Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fikk ikke lengre lov å ta dvitamin, tross mitt lave nivå 🙈 er visst ikke så bra når va er gravid.. jaja, så får man bære trøtt å sliten og håpe på sol i fleisen 😂😂 

Noen flere som har testet seg? Eller fått besøk av TR? 🤔

Begynte å spotte smått i dag, så da kommer vel TR i morra. Gratulerer så mye dere som har fått 2 streker, og lykke til videre til alle som går videre til neste pp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet med en gravidtest i dag.. 

jeg er visst gravid 😄 

 

masse lykke til dere som har testet positivt og god klem og lykke til neste mnd til dere andre 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fikk ikke lengre lov å ta dvitamin, tross mitt lave nivå 🙈 er visst ikke så bra når va er gravid.. jaja, så får man bære trøtt å sliten og håpe på sol i fleisen 😂😂 

Noen flere som har testet seg? Eller fått besøk av TR? 🤔

Kan man ikke ta d vitamin? 🙈 whaat 😂

Aventer enda her med tester 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Jeg testet med en gravidtest i dag.. 

jeg er visst gravid 😄 

 

masse lykke til dere som har testet positivt og god klem og lykke til neste mnd til dere andre 💕

Gratulerer 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ, gikk på do nå og vips så var den morroa og gleden over 😪 

begynt å blø 😫 var mye friskt blod på papiret .. 

😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Hææ, gikk på do nå og vips så var den morroa og gleden over 😪 

begynt å blø 😫 var mye friskt blod på papiret .. 

😭

Hva? Så rart ..kan det være en SA? :((

Anonymkode: 4d3a5...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Rullgardin skrev:

Begynte å spotte smått i dag, så da kommer vel TR i morra. Gratulerer så mye dere som har fått 2 streker, og lykke til videre til alle som går videre til neste pp 😊

Lykke til videre ❤ Håper det skjer snart ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Kan man ikke ta d vitamin? 🙈 whaat 😂

Aventer enda her med tester 😊

Nei jeg fikk ikke ta ekstra dvitamin, må få det via naturmåten sa lege.. fra sola og kan ta trankapsler på kveld.. jeg måtte fortsette med folat eneste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Løvinna30 skrev:

Hææ, gikk på do nå og vips så var den morroa og gleden over 😪 

begynt å blø 😫 var mye friskt blod på papiret .. 

😭

Nei 😔 Så dumt! Var det en sikker positiv test du fikk? Det kan også være en kjemisk abort, ellrs så har jeg lest at flere kan få blødning den tiden de skal ha mens.. når var IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 11.55, Snart_mammatil2 skrev:

Oi. Er dette den tidligtesten? Sensitiv på 10?

Ja det er det! Å den slo faktisk ikke skikkelig ut før 4 dager over ikm😂så cbd og cb pluss var positiv lenge før🙈

Anonymkode: b3236...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja det er det! Å den slo faktisk ikke skikkelig ut før 4 dager over ikm😂så cbd og cb pluss var positiv lenge før🙈

Anonymkode: b3236...00d

Det var virkelig dålig test 😂 da anbefaler jeg ikke babyplan tidligtest til dere andre.. den slår ikke ut når den skal da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om det er SA .. 😰

Har slutta å blø nå ..

så får bare vente å se .. det var ikke bare «spotting».. var ganske mye akkurat da jeg var på do.🙈

har ikke hatt mens-vondt, svært lite mens-murringer ... 

jeg tok digital test, gravid 1-2 stod det i går. 😍 så den var jo ikke til å misforstå ..

Har/hadde ikm i dag eller lørdag, litt usikker 😏

Men må bare prøve å «glemme det» litt og prøve å ikke tenke for mye på det selv om det ikke er så lett .. 

var jo litt ironisk da, hadde satt meg til rette i sofaen i går, kosa meg med å laste ned to gravid-Apper ol 🤪 så gikk jeg på do 😳😢 . kjenner jeg helst skulle bare vært hjemme og holdt meg rolig, siden jeg har en litt fysisk jobb, men kan ikke melde meg syk «bare fordi» jeg blødde en kveld .... 

vanskelig tider ... må bare holde hodet kaldt og være tålmodig .. 😞😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Aner ikke om det er SA .. 😰

Har slutta å blø nå ..

så får bare vente å se .. det var ikke bare «spotting».. var ganske mye akkurat da jeg var på do.🙈

har ikke hatt mens-vondt, svært lite mens-murringer ... 

jeg tok digital test, gravid 1-2 stod det i går. 😍 så den var jo ikke til å misforstå ..

