Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ☺så spennande dette er!😀eg tester ut dei nye svindyre testene til cb. Fekk blinkende smilefjes i dag tidleg. Har tatt opp biff og satser på ein romantisk kveld😁 lykke til alle!😙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet

Jeg tror vi hadde el omtrent samtidig forrige pp. Min er forventet tirsdag, senest onsdag. Ikm 1.mars.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet

Jeg tror vi hadde el omtrent samtidig forrige pp. Min er forventet tirsdag, senest onsdag. Ikm 1.mars.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Forrige pp, tror jeg el var forsinket ganske lenge. Syklusen endte opp på 43 dager.. Så jeg vet egentlig ikke helt når el blir denne mnd. Men trolig tidligst en gang i neste uke..

 

http://tinypic.com/r/2my8aht/9 Kveldens test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet

Jeg tror vi hadde el omtrent samtidig forrige pp. Min er forventet tirsdag, senest onsdag. Ikm 1.mars.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Forrige pp, tror jeg el var forsinket ganske lenge. Syklusen endte opp på 43 dager.. Så jeg vet egentlig ikke helt når el blir denne mnd. Men trolig tidligst en gang i neste uke..

 

http://tinypic.com/r/2my8aht/9 Kveldens test

 

Det er omtrent sånn mine digitale ser ut nå. Vet ikke om streken har så mye å si på de, men den er tydeligere enn i går kveld. satser på at vi begge får positiv om få dager. Lykke til i allefall! :)

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet

Jeg tror vi hadde el omtrent samtidig forrige pp. Min er forventet tirsdag, senest onsdag. Ikm 1.mars.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Forrige pp, tror jeg el var forsinket ganske lenge. Syklusen endte opp på 43 dager.. Så jeg vet egentlig ikke helt når el blir denne mnd. Men trolig tidligst en gang i neste uke..

 

http://tinypic.com/r/2my8aht/9 Kveldens test

Det er omtrent sånn mine digitale ser ut nå. Vet ikke om streken har så mye å si på de, men den er tydeligere enn i går kveld. satser på at vi begge får positiv om få dager. Lykke til i allefall! :)

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Håper det klaffer for oss snart❤️ Prøvd lenge? Vi har prøvd siden september.. Ikke like aktivt hver mnd, men prøvd hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet

Jeg tror vi hadde el omtrent samtidig forrige pp. Min er forventet tirsdag, senest onsdag. Ikm 1.mars.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Forrige pp, tror jeg el var forsinket ganske lenge. Syklusen endte opp på 43 dager.. Så jeg vet egentlig ikke helt når el blir denne mnd. Men trolig tidligst en gang i neste uke..

 

http://tinypic.com/r/2my8aht/9 Kveldens test

Det er omtrent sånn mine digitale ser ut nå. Vet ikke om streken har så mye å si på de, men den er tydeligere enn i går kveld. satser på at vi begge får positiv om få dager. Lykke til i allefall! :)

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Håper det klaffer for oss snart❤️ Prøvd lenge? Vi har prøvd siden september.. Ikke like aktivt hver mnd, men prøvd hvertfall..

 

Ikke så lenge her. Var i Danmark (inseminering med donor) i okt, nov og jan. Så det blir 4 turen nå til uka. Håper virkelig det klaffer ja! :D

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet

Jeg tror vi hadde el omtrent samtidig forrige pp. Min er forventet tirsdag, senest onsdag. Ikm 1.mars.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Forrige pp, tror jeg el var forsinket ganske lenge. Syklusen endte opp på 43 dager.. Så jeg vet egentlig ikke helt når el blir denne mnd. Men trolig tidligst en gang i neste uke..

 

http://tinypic.com/r/2my8aht/9 Kveldens test

Det er omtrent sånn mine digitale ser ut nå. Vet ikke om streken har så mye å si på de, men den er tydeligere enn i går kveld. satser på at vi begge får positiv om få dager. Lykke til i allefall! :)

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Håper det klaffer for oss snart❤️ Prøvd lenge? Vi har prøvd siden september.. Ikke like aktivt hver mnd, men prøvd hvertfall..

