Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heihei alle sammen, jeg fulgt med dere en stund, men nå er det visst på tide å skrive noe selv😬

Ikm i morgen/søndag. Har hatt positive tester siden tirsdag. Begynte å teste søndag, og fikk skyggestreker både søndag og mandag. Tirsdag kom skyggestreken før tiden gikk ut, og jeg klarte faktisk å få tatt en bilde av den i vinkel. Da jeg kom hjem fra jobb på tirsdag var denne testen blitt positiv, så jeg testet på nytt både ettermiddag og kveld, og alle dager siden dette. Problemet er bare at alle testene er relativt svake. Føler de hverken blir sterkere eller svakere (Testene er kjøpt på wish, mulig det har noe å si🙄) altså, tydelig positive, men ikke i nærheten av kontrollstrek liksom. Som sagt ikm muligens i morgen, og jeg har en digital liggende, men tror nesten ikke jeg tør å ta den..! Er så redd for kjemisk!!

Sånn, måtte bare lufte det litt😅

Anonymkode: 33993...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Heihei alle sammen, jeg fulgt med dere en stund, men nå er det visst på tide å skrive noe selv😬

Ikm i morgen/søndag. Har hatt positive tester siden tirsdag. Begynte å teste søndag, og fikk skyggestreker både søndag og mandag. Tirsdag kom skyggestreken før tiden gikk ut, og jeg klarte faktisk å få tatt en bilde av den i vinkel. Da jeg kom hjem fra jobb på tirsdag var denne testen blitt positiv, så jeg testet på nytt både ettermiddag og kveld, og alle dager siden dette. Problemet er bare at alle testene er relativt svake. Føler de hverken blir sterkere eller svakere (Testene er kjøpt på wish, mulig det har noe å si🙄) altså, tydelig positive, men ikke i nærheten av kontrollstrek liksom. Som sagt ikm muligens i morgen, og jeg har en digital liggende, men tror nesten ikke jeg tør å ta den..! Er så redd for kjemisk!!

Sånn, måtte bare lufte det litt😅

Anonymkode: 33993...79d

Kan være feil med testene? Ta en tdlig rfsu ved ikm :-) de koster rundt 70kr og er sensitive på 10. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Heihei alle sammen, jeg fulgt med dere en stund, men nå er det visst på tide å skrive noe selv😬

Ikm i morgen/søndag. Har hatt positive tester siden tirsdag. Begynte å teste søndag, og fikk skyggestreker både søndag og mandag. Tirsdag kom skyggestreken før tiden gikk ut, og jeg klarte faktisk å få tatt en bilde av den i vinkel. Da jeg kom hjem fra jobb på tirsdag var denne testen blitt positiv, så jeg testet på nytt både ettermiddag og kveld, og alle dager siden dette. Problemet er bare at alle testene er relativt svake. Føler de hverken blir sterkere eller svakere (Testene er kjøpt på wish, mulig det har noe å si🙄) altså, tydelig positive, men ikke i nærheten av kontrollstrek liksom. Som sagt ikm muligens i morgen, og jeg har en digital liggende, men tror nesten ikke jeg tør å ta den..! Er så redd for kjemisk!!

Sånn, måtte bare lufte det litt😅

Anonymkode: 33993...79d

Da jeg ble gravid sist så ble aldri teststreken like sterk som kontrollstreken på de testene. Sterk, men ikke like sterk. Slo ut på digital allikevel. Vesla er 9 mnder nå😉 strek er strek!🙌🏻 

Anonymkode: 5d571...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg ble gravid sist så ble aldri teststreken like sterk som kontrollstreken på de testene. Sterk, men ikke like sterk. Slo ut på digital allikevel. Vesla er 9 mnder nå😉 strek er strek!🙌🏻 

Anonymkode: 5d571...107

Ja, jeg har alltid tenkt at strek er strek, men så har man jo lært at den skal bli sterkere etter hvert da.. men når jeg tenker meg om så slo de ut svakt på tirsdag, og hvis hcg fordobler seg på to døgn er nok ikke mengden så veldig stor enda uansett. Man finner så mye tvil og så mye håp på en gang😂 jeg veksler mellom å være sikker på at TR kommer i morgen, og rasjonelle tanker som «herregud, det er bare å slappe av, strek er strek» osv.

