Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Zarina skrev:

Sniker meg inn til dere 😊 positiv test nå i kveld så da regner jeg med at el kommer i morgen eller onsdag. Ikm blir 28. eller 1. hvis syklusen min endelig kan komme til seg selv 🤔 ikke så mange aksjer vi får lagt inn siden vi er på ferie hos svigers hele uka, men noe må vi jo klare 🙈

Spennende😊 

Du får gi ørepropper til svigers🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Knerten <3 skrev:

Nei jeg tror ikke de skjønner det 🙈 nevnte at han burde sjekke spermkvalitet, men d var bare tull 😅 for de svømte bra nok😅🐟🐟🐟

Vi har ikke prøvd så lenge, og ble gravid på første forsøk da vi startet i august. Så tror ikke det er noe i veien med han sånn sett.. 😊 Men han skal heller ikke føle at det blir en plikt å ha seg 🙈🙈

 

Idag er EL testen negativ, da er vel EL idag? Kanskje jeg kan prøve å forføre han idag da 😂😂

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Vi har ikke prøvd så lenge, og ble gravid på første forsøk da vi startet i august. Så tror ikke det er noe i veien med han sånn sett.. 😊 Men han skal heller ikke føle at det blir en plikt å ha seg 🙈🙈

 

Idag er EL testen negativ, da er vel EL idag? Kanskje jeg kan prøve å forføre han idag da 😂😂

Da er nok el idag ja 🤣 håper jeg får el imorra, da er det tross alt valentins day 💗😘 perfekt dag for babylaging 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Da er nok el idag ja 🤣 håper jeg får el imorra, da er det tross alt valentins day 💗😘 perfekt dag for babylaging 💗

Hehe 😊😊 Ja det er det 😁😁 Her må vil vel få lagt inn aksjer idag, forrige gang var forigårs 🤞 Jeg er sånn at jeg vik bli gravid NÅ! Mens han sier "det blir når det blir" 😂😂 Jeg er litt mer ivrig enn han 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Vi har ikke prøvd så lenge, og ble gravid på første forsøk da vi startet i august. Så tror ikke det er noe i veien med han sånn sett.. 😊 Men han skal heller ikke føle at det blir en plikt å ha seg 🙈🙈

 

Idag er EL testen negativ, da er vel EL idag? Kanskje jeg kan prøve å forføre han idag da 😂😂

Min har også vært litt sensitiv på å "time" moroa. Tror det er fort gjort å glemme at alle trenger å føle seg attraktive og ikke bare nødvendige for å reprodusere :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, liiamarsen skrev:

Min har også vært litt sensitiv på å "time" moroa. Tror det er fort gjort å glemme at alle trenger å føle seg attraktive og ikke bare nødvendige for å reprodusere :)

 

Ja, det er jo ikke akkurat slik at jeg har lyst hver gang jeg heller 🙈😂 Men har så lyst å bli gravid igjen 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snart_mammatil2 skrev:

Ja, det er jo ikke akkurat slik at jeg har lyst hver gang jeg heller 🙈😂 Men har så lyst å bli gravid igjen 🙈🙈

Samme her! Forrige gang var en megaoverraskelse, så dette er min første gang som aktiv prøver :D Alt er spennende og nervepirrende synes jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, liiamarsen skrev:

Samme her! Forrige gang var en megaoverraskelse, så dette er min første gang som aktiv prøver :D Alt er spennende og nervepirrende synes jeg! 

Barnet mitt på snart 9år ble til på tross av at jeg gikk på ppillen 😂 Etter kun 1natt 🙈 

Ble gravid i august på første forsøk, men det endte i svangerskap utenfor livmoren, og en sprukket eggleder som ble fjernet. Så har litt reduserte sjanser nå da. 

Fått lov å starte prøvingen fra midten av januar pga cellegift, operasjon og hsg undersøkelse. Så det har vært lange måneder og vente :-/

Sikkert derfor jeg har det så travelt med å bli gravid nå 😔 

Tiden fra EL til IKM går utrolig seint 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Barnet mitt på snart 9år ble til på tross av at jeg gikk på ppillen 😂 Etter kun 1natt 🙈 

Ble gravid i august på første forsøk, men det endte i svangerskap utenfor livmoren, og en sprukket eggleder som ble fjernet. Så har litt reduserte sjanser nå da. 

