Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Så gøy 😁 håper virkelig for deg 😁 kanskje ta test annenhverdag så du ikke blir gal om 3 dager pga du er tom? 🙊🙊

Haha, får se om jeg greier å la være 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror mensen nærmer seg hos meg 🤔 skikkelige mensmurringer i dag og synes livmortappen er litt mindre lukket enn i går. Ikke åpen som under mens eller en heller liksom, men kan ikke se for meg at dette kan gå veien. 

Syklusen min er i det minste lengre denne gangen da, så det er jo i alle fall positivt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Zarina skrev:

Tror mensen nærmer seg hos meg 🤔 skikkelige mensmurringer i dag og synes livmortappen er litt mindre lukket enn i går. Ikke åpen som under mens eller en heller liksom, men kan ikke se for meg at dette kan gå veien. 

Syklusen min er i det minste lengre denne gangen da, så det er jo i alle fall positivt 😊

Hvilken dag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Har bare tre tester igjen 😂 da jeg ble gravid i august testet jeg svakt positivt på 13dpo, men i og med at det var svangerskap utenfor livmoren kan det være at hcg steg sakte.. tar nok 1 hver morgen til det er tomt 😂😂 så får vi bare se om TR dukker opp eller ikke..

Idag har jeg litt vondt i korsryggen, og vondt i puppene, vil hjem å vrenge av bhen 😂  Er ikke vandt til å ha det sånn, så har jo litt troen på at det klaffer nå. Men blir så skuffa om det ikke er tilfelle 🤔

Håper det har klaffet for deg! 😁 jeg har hatt sykt vondt i puppene i tiden før ikm de tre siste mnd, men det er nok et pms- tegn for min del. Nå har jeg ikke vondt i det hele tatt, så håper det betyr noe bra 😂🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zarina skrev:

Tror mensen nærmer seg hos meg 🤔 skikkelige mensmurringer i dag og synes livmortappen er litt mindre lukket enn i går. Ikke åpen som under mens eller en heller liksom, men kan ikke se for meg at dette kan gå veien. 

Syklusen min er i det minste lengre denne gangen da, så det er jo i alle fall positivt 😊

Men du, mensmurringer er jo et tegn 👏🏼💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har leter etter tegn i en uke nå. He he !

la inn aksjer for en uke siden i dag da jeg fikk positiv el test.. men har skjønt at det er dagen etter man egentlig har el?😲 

så det gjør at jeg har mistet håpet litt.. 

Og jeg har nesten gitt opp håpet siden jeg ikke har fått noen tegn i det hele tatt .. selv om det kanskje er litt tidlig 😦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Vel skulle hatt el på lørdag/søndag, men har enda ikke fått noe el slim eller noe 🤔 så litt usikker faktisk🙈

Hmm pleier du å ha mye el slim da? Jeg har hatt så forskjellig el de siste ppene. Noen ganger masse vondt osv, mens andre ganger ikke merket så mye.. Tror ikke el er om jeg ikke har vondt. Men gyn sa det ikke hadde noe å si.. 

Nå har jeg hatt el lignende utflod i en uke etter el. Syns d er så rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Jeg har leter etter tegn i en uke nå. He he !

la inn aksjer for en uke siden i dag da jeg fikk positiv el test.. men har skjønt at det er dagen etter man egentlig har el?😲 

så det gjør at jeg har mistet håpet litt.. 

Og jeg har nesten gitt opp håpet siden jeg ikke har fått noen tegn i det hele tatt .. selv om det kanskje er litt tidlig 😦

Det er dagene før EL som er viktigst 😊 det er gjerne best av spermen venter på egget, ikke omvendt 😊 Svømmerne lever lengre enn egget 🖒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Jeg har leter etter tegn i en uke nå. He he !

la inn aksjer for en uke siden i dag da jeg fikk positiv el test.. men har skjønt at det er dagen etter man egentlig har el?😲 

så det gjør at jeg har mistet håpet litt.. 

