Gå til innhold

IKM uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 dager over ikm. Neg. Test igjen. Absolutt ingen tegn til tr. Stikker godt i livmora til tider. 

Begynner å bli frustrert 😔 kan ikke testene slå ut eller tr bare komme? 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

3 dager over ikm. Neg. Test igjen. Absolutt ingen tegn til tr. Stikker godt i livmora til tider. 

Begynner å bli frustrert 😔 kan ikke testene slå ut eller tr bare komme? 😔

Hvilke tester bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også negative tester. 2 Februar var første dag i siste mens. 

Har hatt rare drømmer, såre brystvorter, kløe på puppene, oppblåst, vond korsrygg og sykt trøtt.

 

Anonymkode: 4d30a...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvilke tester bruker du?

Bruker one step (ebay) strips nå 😔 venter på å få den nye fra rfsu i posten 😒 men skulle da tro en bitteliten strek skulle ha kommet uansett om det var noe

 

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har også negative tester. 2 Februar var første dag i siste mens. 

Har hatt rare drømmer, såre brystvorter, kløe på puppene, oppblåst, vond korsrygg og sykt trøtt.

 

Anonymkode: 4d30a...ba8

4.feb her 😊

Oppblåst, luft i magen, vondt i magen, treg mage, kløe på brystene, mørkere areola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Bruker one step (ebay) strips nå 😔 venter på å få den nye fra rfsu i posten 😒 men skulle da tro en bitteliten strek skulle ha kommet uansett om det var noe

 

4.feb her 😊

Oppblåst, luft i magen, vondt i magen, treg mage, kløe på brystene, mørkere areola

Hvis egget fester seg seint, så tar det lang tid før den slår ut.. det fester seg vel 6-10dager etter el.. så om egget fester seg 10dpo, vil det nok gå enda noen dager før positiv test. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvis egget fester seg seint, så tar det lang tid før den slår ut.. det fester seg vel 6-10dager etter el.. så om egget fester seg 10dpo, vil det nok gå enda noen dager før positiv test. 

kan symptomer komme selv med negativ test? 

Anonymkode: 4d30a...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

kan symptomer komme selv med negativ test? 

Anonymkode: 4d30a...ba8

De første symptomene er veldig lik pms, så er usikker.. men jeg hadde ubehag i puppene og løs mage. Da fikk jeg svaaake positiv 11dpo og sterk positiv 13dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Hvis egget fester seg seint, så tar det lang tid før den slår ut.. det fester seg vel 6-10dager etter el.. så om egget fester seg 10dpo, vil det nok gå enda noen dager før positiv test. 

Fikk vondt i magen på torsdag/fredag (11-12 dpo) , så er jo snart en uke siden 🤨 hvor lang tid skal det ta? 🤔

Tappen har gått lengre opp, å har annen hver dag med utflod🤔 ikke til å bli klok på 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Fikk vondt i magen på torsdag/fredag (11-12 dpo) , så er jo snart en uke siden 🤨 hvor lang tid skal det ta? 🤔

Tappen har gått lengre opp, å har annen hver dag med utflod🤔 ikke til å bli klok på 😣

Håper det går riktig vei ihvertfall 😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Håper det går riktig vei ihvertfall 😚

Håper jo det jeg å 😘 kjøpte en cb tiiidlig test (opp til 6 dager før ikm), så får se hva den sier 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny test i dag. Blank enda. Fikk ikke tatt cb'n da jeg glemte den, så ble ebay strips. 

Fikk svaret på MR bildene i dag. Di hadde ikke fått fjerna all endometriose 😔 så lurer på om det kan klusse til syklusen?🤔 har iallefall økt utflod i dag, å merker ikke noe til at tr skal komme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2018 den 16.14, LilleStjerneLill skrev:

Ny test i dag. Blank enda. Fikk ikke tatt cb'n da jeg glemte den, så ble ebay strips. 

Fikk svaret på MR bildene i dag. Di hadde ikke fått fjerna all endometriose 😔 så lurer på om det kan klusse til syklusen?🤔 har iallefall økt utflod i dag, å merker ikke noe til at tr skal komme 😊

Åssen går det med deg nå?💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2018 den 16.14, LilleStjerneLill skrev:

Ny test i dag. Blank enda. Fikk ikke tatt cb'n da jeg glemte den, så ble ebay strips. 

