Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er såååååå utålmodig 🙈 Og har ingen å dele dette med, annet enn dere da 😀 ( mannen er da ikke like opptatt av alt, slik som oss damene 😂)

Kun 7dpo og klør i fingrene etter å teste 😂😂 og idag føler jeg meg skikkelig dårlig form, stuuuptrøtt, sliten, småkvalm, nakkevondt og hodepine. Håper jeg ikke brygger på noe annet enn baby 😂

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Må du ta noe ekstra vitaminer o.l mtp at du ikke spiser kjøtt? 

Nei, det må jeg ikke. Må passe på å spise proteinrikt nok, men vitaminer er det ingen fare med 😊 jeg spiser sjømat, så der er det en del jeg må passe meg for når jeg er gravid. 🐟🐟🐟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg er såååååå utålmodig 🙈 Og har ingen å dele dette med, annet enn dere da 😀 ( mannen er da ikke like opptatt av alt, slik som oss damene 😂)

Kun 7dpo og klør i fingrene etter å teste 😂😂 og idag føler jeg meg skikkelig dårlig form, stuuuptrøtt, sliten, småkvalm, nakkevondt og hodepine. Håper jeg ikke brygger på noe annet enn baby 😂

Helt enig! 7 dpo jeg og, og jeg vil vite det NÅ! 😂 har en tidligtest som kan benyttes i morgen, men jeg er så redd for å havne på test-kjøret igjen! Tenkte å vente til 10-12 dpo, kanskje 🤞🏻 Da burde den gi utslag! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, liiamarsen skrev:

Helt enig! 7 dpo jeg og, og jeg vil vite det NÅ! 😂 har en tidligtest som kan benyttes i morgen, men jeg er så redd for å havne på test-kjøret igjen! Tenkte å vente til 10-12 dpo, kanskje 🤞🏻 Da burde den gi utslag! 😁

Jeg kommer garantert til å ta en imorcentidlig 🙈😂 

Har du ellers følt noe annerledes? Våkna akkurat på sofan jeg, sovna visst av 😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg kommer garantert til å ta en imorcentidlig 🙈😂 

Har du ellers følt noe annerledes? Våkna akkurat på sofan jeg, sovna visst av 😂😂

 

Niks! Ingen symptomer i det hele tatt- og det tolker jeg positivt. Har hatt veldig sterke pms-symptomer i ukene før TR, så jeg håper at fraværet av symptomer er et godt tegn! 😁 med førstemann hadde jeg null tegn til graviditet de første mnd 😊 trøtthet kan jo være et godt tegn, det! 😁 hold oss oppdatert om test i morgen, da! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5dpo her idag. Det prikker og stikker nå og da. Har omtrent ikke ømme bryster i det hele tatt. Tolker det som positivt, da jeg bruker å ha ekstremt ømme bryster mellom EL og TR. Herregud, blir jo helt tussete i den perioden her 😂 Godt å få utløp med likesinnede her. Tror mannen tar alt med knusende ro og ikke ville forstått seg helt på min jakt etter symptomer 🙈😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg er såååååå utålmodig 🙈 Og har ingen å dele dette med, annet enn dere da 😀 ( mannen er da ikke like opptatt av alt, slik som oss damene 😂)

Kun 7dpo og klør i fingrene etter å teste 😂😂 og idag føler jeg meg skikkelig dårlig form, stuuuptrøtt, sliten, småkvalm, nakkevondt og hodepine. Håper jeg ikke brygger på noe annet enn baby 😂

Jeg har et lass med billigtester så jeg klarte ikke styre meg og testet i dag 😂 selvfølgelig negativ, kun 6 dpo 😅 lite symptomer hos meg, føler meg urolig i kroppen og litt trøtt og umotivert,men det kan jo være alt mellom himmel og jord så tviler på at det er noe tegn på graviditet 🙈 regner med at det er pms som spiller meg et puss. Har ikke følelsen av at ting klaffet denne gangen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke ha ømme pupper til vanlig.. nå er de litt vonde om jeg ligger på magen.. er noe som foregår der nede også, men ikke menssmerter 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste symptomet på graviditet er ingen symptomer 2 dpo til meg. Ømme pupper 2 dpo, tr kommer. Ikke ømme pupper før 7-8 dpo, gravid 😍

Så symptomer 2 dpo er bare deprimerende.. men jeg klarer ikke å la være å teste allikevel.. *testetøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 11.45, Snart_mammatil2 skrev:

Lever dere som gravid i DPO dagene? Mtp mat o.l?

Jeg lever helt vanlig. Tar meg ett glass rødvin på kvelden om jeg har lyst til det. Men prøver å huske å ta vitaminer 🙈 

Har så sykt mye utflod, så dette er spennende. Men kan ikke tro d er mulig... etter så mange pp... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg pleier ikke ha ømme pupper til vanlig.. nå er de litt vonde om jeg ligger på magen.. er noe som foregår der nede også, men ikke menssmerter 🙈 

Satser på denne måneden for dere 😁

Noen som har oplevd å plutselig ikke få el slim? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg lever helt vanlig. Tar meg ett glass rødvin på kvelden om jeg har lyst til det. Men prøver å huske å ta vitaminer 🙈 

Har så sykt mye utflod, så dette er spennende. Men kan ikke tro d er mulig... etter så mange pp... 

