmmmm, denne type menn har jeg ikke hørt om. Høres interessant ut.

_20221201_221327.thumb.JPG.6dbcff403a9696a23e1bb42615d02be7.JPGNå har min stått lagra i et par år så all skåling skjer på eget ansvar.

Regner med det blir endel prøvesmaking på meg når jeg tar fatt på Korketrekkeren.

Hvis det er noen med hengerfeste som får øye på en vinglete sykkel med vogn på slep så har jeg tau og blir meget takknemlig om jeg får knyte meg fast ❤️

Har også blinkende lys på sykkelhjelmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (1 time siden):

Vi kan jo bruke Himmel og hav som en lokkedue, så ser vi hvilken retning han går.

Ikke i retning kvinner, i alle fall. Uansett hva slags lekkerbisken vi lokker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (6 timer siden):

finnes det eget oppheng for hengejur? *spørforenvenn* 

Det kommer litt an på hvor på skalaen du befinner deg. Vi har noen som er sykt rå på håndarbeid her på forumet. Kanskje dette kunne blitt en forretningside for å finansiere turen vår?

Screenshot_20221201-223525~2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med el-sykkel, reinsdyrhornhårbøyle med bjelle og blinkende lys begynner jeg å miste motet. Er det ingen andre som tar E134 vestfra?

Skal forresten hilse fra Seljordsormen, min eneste venn i natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (2 minutter siden):

Selv med el-sykkel, reinsdyrhornhårbøyle med bjelle og blinkende lys begynner jeg å miste motet. Er det ingen andre som tar E134 vestfra?

Skal forresten hilse fra Seljordsormen, min eneste venn i natten. 

Jeg tror du bor i et område uten gatelys! Har du vurdert å flytte til sivilisasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (30 minutter siden):

Selv med el-sykkel, reinsdyrhornhårbøyle med bjelle og blinkende lys begynner jeg å miste motet. Er det ingen andre som tar E134 vestfra?

Skal forresten hilse fra Seljordsormen, min eneste venn i natten. 

Seljordsormen MÅ jo være navnet på snabben til alle menn fra Seljord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...