Gå til innhold

The Julekalender 2022


sug lut

Anbefalte innlegg

@Sommer er best, den er perfekt til meg!

Jeg hadde rotet meg bort på Jæren, men nå er jeg på sporet igjen. Litt usikker på hva som er den beste veien til Langesund, men det skal nok ordne seg.

PS. Hvor ER Langesund, egentlig? Kan noen i det minste tipse meg om riktig fylke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sug lut skrev (9 timer siden):

Omtrent like mye stoff som en klut? Helt i din ånd! Rett og slett smæsjing! Jeg får sikkert i hvert fall plass til et halvt jur i den der så om jeg kjøper to er jeg sikra, dette kan bli riktig fint, og så så julete, da! Men finnes den i sebra? Og hvordan blir det med vuggende gange og duemannhode? Ser for meg at evt deltakere med melkeproduksjon inntakt kan ende med milkshake. 

@ostepop123, er dette noe å slenge lekent over bikinien om det blir trekkfullt mellom luftmaskene?

Ja, du milde. Passer perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdolly skrev (28 minutter siden):

@Sommer er best, den er perfekt til meg!

Jeg hadde rotet meg bort på Jæren, men nå er jeg på sporet igjen. Litt usikker på hva som er den beste veien til Langesund, men det skal nok ordne seg.

PS. Hvor ER Langesund, egentlig? Kan noen i det minste tipse meg om riktig fylke?

Kjør E18 østover til du kommer til Lasses kro og så tar du til høyre. Så kjører du etter lyden av damer, synet av sebra og lukta av portvin, Stilton og klorvann.

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdolly skrev (35 minutter siden):

@Sommer er best, den er perfekt til meg!

Jeg hadde rotet meg bort på Jæren, men nå er jeg på sporet igjen. Litt usikker på hva som er den beste veien til Langesund, men det skal nok ordne seg.

PS. Hvor ER Langesund, egentlig? Kan noen i det minste tipse meg om riktig fylke?

Snu nesa og få vannet på høyre side. Flytt et par-tre ordentlige fylker østover. Ca der. Følg Stjerna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (5 minutter siden):

Snu nesa og få vannet på høyre side. Flytt et par-tre ordentlige fylker østover. Ca der. Følg Stjerna. 

Må på ingen måte følge Stjerna. Null retningssans og mangel på lokalkunnskap har leia meg på ville vegar. Kor eg er veit eg ikkje, dette kan like gjerne vere den svenske finnskogen eller gudbrandsdalen. Eg er i alle fall ikkje i nærleiken av resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (1 minutt siden):

Må på ingen måte følge Stjerna. Null retningssans og mangel på lokalkunnskap har leia meg på ville vegar. Kor eg er veit eg ikkje, dette kan like gjerne vere den svenske finnskogen eller gudbrandsdalen. Eg er i alle fall ikkje i nærleiken av resten.

😂noen av oSs slitEr med stoR og liteN BokStav. Vi ønsker oss bedre autokorrekt av nissen.

Forøvrig skal jeg nå markedsføre BokStav - dildo for bibliotekarer, og bli griserik.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sug lut skrev (16 minutter siden):

Snu nesa og få vannet på høyre side. Flytt et par-tre ordentlige fylker østover. Ca der. Følg Stjerna. 

Bedre å følge horelysene og duften av hyllebær og slåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdolly skrev (54 minutter siden):

@Sommer er best, den er perfekt til meg!

Jeg hadde rotet meg bort på Jæren, men nå er jeg på sporet igjen. Litt usikker på hva som er den beste veien til Langesund, men det skal nok ordne seg.

PS. Hvor ER Langesund, egentlig? Kan noen i det minste tipse meg om riktig fylke?

Mulig du tar igjen MM og meg i liften. Du hører oss på Mariah Carey melodien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillaGorilla♥♥ skrev (3 timer siden):

Mulig du tar igjen MM og meg i liften. Du hører oss på Mariah Carey melodien.

