Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Fikk viljen min igår gitt 😂 Så nå er det bare å vente på IKM 😂

Hurra! :bolledeig:

Jeg pleier alltid å ha el smerter, men ikke denne gang. Kun el slim.. skjønner ikke no. Blir veldig greit å få tatt den blodprøva for å sjekke om jeg har el...

Får prøve igjen her idag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hurra! :bolledeig:

Jeg pleier alltid å ha el smerter, men ikke denne gang. Kun el slim.. skjønner ikke no. Blir veldig greit å få tatt den blodprøva for å sjekke om jeg har el...

Får prøve igjen her idag :strix:

Jeg hadde kraftig el smerter i høyre siden før, men det var egglederen hvor egget satt seg fast 😵 Den er nå fjernet, så nå var el smertene i hele "livmorområdet" 😂 håper bare at EL var på riktig side.. Selv om egglederen kan "hente inn" egg fra eggstokk på motsatt side, så har jeg dårlig tro på det altså 🤔 

Forrige mnd hadde jeg to dager med positiv EL test, nå var det kun 1kveld med positiv.. Håper det er et godt tegn 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min EL over, negativ test i går kveld, så da regner jeg med den var i går. Nå blir det to spennende uker fremover :) 

Krysser alt for alle her inne! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg hadde kraftig el smerter i høyre siden før, men det var egglederen hvor egget satt seg fast 😵 Den er nå fjernet, så nå var el smertene i hele "livmorområdet" 😂 håper bare at EL var på riktig side.. Selv om egglederen kan "hente inn" egg fra eggstokk på motsatt side, så har jeg dårlig tro på det altså 🤔 

Forrige mnd hadde jeg to dager med positiv EL test, nå var det kun 1kveld med positiv.. Håper det er et godt tegn 😄

Vi krysser fingrene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Hurra! :bolledeig:

Jeg pleier alltid å ha el smerter, men ikke denne gang. Kun el slim.. skjønner ikke no. Blir veldig greit å få tatt den blodprøva for å sjekke om jeg har el...

Får prøve igjen her idag :strix:

Jeg også, så trodde ikke jeg hadde hatt el den syklusen, men på ikm fikk jeg to blå. Skjønte ingenting... 🙄

Hadde masse elsmerter sist syklus og ingen spire.. så håper neste el er smertefri 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emi81 skrev:

Jeg også, så trodde ikke jeg hadde hatt el den syklusen, men på ikm fikk jeg to blå. Skjønte ingenting... 🙄

Hadde masse elsmerter sist syklus og ingen spire.. så håper neste el er smertefri 😉

 

Ble du gravid sist syklus? :hjerte: Bra med smertefri el da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg ble gravid hadde jeg ingen el-smerter. Jeg hadde kraftige el-smerter syklusen før han ble laget og trodde derfor at jeg ikke hadde el når jeg ikke kjente noe. Lillemann er 14 mnd nå ❤

 

Endret av Emi81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emi81 skrev:

Sist jeg ble gravid hadde jeg ingen el-smerter. Jeg hadde kraftige el-smerten syklusen før han ble laget og trodde derfor at jeg ikke hadde el. Lillemann er 14 mnd nå ❤

 

Aha slik å forstå  💗 da bør jeg ikke bli deppa pga null smerter denne pp da. Pleier jo alltid å kjenne el smertene så godt.. så begynner jo å lure. 

Prøver du på nr 2?💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster meg inn her med dere 😊 Knallpositiv EL test i dag ❤️👌🏼 IKM ca 27/2. Prøver på første. Har en MA bak meg. Krysser fingrene for denne gangen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Rullgardin skrev:

Jeg kaster meg inn her med dere 😊 Knallpositiv EL test i dag ❤️👌🏼 IKM ca 27/2. Prøver på første. Har en MA bak meg. Krysser fingrene for denne gangen ☺️

Spennende 🤗 tror el er her idag også 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror el er i dag for meg også 😊 hatt 1.5 døgn med positive tester, svakere nå i ettermiddag selv om strekene på testen er nesten like sterke. Har hatt mensmurringer i et par dager, men til en forandring har jeg ikke gått og følt meg kvalm og oppblåst mange dager før el som jeg har gjort siden spiralen ble fjernet. Kan jo håpe på at mindre plager tyder på at kroppen begynner å komme seg inn i normal syklus igjen 🤔 

Aksjer er lagt inn 3 ganger de siste 5 dagene så håper det holder 😁😅

Krysser fingrene for positive tester for oss alle sammen ❤

Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Knerten <3 skrev:

Aha slik å forstå  💗 da bør jeg ikke bli deppa pga null smerter denne pp da. Pleier jo alltid å kjenne el smertene så godt.. så begynner jo å lure. 

