Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Noen som har hørt om/opplevd og ikke få sove når di har vært gravid? Leste det som et symptom på flo appen i stad når jeg lastet den ned, og kom til å tenke på at jeg har slitt med å sove di 2 siste nettene (uvanlig da jeg har ME). Sov 30min i natt å ganske så lys våken 🤔 og vært forstoppet i 4 dagers tid 🙈 niplene er super ømme,  og har verka i livmorområdet siden torsdag/fredag (fredag føltes det ut som noen knivstakk meg flere ganger. Gikk ikke ubemerket at jeg fikk vondt fra di rundt) 🙈 har også lite utflod til og være meg,  og hadde jo kun slim opplegg første 5-6 dagene etter el (ikke el slim) 🤔 merker at 6 dager til ikm er litt lenge å vente 😂

Har du ME du også :hjerte:

Ikke hørt om at dårlig søvn er et tidlig tegn, men mye mulig det er det. Forstoppet og såre nipler er jo hvertfall det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Da blir det spennende å følge deg :hjerte:

Tok ikke el tester denne pp, så usikker på om jeg er 10 eller 11 dpo. Mensmurring og småkvalm, men helt blank tidligtest idag tidlig... ikke antydning til strek engang..

I lige så ❤️

Æsj di testene er så kjedelige 🙄 skulle slått ut med en gang 😂 men lest veldig få får noe før tidligst 12 dpo 😃 så kan jo enda være 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Har du ME du også :hjerte:

Ikke hørt om at dårlig søvn er et tidlig tegn, men mye mulig det er det. Forstoppet og såre nipler er jo hvertfall det.

Endo, ME, fibromyalgi +++ 😛 litt å velge i 😂 du også? ❤️ 

 

Får jaggu håpe noe kommer ut av denne pp'en, for blir jo halvgal her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Endo, ME, fibromyalgi +++ 😛 litt å velge i 😂 du også? ❤️ 

 

Får jaggu håpe noe kommer ut av denne pp'en, for blir jo halvgal her 😂

Ja har ME :hjerte:

Ja jeg krysser fingrene for deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Ja har ME :hjerte:

Ja jeg krysser fingrene for deg :hjerte:

Koselig at det er fler av oss her (selvom jeg ikke ønsker noen det) ❤️

Tusen takk ❤️ krysser alt for deg også ❤️ må vibare få samme som snart_mammatil2 sånn vi kanfølge hverandre 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Koselig at det er fler av oss her (selvom jeg ikke ønsker noen det) ❤️

Tusen takk ❤️ krysser alt for deg også ❤️ må vibare få samme som snart_mammatil2 sånn vi kanfølge hverandre 😍

Ja tenk så koselig å kunne følge hverandre hele veien frem til baby da 💗

Godt å høre at d er flere i samme situasjon ja. Var lenge i tvil om jeg klarte flere barn... me er tøft.💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt håper mitt var ute ..... ingen symptomer i det hele tatt ..... kjente ikke at egget festet seg og liten mens smerter ...

var skikkelig lei meg i går .. utålmodig og frustrert .... 😪 

men måtte bare ta digital en el - test i nå og der fikk jeg er blinkene smilefjes 🙈🙈🙈

skjelver litt nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja tenk så koselig å kunne følge hverandre hele veien frem til baby da 💗

Godt å høre at d er flere i samme situasjon ja. Var lenge i tvil om jeg klarte flere barn... me er tøft.💗

Ja hadde vært kjempe koselig ❤️❤️

Ja er en tøff sykdom 😏 det blir første her 😍

 

37 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Alt håper mitt var ute ..... ingen symptomer i det hele tatt ..... kjente ikke at egget festet seg og liten mens smerter ...

var skikkelig lei meg i går .. utålmodig og frustrert .... 😪 

men måtte bare ta digital en el - test i nå og der fikk jeg er blinkene smilefjes 🙈🙈🙈

skjelver litt nå 😅

El test eller graviditetstest? 😄 du har jo evnt el om det var el test 😄 om du mente graviditetstest, så gratulerer 😁

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Alt håper mitt var ute ..... ingen symptomer i det hele tatt ..... kjente ikke at egget festet seg og liten mens smerter ...

var skikkelig lei meg i går .. utålmodig og frustrert .... 😪 

men måtte bare ta digital en el - test i nå og der fikk jeg er blinkene smilefjes 🙈🙈🙈

skjelver litt nå 😅

Ta en g-test i stedet, LH kan hoppe litt opp rett før tr. Har lest masse om el-tester brukt som g-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niplene føles mer ømme ut. Enda et press og stikking i livmora 😊 fikk et stikk som dro seg fra livmora til høyre pupp i stad 😂 ømt når jeg hoster. Er mye varm fortiden. Uvanlig meg mtp at jeg er frysepinne og det er minusgrader ute 😂 klør etter å teste, men ingen billigtester igjen så får vente litt til 🙊😂 5 dager til ikm 🙊 håper tiden går fort å det går denne måneden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Niplene føles mer ømme ut. Enda et press og stikking i livmora 😊 fikk et stikk som dro seg fra livmora til høyre pupp i stad 😂 ømt når jeg hoster. Er mye varm fortiden. Uvanlig meg mtp at jeg er frysepinne og det er minusgrader ute 😂 klør etter å teste, men ingen billigtester igjen så får vente litt til 🙊😂 5 dager til ikm 🙊 håper tiden går fort å det går denne måneden ❤️

