Gå til innhold

Termin mars 2017❤️


Smukka91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper vi alle har fått noen sterke spirer som holder seg fast og blir til noen herlige babyer! :-) ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når forteller dere det til nærmeste familie? Min mor vet det, men mannen min vil fortelle det til sine foreldre n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi venter til å fortelle det rundt uke 12 - et par venner vet det allerede og de er av typen som klarer å holde tett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Jeg tror vi forteller det til foreldre, men resten må vente til uke 12. Vi er nemlig god hans foreldre nå, og han har veldig lyst å fortelle det idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortalt det til ei nær venninne av meg. Også nevnte jeg til datteren min at mamma har baby i magen, men det blir for lite håndfast. Hun sprang tilbake til det hun holdt på med. Vi blir nok å snakke mer om det etter Ul og når magen begynner å vises. Vi kommer ikke til å tviholde på 12-ukers grensa denne gangen tror jeg. Men vil vente en god stund til før vi deler det med våre nære. Må fordøye det litt selv også se hvordan det går fremover 😊 resten av omverden får vente til det er relativt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget at mye av klærne mine strammet ubehagelig mye over hoftene, så i dag har jeg vært å kjøpt voksevennlige og behagelige klær. Som også var litt pyntet. Litt oppblåst kan du si. Men alltids gøy å få kjøpe seg noe nytt tøy :)

 

Hvordan ordner dere smileys? De fra telefonen min blir ikke registrert her, så jeg ordner det på gamlemåten med kolon og parantes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermor begynte å grine av nyheten! Kjekt at de ble glad

Så koselig :) heldig dere som har bestemødre til barna deres :)

Endret av Fruktig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig ja! Har en hel haug siden mine foreldre er skilt. Kjenner jeg er helt ødelagt. Skal ingenting til før ryggen min er grusom.. Og jeg er konstant sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynner dere å bruke gravid klær? Kjenner allerede nå at stramme klær er veldig ubehagelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har allerede funnet frem klær som sitter behagelig rundt hofter og lår. Spent på hvordan jeg skal løse det med uniformen på jobb fremover, buksene er smal og trang rundt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg og må finne løsere klær. Kanskje litt tidlig med gravid bukser? Har vurdert å kjøpe meg sånn Bbhugme pute til å sove med om natten. Er så dårlig i ryggen og sover så dårlig pga det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tidlig, og varmt, med gravidbukser ja. Jeg fant noen løse og ledige klær på cubus. En capribukse og en kortbukse i deilig mykt tøy til en billig penge. De har 3 for 2 tilbud nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bøyer meg frem og når jeg reiser meg opp, så får jeg vondt i livmor området. Ikke menssmerter vondt, men vondt vondt. Er det vanlig?

 

Fikk forresten 2-3 på CB digital idag😀😀😀

Endret av Smukka91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter mine beregninger termin 8 mars 😊 første graviditet på 1 skikkelige pp. 😄

Gratulerer og velkommen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får minimalt med søvn pga den ryggen min🙁 våkner i 4 tiden hver natt og får ikke sove igjen. Håper ikke det skal være sånn resten av svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at det er laget en termingruppe på Facebook for mars :) den er hemmelig, kan ikke søkes opp og ingen ser at noen blir medlem. Noen som vil være med? Send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i går, ifølge utregninger vil jeg da ha termin 6. mars 2017! :D
Her var det først å vise samboeren testen, så var det å ringe mamma og fortelle henne det.

Tenkte at jeg ville dele dette med henne, samtidig som jeg vil ha noen nærme meg som vet litt mer om hva jeg skal gjennom, og som jeg både kan spørre til råds om ting og klage hvis jeg skulle bli plaget med symptomer.

Har sovet dårlig den siste uka, må støtt og stadig opp for å tisse, også er jeg kjempe sulten HELE tiden... litt hodepiner og derfor også litt småkvalm, men ikke sånn at det ødelegger dagen eller apetitten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...