Er litt i sjokk bare, tror jeg. Med første barnet tok det 5 år å bli gravid, hadde aldri en eneste positiv test. Nå, med ny mann tok det 1 pp. Burde jo bare slappe av og ta det som det kommer, men kjenner at jeg gikk rett tilbake i den modusen jeg var i før jeg ble gravid med første. Det er helt grusomt å slite med fertiliteten. Krysser fingrene for oss alle sammen🤞🤞

Anonymkode: 33993...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har alltid tenkt at strek er strek, men så har man jo lært at den skal bli sterkere etter hvert da.. men når jeg tenker meg om så slo de ut svakt på tirsdag, og hvis hcg fordobler seg på to døgn er nok ikke mengden så veldig stor enda uansett. Man finner så mye tvil og så mye håp på en gang😂 jeg veksler mellom å være sikker på at TR kommer i morgen, og rasjonelle tanker som «herregud, det er bare å slappe av, strek er strek» osv.

Er litt i sjokk bare, tror jeg. Med første barnet tok det 5 år å bli gravid, hadde aldri en eneste positiv test. Nå, med ny mann tok det 1 pp. Burde jo bare slappe av og ta det som det kommer, men kjenner at jeg gikk rett tilbake i den modusen jeg var i før jeg ble gravid med første. Det er helt grusomt å slite med fertiliteten. Krysser fingrene for oss alle sammen🤞🤞

Anonymkode: 33993...79d

Bare tull at dek skal bli sterkere etterhvert.. testene er forskjellig og kan gi forskjellig farge på 2 tester,  selv om det er fra samme urin hcg.  Har du bilde av testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... nå gir jeg snart opp. Hver eneste pp er symptomene helt forskjellige og denne har vært helt rar. Begynte å blø idag..

Så da er det ny pp og prøve pergo for første gang. Mister motet kjenner jeg...

Lykke til til resten 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Bare tull at dek skal bli sterkere etterhvert.. testene er forskjellig og kan gi forskjellig farge på 2 tester,  selv om det er fra samme urin hcg.  Har du bilde av testen?

Har tatt så mange tester at jeg har sluttet å ta bilde av dem😂 men den øverste ble tatt på kvelden tirsdag, og den nederste er fra onsdag morgen. Ingen av wish-testene har blitt mørkere enn dette. Disse måler fra hcg på 25. Stripsene jeg har brukt måler visstnok fra 10, men de er enda lysere. Til og med om jeg måler på samme urin🙄 må vel bare få tatt den digitale snart😅AF941CD4-02B8-4066-8855-A5054FD9B87D.thumb.png.c54dbe9705ba15e6fef65a09b0bb68c4.png

Anonymkode: 33993...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har tatt så mange tester at jeg har sluttet å ta bilde av dem😂 men den øverste ble tatt på kvelden tirsdag, og den nederste er fra onsdag morgen. Ingen av wish-testene har blitt mørkere enn dette. Disse måler fra hcg på 25. Stripsene jeg har brukt måler visstnok fra 10, men de er enda lysere. Til og med om jeg måler på samme urin🙄 må vel bare få tatt den digitale snart😅AF941CD4-02B8-4066-8855-A5054FD9B87D.thumb.png.c54dbe9705ba15e6fef65a09b0bb68c4.png

Anonymkode: 33993...79d

Du er nok gravid. Jeg har bare tatt de tre testene.. ingen vits å kjøpe digital vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har alltid tenkt at strek er strek, men så har man jo lært at den skal bli sterkere etter hvert da.. men når jeg tenker meg om så slo de ut svakt på tirsdag, og hvis hcg fordobler seg på to døgn er nok ikke mengden så veldig stor enda uansett. Man finner så mye tvil og så mye håp på en gang😂 jeg veksler mellom å være sikker på at TR kommer i morgen, og rasjonelle tanker som «herregud, det er bare å slappe av, strek er strek» osv.

Er litt i sjokk bare, tror jeg. Med første barnet tok det 5 år å bli gravid, hadde aldri en eneste positiv test. Nå, med ny mann tok det 1 pp. Burde jo bare slappe av og ta det som det kommer, men kjenner at jeg gikk rett tilbake i den modusen jeg var i før jeg ble gravid med første. Det er helt grusomt å slite med fertiliteten. Krysser fingrene for oss alle sammen🤞🤞

Anonymkode: 33993...79d

Ja, det er til å bli gal av med den testinga🙈 Slet selv og ble gravid med første ivf-forsøk etter 2,5 år med prøving. Jeg har ikke telling på hvor mange tester jeg tok, og da selvfølgelig hver dag. Klarte ikke å tro på det da jeg fikk 2 streker og da de ikke ble like sterke som kontrollstreken var jeg sikker på at det ikke kom til å gå bra. Men som snart_mammatil2 sier, det er ikke nødvendig at strekene blir like sterke☺️ Er så mye som spiller inn. Så du er nok gravid😉 Ta en digital dersom du føler for det for å få det «ordentlig» bekreftet😁❤️ Jeg trodde ikke på det før jeg kjøpte en som viste tydelig «Gravid.» Hehe..

