Gå til innhold

Termin mars 2017❤️


Smukka91

Anbefalte innlegg

5 uker idag. Har også fått time til ul 8.8. Men er aleine på jobb med 4 tannleger den dagen. Pga ferieavvikling. Helt hull i hodet i utgangspunktet.

Må nok ringe å få den utsatt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 uker idag. Har også fått time til ul 8.8. Men er aleine på jobb med 4 tannleger den dagen. Pga ferieavvikling. Helt hull i hodet i utgangspunktet.

Må nok ringe å få den utsatt litt.

 

Kjipt med sånne jobbsituasjoner...

 

Igår sendte jeg mail til sjefen om at jeg vil si opp. Hun er fortsatt i ferie så jeg føler jeg går bak ryggen hennes og det er en kjip følelse! I tillegg er jeg sykemeldt i to uker. Har spurt om å få snakke med henne når hun er tilbake. Har fått tilbudt en litt større stilling et annet sted, så det hjelper jo litt at jeg faktisk har en god grunn for å slutte. Håper bare hun ikke bærer nag eller noe. Hun får jo litt av en jobb med å finne en ny ansatt nå i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet: Så kjedelig.. :-/ ekstra stress og jobb er vel ikke akkurat det man trenger mest :-/ håper du slipper å vente så lenge etter 8.8 :-)

 

Atanih: gratulerer med ny jobb med høyere stilling. Så kjekt :-) spørs jo litt hvor du bor, men virker som om det er mange som søker jobb, så burde ikke bli det største problemet å finne noen :-)

 

 

Jeg har vært sykemeldt fra min jobb i 3 mnd nå, veldig dårlige arbeidsforhold, lurte på p begynne å studere men det blir jo dumt ifht mye mindre foreldrepenger og vanskelig med eksamen i juni med termin i mars. Tror jeg får hive meg ut på jobbmarkedet jeg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her. Som jeg ser flere her har er termin 17 mars. Blir nr 2 da så blir ikke 2 år imellom engang. Dette blir visst hektisk :-)

Første legekontroll allerede om en uke, men det er pga toxo test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at det er laget en termingruppe på Facebook for mars :) den er hemmelig, kan ikke søkes opp og ingen ser at noen blir medlem. Noen som vil være med? Send meg en pm :)

Har sendt pm :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en positiv test ifølge app'n er termin 19. Mars. Hadde en Exu i uke9 i høst. Tross redselen om å miste er gleden stor i heimen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på tul idag og fikk se og høre hjertet slå❤️ fantastisk følelse

 

Åhh, så fantastisk følelse det må være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, idag tok kvalmen min virkelig overhånd! Bare gått rundt tungpusta og ikke hatt lyst på noen ting egentlig. Men så kjøpte jeg ingefærtabletter på apoteket, Gevita Ingefær, og nå kjenner jeg at de hjelper! Tok to stykk for under en time siden, og har fått tilbake normal sult-følelse igjen. Så disse kommer jeg nok til å svelge ned en stund til! Var til og med 2 for 1, passa jo perfekt  :legrine:

 

Anbefales for dere andre som er kvalme, jeg er ihvertfall veldig fornøyd allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, idag tok kvalmen min virkelig overhånd! Bare gått rundt tungpusta og ikke hatt lyst på noen ting egentlig. Men så kjøpte jeg ingefærtabletter på apoteket, Gevita Ingefær, og nå kjenner jeg at de hjelper! Tok to stykk for under en time siden, og har fått tilbake normal sult-følelse igjen. Så disse kommer jeg nok til å svelge ned en stund til! Var til og med 2 for 1, passa jo perfekt :legrine:

 

Anbefales for dere andre som er kvalme, jeg er ihvertfall veldig fornøyd allerede ;)

Jeg og prøvde ingefær, spydde som en gris av de😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og prøvde ingefær, spydde som en gris av de

 

Offda! De smaker ikke godt, så kanskje det var det som trigga? Håper du finner noe annet som funker for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offda! De smaker ikke godt, så kanskje det var det som trigga? Håper du finner noe annet som funker for deg! :)