Jeg merket forskjell på vondtene i puppene fra forrige mnd og nå. Forrige mnd var de mest trykkøm, denne gangen var det ubehagelig å ha på bhen 🙈 samt at areola har blitt litt større, men ikke mørkere. mindre "mensvondt" denne mnd, men fra igår og idag (13 og 14dpo) er det anneledes vondt, ikke mensvondt. Men en slags støl følelse, nesten som et spreng. Og har vært ekstremt trøtt og kvalm hvis jeg går litt for lenge før jeg spiser. Og føler meg veldig tørst, må ha en vannflaske med meg overalt 😆 og må legge til at jeg har vært oppblåst/mye luft i magen, samt litt dåli i magen i vel 1uke før positiv test.

Lykke til damer 😊 håper på å se dere i november terminklubben ❤❤❤

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg merket forskjell på vondtene i puppene fra forrige mnd og nå. Forrige mnd var de mest trykkøm, denne gangen var det ubehagelig å ha på bhen 🙈 samt at areola har blitt litt større, men ikke mørkere. mindre "mensvondt" denne mnd, men fra igår og idag (13 og 14dpo) er det anneledes vondt, ikke mensvondt. Men en slags støl følelse, nesten som et spreng. Og har vært ekstremt trøtt og kvalm hvis jeg går litt for lenge før jeg spiser. Og føler meg veldig tørst, må ha en vannflaske med meg overalt 😆 og må legge til at jeg har vært oppblåst/mye luft i magen, samt litt dåli i magen i vel 1uke før positiv test.

Lykke til damer 😊 håper på å se dere i november terminklubben ❤❤❤

Åh det er jo så mange av de samme symptomene jeg har... småkvalm om jeg ikke spiser. Trøtt, mensmurringer over flere dager. Men test både i dag og igår var helt blank... IKM er vel på torsdag.

 

Masse lykke til til deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg merket forskjell på vondtene i puppene fra forrige mnd og nå. Forrige mnd var de mest trykkøm, denne gangen var det ubehagelig å ha på bhen 🙈 samt at areola har blitt litt større, men ikke mørkere. mindre "mensvondt" denne mnd, men fra igår og idag (13 og 14dpo) er det anneledes vondt, ikke mensvondt. Men en slags støl følelse, nesten som et spreng. Og har vært ekstremt trøtt og kvalm hvis jeg går litt for lenge før jeg spiser. Og føler meg veldig tørst, må ha en vannflaske med meg overalt 😆 og må legge til at jeg har vært oppblåst/mye luft i magen, samt litt dåli i magen i vel 1uke før positiv test.

Lykke til damer 😊 håper på å se dere i november terminklubben ❤❤❤

Bruker ikke så ofte bh, så slipper den 🙊 men våkna av at jeg moste di i madrassen 😂 men mest niplene som kjenner det til nå (har små pupper da🙈) 😂

Har også en rar smerte i livmora. Aldri kjent det sånn 🤔 men ja har jo vært forstoppet siden torsdag også. Så litt oppblåst 🙈 men aldri vært forstoppet så lenge 😂 utfloden øker dag for dag, å har fått litt gulskjær i i dag 🤔 rar sult følelse også 🤔 merker også at ting smaker mer. Som om smakene er forsterket? Og noen ting smaker annerledes 🤔 spiser sitron å surt godis uten og lage grimaser, men i går å i dag smakte di sure stengene jeg liker (ikke sure egentlig) faktisk surt 😂 svei nesten litt på tunga 😂 areola'en ser rar ut, greier ikke sette ord på det, er bare noe annerledes? 🤔 håper jo noe skjer denne mnd 😛 ellers gir jeg opp denne kroppen altså 😝 

 

Tusen takk ❤️ håper på å kunne følge deg løpet ut 😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Bruker ikke så ofte bh, så slipper den 🙊 men våkna av at jeg moste di i madrassen 😂 men mest niplene som kjenner det til nå (har små pupper da🙈) 😂

Har også en rar smerte i livmora. Aldri kjent det sånn 🤔 men ja har jo vært forstoppet siden torsdag også. Så litt oppblåst 🙈 men aldri vært forstoppet så lenge 😂 utfloden øker dag for dag, å har fått litt gulskjær i i dag 🤔 rar sult følelse også 🤔 merker også at ting smaker mer. Som om smakene er forsterket? Og noen ting smaker annerledes 🤔 spiser sitron å surt godis uten og lage grimaser, men i går å i dag smakte di sure stengene jeg liker (ikke sure egentlig) faktisk surt 😂 svei nesten litt på tunga 😂 areola'en ser rar ut, greier ikke sette ord på det, er bare noe annerledes? 🤔 håper jo noe skjer denne mnd 😛 ellers gir jeg opp denne kroppen altså 😝 

 

Tusen takk ❤️ håper på å kunne følge deg løpet ut 😁❤️

Glemte å nevne det isted.. jeg har faktisk null utflod.. den gule jeg hadde var bare et par dager, som var minimal.

