Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Altså jeg har bannet å steiket utrolig mye mer, så banningen din er tilgitt 😂 han er et skikkelig ekkelt krek 😂

Tusen tusen takk 😁❤️ har vist gått glipp av mye, for plutselig sto det endel mannfolk i kø nå 🙊 nesten satt ut 😂 

Haha, så flott da! 🤗 choose wisely! ❤️

Anonymkode: 4d3a5...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Ja har logge med det meste å hatt et liv på si med ei anna ei i 3år 🙈 så ganske så satt ut 🙈 fikk ikke gå ut noe særlig å mistet alt av venner siden han misslikte di 🙈 gutter var et stoooort nei 🙈 gla jeg fant det ut og er kvitt han 🙈

Skulle tro de var tvillinger... 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, så flott da! 🤗 choose wisely! ❤️

Anonymkode: 4d3a5...467

Takk, det skal jeg 🤗❤️

 

2 timer siden, Emi81 skrev:

Skulle tro de var tvillinger... 😮

Godt mulig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere damer lykke til ❤ håper på å se dere på "gravid siden" snart 😘 ikke for å gni det inn, men har lyst å oppdatere. jeg fikk igår bekreftet på UL at spiren sitter INNI livmoren denne gangen, så nå føler jeg at jeg kan slappe av ❤ Jeg som fryktet en ny exu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ønsker dere damer lykke til ❤ håper på å se dere på "gravid siden" snart 😘 ikke for å gni det inn, men har lyst å oppdatere. jeg fikk igår bekreftet på UL at spiren sitter INNI livmoren denne gangen, så nå føler jeg at jeg kan slappe av ❤ Jeg som fryktet en ny exu. 

Åh det var godt å høre <3 Nå kan du slappe av og nyte graviditeten <3 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ønsker dere damer lykke til ❤ håper på å se dere på "gravid siden" snart 😘 ikke for å gni det inn, men har lyst å oppdatere. jeg fikk igår bekreftet på UL at spiren sitter INNI livmoren denne gangen, så nå føler jeg at jeg kan slappe av ❤ Jeg som fryktet en ny exu. 

Sååå bra 😍❤️❤️ masse lykke til 😁😁❤️❤️ nyyyt det😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ønsker dere damer lykke til ❤ håper på å se dere på "gravid siden" snart 😘 ikke for å gni det inn, men har lyst å oppdatere. jeg fikk igår bekreftet på UL at spiren sitter INNI livmoren denne gangen, så nå føler jeg at jeg kan slappe av ❤ Jeg som fryktet en ny exu. 

Det var godt å høre! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...