Så spennende! Hvor mange dpo er du nå? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg lever helt vanlig. Tar meg ett glass rødvin på kvelden om jeg har lyst til det. Men prøver å huske å ta vitaminer 🙈 

Har så sykt mye utflod, så dette er spennende. Men kan ikke tro d er mulig... etter så mange pp... 

Så spennende 😀😀 mye utflod sies jo å være et bra tegn 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rullgardin skrev:

Så spennende! Hvor mange dpo er du nå? 😃

Uff ja... altfor spennende🙈er vel 7 dpo idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Så spennende 😀😀 mye utflod sies jo å være et bra tegn 😀

Ja har jo lest det 😄 

Åssen ligger du ann i løypa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Så spennende 😀😀 mye utflod sies jo å være et bra tegn 😀

🙈 Jeg har så og si ingenting denne PP 🙈 Men pleier og ha det :-/ det er nok individuelt 😊 Hvis man er gravid skal den ihvertfall ikke være lotionaktig leste jeg igår. Vet det har vært nevnt tidligere, at lorionutflod kunne være tegn på graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

🙈 Jeg har så og si ingenting denne PP 🙈 Men pleier og ha det :-/ det er nok individuelt 😊 Hvis man er gravid skal den ihvertfall ikke være lotionaktig leste jeg igår. Vet det har vært nevnt tidligere, at lorionutflod kunne være tegn på graviditet. 

Dette er nok svært individuelt. Da jeg ble gravid i høst hadde jeg lotionaktig utflod ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rullgardin skrev:

Dette er nok svært individuelt. Da jeg ble gravid i høst hadde jeg lotionaktig utflod ☺️

Da kan man ihvertfall ikke se utifra utfloden 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Rullgardin skrev:

Dette er nok svært individuelt. Da jeg ble gravid i høst hadde jeg lotionaktig utflod ☺️

Tror nok dette er veldig forskjellig. Ser mange sier at lotion er et tegn... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Tok en test idag, 8dpo 🙈 den var negativ selvfølgelig 😂

Tenkte på deg! Så kjedelig, men mye kan skje de neste dagene!🤞🏻 Jeg har bestemt meg for å vente med test til 12 dpo, da bør tidlig-test gi utslag hvis det er noe å rope hurra for 😊 merker heller ingen symptomer, så jeg har egentlig ikke noen høye forventninger annet enn er lite håp fordi pms-symptomene ikke er tilstede heller 😂 Jeg blir så idiot av å tenke og håpe, må bare gjøre noe annet for å få tiden til å gå! 😂 

når tenker du at du skal teste igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, liiamarsen skrev:

Tenkte på deg! Så kjedelig, men mye kan skje de neste dagene!🤞🏻 Jeg har bestemt meg for å vente med test til 12 dpo, da bør tidlig-test gi utslag hvis det er noe å rope hurra for 😊 merker heller ingen symptomer, så jeg har egentlig ikke noen høye forventninger annet enn er lite håp fordi pms-symptomene ikke er tilstede heller 😂 Jeg blir så idiot av å tenke og håpe, må bare gjøre noe annet for å få tiden til å gå! 😂 

når tenker du at du skal teste igjen? 

Har bare tre tester igjen 😂 da jeg ble gravid i august testet jeg svakt positivt på 13dpo, men i og med at det var svangerskap utenfor livmoren kan det være at hcg steg sakte.. tar nok 1 hver morgen til det er tomt 😂😂 så får vi bare se om TR dukker opp eller ikke..

Idag har jeg litt vondt i korsryggen, og vondt i puppene, vil hjem å vrenge av bhen 😂  Er ikke vandt til å ha det sånn, så har jo litt troen på at det klaffer nå. Men blir så skuffa om det ikke er tilfelle 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja har jo lest det 😄 

Åssen ligger du ann i løypa?

Vel skulle hatt el på lørdag/søndag, men har enda ikke fått noe el slim eller noe 🤔 så litt usikker faktisk🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har bare tre tester igjen 😂 da jeg ble gravid i august testet jeg svakt positivt på 13dpo, men i og med at det var svangerskap utenfor livmoren kan det være at hcg steg sakte.. tar nok 1 hver morgen til det er tomt 😂😂 så får vi bare se om TR dukker opp eller ikke..

Idag har jeg litt vondt i korsryggen, og vondt i puppene, vil hjem å vrenge av bhen 😂  Er ikke vandt til å ha det sånn, så har jo litt troen på at det klaffer nå. Men blir så skuffa om det ikke er tilfelle 🤔

Så gøy 😁 håper virkelig for deg 😁 kanskje ta test annenhverdag så du ikke blir gal om 3 dager pga du er tom? 🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...