Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Zarina skrev:

Da ser det ut til at løpet er kjørt for meg 😞 begynt å blø litt nå, så da er sikkert mensen skikkelig i gang i morgen... Har i det minste hatt lutealfase på 8 dager denne gangen da, mot 5 de siste mnd. Så går i riktig retning 😊 krysser fingrene for masse positive tester på resten av gjengen!

Åh nei så kjipt! Håper du snart er i gjenge m lengre lutealfaser igjen. Jeg venter bare på tr selv....mista helt troa på at dette kan gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åh nei så kjipt! Håper du snart er i gjenge m lengre lutealfaser igjen. Jeg venter bare på tr selv....mista helt troa på at dette kan gå..

Går i alle fall rett vei med lengre lutealfase så får bære fornøyd med det 😊 Får gi kroppen en mnd til å komme i gjenge igjen også kan jeg jo håpe på januarbaby 🤔 

Tr på vei hos deg også? Er jo fortsatt håp så lenge ikke tanta har kommet 😉 jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Zarina skrev:

Går i alle fall rett vei med lengre lutealfase så får bære fornøyd med det 😊 Får gi kroppen en mnd til å komme i gjenge igjen også kan jeg jo håpe på januarbaby 🤔 

Tr på vei hos deg også? Er jo fortsatt håp så lenge ikke tanta har kommet 😉 jeg krysser fingrene for deg!

Ja det er ikke noe særlig å bli født i desember.. det har jeg tenkt på i d siste. Men klarer ikke hoppe over en pp heller. 

Nei ikke merket noe til tr. 9 dpo imorra. Har denne rare utfloden... 

Takk 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Ja det er ikke noe særlig å bli født i desember.. det har jeg tenkt på i d siste. Men klarer ikke hoppe over en pp heller. 

Nei ikke merket noe til tr. 9 dpo imorra. Har denne rare utfloden... 

Takk 💗

Ikke noenting i veien med å være desemberbarn 😂 ( snakker av erfaring ) 😂 "Yngst i klassen, men sist på gamlehjem." Det pleide jeg å si på barneskolen når noen bemerket at jeg var den yngste i klassen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ikke noenting i veien med å være desemberbarn 😂 ( snakker av erfaring ) 😂 "Yngst i klassen, men sist på gamlehjem." Det pleide jeg å si på barneskolen når noen bemerket at jeg var den yngste i klassen 😂

Haha  🤣 Bra sagt  😉 jeg er novemberbarn og har ikke lidd noen nød av det heller 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det (ikke friskt) blod på papiret i dag, så må bare vente og se om det er tidlig TR eller om det kan være en festeblødning. Er 10 dpo, og venter TR om 5 dager. Har ingen symptomer ellers. Tatt en tidligtest, den var negativ. Finner vel ikke ut av dette før det har gått noen dager, tenker jeg 🙄🙄🙄 Kjedelig å ikke vite! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, liiamarsen skrev:

Her var det (ikke friskt) blod på papiret i dag, så må bare vente og se om det er tidlig TR eller om det kan være en festeblødning. Er 10 dpo, og venter TR om 5 dager. Har ingen symptomer ellers. Tatt en tidligtest, den var negativ. Finner vel ikke ut av dette før det har gått noen dager, tenker jeg 🙄🙄🙄 Kjedelig å ikke vite! 

Krysser fingrene for at det var festeblødning 🤞 jeg har ikke testet idag. Men formen er ikke så bra.. på grensa til å kaste opp, men har en grusom hode-/nakkeverk idag, så det kan være årsaken til den ekstreme kvalmen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liiamarsen skrev:

Her var det (ikke friskt) blod på papiret i dag, så må bare vente og se om det er tidlig TR eller om det kan være en festeblødning. Er 10 dpo, og venter TR om 5 dager. Har ingen symptomer ellers. Tatt en tidligtest, den var negativ. Finner vel ikke ut av dette før det har gått noen dager, tenker jeg 🙄🙄🙄 Kjedelig å ikke vite! 

Åh det er så kjedelig å gå sånn å vente og lure 🤔 Håper det var en festeblødning du opplevde 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Åh det er så kjedelig å gå sånn å vente og lure 🤔 Håper det var en festeblødning du opplevde 💗

Ja, det er jo helt håpløst! Har ikke kommet noe mer, så det var nok ikke starten på TR, i hvert fall 😊 men det kan jo være en million ting, så jeg må bare slutte med spekulasjoner og smøre meg med tålmodighet! Er jo ikke såå mange dager til IKM 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Krysser fingrene for at det var festeblødning 🤞 jeg har ikke testet idag. Men formen er ikke så bra.. på grensa til å kaste opp, men har en grusom hode-/nakkeverk idag, så det kan være årsaken til den ekstreme kvalmen :-/

Æsj, så kjedelig!! Vet det går en voldsom influensaepidemi i disse dager- håper ikke det er den! Satser på at det er tvillinger og derfor er du kjempekvalm! 👶🏻👶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liiamarsen skrev:

Æsj, så kjedelig!! Vet det går en voldsom influensaepidemi i disse dager- håper ikke det er den! Satser på at det er tvillinger og derfor er du kjempekvalm! 👶🏻👶🏻

Haha 😂 Hadde en syyyk drøm inatt.." var i utlandet og forstod ikke hvorfor magen vokste. En dag måtte jeg på sykehuset. Der var det to babyer, den ene fra da jeg ble gravid i august 😂 ( den som festa seg i egglederen) og en som ble til senere 😂 to babyer i magen i forskjellige størrelser 🙈😂 "

Men embryo fra graviditeten i august er operert ut, sammen med egglederen som sprakk 😂 Sykt hvor rare drømmer man kan ha!