Om de skrur opp lyden kan eg kanskje forsøke å navigere, så kjem eg også fram. De høyrer meg på lang avstand, grunna biltrøbbel såg eg meg nødt til å rekvirere ein John Deere 1984-modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine damer! Ærlig talt! Jeg er riktignok sent ute til festen her, men bortsett fra en tidlig kommentarer om produksjon av juroppheng for å finansiere dette spetakkelet, så er det ingen som tar tak i finansieringen her! Jeg melder med som leder av juleverkstedet, men trenger flere fingernemme nissepiker. Vi har vin under bordet til alle som deltar! @ostepop123- kan jeg regne med deg og oppskrift på hampbikinioppheng? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter spent på oppdatering i morgen, for jeg har ikke minste snøring mht. hvor i helsike jeg og @oslofrkbefinner oss. Det håper jeg Su Gluteo kan opplyse oss om så fort vi bikker morgengry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gale damen skrev (4 minutter siden):

Mine damer! Ærlig talt! Jeg er riktignok sent ute til festen her, men bortsett fra en tidlig kommentarer om produksjon av juroppheng for å finansiere dette spetakkelet, så er det ingen som tar tak i finansieringen her! Jeg melder med som leder av juleverkstedet, men trenger flere fingernemme nissepiker. Vi har vin under bordet til alle som deltar! @ostepop123- kan jeg regne med deg og oppskrift på hampbikinioppheng? 

Eg har att mykje sterke drikkevarer, halve løa er full av Daud og eg har tre pallar Svartedaud i mykerkjellaren. Vi kan jo alltids selge på Finn? At vi drikk det sjølv vil eg fråråde, det lever opp til namnet. 

Som det heiter i slagordet, dauden skal ei årsak ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gale damen skrev (51 minutter siden):

Mine damer! Ærlig talt! Jeg er riktignok sent ute til festen her, men bortsett fra en tidlig kommentarer om produksjon av juroppheng for å finansiere dette spetakkelet, så er det ingen som tar tak i finansieringen her! Jeg melder med som leder av juleverkstedet, men trenger flere fingernemme nissepiker. Vi har vin under bordet til alle som deltar! @ostepop123- kan jeg regne med deg og oppskrift på hampbikinioppheng? 

Så definitivt. Skal jeg ta med min mormors gamle pjone-oppskrift på penisfutteral i samme slengen?

Vin under bordet er forøvrig min spesialitet!

Endret av ostepop123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gale damen skrev (1 time siden):

Mine damer! Ærlig talt! Jeg er riktignok sent ute til festen her, men bortsett fra en tidlig kommentarer om produksjon av juroppheng for å finansiere dette spetakkelet, så er det ingen som tar tak i finansieringen her! Jeg melder med som leder av juleverkstedet, men trenger flere fingernemme nissepiker. Vi har vin under bordet til alle som deltar! @ostepop123- kan jeg regne med deg og oppskrift på hampbikinioppheng? 

Jeg glemte å ta med meg strikkeposen min da jeg dro, og det er dårlig med håndarbeidsmuligheter her på Langesund bad, men vi er jo ved sjøen. Tang skal jo være så sunt, så jeg tenkte å tasse ned til nærmeste strand i morra og raske sammen det jeg finner av tørr tang. Om vi putter det på glass og surrer litt hampetråd (har du noe rester fra bikinien, @ostepop123?) så kan vi sikkert selge det til helsefrikene som heløkologisk, proteinrik og klimavennlig kost, fritt for både tilsetningsstoffer (er sand å regne som et e-stoff eller kan vi slenge på mineralrikt i tillegg til det med proteiner?), barnearbeid og søtningsstoffer. Blir du med @Kira?

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gale damen skrev (1 time siden):

Mine damer! Ærlig talt! Jeg er riktignok sent ute til festen her, men bortsett fra en tidlig kommentarer om produksjon av juroppheng for å finansiere dette spetakkelet, så er det ingen som tar tak i finansieringen her! Jeg melder med som leder av juleverkstedet, men trenger flere fingernemme nissepiker. Vi har vin under bordet til alle som deltar! @ostepop123- kan jeg regne med deg og oppskrift på hampbikinioppheng? 

Jeg stiller med flytende bananer til å ha under bordet, og nøtter vi kan oppå bordet!

Anonymkode: b3781...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gale damen skrev (1 time siden):

Mine damer! Ærlig talt! Jeg er riktignok sent ute til festen her, men bortsett fra en tidlig kommentarer om produksjon av juroppheng for å finansiere dette spetakkelet, så er det ingen som tar tak i finansieringen her! Jeg melder med som leder av juleverkstedet, men trenger flere fingernemme nissepiker. Vi har vin under bordet til alle som deltar! @ostepop123- kan jeg regne med deg og oppskrift på hampbikinioppheng? 

