Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

RETTELSE : de KAN slå ut falskt ...

 

Anonymous poster hash: a61df...e12

Ja det trodde jeg også nemlig. Spurte gynekologen om det, og han mente jeg burde bruke de og at jeg kunne stole på de.. Selv syns jeg det er rart når jeg har fått nesten positive i lang tid nå. Den jeg tok idag var helt klar positiv, men stemmer nok ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

De ser ikke noe så tidlig ☺

 

Anonymous poster hash: a61df...e12

Kanskje jeg skal teste i morgen.. Selvom jeg tviler det er noe der. Gynekologen sa det så ut som at jeg ville få mensen snart, så regner med den dukker opp snart
Det sa gynekologen til meg også forrige gang, men mensen kom aldri :) Testet ti dager etter jeg var der, fordi jeg syntes det var rart at "snart" tok så lang tid. 9 mnd etter fikk jeg en perfekt liten datter :) Endret av ØYENønskerLITEN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tanken har streifet meg😊 Tok en gtest i går kveld som fikk en svak svak strek lenge etter tiden, så tipper det er en skyggestrek. Aldri opplevd det på billig tester før da, men det er nok en negativ test. Har begynt å få mensmurringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tanken har streifet meg Tok en gtest i går kveld som fikk en svak svak strek lenge etter tiden, så tipper det er en skyggestrek. Aldri opplevd det på billig tester før da, men det er nok en negativ test. Har begynt å få mensmurringer

 

Skyggestrek kan bli strek. Krysser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe tanken har streifet meg Tok en gtest i går kveld som fikk en svak svak strek lenge etter tiden, så tipper det er en skyggestrek. Aldri opplevd det på billig tester før da, men det er nok en negativ test. Har begynt å få mensmurringer

Skyggestrek kan bli strek. Krysser.

Tok 2 forskjellige gtester og var kun den ene som fikk svak strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk tante jenta mi ein gutt i natt. Så no er eg så gira på å bli gravid.

 

Min sønn venter barn i Juni og det blir stas. 

 

Så no er det 5 generasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Hehe tanken har streifet meg Tok en gtest i går kveld som fikk en svak svak strek lenge etter tiden, så tipper det er en skyggestrek. Aldri opplevd det på billig tester før da, men det er nok en negativ test. Har begynt å få mensmurringer

Skyggestrek kan bli strek. Krysser.

Tok 2 forskjellige gtester og var kun den ene som fikk svak strek.

 

Når det er svak strek behøver ikkje testene slå likt ut. Har troa enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positiv test, og lykke til i neste pp alle som har fått besøk av tr😊 Snart er det vår tur! Jeg går bare å venter på å få tr slik at jeg kan begynne på letrozol! Spent på om de gjør susen😃 Tenkte kanskje å prøve wild yam etter el også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere andre med ikm i uke 9 som vanligvis har stabil syklus men går på overtid nå med negative tester?

 

Jeg er 5 dager over ikm, har ikke tatt el tester da vi er i startfasen, men hadde voldsomme murringer rundt den tiden mensen skulle ha kommet, har ikke hatt det like mye nå i ettertid. Bruker en slik app, for å følge med.Har vanligvis korte mensperioder på bare 3 dager, så mensen skulle i utgangspunktet vært over nå, men ingen tegn til TR. Har testet negativt to ganger senest i går, sjanse for å være gravid her? eventuelt andre med lignende erfaringer?

 

Viktig å nevne at vi hadde sex da jeg skulle hatt el i følge appen, så sjansen er der.

Trist å høre om dere som det ikke klaffet for denne gangen, og gratulerer til dere som fikk det til!

Endret av trøndermiss92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere andre med ikm i uke 9 som vanligvis har stabil syklus men går på overtid nå med negative tester?

 

Jeg er 5 dager over ikm, har ikke tatt el tester da vi er i startfasen, men hadde voldsomme murringer rundt den tiden mensen skulle ha kommet, har ikke hatt det like mye nå i ettertid. Bruker en slik app, for å følge med.Har vanligvis korte mensperioder på bare 3 dager, så mensen skulle i utgangspunktet vært over nå, men ingen tegn til TR. Har testet negativt to ganger senest i går, sjanse for å være gravid her? eventuelt andre med lignende erfaringer?

 

Viktig å nevne at vi hadde sex da jeg skulle hatt el i følge appen, så sjansen er der.

Trist å høre om dere som det ikke klaffet for denne gangen, og gratulerer til dere som fikk det til!

 

 

Jeg har fast syklus på 26 til 28 dager. Men du skal ikkje lite på appen. For appen kjenner ikkje kroppen din.

 

Jeg bruker el tester for å sjå kortid el og temper ved siden av. For tempen kan avlese eggløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen av dere andre med ikm i uke 9 som vanligvis har stabil syklus men går på overtid nå med negative tester?

 

Jeg er 5 dager over ikm, har ikke tatt el tester da vi er i startfasen, men hadde voldsomme murringer rundt den tiden mensen skulle ha kommet, har ikke hatt det like mye nå i ettertid. Bruker en slik app, for å følge med.Har vanligvis korte mensperioder på bare 3 dager, så mensen skulle i utgangspunktet vært over nå, men ingen tegn til TR. Har testet negativt to ganger senest i går, sjanse for å være gravid her? eventuelt andre med lignende erfaringer?

 

Viktig å nevne at vi hadde sex da jeg skulle hatt el i følge appen, så sjansen er der.

Trist å høre om dere som det ikke klaffet for denne gangen, og gratulerer til dere som fikk det til!

 

 

Jeg har fast syklus på 26 til 28 dager. Men du skal ikkje lite på appen. For appen kjenner ikkje kroppen din.

 

Jeg bruker el tester for å sjå kortid el og temper ved siden av. For tempen kan avlese eggløsning. 

 

Nei jeg vet appen ikke er helt til å stole på, men siden vi er helt i startfasen hadde jeg tenkt jeg skulle vente litt med temping og el tester osv, for å se om det skjer av seg selv først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...