Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det nok kjemisk igjen.

 

Den blå testen kom det ingen ting på og rosa testen svakare.

 

Barre og vente på heksa som er venta man el tirsdag. Inn i min 20 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff prematur glede her. 

Tok en test nå på morgen urin og blendahvit... to stykker. 

tok el. test også for å sammenligne fra i går, den var også mye svakere. 

Så da er det nok ikke noe her heller :( 

Å jeg som aldri har opplevd svak strek på billigtester på disse to årene vi har prøvd, men dumt av meg å slippe gleden løs. 

Dette er siste mnd vi prøver. Vi gir oss etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei.. Så leit keisermamma og utgått!😓 for en enorm skuffelse! Men skipet har ikke seilt før heksa har vist seg! Har aldri fått falsk positiv på billigstrimler😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde progesteron på under 1, så el har ikke vært innen jeg tok blodprøve på lørdag.... Time hos gynekolog på mandag, og fastlege på tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig merkelig å få positivt på kvelden og ikke på morgenen. 

Både EL var sterk og g test svak pos. 

Men på morgenen så var el mye svakere og g test neg. 

Kan det variere litt eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keisermamma; det varierte i hvertfall for meg. Testet svakt positivt 11 dpo om morgenen og kvelden. Den neste morgenen var testen mye svakere, og jeg tenkte at det var et dårlig tegn. Neste morgen var testen mye sterkere igjen. :)

 

I dag er jeg 19+0. :)

 

For å være sikker bør du vel kjøpe en sånn digital test, som viser gravid/ikke gravid.

 

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: b3bac...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keisermamma: jeg hadde svakest strek på morgen og sterkest strek på ettermiddag/kveld😊😊

 

Anonymous poster hash: 71cc3...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igjen nå, da var det strek igjen! 

Jeg tror jammen den satt denne gangen jeg :) 

Slipper jubelen litt løs, men ikke så masse som i går ;) 

t87rkz.jpg

Dette bildet er ikke redigert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene krisermamma og jubler litt med deg! 😀 håpar utgått at det går! Ein klem til deg! Her var det negativt i dag, 10/11 dro iht vanlig syklus viss ein ser vekk frå udugeleg eggløsningtest(😈)😀har ikkje billighetserstatning så avventer vidare testing til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha krisermamma :) Føles litt slik noen ganger også. 

Jeg begynner å føle troa, har sovet utrolig godt i det siste og drømmer utrolig masse hver eneste natt.

Det var det som gjorde at jeg begynnte å lure litt. 

Jeg drømmer ALDRI, faktisk så kommer jeg ytterst sjeldent i REM søvn grunnet en sykdom, så derfor var det veldig rart at jeg drømte så utrolig masse. 

Merkelig gravid symptom, så har jeg hatt litt murringer og ømme bryster, men trodde ikke det kom av graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser bra ut Keisermamma. Anbefaler likevel en sånn digitaltest. Da får du jo svaret svart på hvitt, ingen rom for tolkninger.

 

Anonymous poster hash: b3bac...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med symptomer hos dere?

Her stikker det og murrer så fælt så føles som tr er på vei.. Alt for tidlig, er ikke ventet før den 2. Er bare 8 dpo i dag.

Redd løpet er kjørt for min del da jeg mener å huske jeg hadde mye murring forrige mnd også en stund før ikm.

Anonym M.



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan er det med symptomer hos dere?

Her stikker det og murrer så fælt så føles som tr er på vei.. Alt for tidlig, er ikke ventet før den 2. Er bare 8 dpo i dag.

Redd løpet er kjørt for min del da jeg mener å huske jeg hadde mye murring forrige mnd også en stund før ikm.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

 

Glemte å nevne økt utflod. Vært ganske tørr hittil, men nå er det mer. Litt tynn, men samtidig lotionaktig. Sorry detaljer altså ;)

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 dpo her nå☺️ Begynte igår med litt gulaktig lotion utflod!!! Noen som har hatt dette etter el? Og vært gravid?? Husker ikke fra forrige gang jeg var gravid da det er noen år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukte a1 går test i dag. No ser eg heilt tydelig to streker. Det er vel dette som er skyggestrek ? ? Korleis poster ein bileter her inne? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.tinypic.com er fin å legge inn bilder på. Så kopierer du linken som står under forum og limer inn her. 

Bare pass på med A1 test at det er innenfor tiden, den fikk jeg klart strek på engang , men da etter tiden. Den var falsk negativ. Ikke for å ta motet fra deg, men er så kjipt å bli skuffet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo og negativ her og. Mye murring og økt varierende utflod. Tipper det gikk skeis denne gangen også..

Anonym M.



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...