Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

GREIT!!! Da blir det sebra sokker … det får holde. Den jakka roper forøvrig så høyt selv at ingen andre har behov for noe roping.

Jeg er såpass gammeldags og satt at jeg holder meg til sebratrusa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LillaGorilla♥♥ skrev (5 minutter siden):

Jeg er såpass gammeldags og satt at jeg holder meg til sebratrusa. 

Du får lette litt på stakken da, så vi kjenner deg igjen.

Jeg kjører selvsagt sebrastriper på hatt og veske, litt egenart må man holde på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (11 minutter siden):

Jeg er såpass gammeldags og satt at jeg holder meg til sebratrusa. 

Jeg har bare sametruse, går det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (30 minutter siden):

Nå synes jeg vi spriker i alle retninger her, noen med lift og kikkert i byen mens andre er på vei til både Stange og Løiten brenneri. 

Mitt forslag er at vi alle møtes på Langesund hotell klokken 1200 i morgen. For å vite hvem som kommer herfra, må alle deltakerne kle seg i noe med sebrastriper. Jeg er hun i lobbyen med så ekstreme mengder botox at dere ikke aner om jeg er glad eller ei, og Sug Lut er hun som sitter og banner på benken.

Er det meningen vi skal bade på hotellet? Håper vi slipper å dusje i fellesdusj i forkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (17 minutter siden):

Er det meningen vi skal bade på hotellet? Håper vi slipper å dusje i fellesdusj i forkant. 

Jeg tror ikke felles dushen er forran på kanten asså. Dusjhen må jo værra inne i hotelle. Viss ikke så hadde vi jo måttet gå helt fra kanten i bare badetøy å honkle.

Viss du tror du kan bade uten å dusje, så tar du feil, for her i ytre-bakre-hytts-heiti er reglene sånn at alle må dushe, å da må vi jo det vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jooooooda skrev (2 minutter siden):

Jeg tror ikke felles dushen er forran på kanten asså. Dusjhen må jo værra inne i hotelle. Viss ikke så hadde vi jo måttet gå helt fra kanten i bare badetøy å honkle.

Viss du tror du kan bade uten å dusje, så tar du feil, for her i ytre-bakre-hytts-heiti er reglene sånn at alle må dushe, å da må vi jo det vettu!

Badetøy? Dette er et nakenspa. Rull opp jura og kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jooooooda skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke felles dushen er forran på kanten asså. Dusjhen må jo værra inne i hotelle. Viss ikke så hadde vi jo måttet gå helt fra kanten i bare badetøy å honkle.

Viss du tror du kan bade uten å dusje, så tar du feil, for her i ytre-bakre-hytts-heiti er reglene sånn at alle må dushe, å da må vi jo det vettu!

Da forlanger jeg å få shave busken på fifinetten i fellesdusjen, i det minste. Viktig å være frisert i sebratrusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (16 minutter siden):

Da forlanger jeg å få shave busken på fifinetten i fellesdusjen, i det minste. Viktig å være frisert i sebratrusa.

Det er fint du tenker på slikt. Jeg tenker å flette Laura i år, den nye Intimnissemor-looken. Tar det i badstua, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (3 minutter siden):

Det er fint du tenker på slikt. Jeg tenker å flette Laura i år, den nye Intimnissemor-looken. Tar det i badstua, tenker jeg.

Husk klutvasken først, da. Siden vi ikke driver med dusjing, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (På 30.11.2022 den 13.28):

Hvor skal Jolenek og familien feire jul i år, forresten?

 

Ekspatt skrev (På 30.11.2022 den 15.03):

Jeg inviterte dem, men de har rett og slett ignorert meg til nå. Det sliter jeg med å akseptere. 

Jeg har forresten hørt fra Jolenek, men kun i form av et dickpic. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira skrev (Akkurat nå):

Ikke omskåret med andre ord 🍆

Men heldigvis vasket med klut før bildetaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (6 minutter siden):

Var den kålfarget?????

Jeg skrev faktisk først "-og jeg kan herved melde om at det ikke bare er øynene hans som er kålfargede", men slettet det før jeg postet fordi jeg ikke ville fremstå for vulgær.

Jeg undervurderte publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspatt skrev (4 minutter siden):

Jeg skrev faktisk først "-og jeg kan herved melde om at det ikke bare er øynene hans som er kålfargede", men slettet det før jeg postet fordi jeg ikke ville fremstå for vulgær.

Jeg undervurderte publikum.

Vulær er vårt mellomnavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smurt matpakke, festa sykkelvogna til sykkelen, satt nye batterier i joleljosa, pakka en zebrabikini og slenger meg på sykkelen kl 16.00.

Håper jeg rekker fram til kl 12 imorra. Er jo en god avstand fra Fredrikstad til Langesund. 

Men jeg har 10 gir så tror det går bra. 

Rydda i boden i går og fant den siste tønna med slåpelikør. Den er lasta i vogna. 