Og jeg har nesten gitt opp håpet siden jeg ikke har fått noen tegn i det hele tatt .. selv om det kanskje er litt tidlig 😦

Det sies det er best at svømmerne venter på egget, dvs legge aksjer 1-2 dager før EL, så jeg tror du er godt innafor ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Hva tror dere om el slim lignende utflod i en uke nå... etter el.. aldri hatt det før...

Jeg synes slim og utflod er vanskelig å forstå seg på 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nå skal jeg roe reka! Og spare de to testene jeg har igjen 😂 Skal vente til 12 dpo før jeg tester 😂 ( det er da jeg tidligere har fått svaaakt resultat)

Negativ test idag 9dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei nå skal jeg roe reka! Og spare de to testene jeg har igjen 😂 Skal vente til 12 dpo før jeg tester 😂 ( det er da jeg tidligere har fått svaaakt resultat)

Negativ test idag 9dpo

Hehe, ikke lett å la være å teste! 8 dpo her og negativ test. Godt å høre at jeg ikke er alene om å være testegal :legrine:Klarer ikke styre meg og tester (minst) hver morgen. Skulle aldri kjøpt 100 tester på ebay :rodme:

Fortsatt tidlig og muligheter for positiv test da ;) Krysser fingrene for mange positive i løpet av neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Zarina skrev:

Hehe, ikke lett å la være å teste! 8 dpo her og negativ test. Godt å høre at jeg ikke er alene om å være testegal :legrine:Klarer ikke styre meg og tester (minst) hver morgen. Skulle aldri kjøpt 100 tester på ebay :rodme:

Fortsatt tidlig og muligheter for positiv test da ;) Krysser fingrene for mange positive i løpet av neste uke!

Jeg er testgal ja 😂😂 men nå har jeg så få igjen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er puppene, særlig areola veldig vonde. Litt stikkinger i livmor området, foran og bak. Null utflod!  Uggen form som hodepine og småkvalm. Oppblåst og litt dårlig i magen. Mange nye småkviser på rygg og brystkasse. Stuuuptrøtt og sliten på dag 3-4... har lagt meg samtidig som 9åringen 😂 

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Idag er puppene, særlig areola veldig vonde. Litt stikkinger i livmor området, foran og bak. Null utflod!  Uggen form som hodepine og småkvalm. Oppblåst og litt dårlig i magen. Mange nye småkviser på rygg og brystkasse. Stuuuptrøtt og sliten på dag 3-4... har lagt meg samtidig som 9åringen 😂 

Høres lovende ut 💗

Jeg har fortsatt slimete utflod 8 dpo. Småkvalm idag og hodepine.

Pleier alltid å spotte 9 dpo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Høres lovende ut 💗

Jeg har fortsatt slimete utflod 8 dpo. Småkvalm idag og hodepine.

Pleier alltid å spotte 9 dpo..

Jeg også mener alt i alt høres lovende ut 😀 skal reise bort idag, skal legge igjen testene 😂😂 så får vi se om helgen går fort 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at løpet er kjørt for meg 😞 begynt å blø litt nå, så da er sikkert mensen skikkelig i gang i morgen... Har i det minste hatt lutealfase på 8 dager denne gangen da, mot 5 de siste mnd. Så går i riktig retning 😊 krysser fingrene for masse positive tester på resten av gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zarina skrev:

Da ser det ut til at løpet er kjørt for meg 😞 begynt å blø litt nå, så da er sikkert mensen skikkelig i gang i morgen... Har i det minste hatt lutealfase på 8 dager denne gangen da, mot 5 de siste mnd. Så går i riktig retning 😊 krysser fingrene for masse positive tester på resten av gjengen!

Så dumt :-/ Håper det klaffer for deg snart 💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Zarina skrev:

Da ser det ut til at løpet er kjørt for meg 😞 begynt å blø litt nå, så da er sikkert mensen skikkelig i gang i morgen... Har i det minste hatt lutealfase på 8 dager denne gangen da, mot 5 de siste mnd. Så går i riktig retning 😊 krysser fingrene for masse positive tester på resten av gjengen!

Å nei, så kjedelig! 🙁 Masse lykke til i neste prøveperiode 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...