Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Kom hjem fra arbeid og fortalte mannen om testen. Tenkte at nå skal vi legge inn aksjer.. Neida, så vil han at vi skal utsette prøvingen... Ikke klar visstnok. Er så såret og lei meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det endelig positiv EL-test når jeg kom fra jobb, teststreken ble sterkere enn kontrollen! :) Så håper jeg at samboerens magebesvær forsvinner i løpet av kvelden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen er så låg ut fra dei andre mnd. Forstår ingen ting, blir vel kluss denna mnd.

Kanskje du ikke har hatt El enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra arbeid og fortalte mannen om testen. Tenkte at nå skal vi legge inn aksjer.. Neida, så vil han at vi skal utsette prøvingen... Ikke klar visstnok. Er så såret og lei meg

Kanskje det plutselig kjentes veldig alvorlig ut med tester, blodprøver osv.. Håper han kommer på bedre tanker av seg selv☺️ Og det fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble teste her negativ igjen. Så da regner jeg med at egget har sluppet i dag et sted mellom kl 8-19 Er satt opp time til inseminasjon i morgen kl 12:30. Er alt håp ute nå mon tro?

Anonym M.



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Tempen er så låg ut fra dei andre mnd. Forstår ingen ting, blir vel kluss denna mnd.

Kanskje du ikke har hatt El enda?

 

 

Jeg er på tanken men følger med enda på El testingen. Nesten ikkje synlig strek på el testen men vil fortsette testingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kom hjem fra arbeid og fortalte mannen om testen. Tenkte at nå skal vi legge inn aksjer.. Neida, så vil han at vi skal utsette prøvingen... Ikke klar visstnok. Er så såret og lei meg

Kanskje det plutselig kjentes veldig alvorlig ut med tester, blodprøver osv.. Håper han kommer på bedre tanker av seg selv☺️ Og det fort!!

Han hadde et lite sammenbrudd idag. Har veldig mye stress på jobb, i tillegg til at vi driver med oppussing av bad. Så han har veldig mye å tenke på. Han vil at vi skal vente med prøvingen til hvertfall badet er ferdig... Selvom det bare er et par uker til det er ferdig, kjenner jeg på at jeg blir lei meg. Kaster jo bort en sjanse nå denne mnd..:( trist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex idag uten å tenke tanken på å lage en baby! Tror det hjalp mannen min litt. Så kanskje om vi er heldig, blir det en liten spire. El testene var negativ i går kveld og i dag morges. Har kun hatt en som jeg tolker som positiv. På lørdag skal jeg ta nye blodprøver, så er litt spent på om jeg har hatt el eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex idag uten å tenke tanken på å lage en baby! Tror det hjalp mannen min litt. Så kanskje om vi er heldig, blir det en liten spire. El testene var negativ i går kveld og i dag morges. Har kun hatt en som jeg tolker som positiv. På lørdag skal jeg ta nye blodprøver, så er litt spent på om jeg har hatt el eller ei

 

Det er vel no det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde sex idag uten å tenke tanken på å lage en baby! Tror det hjalp mannen min litt. Så kanskje om vi er heldig, blir det en liten spire. El testene var negativ i går kveld og i dag morges. Har kun hatt en som jeg tolker som positiv. På lørdag skal jeg ta nye blodprøver, så er litt spent på om jeg har hatt el eller ei

Det er vel no det klaffer.

Håper det😊 Men sjansen er liten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hadde sex idag uten å tenke tanken på å lage en baby! Tror det hjalp mannen min litt. Så kanskje om vi er heldig, blir det en liten spire. El testene var negativ i går kveld og i dag morges. Har kun hatt en som jeg tolker som positiv. På lørdag skal jeg ta nye blodprøver, så er litt spent på om jeg har hatt el eller ei

Det er vel no det klaffer.

Håper det Men sjansen er liten

 

 

Kan gå opp til 48timer før egget slipper så det kan ha rukket det. Krysser og håper dokke traff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er El-testen fortsatt positiv.

