Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser noe der, utgått på dato🙊.. er det en graviditetstest??

 

Anonymous poster hash: 71cc3...1ec

Ja det er G test men har liten tro. Har blitt skuffet så mangen gang at jeg tror det blir kjemisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det var etter fristen tror jeg det er noe på gang👏☺️ Hvor lenge har dere prøvd?

Er inne i vår 19 pp og har hat plenty med skuffelser. Venter på utredning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysrosa/brun utflod, lignende el slim.. Livmortappen er lukket og middelshard.. Blir ikke klok på dette. Negative el tester

 

 

Tenker festeblødning men veit ikkje heilt har aldri opplevd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgått på dato, jeg har tatt en million av de testene. Aldri fått strek som de du har fått.. Ikke før nå når jeg faktisk ble gravid☺ Jeg har troa!:)

 

A

 

Anonymous poster hash: 71cc3...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lysrosa/brun utflod, lignende el slim.. Livmortappen er lukket og middelshard.. Blir ikke klok på dette. Negative el tester

 

Tenker festeblødning men veit ikkje heilt har aldri opplevd det.

Kanskje, men syns det er så rart at det er slimklump aktig.. Tappen er jo lukket... Så er ikke el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Lysrosa/brun utflod, lignende el slim.. Livmortappen er lukket og middelshard.. Blir ikke klok på dette. Negative el tester

 

Tenker festeblødning men veit ikkje heilt har aldri opplevd det.

Kanskje, men syns det er så rart at det er slimklump aktig.. Tappen er jo lukket... Så er ikke el

 

 

Får håpe det er festeblødning.  Slimklumper  har du googlet om det ? om det har noe med festeblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Lysrosa/brun utflod, lignende el slim.. Livmortappen er lukket og middelshard.. Blir ikke klok på dette. Negative el tester

Tenker festeblødning men veit ikkje heilt har aldri opplevd det.

Kanskje, men syns det er så rart at det er slimklump aktig.. Tappen er jo lukket... Så er ikke el

Får håpe det er festeblødning. Slimklumper har du googlet om det ? om det har noe med festeblødning.

Det kan visst være mye forskjellig, men ser noen har opplevd det i forbindelse med festeblødning. Har ingen symptomer ellers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg så en strek. Men så er der bare en teit forhøyning i one step testene.. Har vært på mange av det.. Bulker, hakk etc..

 

Om du ikke har el smukka, og derfor skal på legekontoret. Så kan de hjelpe deg å få el da..? Isteden for at du har mange sykluser uten☺️ Det er kun i forbindelse med el jeg har hørt om slim. Så ellers vet ikke jeg. Kan d være sædrester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg så en strek. Men så er der bare en teit forhøyning i one step testene.. Har vært på mange av det.. Bulker, hakk etc..

 

Om du ikke har el smukka, og derfor skal på legekontoret. Så kan de hjelpe deg å få el da..? Isteden for at du har mange sykluser uten☺️ Det er kun i forbindelse med el jeg har hørt om slim. Så ellers vet ikke jeg. Kan d være sædrester?

Jeg får se hva de sier når jeg skal dit på tirsdag. Sædrester er det ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg så en strek. Men så er der bare en teit forhøyning i one step testene.. Har vært på mange av det.. Bulker, hakk etc..

 

Om du ikke har el smukka, og derfor skal på legekontoret. Så kan de hjelpe deg å få el da..? Isteden for at du har mange sykluser uten☺️ Det er kun i forbindelse med el jeg har hørt om slim. Så ellers vet ikke jeg. Kan d være sædrester?

 

 

Det er noe drit dei t posane som trekker ut fuktigheten i teste posene. Lager skade på testene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være? 

OBS: Det er en eggløsningstest, men har ikke IKM før 5. 

kf30v5.jpg

Ikke for å ta fra deg noe håp, men hvis du har ikm den 5.mars og har syklus på omtrent 28 dager så er du ca 4 dpo nå. Ingen test ville gitt utslag på noe så tidlig, egget har ikke festet seg ennå.  Men uansett, masse lykke til! :) Håper du sitter med poritiv test den 5 :D

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan det være? 

OBS: Det er en eggløsningstest, men har ikke IKM før 5. 

 

Ikke for å ta fra deg noe håp, men hvis du har ikm den 5.mars og har syklus på omtrent 28 dager så er du ca 4 dpo nå. Ingen test ville gitt utslag på noe så tidlig, egget har ikke festet seg ennå.  Men uansett, masse lykke til! :) Håper du sitter med poritiv test den 5 :D

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

 

Eller tester du etter el? Jeg var litt for kjapp til å tro du testet etter graviditet, da flere bruker el tester til det også....

Tester du etter el er den nær positiv. Streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Test gjerne 3 ganger om dagen nå for å få med deg en evnt stigning. Lykke til uansett hva du tester for. Håper det blir klaff denne gangen! :D Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trodde jeg så en strek. Men så er der bare en teit forhøyning i one step testene.. Har vært på mange av det.. Bulker, hakk etc..

 

Om du ikke har el smukka, og derfor skal på legekontoret. Så kan de hjelpe deg å få el da..? Isteden for at du har mange sykluser uten☺️ Det er kun i forbindelse med el jeg har hørt om slim. Så ellers vet ikke jeg. Kan d være sædrester?

 

 

Det er noe drit dei t posane som trekker ut fuktigheten i teste posene. Lager skade på testene. 

 

Steike altså. Ble skikkelig lurt jeg. Så ut som en strek vet du.. Men så er jeg bare 7 dpo, så det var for godt til å være sant! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg omg omg omg!!!!!! 

Jeg tok en g test - og jeg kan se en ultra svar strek dere! 

Etter 2 år! 

PS. jeg har lang syklus, er på DPO 10 eller 11 :D 

fy1ijl.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...