AS Fingernemme Nissepiker - Vi Pjoner For Deg høres bittelitt ut som vi kan få mange henvendelser som bare puster i røret. Men juleverksted er ellers en kjempeide. Har du tenkt på hva vi kan produsere best og med god profitt?

 

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdolly skrev (5 timer siden):

@Sommer er best, den er perfekt til meg!

Jeg hadde rotet meg bort på Jæren, men nå er jeg på sporet igjen. Litt usikker på hva som er den beste veien til Langesund, men det skal nok ordne seg.

PS. Hvor ER Langesund, egentlig? Kan noen i det minste tipse meg om riktig fylke?

 

☆☆☆ skrev (5 timer siden):

Må på ingen måte følge Stjerna. Null retningssans og mangel på lokalkunnskap har leia meg på ville vegar. Kor eg er veit eg ikkje, dette kan like gjerne vere den svenske finnskogen eller gudbrandsdalen. Eg er i alle fall ikkje i nærleiken av resten.

@LillaGorilla♥♥er enehersker i liften, men vil sikkert ta en liten pause for å samle troppene. Fordelen med Jæren er jo at det er så flatt at liften vises høyreist mot horisonten på mils avstand. Horelysene hjelper selvsagt også til. Mens vi venter har jeg åpnet vesken og funnet frem vellagret blåmuggost, portvin og noen litt seige pepperkaker fra i fjor (man kaster ikke mat). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (16 timer siden):

Omtrent like mye stoff som en klut? Helt i din ånd! Rett og slett smæsjing! Jeg får sikkert i hvert fall plass til et halvt jur i den der så om jeg kjøper to er jeg sikra, dette kan bli riktig fint, og så så julete, da! Men finnes den i sebra? Og hvordan blir det med vuggende gange og duemannhode? Ser for meg at evt deltakere med melkeproduksjon inntakt kan ende med milkshake. 

@ostepop123, er dette noe å slenge lekent over bikinien om det blir trekkfullt mellom luftmaskene?

Med to slike antrekk, så får du jo ett ben og ett jur i hvert antrekk. Da oppstår imidlertid et ørlite problem - eller redning, alt ettersom - for du får jo en slags french opening sånn midt mellom antrekkene. Det er jo flott for å vise frem fletten på Laura, men litt mer skummelt siden CB visstnok blir sjalu fordi Jolenek tenner på french opening...

Slenge på en zebrabikini innenfor? Den som er avbildet har jo så storliten underdel at den også kan brukes som susp - og det kan bli nyttig i nærkamp med antikalendrianerne.

- hikk -

Anonymkode: e5d49...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Med to slike antrekk, så får du jo ett ben og ett jur i hvert antrekk. Da oppstår imidlertid et ørlite problem - eller redning, alt ettersom - for du får jo en slags french opening sånn midt mellom antrekkene. Det er jo flott for å vise frem fletten på Laura, men litt mer skummelt siden CB visstnok blir sjalu fordi Jolenek tenner på french opening...

Slenge på en zebrabikini innenfor? Den som er avbildet har jo så storliten underdel at den også kan brukes som susp - og det kan bli nyttig i nærkamp med antikalendrianerne.

- hikk -

Anonymkode: e5d49...874

Storliten - det er - hikk! 
akkurat det den er!

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 desember

Alle avisoverskrifter dreier seg om hvem som tjener mest, skatter mest og har størst formue. Den lille notisen på side ni i Telemarksavisa får de færreste med seg. Bråk på skjærgårdshotellet i Langesund. Opp mot tyve middelaldrende damer (og ei med sjukt mye botox og uviss alder) kledd i sebrastriper kom i bråk med de ansatte. Damene hadde satt opp lavo utenfor hotellet, en heisekran med massevis av lys okkuperte hele parkeringsplassen, det dunster alkohol over hele lobbyen og området er strødd med små kluter. De ansatte ved hotellet vil ikke uttale seg om bråket, men de kan bekrefte at damene nå er bortvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (15 timer siden):

Jeg glemte å ta med meg strikkeposen min da jeg dro, og det er dårlig med håndarbeidsmuligheter her på Langesund bad, men vi er jo ved sjøen. Tang skal jo være så sunt, så jeg tenkte å tasse ned til nærmeste strand i morra og raske sammen det jeg finner av tørr tang. Om vi putter det på glass og surrer litt hampetråd (har du noe rester fra bikinien, @ostepop123?) så kan vi sikkert selge det til helsefrikene som heløkologisk, proteinrik og klimavennlig kost, fritt for både tilsetningsstoffer (er sand å regne som et e-stoff eller kan vi slenge på mineralrikt i tillegg til det med proteiner?), barnearbeid og søtningsstoffer. Blir du med @Kira?