Fikk svaret på MR bildene i dag. Di hadde ikke fått fjerna all endometriose 😔 så lurer på om det kan klusse til syklusen?🤔 har iallefall økt utflod i dag, å merker ikke noe til at tr skal komme 😊

Hvordan går det? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj vært litt opptatt 🙈 kjære TR dukket opp på fredag 😊 men det var forsåvidt like greit siden jeg fant ut at han jeg var med var utro og hadde et annet liv på si. Så blir ikke mer prøving her før jeg finner den rette mannen og dele livet med 😊

Endret av LilleStjerneLill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LilleStjerneLill skrev:

Oj vært litt opptatt 🙈 kjære TR dukket opp på fredag 😊 men det var forsåvidt like greit siden jeg fant ut at han jeg var med var utro og hadde et annet liv på si. Så blir ikke mer prøving her før jeg finner den rette mannen og dele livet med 😊

Nei huff kjære deg ❤ Håper det går bra med deg, tross omstendighetene.. 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei huff kjære deg ❤ Håper det går bra med deg, tross omstendighetene.. 😮

Åjada 😄 følelsene døde utrolig fort til tross for et tiår sammen 😊 var så utrolig ille og mye det han har gjort at ja, trodde ikke noen kunne være så ondskapsfull. Men tror han er en psykopat, faktisk 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Åjada 😄 følelsene døde utrolig fort til tross for et tiår sammen 😊 var så utrolig ille og mye det han har gjort at ja, trodde ikke noen kunne være så ondskapsfull. Men tror han er en psykopat, faktisk 🙈

Herregud så grusomt for deg 💗 

Håper du har mange rundt deg å støtte deg til 💗

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Herregud så grusomt for deg 💗 

Håper du har mange rundt deg å støtte deg til 💗

 

God klem

Har mange rundt meg som støtter meg, så går veldig bra ❤️

Dere er så gode ❤️ tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snart_mammatil2 skrev:

Nei huff kjære deg ❤ Håper det går bra med deg, tross omstendighetene.. 😮

Fyfaen for en idoit!! ..håper du finner en som respekterer deg og som behandler deg som en dronning! ❤️❤️

Anonymkode: 4d3a5...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fyfaen for en idoit!! ..håper du finner en som respekterer deg og som behandler deg som en dronning! ❤️❤️

Anonymkode: 4d3a5...467

Den skulle til HI! 😋❤️

Anonymkode: 4d3a5...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fyfaen for en idoit!! ..håper du finner en som respekterer deg og som behandler deg som en dronning! ❤️❤️

Anonymkode: 4d3a5...467

Psykopat er jeg faktisk ganske sikker på nå 🙈😂 så bare utrolig gla jeg fant det ut før noe skjedde 😊

 

Tuusen takk ❤️❤️❤️ håper også at drømmemannen er der ute❤️❤️ nå vet jeg iallefall hva jeg skal se etter 😁 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LilleStjerneLill skrev:

Psykopat er jeg faktisk ganske sikker på nå 🙈😂 så bare utrolig gla jeg fant det ut før noe skjedde 😊

 

Tuusen takk ❤️❤️❤️ håper også at drømmemannen er der ute❤️❤️ nå vet jeg iallefall hva jeg skal se etter 😁 

 

Fy faen altså. Beklager banning altså, men fy! Haha, ja det er da sikkert og visst! ❤️🤗 lykke til! Håper du finner han fort! 💏

Anonymkode: 4d3a5...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fy faen altså. Beklager banning altså, men fy! Haha, ja det er da sikkert og visst! ❤️🤗 lykke til! Håper du finner han fort! 💏

Anonymkode: 4d3a5...467

Altså jeg har bannet å steiket utrolig mye mer, så banningen din er tilgitt 😂 han er et skikkelig ekkelt krek 😂

Tusen tusen takk 😁❤️ har vist gått glipp av mye, for plutselig sto det endel mannfolk i kø nå 🙊 nesten satt ut 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/12/2018 den 20.57, LilleStjerneLill skrev:

Oj vært litt opptatt 🙈 kjære TR dukket opp på fredag 😊 men det var forsåvidt like greit siden jeg fant ut at han jeg var med var utro og hadde et annet liv på si. Så blir ikke mer prøving her før jeg finner den rette mannen og dele livet med 😊

Høres ut som eksmannen min det der... 

Lå med alt som skrevde og anklagde meg for utroskap. Kontrollerte hvor jeg var oh hva jeg fikk ha på meg.. heldigvis ute av huset for 3 år siden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emi81 skrev:

Høres ut som eksmannen min det der... 

Lå med alt som skrevde og anklagde meg for utroskap. Kontrollerte hvor jeg var oh hva jeg fikk ha på meg.. heldigvis ute av huset for 3 år siden!!!!

Ja har logge med det meste å hatt et liv på si med ei anna ei i 3år 🙈 så ganske så satt ut 🙈 fikk ikke gå ut noe særlig å mistet alt av venner siden han misslikte di 🙈 gutter var et stoooort nei 🙈 gla jeg fant det ut og er kvitt han 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...