Anonymkode: 5d571...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dpo i dag. Kjøpte en rufs digital i går som jeg tenker og ta i morgen (dessverre ikke følsom test, men på 25 mlu så jeg etter den ble kjøpt) 😊 har endel murringer i magen, og så nå at utfloden har fått mer gulskjær i seg 🙈 føler areolaen er mørkere å noe større 🤔 er også utrolig kald. Fryser vele tiden og blir til is på hendene uten å gå ut 🙈😂

Blli spennende å se hva testen viser i morgen da 😊

Flere som har testet eller skal teste? 😊

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 12.35, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har alltid tenkt at strek er strek, men så har man jo lært at den skal bli sterkere etter hvert da.. men når jeg tenker meg om så slo de ut svakt på tirsdag, og hvis hcg fordobler seg på to døgn er nok ikke mengden så veldig stor enda uansett. Man finner så mye tvil og så mye håp på en gang😂 jeg veksler mellom å være sikker på at TR kommer i morgen, og rasjonelle tanker som «herregud, det er bare å slappe av, strek er strek» osv.

Er litt i sjokk bare, tror jeg. Med første barnet tok det 5 år å bli gravid, hadde aldri en eneste positiv test. Nå, med ny mann tok det 1 pp. Burde jo bare slappe av og ta det som det kommer, men kjenner at jeg gikk rett tilbake i den modusen jeg var i før jeg ble gravid med første. Det er helt grusomt å slite med fertiliteten. Krysser fingrene for oss alle sammen🤞🤞

Anonymkode: 33993...79d

Mine streker var nesten usynlig12 dpo!  Ikke særlig sterkere 13 dpo! Men den var der! 

Først 19 dpo ble streken like sterk som kontrollstreken🙈

Anonymkode: b3236...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mine streker var nesten usynlig12 dpo!  Ikke særlig sterkere 13 dpo! Men den var der! 

Først 19 dpo ble streken like sterk som kontrollstreken🙈

Anonymkode: b3236...00d

Godt å høre☺️ 

Har visst gått litt over styr med denne testingen, og har funnet ut at jeg får mye sterkere streker på kvelden. Har googlet litt, og det er visst vanlig. Hadde en slags mellomsterk strek i går kveld, og litt svakere på morgenen i dag. Men håper på at sjansen for at det er kjemisk ikke er så stor når jeg har hatt (svake, men tydelige) positive tester i fem dager🤞😬

Anonymkode: 33993...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre☺️ 

Har visst gått litt over styr med denne testingen, og har funnet ut at jeg får mye sterkere streker på kvelden. Har googlet litt, og det er visst vanlig. Hadde en slags mellomsterk strek i går kveld, og litt svakere på morgenen i dag. Men håper på at sjansen for at det er kjemisk ikke er så stor når jeg har hatt (svake, men tydelige) positive tester i fem dager🤞😬

Anonymkode: 33993...79d

Jeg hadde sluttet å testet 😊 positiv test er positiv test ❤ Sier det ikke for å være frekk, men det skaper mer stress av å følge med på om den blir sterkere, da samme type test kan variere i styrke 🤔 Ønsker deg lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre☺️ 

Har visst gått litt over styr med denne testingen, og har funnet ut at jeg får mye sterkere streker på kvelden. Har googlet litt, og det er visst vanlig. Hadde en slags mellomsterk strek i går kveld, og litt svakere på morgenen i dag. Men håper på at sjansen for at det er kjemisk ikke er så stor når jeg har hatt (svake, men tydelige) positive tester i fem dager🤞😬

Anonymkode: 33993...79d

Jeg hadde også sterkere strek om kvelden enn om morgenen! Men de var blenda kvit en dag, og positiv neste dag, å den ble sterkere for hver dag som gikk! 

