Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Da er der godt mulig du ikke har har hatt el enda smukka! Ville fortsatt å teste..

 

Jeg tror det er mulig at du kan ha hatt el ja☺️ Kan virke som det ble litt rot med den hersens blinketesten. Jeg var ikke fornøyd den gangen jeg prøvde den. Vanlig cb eller strimmel er topp👍

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det har klaffer lillababy😊 Om syklusen din er på 28 dager skulle en tro el har vært ja. Kanskje du også har har hatt el smukka91. Kan ikke stole 100% testene.. Det kan også hende man ikke treffer LH toppen, om man har en kort stigning.. Krysser fingrene for oss☺️ Anser meg selv som 5 dpo nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Henger meg på her da jeg har IKM 5 mars 😊 første pp for meg men tror det kan ta litt tid denne gangen. Er 11 år siden sist jeg fikk barn så venter spent på å bli gravid med nr 2 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er inne i min 8 dpo i dag. Har 0 symptomer og 0 tro at det klaffa.

 

Rekner med jeg svir av ein test i dag og det kleiar i fingranj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he Syrin 😄 viss eg hadde eggløsning 14 er eg 10 dro i morgon. Vurderer å ta ein test i morgon, det er vel innafor? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen ringte idag, vil ha meg inn på en time neste uke. Ville snakke med meg om blodprøvene.. Hun sa forrige gang at jeg kun skulle ha ny time dersom det var noe negativt med blodprøvene.. Såå😔 Er ikke særlig optimistisk lengre kjenner jeg... Trodde nesten jeg hadde festeblødning idag når det var kommet pittelitt rosa på papiret, men tviler sterkt dersom blodprøvene er på bærtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ein test i kveld men å få den rette holdbarheten på urinen. Får sjå om jeg klarer og holde meg i 4 timer.

 

Kor mangen dpo er dokke og når er planen for testing ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo nå, svei av en i går.. Jeg veit, super teit og aalt for tidlig. Tar en til på søndag, da er jeg 11 dpo. :)

Kysser fingrene for alle :D

Anonym M.



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har ein følelse av å Vera gravid. 3 symptom som eg kjenner igjen: følelsen av at mensen er på vei, type nedfrossen, følelse av å Vera ekstra fuktig utan å Vera det og ekstrem trøtthet. Både i går og i dag har eg lagt meg halv ni sjølv om eg hadde kjekke planer. Spennande. Skal testa i morgon, men er nok uansett fortidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein følelse av å Vera gravid. 3 symptom som eg kjenner igjen: følelsen av at mensen er på vei, type nedfrossen, følelse av å Vera ekstra fuktig utan å Vera det og ekstrem trøtthet. Både i går og i dag har eg lagt meg halv ni sjølv om eg hadde kjekke planer. Spennande. Skal testa i morgon, men er nok uansett fortidlig.

Dette er spennende altså! Jeg kjenner ingenting spesielt. Men håååper og håper💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...