Men tvillinger hadde vært toppen det altså 😀

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Haha 😂 Hadde en syyyk drøm inatt.." var i utlandet og forstod ikke hvorfor magen vokste. En dag måtte jeg på sykehuset. Der var det to babyer, den ene fra da jeg ble gravid i august 😂 ( den som festa seg i egglederen) og en som ble til senere 😂 to babyer i magen i forskjellige størrelser 🙈😂 "

Men embryo fra graviditeten i august er operert ut, sammen med egglederen som sprakk 😂 Sykt hvor rare drømmer man kan ha!

Men tvillinger hadde vært toppen det altså 😀

Hahaha! Herregud, hjernen er helt syk til tider! Da jeg var gravid drømte jeg at jeg fødte, men baby var helt blå og hadde en bukkefot. Hadde litt halvangst i ukesvis etter det 😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liiamarsen skrev:

Hahaha! Herregud, hjernen er helt syk til tider! Da jeg var gravid drømte jeg at jeg fødte, men baby var helt blå og hadde en bukkefot. Hadde litt halvangst i ukesvis etter det 😂😂😂 

Glad slikt ikke går ann 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har fått tykk gul utflod?  🤔 Det er veldig liten mengde

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2018 den 20.51, Knerten <3 skrev:

Hmm pleier du å ha mye el slim da? Jeg har hatt så forskjellig el de siste ppene. Noen ganger masse vondt osv, mens andre ganger ikke merket så mye.. Tror ikke el er om jeg ikke har vondt. Men gyn sa det ikke hadde noe å si.. 

Nå har jeg hatt el lignende utflod i en uke etter el. Syns d er så rart

Pleier å ha sånn jeg merker det (for å si det sånn) 🤔 

Men hatt bittelitt slim i det siden mandag (men ikke som el slim), noe som er uvanlig 🤔

Å i kveld har jeg hatt endel smerter nede med livmorsområdet 🤔 blir ikke klok på dette altså 😧 vet jo ikke engang når jeg evnt skal ha mens jo 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Flere som har fått tykk gul utflod?  🤔 Det er veldig liten mengde

Gulaktig utflod sies å være bra tegn 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20180223_224124.thumb.jpg.71f21630695f2b32d3eb71d215461acb.jpg

Testen fra igår 🙈 mente jeg såg noe på den nederste.. men så svak at den ikke kom med på bilde.. og så kom ikke streken fram før etter fristen 🤔 men ikke fått sånn strek på de testene før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

20180223_224124.thumb.jpg.71f21630695f2b32d3eb71d215461acb.jpg

Testen fra igår 🙈 mente jeg såg noe på den nederste.. men så svak at den ikke kom med på bilde.. og så kom ikke streken fram før etter fristen 🤔 men ikke fått sånn strek på de testene før

Krysser fingrene for at det blir to streker ila de neste dagene 🤞🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

20180223_224124.thumb.jpg.71f21630695f2b32d3eb71d215461acb.jpg

Testen fra igår 🙈 mente jeg såg noe på den nederste.. men så svak at den ikke kom med på bilde.. og så kom ikke streken fram før etter fristen 🤔 men ikke fått sånn strek på de testene før

Jeg ser streken og jeg vedder på at den blir sterkere på morgenurin 😉

 

Lastet ned bildet ditt og forbedret det bare bittelitt og streken poppet opp mye tydeligere. 😀 Spennende!

 

 

20180224_012221.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

20180224_070356.thumb.jpg.ee76774a8912819e517a1f35cdc87a01.jpgDen nederste er tatt på morgenurin 11dpo. Greide ikke å vente 🙈 og nå er testene brukt opp 😭 strekene kommer bedre frem når testene har tørket 😂

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

 

20180224_070356.thumb.jpg.ee76774a8912819e517a1f35cdc87a01.jpgDen nederste er tatt på morgenurin 11dpo. Greide ikke å vente 🙈 og nå er testene brukt opp 😭 strekene kommer bedre frem når testene har tørket 😂

Sånn helt like var mine 11 dpo også👏🏻👏🏻 Er nå i uke 24! Gratulerer så mye, du er GRAVID🙌🏼🙌🏼🙌🏼❤️

Anonymkode: a8c23...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn helt like var mine 11 dpo også👏🏻👏🏻 Er nå i uke 24! Gratulerer så mye, du er GRAVID🙌🏼🙌🏼🙌🏼❤️

Anonymkode: a8c23...d8f

Tørr ikke helt å håpe for mye enda 🙈 brukte du babyplan sine tester?

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

 

20180224_070356.thumb.jpg.ee76774a8912819e517a1f35cdc87a01.jpgDen nederste er tatt på morgenurin 11dpo. Greide ikke å vente 🙈 og nå er testene brukt opp 😭 strekene kommer bedre frem når testene har tørket 😂

Ser strekene 😄 gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Zarina skrev:

Ser strekene 😄 gratulerer!

Men så spørs det, kan det være skyggestreker? 🤔

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

 

20180224_070356.thumb.jpg.ee76774a8912819e517a1f35cdc87a01.jpgDen nederste er tatt på morgenurin 11dpo. Greide ikke å vente 🙈 og nå er testene brukt opp 😭 strekene kommer bedre frem når testene har tørket 😂

Åååh! Så spennende! 👏🏼 Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...