Har forresten avspasert resten av uka og gitt beskjed på jobben at de 3 ferieukene jeg skulle bruke til syden med familien tar jeg nå.

Så da går jeg all in i jakten på Jolenek og CB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (1 time siden):

Badetøy? Dette er et nakenspa. Rull opp jura og kom.

finnes det eget oppheng for hengejur? *spørforenvenn* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har greid å komme meg helt opp i 3 gir på lastebilen, det går så det griner i nedoverbakkene når jeg holder chlutchen inne. Etter gode råd så kjørte jeg inni Løiten Brænderi, og antagelsene var riktige. Det er ikke bare stearin på tankene. Og heldigvis hadde de også likør i tillegg til akevitt, så da har jeg med meg likør, akevitt og punch! Jeg fikk det jeg ville bare jeg tok med meg bilen ut av butikken igjen uten å forvolde mer skade. Det var forøvrig en polsk delegasjon der og lagde julelys av kål. Noen vi kjenner? 

Nå skal jeg finne 4. gir og veien over til Langesund hotell. Jeg er der om en 4 - 5 timer. Jeg kjører E6 og E18 om noen trenger skyss. Doppler i volvo så klart. Har også lavvo. 

Doppler & Volvo Lastvagnar | Erlend Loe | Språk: Dansk | CDON

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (1 minutt siden):

Jeg har greid å komme meg helt opp i 3 gir på lastebilen, det går så det griner i nedoverbakkene når jeg holder chlutchen inne. Etter gode råd så kjørte jeg inni Løiten Brænderi, og antagelsene var riktige. Det er ikke bare stearin på tankene. Og heldigvis hadde de også likør i tillegg til akevitt, så da har jeg med meg likør, akevitt og punch! Jeg fikk det jeg ville bare jeg tok med meg bilen ut av butikken igjen uten å forvolde mer skade. Det var forøvrig en polsk delegasjon der og lagde julelys av kål. Noen vi kjenner? 

Nå skal jeg finne 4. gir og veien over til Langesund hotell. Jeg er der om en 4 - 5 timer. Jeg kjører E6 og E18 om noen trenger skyss. Doppler i volvo så klart. Har også lavvo. 

Doppler & Volvo Lastvagnar | Erlend Loe | Språk: Dansk | CDON

Sving innom, jeg har raidet portvinslageret! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frk Nilsen skrev (1 minutt siden):

Sving innom, jeg har raidet portvinslageret! 

Will do! Du bor like bortenfor E18? jeg er ikke så god på å rygge. Eller stoppe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lektor Doppler med tillegg skrev (37 minutter siden):

Jeg har greid å komme meg helt opp i 3 gir på lastebilen, det går så det griner i nedoverbakkene når jeg holder chlutchen inne. Etter gode råd så kjørte jeg inni Løiten Brænderi, og antagelsene var riktige. Det er ikke bare stearin på tankene. Og heldigvis hadde de også likør i tillegg til akevitt, så da har jeg med meg likør, akevitt og punch! Jeg fikk det jeg ville bare jeg tok med meg bilen ut av butikken igjen uten å forvolde mer skade. Det var forøvrig en polsk delegasjon der og lagde julelys av kål. Noen vi kjenner? 

Nå skal jeg finne 4. gir og veien over til Langesund hotell. Jeg er der om en 4 - 5 timer. Jeg kjører E6 og E18 om noen trenger skyss. Doppler i volvo så klart. Har også lavvo. 

Doppler & Volvo Lastvagnar | Erlend Loe | Språk: Dansk | CDON

Lastvagn? Har ikke de 20 gir som til og med Jeremy Clarkson sleit med? Du har et stykke opp enda, skjønner jeg?

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer er best skrev (53 minutter siden):

Jeg har smurt matpakke, festa sykkelvogna til sykkelen, satt nye batterier i joleljosa, pakka en zebrabikini og slenger meg på sykkelen kl 16.00.

Håper jeg rekker fram til kl 12 imorra. Er jo en god avstand fra Fredrikstad til Langesund. 

Men jeg har 10 gir så tror det går bra. 

Rydda i boden i går og fant den siste tønna med slåpelikør. Den er lasta i vogna. 

Har forresten avspasert resten av uka og gitt beskjed på jobben at de 3 ferieukene jeg skulle bruke til syden med familien tar jeg nå.

Så da går jeg all in i jakten på Jolenek og CB. 

Slåpelikør faktisk! Beskriv? Kan man få noen morsomme halliser av sånt? 

(I mitt hode er slåpelikør brygget på unge uferdig konstruerte ubestemmelige menn med pubbisbart. Stemmer det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (32 minutter siden):

Lastvagn? Har ikke de 20 gir som til og med Jeremy Clarkson sleit med? Du har et stykke opp enda, skjønner jeg?

Og dobbeltclutch. Men jeg nærmer meg  9. nå! 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...