Ikke så lenge her. Var i Danmark (inseminering med donor) i okt, nov og jan. Så det blir 4 turen nå til uka. Håper virkelig det klaffer ja! :D

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Masse lykke til😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter el... Har helt regelmessig syklus, og har hatt det lenge. Men jeg får ikke el. Skulle ut fra sykluslengde hatt i går. Var hos gyn fredag, folliklene ble målt til under 8mm... Skal til gyno igjen på tirsdag. Håper virkelig el skjer i løpet av denne uken sånn rent praktisk: skal til danmark for inseminasjon og helt ok hvis det klaffer med fridagene i vinterferien :) 

 

(Mange tanker.... Håper det bare er litt stress. Tenk om jeg ikke har eggløsninger i det hele tatt? Da er det rart med så regelmessige blødninger. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter el... Har helt regelmessig syklus, og har hatt det lenge. Men jeg får ikke el. Skulle ut fra sykluslengde hatt i går. Var hos gyn fredag, folliklene ble målt til under 8mm... Skal til gyno igjen på tirsdag. Håper virkelig el skjer i løpet av denne uken sånn rent praktisk: skal til danmark for inseminasjon og helt ok hvis det klaffer med fridagene i vinterferien :)

 

(Mange tanker.... Håper det bare er litt stress. Tenk om jeg ikke har eggløsninger i det hele tatt? Da er det rart med så regelmessige blødninger. )

Livmoren gjør seg klar for å ta i mot et befruktet egg hver mnd, så når det ikke kommer støtes slimhinnene ut og du får mensen. Så den kommer hver gang selv uten eggløsning. Men hvis det ikke skjer noe, kan du kanskje få noe medisiner? Eggløsningsprøyte eller noe? :) Håper det går naturlig da. Skal selv til Danmark, blir nok tur i morgen eller onsdag. Lykke til til deg:)

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

s31v9u.jpg

 

Sist pp hadde jeg positiv test 18,19,20 Jan mnd før hadde jeg nesten positiv, svakere, så positiv test kun i et halvt døgn.. Ser ut som den blir positiv en gang de neste dagene, kaaanskje allerede i kveld:) håper!! Sambo har nattevaktshelg. Kan være trasig med aksjer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet😔

Har syklus på 33 dager. Forventer egentlig positiv test en gang mellom 18-19. Hold ut litt til!:) men blodprøve nr 2 kan vise at du ikke har El, om du tar prøvene før El har vært! Snart blir den nok positiv. Har ikke fått elslim enda jeg heller. Har det ikke hver mnd.. Men litt mer vannaktig bruker jeg å få.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s31v9u.jpg

 

Sist pp hadde jeg positiv test 18,19,20 Jan mnd før hadde jeg nesten positiv, svakere, så positiv test kun i et halvt døgn.. Ser ut som den blir positiv en gang de neste dagene, kaaanskje allerede i kveld:) håper!! Sambo har nattevaktshelg. Kan være trasig med aksjer da.

 

 

Ja ja no er det og få aksjer på plass. Er rundt hjørne no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Uregelmessig syklus er ganske plagsomt... Fremdeles ikke positiv el test.. Blir fortvilet😔

Har syklus på 33 dager. Forventer egentlig positiv test en gang mellom 18-19. Hold ut litt til!:) men blodprøve nr 2 kan vise at du ikke har El, om du tar prøvene før El har vært! Snart blir den nok positiv. Har ikke fått elslim enda jeg heller. Har det ikke hver mnd.. Men litt mer vannaktig bruker jeg å få.. :)

Krysser fingrene for at el skjer før jeg skal ta blodprøvene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, til dere som snart har positiv EL test (og alle andre også) :) Jeg tester ikke, men tror EL blir en gang før neste mandag. Spennende tider! Forsøker å ikke tenke så mye på babylaging, men det er et håpløst prosjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var eggløsning på lørdag. Så da utgikk inseminering. 

Vi har også besluttet at etter prøvere i to år så gir vi opp fra neste mnd :( 

Det går så mye ut over hverdagen vår nå at vi setter en strek. 

Håper vi rekker en insiminering til før vi gir oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/r/rkd06r/9

 

Den øverste er fra i går kveld, og den nederste er fra i dag morges. Hva tenker dere?

Ser ganske positiv ut den ja! Jeg fikk smilefjes i dag. Pleier alltid å få på kvelden så bestilte fly til onsdag, siden den ikke ble positiv i går kveld.. Nå tror jeg at jeg dreit meg ut, for burde vel egentlig dratt i dag.. Eller kan det være sjanse når jeg drar i morgen, ett døgn etter pos test? Er så redd den blir negativ i kveld, for da er løpet kjørt..

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11kd2du.jpg

 

Jippi!! Kl 06 og 14 i dag. Positiv! Akkurat lagt inn aksjer :) skal gå 2 netter nå. Håper det ikke ødelegger noe..

 

Tipper testen er helt positiv om du tar en nå smukka 😊

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var eggløsning på lørdag. Så da utgikk inseminering.

Vi har også besluttet at etter prøvere i to år så gir vi opp fra neste mnd :(

Det går så mye ut over hverdagen vår nå at vi setter en strek.

Håper vi rekker en insiminering til før vi gir oss.

Så synd:/ ta en til dere! Det må vel gå bra?💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...