Har/hadde ikm i dag eller lørdag, litt usikker 😏

Men må bare prøve å «glemme det» litt og prøve å ikke tenke for mye på det selv om det ikke er så lett .. 

var jo litt ironisk da, hadde satt meg til rette i sofaen i går, kosa meg med å laste ned to gravid-Apper ol 🤪 så gikk jeg på do 😳😢 . kjenner jeg helst skulle bare vært hjemme og holdt meg rolig, siden jeg har en litt fysisk jobb, men kan ikke melde meg syk «bare fordi» jeg blødde en kveld .... 

vanskelig tider ... må bare holde hodet kaldt og være tålmodig .. 😞😄😄

Bra du har slutta å blø 🖒 krysser fingrene for at det ikke er en kjemisk 🤞 

Man må vel prøve å leve som vslig, men vet at det er så og si umulig. Sender deg en stooor klem og ønsketanter om at dette går ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei jeg fikk ikke ta ekstra dvitamin, må få det via naturmåten sa lege.. fra sola og kan ta trankapsler på kveld.. jeg måtte fortsette med folat eneste

Jøss 🙊 jaja kjekt å vite 😛

 

5 timer siden, Løvinna30 skrev:

Aner ikke om det er SA .. 😰

Har slutta å blø nå ..

så får bare vente å se .. det var ikke bare «spotting».. var ganske mye akkurat da jeg var på do.🙈

har ikke hatt mens-vondt, svært lite mens-murringer ... 

jeg tok digital test, gravid 1-2 stod det i går. 😍 så den var jo ikke til å misforstå ..

Har/hadde ikm i dag eller lørdag, litt usikker 😏

Men må bare prøve å «glemme det» litt og prøve å ikke tenke for mye på det selv om det ikke er så lett .. 

var jo litt ironisk da, hadde satt meg til rette i sofaen i går, kosa meg med å laste ned to gravid-Apper ol 🤪 så gikk jeg på do 😳😢 . kjenner jeg helst skulle bare vært hjemme og holdt meg rolig, siden jeg har en litt fysisk jobb, men kan ikke melde meg syk «bare fordi» jeg blødde en kveld .... 

vanskelig tider ... må bare holde hodet kaldt og være tålmodig .. 😞😄😄

Håper det bare var en liten blødning som mange kan oppleve rundt ikm ❤️ krysser fingrene for deg ❤️ legen kan ta blodprøve å sjekke om hcg stiger ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altså rukket å få og bli ferdig med TR før uke 9 var over. 4 dager varte det. Tok test i går for å være helt sikker, men den var negativ. Så da er det bare å glede seg til EL igjen, da 😂 gratulerer til alle som ble gravide nå! 💕  starter pp6 nå, satser på at det snart blir gode nyheter 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fikk ikke lengre lov å ta dvitamin, tross mitt lave nivå 🙈 er visst ikke så bra når va er gravid.. jaja, så får man bære trøtt å sliten og håpe på sol i fleisen 😂😂 

Noen flere som har testet seg? Eller fått besøk av TR? 🤔

Oj det visste jeg ikke. Men d som er i de gravidpakkene må være greit.. men kunne trengt litt tilskudd i disse mørketider.

Tok siste test på tirsdag og den var negativ. Ikke tr enda.. venter den idag eller imorra , men har rar syklus denne pp 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Oj det visste jeg ikke. Men d som er i de gravidpakkene må være greit.. men kunne trengt litt tilskudd i disse mørketider.

Tok siste test på tirsdag og den var negativ. Ikke tr enda.. venter den idag eller imorra , men har rar syklus denne pp 🤔

Ja de som er i de pakkene er greit.. men fikk en ny sms isted hvor hun skrev "høydose" er ikke anbefalt i svangerskap.  Kunne ta dersom det tilsvarer et daglig inntak, men inne noe mer utover det. Dvs at jeg har tatt mer enn det jeg burde. Men dropper det fra nå. Tar folat og kommer til å kjøpe den for gravide :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Løvinna30 skrev:

Aner ikke om det er SA .. 😰

Har slutta å blø nå ..

så får bare vente å se .. det var ikke bare «spotting».. var ganske mye akkurat da jeg var på do.🙈

har ikke hatt mens-vondt, svært lite mens-murringer ... 

jeg tok digital test, gravid 1-2 stod det i går. 😍 så den var jo ikke til å misforstå ..

