Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

sug lut skrev (1 time siden):

Av alle fjåsete utspjåka nyord er altså gaslighting kåret til årets ord av Merriam-Webster. Jeg bare nevner det. "Behaviour that manipulates the mind" dekker vel det manglende svaret og kan jo tyde på at de bare later som de ikke kommer. Kanskje de er undercover i huset ditt allerede?

Gaslighting er forøvrig hjertelig adoptert av språklig uformuende her også. Det blir geit på dem i år også.

Wifien er ekstremt treg hjemme i det siste, så kanskje du har rett i at de har flyttet inn undercover mens de snylter uhemmet på både nett og vennskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis vi ikke hører fra Jolenek og CB kan vi lete etter dem med liften. Vi finner de nok, så mange vinduer som vi kan kikke inn i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jooooooda skrev (47 minutter siden):

Hvis vi ikke hører fra Jolenek og CB kan vi lete etter dem med liften. Vi finner de nok, så mange vinduer som vi kan kikke inn i!

Den høyeste jeg har rekker 39 meter opp, så vi finner dem nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oslofrk skrev (1 time siden):

O lykke!

Horelys, lift og kålfargede øyne: Julen er reddet - allerede før 1. desember! 

Takk mine kjære!

🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (45 minutter siden):

Åh Gud, det spille hadde jeg fortrengt. Game’s on, som man sier på godt norsk!

Spillet funker ikke her? 

Anonymkode: 7fe8f...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Spillet funker ikke her? 

Anonymkode: 7fe8f...2b4

Du har rett! Su gluteo, vi trenger ny link!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har el-sykkel, men uten tilhenger, men jeg kjenner jo at henger'n til Superdolly lokker. Jeg har tildels varme minner om livet i høyet i sauehenger'n. Jeg har dårlig med horelys, men kan til gjengjeld bidra med batteridrevne kubbelys til både inne- og utebruk. En ting er imidlertidig bombesikkert. Jeg blir kun med i den liften som skal se inn i første etasje hos folk. Ikke en gang ti ville forumsdamer får meg opp i noe som går 39 meter opp! Burde vi kanskje ringt Tore Strø-møy (fritt etter gammel nabo). Han vet kanskje hvor Jolenek er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På face så sto det at det skulle være jolenek på ungdomsklubben her lørdag? Noen sa det var knute på tråden mellom han og CB? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. desember

Endelig er desember her, og forumet dirrer av spenning og glede. Vil damene lykkes med Jolenek og CB i år? Og hvor mye portvin vil bli konsumert på veien? Miss Marple og Himmel og hav har allerede kastet seg på el-syklene sine. De burde egentlig meldes til barnevernet, fordi i stedet for hjelm har de rare hatter med horelys. På et gatehjørne lenger opp venter LillaGorilla med årets største heisekran. Disse tre damene mener virkelig alvor med å finne Jolenek og CB. I det fjerne hører vi også Sug Lut som går på repeat: Ingen skal få, ingen skal få! Oslofrk og SuperDolly forsøker å muntre Luten opp der, men ingenting virker før det ropes "jooooooda er på plass". Da kan damenes ferd starte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel og hav skrev (12 timer siden):

Jeg har el-sykkel, men uten tilhenger, men jeg kjenner jo at henger'n til Superdolly lokker. Jeg har tildels varme minner om livet i høyet i sauehenger'n. Jeg har dårlig med horelys, men kan til gjengjeld bidra med batteridrevne kubbelys til både inne- og utebruk. En ting er imidlertidig bombesikkert. Jeg blir kun med i den liften som skal se inn i første etasje hos folk. Ikke en gang ti ville forumsdamer får meg opp i noe som går 39 meter opp! Burde vi kanskje ringt Tore Strø-møy (fritt etter gammel nabo). Han vet kanskje hvor Jolenek er?

Jeg har også en sånn liten manuell sak på 3 meter, men den må man dytte selv, om man ikke har noen tisper å leie inn til drahjelp. Den kan du og Chateau Briand få, hvis det er slik at han og Jolenek er uvenner. Hvis det blir for mye snøføyk har han sikkert et ronkehonkle du kan låne. Bare husk på at dere ikke må finne på å ha sex på hverken morsdag eller juledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (11 minutter siden):

1. desember

Endelig er desember her, og forumet dirrer av spenning og glede. Vil damene lykkes med Jolenek og CB i år? Og hvor mye portvin vil bli konsumert på veien? Miss Marple og Himmel og hav har allerede kastet seg på el-syklene sine. De burde egentlig meldes til barnevernet, fordi i stedet for hjelm har de rare hatter med horelys. På et gatehjørne lenger opp venter LillaGorilla med årets største heisekran. Disse tre damene mener virkelig alvor med å finne Jolenek og CB. I det fjerne hører vi også Sug Lut som går på repeat: Ingen skal få, ingen skal få! Oslofrk og SuperDolly forsøker å muntre Luten opp der, men ingenting virker før det ropes "jooooooda er på plass". Da kan damenes ferd starte!

God 1. desember️ alle sammen! Her planlagte jeg å feire med noen glass rødvin , men inspirert av siste dagers folkeopplysning fra avholdsforeningen så blir det i stedet hyllebærsaft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (19 minutter siden):

God 1. desember️ alle sammen! Her planlagte jeg å feire med noen glass rødvin , men inspirert av siste dagers folkeopplysning fra avholdsforeningen så blir det i stedet hyllebærsaft. 