Jeg har fått postafen og afipran hos gynokologen nå😊 postafen hjelper litt foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser ut som jeg mister dessverre. 7+0 i dag. Begynte med lysebrun utflod i går, mens i dag er den mørk brun og det kommer mer. Ikke lengre ømme bryster så det er vanskelig å tenke noe annet enn sa 😟 selv om jeg har vært forberedt på at det kunne skje så var det likevel trist. Man gleder seg jo fra det sekundet testen er positiv. Håper dere andre slipper å oppleve det. Lykke til, satser på å komme inn her igjen i august ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser ut som jeg mister dessverre. 7+0 i dag. Begynte med lysebrun utflod i går, mens i dag er den mørk brun og det kommer mer. Ikke lengre ømme bryster så det er vanskelig å tenke noe annet enn sa selv om jeg har vært forberedt på at det kunne skje så var det likevel trist. Man gleder seg jo fra det sekundet testen er positiv. Håper dere andre slipper å oppleve det. Lykke til, satser på å komme inn her igjen i august ☺

 

Åneiånei, for en trist nyhet :( Går du til legen for å dobbeltsjekke? Er vel ikke HELT 100% sikkert? Håper det går bra, eller at du blir fort gravid igjen!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg drar til legen for å dobbeltsjekke, men er egentlig helt sikker på at det har gått galt. Eneste grunn til dobbeltsjekken er fordi jeg er på jobbreise i 7 dager til hvor det er veldig vanskelig å skjule at jeg ikke drikker. Håper også virkelig det går neste mnd ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser ut som jeg mister dessverre. 7+0 i dag. Begynte med lysebrun utflod i går, mens i dag er den mørk brun og det kommer mer. Ikke lengre ømme bryster så det er vanskelig å tenke noe annet enn sa selv om jeg har vært forberedt på at det kunne skje så var det likevel trist. Man gleder seg jo fra det sekundet testen er positiv. Håper dere andre slipper å oppleve det. Lykke til, satser på å komme inn her igjen i august ☺

 

Uff, krysser fingrene for at det ikke er en sa. Hadde selv blødning i forrige uke og legen tar blodprøver av meg nå. Har ikke hatt noe smerter og blødningen stoppet etter 2 dager med brun/lysebrun spotting. 

Er det friskt blod som kommer eller bare brunlig?

Håper på det beste for deg, og skulle det være en sa krysser jeg fingrene for at du skal bli raskt gravid igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har fått vite at de skal på tidlig ul (som de ikke har bestilt privat)? Når fikk dere vite det i så fall?

Endret av kami89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke har gått galt for dere :-(

Kjenner følelsen og ønsker dere lykke til! :-)

 

Ifht tidlig ul: jeg fikk beskjed om time samme dag som legen min hadde sendt henvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det står bra til!? Går å tenker på dere også og stadig innom her for oppdateringer...

 

Her går det fint. Dagene går unna med lange dager på jobb. 5+6 i dag. Allerede fortalt til nære venninner og nærmeste familie. De var god støtte sist ved sa, og nå gleder vi oss til denne spiren som virkelig har klamret seg fast :-)

 

Skal til legen i uke 9 i august og jordmor beg. Av sept.

 

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere. Det er en blanding av både brunt og friskt blod. Er helt umulig å komme inn til en lege her..utrolig frustrerende, men føler vel egentlig ikke det er nødvendig lengre heller. Hadde det bare vært litt blod så hadde jeg beholdt trua, men det er på samme måte som en mens. Jeg satser på jeg er heldig og blir gravid neste pp. Masse lykke til alle, det går nok bra 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på sykehus med en eggleder mindre. Fosteret hadde satt seg der. Utrolig smertefull opplevelse. Lå å vrei meg på baderomsgulvet.

Sykehuset var utrolig effektive. Kom hit ca 1130. Og kl 13 var det bestillt operasjon. ❤️

 

Gyn så smultring på eggleder og mye blod i buken.

Da hun åpnet fant hun det hun lette etter. Og klarte redde eggstokk. Den var blå og hoven. Pga egglederen.

 

Da har jeg hatt ma, sa og exu siden september.

 

Vi prøver snart igjenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...