Prøver du på nr 2?💙

Vi prøver på min #4 og samboers #2.

Jeg har en pergosønn på 15 og en datter på 12 år med eksmannen.

Samboeren min og jeg har vår lille mirakelgutt på 14 mnd, han ble til meget ønsket men ikke forventet etter 10 år uten prevansjon. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Emi81 skrev:

Vi prøver på min #4 og samboers #2.

Jeg har en pergosønn på 15 og en datter på 12 år med eksmannen.

Samboeren min og jeg har vår lille mirakelgutt på 14 mnd, han ble til meget ønsket men ikke forventet etter 10 år uten prevansjon. 😀

Så herlig 💗 to sett med barn 🤗 

Hvordan var pergo? Skal prøve d neste syklus og er veldig spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde EL på tirsdag og ELsmerter, ingen smerter igår.. og nå EL smerter igjen 😂 Kanskje EL ikke var helt over alikavell 😔

Kjennes liksom som TR er like rundt hjørnet, enda det er 12dager til 🤔 

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hadde EL på tirsdag og ELsmerter, ingen smerter igår.. og nå EL smerter igjen 😂 Kanskje EL ikke var helt over alikavell 😔

Kjennes liksom som TR er like rundt hjørnet, enda det er 12dager til 🤔 

Da er vi flere! Hadde el i går, negative tester og lukket tapp i dag, men skikkelig mensmurringer og ømhet. Kroppen er merkelig 🤔 leste noe om at man kunne få slike smerter også etter el fordi flere follikler har blitt modnet og kun en slapp ved el... håper det er forklaringen, orker ikke mer tull med syklusen 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Knerten <3 skrev:

Så herlig 💗 to sett med barn 🤗 

Hvordan var pergo? Skal prøve d neste syklus og er veldig spent.

Det funket 😊 merket ikke stort forskjell. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Zarina skrev:

Da er vi flere! Hadde el i går, negative tester og lukket tapp i dag, men skikkelig mensmurringer og ømhet. Kroppen er merkelig 🤔 leste noe om at man kunne få slike smerter også etter el fordi flere follikler har blitt modnet og kun en slapp ved el... håper det er forklaringen, orker ikke mer tull med syklusen 🙈 

EL test har ihvertfall vært negativ siden tirsdag, så jeg velger å tro at EL var på tirsdag alikavel 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hadde blinkene digital EL tester fra CB fredag lørdag og søndag. Negativ på mandag.. da jeg trodde jeg skulle ha el. 

kjent så mye stikking i dag og tok en el test (som jeg egentlig har ryddet langt vekk 😩) og den ble positiv i DAG 😃😧😃 

følte det var litt tilfeldig med testen og sexen.... har hatt en samboer som vil ha barn, men føler sex rundt el blir mer «må» en kos ... så jeg nevnte ikke positiv el test i dag siden det la en demper på stemningen i helgen - da jeg trodde jeg hadde el.. 

Vi «la inn aksjer» som man sier.. men føler det ikke er «bra» nok 😥

får bare vente å se.. 😊😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror EL var i går. Krysser fingrene spent 🤞🏼😊 Har ikke tempet denne syklusen, men tenker å ta en siste EL test i dag for å se om den er negativ igjen. Nå begynner den uendelige ventetiden og jakten på symptomer 🙃😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rullgardin skrev:

Tror EL var i går. Krysser fingrene spent 🤞🏼😊 Har ikke tempet denne syklusen, men tenker å ta en siste EL test i dag for å se om den er negativ igjen. Nå begynner den uendelige ventetiden og jakten på symptomer 🙃😂

Jeg har allerede begynt å jakte symptomer 😂 Bare 3dpo 🙈

Er ekstremt sliten, men fikk svar på blodprøve igårkveld. Alt for lite Dvitamin og B12, må ta tilskudd 🙈 Så nå blir det 3tabletter å huske på om morgenen 🙈 Tar folat også. 

Tar dere noen vitaminer?

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rullgardin skrev:

Å pokker, der minnet du meg på at jeg må begynne med folat! 😄

Ja den bør man ta :-) Jeg har tatt den siden august/september

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 9.26, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg har allerede begynt å jakte symptomer 😂 Bare 3dpo 🙈

Er ekstremt sliten, men fikk svar på blodprøve igårkveld. Alt for lite Dvitamin og B12, må ta tilskudd 🙈 Så nå blir det 3tabletter å huske på om morgenen 🙈 Tar folat også. 

Tar dere noen vitaminer?

Jeg tar b12 injeksjoner hver tredje md. Gjort d i flere år. Blir totalt utmattet uten og d gjør d visst  vanskeligere å bli gravid også. Om du ikke får opp nivået m tabletter bør du spørre om injeksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...