Har/hadde ikm i dag eller lørdag, litt usikker 😏

Men må bare prøve å «glemme det» litt og prøve å ikke tenke for mye på det selv om det ikke er så lett .. 

var jo litt ironisk da, hadde satt meg til rette i sofaen i går, kosa meg med å laste ned to gravid-Apper ol 🤪 så gikk jeg på do 😳😢 . kjenner jeg helst skulle bare vært hjemme og holdt meg rolig, siden jeg har en litt fysisk jobb, men kan ikke melde meg syk «bare fordi» jeg blødde en kveld .... 

vanskelig tider ... må bare holde hodet kaldt og være tålmodig .. 😞😄😄

Oj! Stakkars deg 💗 men du fikk jo positiv test og ikke mange dager før ikm. Så da er d vel ikke kjemisk. Man leser jo at flere blør litt da ikm skulle vært. Tatt flere tester? Ta en tur til legen og sjekk m blodprøve?💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Oj! Stakkars deg 💗 men du fikk jo positiv test og ikke mange dager før ikm. Så da er d vel ikke kjemisk. Man leser jo at flere blør litt da ikm skulle vært. Tatt flere tester? Ta en tur til legen og sjekk m blodprøve?💗

Kjemisk kan det være.. det er hvis man får positiv test, for så å få TR.. 😰 Håper ikke der er tilfelle.

❤❤ Håper det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Kjemisk kan det være.. det er hvis man får positiv test, for så å få TR.. 😰 Håper ikke der er tilfelle.

❤❤ Håper det går bra

Ja det vet jeg, men d er som regel for de som tester tidlig, flere dager før ikm. Hun skulle jo ha tr nå... Håper d går veien 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke noe av denne syklusen og når tr egentlig startet sist gang. Skulle egentlig ha første dag i siste mens 02.02. Men begynte å spotte/blø 28.01. Men regner fortsatt første mensdag fra 02. Det var jo da den egentlig skulle startet. Hatt sykluser på mellom 26 og 28 dager. Da skulle jeg senest fått tr imorra. Ingen tegn enda. Hatt murringer til og fra i over ei uke, men bare masse utflod. Gult, noe slim. Negativ test mandag og tirsdag 

. Hvor lang tid fra egget fester seg til positiv test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg skjønner ikke noe av denne syklusen og når tr egentlig startet sist gang. Skulle egentlig ha første dag i siste mens 02.02. Men begynte å spotte/blø 28.01. Men regner fortsatt første mensdag fra 02. Det var jo da den egentlig skulle startet. Hatt sykluser på mellom 26 og 28 dager. Da skulle jeg senest fått tr imorra. Ingen tegn enda. Hatt murringer til og fra i over ei uke, men bare masse utflod. Gult, noe slim. Negativ test mandag og tirsdag 

. Hvor lang tid fra egget fester seg til positiv test?

Gul utflod lyder jo bra da 😁 hcg dobbles hver 2-3 dag 😊 hvor mange dager vet jeg ikke 😊 er jo så inviduelt hvor mye hcg man har i kroppen 😊  men vil jo tro 4-6 dager på sensitive tester 😊 prøv å ta en ny i morgen evt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Gul utflod lyder jo bra da 😁 hcg dobbles hver 2-3 dag 😊 hvor mange dager vet jeg ikke 😊 er jo så inviduelt hvor mye hcg man har i kroppen 😊  men vil jo tro 4-6 dager på sensitive tester 😊 prøv å ta en ny i morgen evt 😁

Takk for svar 💗 Blir jo koko av disse murringene. Pleier aldri å ha d så lenge før tr. Kvalm når jeg er sulten.. Har ikke flere tester. Skal prøve å holde meg til mandag 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jeg skjønner ikke noe av denne syklusen og når tr egentlig startet sist gang. Skulle egentlig ha første dag i siste mens 02.02. Men begynte å spotte/blø 28.01. Men regner fortsatt første mensdag fra 02. Det var jo da den egentlig skulle startet. Hatt sykluser på mellom 26 og 28 dager. Da skulle jeg senest fått tr imorra. Ingen tegn enda. Hatt murringer til og fra i over ei uke, men bare masse utflod. Gult, noe slim. Negativ test mandag og tirsdag 

. Hvor lang tid fra egget fester seg til positiv test?

Kommer helt ann på hvordan hcg nivået stiger.. men der er vel fra 6-10dager etter at det har blitt befruktet slik jeg har forstått det. 

Anonymkode: d7b50...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kommer helt ann på hvordan hcg nivået stiger.. men der er vel fra 6-10dager etter at det har blitt befruktet slik jeg har forstått det. 

Anonymkode: d7b50...c0d

Ok. Så d kan feste seg opp til 10 dpo og da får man vel ikke positiv 11 dpo..

14 dpo idag og masse murring. 

Vet ikke når jeg hadde fått positiv v de to tidligere graviditetene for da testet jeg ikke før flere dager etter ikm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...