Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Jeg var som deg, men måtte bare slutte etter et halvt år m galskap 🤣

🙈 rart hvordan man blir gitt.. 

5 dpo 

* trykkømme bryster, til vanlig er de ikke ømme

* ekstremt trøtt (kan komme av dvitamin mangel)

* økt og hvit utflod, lotionaktig

* ofte på do, på grensa til diare 🙈 ( det kan selvfølgelig komme av andre årsaker )

* økt luktesans

* uvel form

 

Endret av Snart_mammatil2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Knerten <3 skrev:

Noen symptomer?💙

Murringer og hvit utflod. Da jeg ble gravid i høst noterte jeg litt hver dag i ventetiden. Det er jo litt artig å sammenligne 😄 Jeg husker at jeg i store trekk hadde langt mindre symptomer den syklusen jeg ble gravid enn ellers.. ☺️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rullgardin skrev:

Murringer og hvit utflod. Da jeg ble gravid i høst noterte jeg litt hver dag i ventetiden. Det er jo litt artig å sammenligne 😄 Jeg husker at jeg i store trekk hadde langt mindre symptomer den syklusen jeg ble gravid enn ellers.. ☺️😂

Haha ja d husker jeg faktisk jeg hadde sist også, med minstemann. Hadde null symptomer ved ikm og nervøs for at det ville enda i sa siden jeg ikke var kvalm eller noe.. tross positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Knerten <3 skrev:

Jeg har hatt masse lotionutflod etter el. Nå er jeg vel 4 dpo og idag hadde jeg slimete el utflod igjen. Forstår ikke noe.. og hvis d var egget som ikke ble sluppet stemmer ikke d heller. For nå er tappen lukket. Merkelig... 😣

Er der samme hos meg. Tror det kan være helt normalt, men varierer jo fra person til person så klart. Synes denne nettsiden har mye god informasjon rundt alt med fruktbarhet å gjøre 😊  http://www.syklus.info/sekreter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Knerten <3 skrev:

Noen symptomer?💙

Ingen symptomer hos meg, bortsett fra at jeg ikke har begynt å blø ennå 🤔 krysser fingrene for at det skal fortsette sånn 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her ... 3- 4 dpo ? Hadde positiv el test 15/2. Så er kanskje litt tidlig å se etter symptomer ... 

Har en dårlig følelse men jeg håper helt til mensen Evt kommer .. 🤞🏼🍀 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Zarina skrev:

Ingen symptomer hos meg, bortsett fra at jeg ikke har begynt å blø ennå 🤔 krysser fingrene for at det skal fortsette sånn 🤞

Det får vi håpe 💗

Føler man går litt i vakum.. man vet ikke om man blir gravid neste md, om det tar ett år eller kanskje ikke får det til. Når man får positiv test så kan man slå seg til ro og planlegge mer.. men syns d er vanskelig når man ikke aner hvor lang tid det vil ta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Løvinna30 skrev:

Ingen symptomer her ... 3- 4 dpo ? Hadde positiv el test 15/2. Så er kanskje litt tidlig å se etter symptomer ... 

Har en dårlig følelse men jeg håper helt til mensen Evt kommer .. 🤞🏼🍀 

 

Kanskje det er da d funker.. når man har dårlig følelse... sitter når du minst aner det 💗 

Her er økt utflod et symptom håper jeg. Og hatt murring i to dager som har gitt seg litt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Knerten <3 skrev:

Noen symptomer?💙

6 dpo, plages av lukter noe voldsomt, føler meg oppblåst i magen, og ganske trøtt og slapp. Ellers ingen symptomer, men det skal man kanskje ikke ha så tidlig heller 😂 I de forrige syklusene har jeg hatt innmari ømme bryster, og hatt en del murringer, hvilket jeg har tolket til pms-symptomer. Tenker at det er positivt når de har uteblitt 😁🤞🏻🤞🏻🤞🏻Jeg har lovet meg selv å ikke teste før ikm, så da må man bare gå rundt og vente 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, liiamarsen skrev:

6 dpo, plages av lukter noe voldsomt, føler meg oppblåst i magen, og ganske trøtt og slapp. Ellers ingen symptomer, men det skal man kanskje ikke ha så tidlig heller 😂 I de forrige syklusene har jeg hatt innmari ømme bryster, og hatt en del murringer, hvilket jeg har tolket til pms-symptomer. Tenker at det er positivt når de har uteblitt 😁🤞🏻🤞🏻🤞🏻Jeg har lovet meg selv å ikke teste før ikm, så da må man bare gå rundt og vente 😭

Jeg tenkte det samme 😄 Men jeg har noen tidlig gtester liggende, så jeg kan teste så tidlig som 5dager før ikm 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg tenkte det samme 😄 Men jeg har noen tidlig gtester liggende, så jeg kan teste så tidlig som 5dager før ikm 🙈

Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde tidligtester også! 😂 Så moro! Da er det ikke like lang ventetid for deg! 😁 jeg er skikkelig spent på hvor mange fra tråden som tester positiv, hadde vært interessant å vite! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist testet jeg negativt 9dpo og veeeeeeldig svak positiv 11dpo. Bør vel klare å holde meg til 11dpo denne gangen, da det er lite sannsynlig å få positiv før 😄 Vi får se da, om jeg klarer å holde det 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tok litt iveren i symptomjakten i dpo-land for min del..

Det kan altså være tegn på eggløsning at du:

  • Føler deg mer sexy
  • Får en høyere sex lyst
  • Kjenner endringer i brystene
  • Får kvalme
  • Får ekstra sensitive sanser: Lukt, smak og syn
  • Opplever små blødninger
  • Får økt energi
  • Føler deg oppblåst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm er ventet på 14dpo.. så kan hende jeg kan teste så tidlig som 9-10dpo. Tiden går så sakte når man venter på noe godt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Emi81 skrev:

Dette tok litt iveren i symptomjakten i dpo-land for min del..

Det kan altså være tegn på eggløsning at du:

  • Føler deg mer sexy
  • Får en høyere sex lyst
  • Kjenner endringer i brystene
  • Får kvalme
  • Får ekstra sensitive sanser: Lukt, smak og syn
  • Opplever små blødninger
  • Får økt energi
  • Føler deg oppblåst

Jeg ble veldig kvalm når jeg hadde EL sist. Tåpelig bio-system da! Hvem gidder å ligge når de er kvalme liksom? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Lever dere som gravid i DPO dagene? Mtp mat o.l?

Jeg lar være å drikke alkohol, og tar folat. Maten jeg spiser til vanlig er ikke i nei- kategorien uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, liiamarsen skrev:

Jeg lar være å drikke alkohol, og tar folat. Maten jeg spiser til vanlig er ikke i nei- kategorien uansett :)

Jeg spiste vossafor og salami 🙈 det er jo fyfy når man er gravid 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snart_mammatil2 skrev:

Lever dere som gravid i DPO dagene? Mtp mat o.l?

Jeg lever som normalt frem til jeg har positiv test. Var veldig forsiktig da vi prøvde på førstemann, men fant etterhvert ut at jeg ikke orket å passe på alt hele tiden når testene var negative mnd etter mnd. Drikker så og si aldri alkohol og røyker ikke, så salami og en god biff spiser jeg med god samvittighet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, liiamarsen skrev:

Jeg ble veldig kvalm når jeg hadde EL sist. Tåpelig bio-system da! Hvem gidder å ligge når de er kvalme liksom? 😂

Ja, tåpelig opplegg.. blir kvalm og oppblåst, føler meg ikke sexy.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Lever dere som gravid i DPO dagene? Mtp mat o.l?

Lever som normalt til jeg har positiv test :) Kan jo tross alt ta sin tid 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Jeg spiste vossafor og salami 🙈 det er jo fyfy når man er gravid 🤔

Jeg er vegetarianer, så jeg er innafor uansett 😂🍏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, liiamarsen skrev:

Jeg er vegetarianer, så jeg er innafor uansett 😂🍏

Må du ta noe ekstra vitaminer o.l mtp at du ikke spiser kjøtt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...