Anonymkode: b3236...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?  😖 den digitale testen hadde en feil, så fikk ikke opp resultatet 😖 ikm i dag 😖 ååårh så frustrert 😖😖😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Er det mulig?  😖 den digitale testen hadde en feil, så fikk ikke opp resultatet 😖 ikm i dag 😖 ååårh så frustrert 😖😖😖

Kom det ikke opp noe på skjermen? 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kom det ikke opp noe på skjermen? 😵

Kun spørsmålstegn som betyr at noe  var galt 😖 var sååå nøye når jeg leste og tok den, så vet jeg ikke gjorde noe galt 😖

Ingen tegn til TR enda da, å livmortappen er høy, bakovervendt og godt lukket 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Kun spørsmålstegn som betyr at noe  var galt 😖 var sååå nøye når jeg leste og tok den, så vet jeg ikke gjorde noe galt 😖

Ingen tegn til TR enda da, å livmortappen er høy, bakovervendt og godt lukket 😊

Hmm.. du får vel en ny test der du kjøpte den..men nå som IKM er her bør man slutte å kjenne på livmortappen 😊 I tilfelle man er gravid, da skal man helst ikke borti 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hmm.. du får vel en ny test der du kjøpte den..men nå som IKM er her bør man slutte å kjenne på livmortappen 😊 I tilfelle man er gravid, da skal man helst ikke borti 😊 

Får håpe det, men er jo ikke åpent før i morgen 😔

Kjenner lite på den  😊 men måtte sjekke når testen ikke gadd 😖 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, LilleStjerneLill skrev:

Får håpe det, men er jo ikke åpent før i morgen 😔

Kjenner lite på den  😊 men måtte sjekke når testen ikke gadd 😖 

Tror nok man må kunne behandle testen som reklamasjonsprodukt. Du kjøpte en vare som ikke virket som den skulle 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tror nok man må kunne behandle testen som reklamasjonsprodukt. Du kjøpte en vare som ikke virket som den skulle 🤔

Ja burde jo gå 😊 har sendt mail til rfus også å sagt hva som skjedde 😊 kosta jo litt 🙄 

Enda ingen tr. Spennende 😊

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hmm.. du får vel en ny test der du kjøpte den..men nå som IKM er her bør man slutte å kjenne på livmortappen 😊 I tilfelle man er gravid, da skal man helst ikke borti 😊 

Den tåler jo at man har sex, så forsiktig berøring tror jeg ikke gjør noe 😊

Anonymkode: f838c...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den tåler jo at man har sex, så forsiktig berøring tror jeg ikke gjør noe 😊

Anonymkode: f838c...2bd

Om man leser seg opp til dette.. så kan man ikke kjenne på tappen om man er gravid eller ikke.. da den konstant er i bevegelse og forskjellig fra dag til dag, time for time 🙈 pluss! Om noe skal gå galt, så har man ihvertfall ikke på samvittigheten at man har tuklet borti.. dette er mye omtalt.. Gynekologen vil jo heller ikke ta en undersøkelse nedentil hos en gravid kvinne, med mindre man må.. så å sammenligne det med sex blir derfor litt feil. Det skaper mer frustrasjon tror jeg 🤔

MEN når det er sagt 🙈 Vi er alle forskjellige, dette var kun min mening 😊 Vi i forumet er her for hverandre, og jeg ønsker at det skal gå riktig vei for alle ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja burde jo gå 😊 har sendt mail til rfus også å sagt hva som skjedde 😊 kosta jo litt 🙄 

Enda ingen tr. Spennende 😊

Spennende ❤ Håper å se deg i teminklubben for november ❤ 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Om man leser seg opp til dette.. så kan man ikke kjenne på tappen om man er gravid eller ikke.. da den konstant er i bevegelse og forskjellig fra dag til dag, time for time 🙈 pluss! Om noe skal gå galt, så har man ihvertfall ikke på samvittigheten at man har tuklet borti.. dette er mye omtalt.. Gynekologen vil jo heller ikke ta en undersøkelse nedentil hos en gravid kvinne, med mindre man må.. så å sammenligne det med sex blir derfor litt feil. Det skaper mer frustrasjon tror jeg 🤔

MEN når det er sagt 🙈 Vi er alle forskjellige, dette var kun min mening 😊 Vi i forumet er her for hverandre, og jeg ønsker at det skal gå riktig vei for alle ❤

Ja man skal faktisk ikke tukle for mye når man har funnet ut man er gravid, siden det kan føre til spotanabort 😔 å vanskelig å tyde andre ting enn el 😂 min pleier å gå ned når tr kommer, det er eneste utenom som er samme hos meg (etter flere mnd sjekking) 😊

29 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Spennende ❤ Håper å se deg i teminklubben for november ❤ 🤞🤞

Håper jeg kommer inn der ❤️❤️🤞🤞 hadde vært så gøy å følge hverandre😁

Uff bh'n var iallefall ikke gøy å bruke 😂

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...