Er du HELT sikker på at hyllebærsaft ikke er kreftfremkallende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (2 minutter siden):

Er du HELT sikker på at hyllebærsaft ikke er kreftfremkallende?

Nei … GUD! Det må Googles. Lurer rett og slett på om det beste hadde vært å bestille en hastetime på volvat siden jeg tross alt har råd til å betale meg frem i køen? Volvat vet det sikkert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis så skal Vaselina Bilopphøgges gi seg, så jeg fikk etter en runde nede i Skjerven skog lokka ut en trailer med Arcuslogo. Høggern hadde ikke demontert den fordi den var visst i bra stand. Det skulle man ikke tro etter sist års tur som endte i skogen, men Volvo lager solide biler. Men det er jo et problem, den er tom.. Hverken hyllebærsaft eller portvin på tanken. Jeg er ganske nært Stange, bør jeg ta en runde og ringe på noen gårder og høre om noen har satt noe kirsebærvin på heimlaga sprit? 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden):

Nei … GUD! Det må Googles. Lurer rett og slett på om det beste hadde vært å bestille en hastetime på volvat siden jeg tross alt har råd til å betale meg frem i køen? Volvat vet det sikkert..

Vil tro det. 

Jeg tar imidlertid sjansen og pøser på med kreft via både julesigar og hyllebærlikør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (10 minutter siden):

Heldigvis så skal Vaselina Bilopphøgges gi seg, så jeg fikk etter en runde nede i Skjerven skog lokka ut en trailer med Arcuslogo. Høggern hadde ikke demontert den fordi den var visst i bra stand. Det skulle man ikke tro etter sist års tur som endte i skogen, men Volvo lager solide biler. Men det er jo et problem, den er tom.. Hverken hyllebærsaft eller portvin på tanken. Jeg er ganske nært Stange, bør jeg ta en runde og ringe på noen gårder og høre om noen har satt noe kirsebærvin på heimlaga sprit? 

Neineinei, det må du ikke finne på! Kjør heller noen kilometer lenger øst, til Løiten Brænderi. Der driver de riktignok mest med lysstøping, men jeg tipper det er igjen en liten "skvett" på flere av tankene deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (3 timer siden):

1. desember

Endelig er desember her, og forumet dirrer av spenning og glede. Vil damene lykkes med Jolenek og CB i år? Og hvor mye portvin vil bli konsumert på veien? Miss Marple og Himmel og hav har allerede kastet seg på el-syklene sine. De burde egentlig meldes til barnevernet, fordi i stedet for hjelm har de rare hatter med horelys. På et gatehjørne lenger opp venter LillaGorilla med årets største heisekran. Disse tre damene mener virkelig alvor med å finne Jolenek og CB. I det fjerne hører vi også Sug Lut som går på repeat: Ingen skal få, ingen skal få! Oslofrk og SuperDolly forsøker å muntre Luten opp der, men ingenting virker før det ropes "jooooooda er på plass". Da kan damenes ferd starte!

Digger at dere venta på meg! Jeg har tatt med en kikkert, sånn hvis det er vanskelig å parkere liften inntill vinduene. Har hørt noen rykter om at det er vanskelig å kjøre lift etter å ha helt innpå med portvin... Jeg har desverre ikke med meg noe portvin da, for det lageret jeg har, det ligger i den bilen jeg ikke husker hvor jeg parkerte (det er nok sikkert derfor jeg ikke har drukket det opp). Det er kanskje lettere å kjøre lift når man drikker hyllebærsaft???? Å dere, nå kom jeg på noe skikkelig lurt! Liften er sikkert kjempefin til brannøvelse, da kan vi øve på hva man gjør når brannvesenet kommer. Det er vel ikke så stor forskjell for unga å klatre ut på en lift som ut på en stigebil? Når brannøvelsen er over kan alle unga være hjemme alene, mens vi leter etter Jolenek, CB og bilen med portvin i. 

Endret av jooooooda
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg vi spriker i alle retninger her, noen med lift og kikkert i byen mens andre er på vei til både Stange og Løiten brenneri. 

Mitt forslag er at vi alle møtes på Langesund hotell klokken 1200 i morgen. For å vite hvem som kommer herfra, må alle deltakerne kle seg i noe med sebrastriper. Jeg er hun i lobbyen med så ekstreme mengder botox at dere ikke aner om jeg er glad eller ei, og Sug Lut er hun som sitter og banner på benken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (3 minutter siden):

Nå synes jeg vi spriker i alle retninger her, noen med lift og kikkert i byen mens andre er på vei til både Stange og Løiten brenneri. 

Mitt forslag er at vi alle møtes på Langesund hotell klokken 1200 i morgen. For å vite hvem som kommer herfra, må alle deltakerne kle seg i noe med sebrastriper. Jeg er hun i lobbyen med så ekstreme mengder botox at dere ikke aner om jeg er glad eller ei, og Sug Lut er hun som sitter og banner på benken.

Nei altså!! Sebra??? Jeg stiller i ulvejakka mi! Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden):

Nei altså!! Sebra??? Jeg stiller i ulvejakka mi! Basta!

Hvor mange ganger er det greit å rope "ulv, ulv" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (3 minutter siden):

Hvor mange ganger er det greit å rope "ulv, ulv" da?

GREIT!!! Da blir det sebra sokker … det får holde. Den jakka roper forøvrig så høyt selv at ingen andre har behov for noe roping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...