Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

30 februar:

1 mars: _Harefrøken

2 Mars: Keisermamma1, utgått på dato, men prøver

3 mars:

5 mars: Syrin84, smukka91, ØYNE

6 mars:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 februar:
1 mars: _Harefrøken, Anonym M
2 Mars: Keisermamma1, utgått på dato, men prøver
3 mars:
5 mars: Syrin84, smukka91, ØYNE
6 mars:



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 februar: LennyPenny
1 mars: _Harefrøken, Anonym M
2 Mars: Keisermamma1, utgått på dato, men prøver
3 mars:
4 mars:
5 mars: Syrin84, smukka91, ØYNE

6. mars:

 

 

Legger inn på nytt da dere har kopiert forskjellige underveis. Rettet til 29. feb. igjen og lagt inn 4. mars som hadde blitt glemt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det 1 uke siden jeg var å tok blodprøver, skulle ta i underkant av 1 uke å få svar. Håper det er et positivt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det 1 uke siden jeg var å tok blodprøver, skulle ta i underkant av 1 uke å få svar. Håper det er et positivt tegn!

Hørt noe?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I morgen er det 1 uke siden jeg var å tok blodprøver, skulle ta i underkant av 1 uke å få svar. Håper det er et positivt tegn!

Hørt noe?:)

Blodprøvene var fine sa de! Hadde østrogen nivå på 0,09. Trodde det var litt lavt jeg i forhold til verdier jeg fant på nettet. Skal inn å ta nye blodprøver neste uke for å se om jeg har hatt el👍 bruker el tester nå, og håper de gir noe utslag selvom det bare er en indikator.

 

Men klarer ikke helt å falle til ro selvom disse prøvene var fine.. Vet ikke hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått på papire El slim men det kan jo være moroa fra i går og. Klarer ikkje og skille sæd og el slim noen som har tips om det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at sæd deler seg opp i flere tynne striper når man drar det mellom fingrene. Mens El slim holder seg mer samlet, og kan dras lenger 🙈👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2lmmljl.jpg

 

Jeg har begynt å teste. Altså, det KAN jo hende El plutselig kommer CD 14 isteden for 21. Kan ikke la en eneste PP gå til spille 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis legen sier de var fine, hadde jeg stolt på det smukka:) hvilke eltester bruker du?

Bruker noen grønne fra eBay og så har jeg nettopp fått nye fra billig tester 😊 Foreløpig negative el tester. Ser ikke ut som de blir positiv med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest at sæd deler seg opp i flere tynne striper når man drar det mellom fingrene. Mens El slim holder seg mer samlet, og kan dras lenger 🙈👌

Da må det vere el slim jeg har fått. Litt føre tiden.

 

Skal begynne og teste i dag etter el men rekner med el er ca mandag.

 

Best og teste før for det kan komme uanmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så store bildene blir når jeg legger de ut fra mobilen :o Ser små ut på mobil, men når jeg logger inn fra pc`n er de visst helt giga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha😄

Jeg har kjøpt meg wild yam. Men tenker kanskje jeg bør vente til neste pp med å ta de pga blodprøvene jeg skal ta. Redd wild yam skal ha en innvirkning på prøvene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester blir litt sterkere for hver dag som går, men fortsatt noen dager igjen tror jeg.

 

Kroppen er fortsatt i ulage etter operasjonen forrige måned og samboeren har utrolig mye stress på jobben, så spørs hvor mye aksjer det blir denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt testing nå i kveld. Hatt en del utflod så regner med el er rett rundt hjørnet. Bruker digitale tester så ser ingen gradvis økning. Venter på smilefjes så jeg kan bestille flybilletter til køben :) Forventet el er tirsdag.

Anonym M.



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rumg53.jpg

 

Blir vel positiv i løpet av et par dager?

Det som er så rart er at jeg ikke har fått noe el slim nå.. Det har jeg alltid pleid å ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...