 

Smukka91: Bra dere fikk lagt inn noen aksjer da :) Min samboer er helt ok med at vi har sluttet med prevansjon, og var den som foreslo det, men han får helt noia hvis vi faktisk snakker om det. Han vet at jeg tester for EL, men vil ikke at jeg skal si noe til han om det. Hvis vi en dag har snakket mye om det å få baby selv eller at andre venter, så sliter han med å "prestere" hvis vi prøver på aksjer. Så får han noen dager med sammenbrudd innimellom når han stresser med jobben og nekter da komme nær meg. Man må vel bare la dem få holde på slik så man ikke skremmer dem alt for mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er El-testen fortsatt positiv.

 

Smukka91: Bra dere fikk lagt inn noen aksjer da :) Min samboer er helt ok med at vi har sluttet med prevansjon, og var den som foreslo det, men han får helt noia hvis vi faktisk snakker om det. Han vet at jeg tester for EL, men vil ikke at jeg skal si noe til han om det. Hvis vi en dag har snakket mye om det å få baby selv eller at andre venter, så sliter han med å "prestere" hvis vi prøver på aksjer. Så får han noen dager med sammenbrudd innimellom når han stresser med jobben og nekter da komme nær meg. Man må vel bare la dem få holde på slik så man ikke skremmer dem alt for mye :)

Godt å høre at det ikke bare er oss! Hehe. Han ønsker helst at jeg ikke snakker så mye om det å få barn nå. Han blir veldig stresset. Jeg derimot klarer ikke alltid helt å la vær å snakke om det siden jeg har et så stort ønske.. Må vel finne en mellomting slik at begge har det bra i hverdagen😊

 

Hadde som sagt positiv el test, eller noe jeg håper var positiv test i går morges, og idag har jeg fått el smerter og el slim! Kanskje jeg er så heldig at det klaffer nå😃 Håper virkelig det! Vet at man kan forveksle el slim og sæd rester, men hvordan vil man kunne se hva som er hva? Har var det bare helt blankt og strekkbart. Er det da el slim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er El-testen fortsatt positiv.

 

Smukka91: Bra dere fikk lagt inn noen aksjer da :) Min samboer er helt ok med at vi har sluttet med prevansjon, og var den som foreslo det, men han får helt noia hvis vi faktisk snakker om det. Han vet at jeg tester for EL, men vil ikke at jeg skal si noe til han om det. Hvis vi en dag har snakket mye om det å få baby selv eller at andre venter, så sliter han med å "prestere" hvis vi prøver på aksjer. Så får han noen dager med sammenbrudd innimellom når han stresser med jobben og nekter da komme nær meg. Man må vel bare la dem få holde på slik så man ikke skremmer dem alt for mye :)

Godt å høre at det ikke bare er oss! Hehe. Han ønsker helst at jeg ikke snakker så mye om det å få barn nå. Han blir veldig stresset. Jeg derimot klarer ikke alltid helt å la vær å snakke om det siden jeg har et så stort ønske.. Må vel finne en mellomting slik at begge har det bra i hverdagen

 

Hadde som sagt positiv el test, eller noe jeg håper var positiv test i går morges, og idag har jeg fått el smerter og el slim! Kanskje jeg er så heldig at det klaffer nå Håper virkelig det! Vet at man kan forveksle el slim og sæd rester, men hvordan vil man kunne se hva som er hva? Har var det bare helt blankt og strekkbart. Er det da el slim?

 

 

Her sier jeg lite til han. Sier ikkje når el testen er positiv men han forstår når jeg begynner og ligge klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her er El-testen fortsatt positiv.

 

Smukka91: Bra dere fikk lagt inn noen aksjer da :) Min samboer er helt ok med at vi har sluttet med prevansjon, og var den som foreslo det, men han får helt noia hvis vi faktisk snakker om det. Han vet at jeg tester for EL, men vil ikke at jeg skal si noe til han om det. Hvis vi en dag har snakket mye om det å få baby selv eller at andre venter, så sliter han med å "prestere" hvis vi prøver på aksjer. Så får han noen dager med sammenbrudd innimellom når han stresser med jobben og nekter da komme nær meg. Man må vel bare la dem få holde på slik så man ikke skremmer dem alt for mye :)

Godt å høre at det ikke bare er oss! Hehe. Han ønsker helst at jeg ikke snakker så mye om det å få barn nå. Han blir veldig stresset. Jeg derimot klarer ikke alltid helt å la vær å snakke om det siden jeg har et så stort ønske.. Må vel finne en mellomting slik at begge har det bra i hverdagen

 

Hadde som sagt positiv el test, eller noe jeg håper var positiv test i går morges, og idag har jeg fått el smerter og el slim! Kanskje jeg er så heldig at det klaffer nå Håper virkelig det! Vet at man kan forveksle el slim og sæd rester, men hvordan vil man kunne se hva som er hva? Har var det bare helt blankt og strekkbart. Er det da el slim?