Fått lov å starte prøvingen fra midten av januar pga cellegift, operasjon og hsg undersøkelse. Så det har vært lange måneder og vente :-/

Sikkert derfor jeg har det så travelt med å bli gravid nå 😔 

Tiden fra EL til IKM går utrolig seint 😂😂😂

Min på 12 kom mens jeg gikk på p-sprøyte! 

Så leit å høre at du har hatt så mye trøbbel! Da forstår jeg godt at du er enda mer interessert i at alt skal klaffe! Helt enig med deg, jeg hater å vente!  Og nå er jeg syk og må være hjemme fra jobb, og tiden går sååå sakte :( 

Håper vi får gode resultater begge to denne måneden da! :D :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, liiamarsen skrev:

Min på 12 kom mens jeg gikk på p-sprøyte! 

Så leit å høre at du har hatt så mye trøbbel! Da forstår jeg godt at du er enda mer interessert i at alt skal klaffe! Helt enig med deg, jeg hater å vente!  Og nå er jeg syk og må være hjemme fra jobb, og tiden går sååå sakte :( 

Håper vi får gode resultater begge to denne måneden da! :D :hjerte:

Jaaa 💗 Vi får håpe det 😁😁😁 Bare jeg får med meg mannen på noe skøy ikveld da 😂 Føler vi ikke har lagt inn aksjer til rett tid 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jaaa 💗 Vi får håpe det 😁😁😁 Bare jeg får med meg mannen på noe skøy ikveld da 😂 Føler vi ikke har lagt inn aksjer til rett tid 😂

Da er det bare å bruke alle triksene i boka! :D de pleier ikke å være sååå vanskelige å overtale, disse gutta :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, liiamarsen skrev:

Da er det bare å bruke alle triksene i boka! :D de pleier ikke å være sååå vanskelige å overtale, disse gutta :icon_lol:

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hehe 😊😊 Ja det er det 😁😁 Her må vil vel få lagt inn aksjer idag, forrige gang var forigårs 🤞 Jeg er sånn at jeg vik bli gravid NÅ! Mens han sier "det blir når det blir" 😂😂 Jeg er litt mer ivrig enn han 🙈🙈

Hihi kjenner til det. Akkurat samme her.. men han stiller opp sier han haha :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hihi kjenner til det. Akkurat samme her.. men han stiller opp sier han haha :-) 

🖒🖒 bra det 😁 Vi la jo inn aksjer 2 dager før EL, og flere dager før det også 😂 så det er vel en sjanse alikavel? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

🖒🖒 bra det 😁 Vi la jo inn aksjer 2 dager før EL, og flere dager før det også 😂 så det er vel en sjanse alikavel? :-)

Absolutt! Aller best før el sies det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Ingen tvil om at EL er idag 🙈 svake menssmerter og mye slim 😰 stikking i lysken 😆

Hihi på med sexy undertøy!!! :bolledeig:

Mannen jobber kvelden hele uka, så her rakk vi en kjapp en før han dro på jobb nå. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hihi på med sexy undertøy!!! :bolledeig:

Mannen jobber kvelden hele uka, så her rakk vi en kjapp en før han dro på jobb nå. haha

Hjelper ikke med sexy undertøy... han føler press og blir sur 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hjelper ikke med sexy undertøy... han føler press og blir sur 🤔🤔

Æsj... håper du får lurt han idag.

Men forstår godt at d fort blir sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Æsj... håper du får lurt han idag.

Men forstår godt at d fort blir sånn...

Eggløsningssmertene har gitt seg, så det er nok over 🤗 leste at svømmerne kan holde seg i live i opp til en uke? 😲 Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Eggløsningssmertene har gitt seg, så det er nok over 🤗 leste at svømmerne kan holde seg i live i opp til en uke? 😲 Kan det stemme?

Ja jeg leste en statistikk på d engang. Er visst mulig m en uke.. men d er nok sjeldent. 3 dager før var d flere som ble gravide. Mange 2 dager før og også 1 dag før. Absolutt best i forkant av el 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Knerten <3 skrev:

Ja jeg leste en statistikk på d engang. Er visst mulig m en uke.. men d er nok sjeldent. 3 dager før var d flere som ble gravide. Mange 2 dager før og også 1 dag før. Absolutt best i forkant av el 🤗

Fikk viljen min igår gitt 😂 Så nå er det bare å vente på IKM 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...