Hei, dere! Kan vi ikke bruke noe av denne tangen til å pimpe opp hamp-bikiniene? I tillegg kan man jo spise restene når oppgaven med å være sexy i bikini er ferdig utført?

Tenker lyden av raslende tang når man vrikker på hoftene og rister på puppestellet kan være en attraktiv lyd? Kan eventuelt forsterkes med å slenge på lenger av hasselnøtter? 

Anonymkode: b3781...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Hei, dere! Kan vi ikke bruke noe av denne tangen til å pimpe opp hamp-bikiniene? I tillegg kan man jo spise restene når oppgaven med å være sexy i bikini er ferdig utført?

Tenker lyden av raslende tang når man vrikker på hoftene og rister på puppestellet kan være en attraktiv lyd? Kan eventuelt forsterkes med å slenge på lenger av hasselnøtter? 

Anonymkode: b3781...126

Viktig å være klimavennlig i disse dager, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (6 timer siden):

7 desember

Alle avisoverskrifter dreier seg om hvem som tjener mest, skatter mest og har størst formue. Den lille notisen på side ni i Telemarksavisa får de færreste med seg. Bråk på skjærgårdshotellet i Langesund. Opp mot tyve middelaldrende damer (og ei med sjukt mye botox og uviss alder) kledd i sebrastriper kom i bråk med de ansatte. Damene hadde satt opp lavo utenfor hotellet, en heisekran med massevis av lys okkuperte hele parkeringsplassen, det dunster alkohol over hele lobbyen og området er strødd med små kluter. De ansatte ved hotellet vil ikke uttale seg om bråket, men de kan bekrefte at damene nå er bortvist.

Faen altså, akkurat når eg endeleg har funne fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira skrev (6 timer siden):

7 desember

Alle avisoverskrifter dreier seg om hvem som tjener mest, skatter mest og har størst formue. Den lille notisen på side ni i Telemarksavisa får de færreste med seg. Bråk på skjærgårdshotellet i Langesund. Opp mot tyve middelaldrende damer (og ei med sjukt mye botox og uviss alder) kledd i sebrastriper kom i bråk med de ansatte. Damene hadde satt opp lavo utenfor hotellet, en heisekran med massevis av lys okkuperte hele parkeringsplassen, det dunster alkohol over hele lobbyen og området er strødd med små kluter. De ansatte ved hotellet vil ikke uttale seg om bråket, men de kan bekrefte at damene nå er bortvist.

Altså. Jeg har ikke kjempet meg over Jæren i stiv kuling svingende i en lift mens jeg hold meg fast i Lilla gorilla som styrte med stødig(ish) hånd for å bli bortvist av noen persilleblad som ikke takler en bønsj modne og selvstendige damer! Jeg SKAL i badstu, ellers får jeg aldri varmen i meg igjen. 
 

Hvem er med på en god gammeldags okkupasjon? Jeg tror @stjerna er med, hun så noe blåfrosset ut da vi plukket henne opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆☆☆ skrev (25 minutter siden):

Faen altså, akkurat når eg endeleg har funne fram!

 

*Miss Marple* skrev (4 minutter siden):

Altså. Jeg har ikke kjempet meg over Jæren i stiv kuling svingende i en lift mens jeg hold meg fast i Lilla gorilla som styrte med stødig(ish) hånd for å bli bortvist av noen persilleblad som ikke takler en bønsj modne og selvstendige damer! Jeg SKAL i badstu, ellers får jeg aldri varmen i meg igjen. 
 

Hvem er med på en god gammeldags okkupasjon? Jeg tror @stjerna er med, hun så noe blåfrosset ut da vi plukket henne opp. 

Der er kanskje ikke så rart at vi ble kastet på hue og ræva ut. 

Anonym løp rundt i sebrabikini, @sug lutog @gale damenhadde juleverksted i lobbyen, @Himmel og havsamlet illeluktende tang, @ostepop123spikket penisfutteral, @Lektor Doppler med tilleggjoiket så høyt hun kunne ute i lavoen, mens @LillaGorilla♥♥, @*Miss Marple*og @Sommer er bestblendet alle med horelys og ødela trommehinnene våre med Mariah Carey på full guffe. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...