 

 

Her sier jeg lite til han. Sier ikkje når el testen er positiv men han forstår når jeg begynner og ligge klar.

 

El slim kan du strekke langt men ikkje sæden. Ska sjå det blir bebis denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er El-testen fortsatt positiv.

 

Smukka91: Bra dere fikk lagt inn noen aksjer da :) Min samboer er helt ok med at vi har sluttet med prevansjon, og var den som foreslo det, men han får helt noia hvis vi faktisk snakker om det. Han vet at jeg tester for EL, men vil ikke at jeg skal si noe til han om det. Hvis vi en dag har snakket mye om det å få baby selv eller at andre venter, så sliter han med å "prestere" hvis vi prøver på aksjer. Så får han noen dager med sammenbrudd innimellom når han stresser med jobben og nekter da komme nær meg. Man må vel bare la dem få holde på slik så man ikke skremmer dem alt for mye :)

Godt å høre at det ikke bare er oss! Hehe. Han ønsker helst at jeg ikke snakker så mye om det å få barn nå. Han blir veldig stresset. Jeg derimot klarer ikke alltid helt å la vær å snakke om det siden jeg har et så stort ønske.. Må vel finne en mellomting slik at begge har det bra i hverdagen

 

Hadde som sagt positiv el test, eller noe jeg håper var positiv test i går morges, og idag har jeg fått el smerter og el slim! Kanskje jeg er så heldig at det klaffer nå Håper virkelig det! Vet at man kan forveksle el slim og sæd rester, men hvordan vil man kunne se hva som er hva? Har var det bare helt blankt og strekkbart. Er det da el slim?

 

 

Han ville helst ikke at vi skal kalle det at vi prøver, men heller at vi ikke prøver å la være å bli gravid :P

 

Blankt og strekkes veldig er nok EL-slim. Jeg føler at sædrester ikke blir helt blankt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde innvendig ul dag 10, 13 og 17 . Alle viser follikler  på 7,5mm-8mm, så ser ikke ut til at det blir IKM uke 9 her. Legen syns det er rart at jeg er regelmessig, har en syklus på 28 dager og at vi ikke ser noe til eggløsning, så har tatt blodprøver. Spent. Skal ha ny ul fredag. Mitt håp er at hvis vi bare finner en eggløsning, så er det jo muligheter...

 

 

Håper det klaffer for dere andre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positive El tester i dag også. Teststreken sterkere enn kontrollstreken. Har fått litt elslim. Vi la inn aksjer i dag også. samboer er innstilt på å legge inn aksjer hele uken☺️ Sikkert fordi jeg begynte å grine da det aldri passet med tanke på jobb sist mnd. 🙈🙈 blir helt oppslukt i denne prøvingen jeg..

Her er vi begge veldig klar for nr 3!

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til damer, virker som flere er i dpo land nå. Jeg tok sjansen på inseminering i dag. Hun kunne se en åpning på folikkelen, så om egget hadde blitt sluppet eller skulle til å bli det vet vi ikke. Spent på resultat om ca 14 dager. :)



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen ja😊 Kjenner jeg har litt (for) store forhåpninger denne mnd. Vi har lagt inn aksjer jevnt og trutt. Negativ El test i dag. Håper virkelig jeg har hatt El denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her med tappetafsing erfaring? Fikk jo positiv el test for 2 dager siden, men livmortappen har på en måte vært litt hard og kanskje ikke fullt så åpen. I tillegg har jeg idag fått masse el slim, men tappen er fremdeles middels/hard, men kjennes åpen ut.. Syns det høres veldig rart ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har hatt sex kvar dag frå 12-17. Forventa eggløsning 15. Men eggløsning testen har ikkje slått ut. Kun blinke-smilefjes i 5 dagar og no er den negativ. Eg har kanskje ikkje hatt eggløsning eg då? Då vart det truleg ikkje for oss denne mnd, og då skal me utsetja prøvinga til mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...