Håper å se flere av dere i termingruppen. 

Er det flere som har testet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Glemte å nevne det isted.. jeg har faktisk null utflod.. den gule jeg hadde var bare et par dager, som var minimal.

Håper å se flere av dere i termingruppen. 

Er det flere som har testet seg?

Hadde slim lignende inesten 1 uke, å nå lite, men kommer litt mer hver dag 😊 men enda lite til og være meg 😂

Er bare 9 dpo, så avventer litt 😊 håper billigstripsene kommer i løp av uka, eller blir det vel og kjøpe nærmere helga (evnt bruke den digitale jeg har) 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag her, 12dpo. Forventet IKM er i morgen. Jeg kan nok avskrive denne pp for vår del. Nå ser jeg frem mot å få hjelp gjennom ivf 😊 Oppstartssamtale er neste uke. Den har vi ventet på i 5 lange mnd! 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rullgardin skrev:

Negativ test i dag her, 12dpo. Forventet IKM er i morgen. Jeg kan nok avskrive denne pp for vår del. Nå ser jeg frem mot å få hjelp gjennom ivf 😊 Oppstartssamtale er neste uke. Den har vi ventet på i 5 lange mnd! 👌🏼

Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rullgardin skrev:

Negativ test i dag her, 12dpo. Forventet IKM er i morgen. Jeg kan nok avskrive denne pp for vår del. Nå ser jeg frem mot å få hjelp gjennom ivf 😊 Oppstartssamtale er neste uke. Den har vi ventet på i 5 lange mnd! 👌🏼

Samme her. 11 eller 12 idag, og negativ test.. så da tror jeg ikke det gikk.😥 Har du barn fra før?

Håper ivf kan hjelpe 💗 jeg skal prøve pergo neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Samme her. 11 eller 12 idag, og negativ test.. så da tror jeg ikke det gikk.😥 Har du barn fra før?

Håper ivf kan hjelpe 💗 jeg skal prøve pergo neste pp.

Vi prøver på første, så ingen barn fra før her. Håper pergo hjelper for din del ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Samme her. 11 eller 12 idag, og negativ test.. så da tror jeg ikke det gikk.😥 Har du barn fra før?

Håper ivf kan hjelpe 💗 jeg skal prøve pergo neste pp.

Ikke mist håpet ❤️ di fleste slår ikke ut før tidligst 12 dpo😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm noe burde virkelig skje her altså 🤔 var vist ikke forstoppet, er bare forbrenningen som har gått kraftig ned (virker det ut som) 🤔 det er VIRKELIG ikke meg, for jeg sliter med å greie å legge på meg pga høy forbrenning (så bad at jeg er undervektig pga det) 🤔 blir skuffa om jeg ikke får positiv denne mnd altså 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Hmmm noe burde virkelig skje her altså 🤔 var vist ikke forstoppet, er bare forbrenningen som har gått kraftig ned (virker det ut som) 🤔 det er VIRKELIG ikke meg, for jeg sliter med å greie å legge på meg pga høy forbrenning (så bad at jeg er undervektig pga det) 🤔 blir skuffa om jeg ikke får positiv denne mnd altså 😂

Hmmm jeg følger spent med :hjerte: Har vært så mye kluss denne syklusen her, så vet ikke når jeg skal regne første dag i siste mens. Spottet en uke før mensen skulle komme, og blødde tilsammen i nesten to uker. Så aner jo ikke når siste mens startet. Men utifra dagene så er IKM i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hmmm jeg følger spent med :hjerte: Har vært så mye kluss denne syklusen her, så vet ikke når jeg skal regne første dag i siste mens. Spottet en uke før mensen skulle komme, og blødde tilsammen i nesten to uker. Så aner jo ikke når siste mens startet. Men utifra dagene så er IKM i morgen..

Åååh det er så kjedelig når det er sånn 😖😢 er jo utrolig vanskelig å regne ut da ja 😔 uff føler med deg 😔 håper du får en positiv test ❤️ å om ikke, at den stabiliserer seg å neste mnd er måneden sånn som ble spådd ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke lengre lov å ta dvitamin, tross mitt lave nivå 🙈 er visst ikke så bra når va er gravid.. jaja, så får man bære trøtt å sliten og håpe på sol i fleisen 😂😂 

Noen flere som har testet seg? Eller fått besøk av TR? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...