Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje vi har flaks og får el før denne mnd..:) Begynner testingen etter el cd 13-14 tenker jeg.. Kjøpt 200 el-tester fra hong kong så her skal det testas ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dag kan jeg regne som første dag sv tr? Begynte å blø litt i går. Ikke mye, men nok til å bruke en tampong. Idag har jeg blødd ganske mye i forhold til hva jeg pleier. Hva tenker dere er første dag? Skal nemlig ta hormonprøver på syklus dag 3, så må finne ut om jeg skal ta de i morgen eller på onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte legekontoret, som da hadde lite peiling på hvilke dag jeg skulle forholde meg til. De sa det sikkert var like greit å regne idag som dag 3 i syklusen og ta blodprøvene idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til tr er over!! Den varer i nesten 1 uke😱😱 Syns det er så drita kjedelig med disse lange syklusene.. Ihvertfall når man er prøver😆 Hvilke lh tester bruker du utgåttpådatomenblirgravidiuke9?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte legekontoret, som da hadde lite peiling på hvilke dag jeg skulle forholde meg til. De sa det sikkert var like greit å regne idag som dag 3 i syklusen og ta blodprøvene idag..

Er det 2 prøver til da? Jeg har tatt sånne prøver for lenge siden, men fikk veldig dårlige svar fra legen syns jeg. Han var opptatt av at jeg måtte bare vente og se, vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til tr er over!! Den varer i nesten 1 uke Syns det er så drita kjedelig med disse lange syklusene.. Ihvertfall når man er prøver Hvilke lh tester bruker du utgåttpådatomenblirgravidiuke9?

 

Kan godt hende vi bruker samme LH tester. Bestille billige fra Hong kong for 100 stk for under 100 kr. Rosa er testene mine og har ingen problemer med dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ringte legekontoret, som da hadde lite peiling på hvilke dag jeg skulle forholde meg til. De sa det sikkert var like greit å regne idag som dag 3 i syklusen og ta blodprøvene idag..

Er det 2 prøver til da? Jeg har tatt sånne prøver for lenge siden, men fikk veldig dårlige svar fra legen syns jeg. Han var opptatt av at jeg måtte bare vente og se, vente og se.

Tok noen blodprøver nå på tirsdag, inkludert stoffskifte. Skal ta blodprøver på ny dag 21 i syklusen. Hvorfor vet eg ikke. Legen min er veldig flink. Har jobber mye med svangerskap og med de som sliter med å bli gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM starten uke 9... spennende. 

Pga kjente utfordringer med fertilitet, er det pergo og evt sprøyte. Skal ta ultralyd for å sjekke om eggløsning og inseminasjon. SPennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ringte legekontoret, som da hadde lite peiling på hvilke dag jeg skulle forholde meg til. De sa det sikkert var like greit å regne idag som dag 3 i syklusen og ta blodprøvene idag..

Er det 2 prøver til da? Jeg har tatt sånne prøver for lenge siden, men fikk veldig dårlige svar fra legen syns jeg. Han var opptatt av at jeg måtte bare vente og se, vente og se.
Tok noen blodprøver nå på tirsdag, inkludert stoffskifte. Skal ta blodprøver på ny dag 21 i syklusen. Hvorfor vet eg ikke. Legen min er veldig flink. Har jobber mye med svangerskap og med de som sliter med å bli gravide

Da sjekker han sikkert om du har hatt eggløsning. Og diverse andre ting. Lyst en tur på legen igjen jeg også - og sjekke alskens greier😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ringte legekontoret, som da hadde lite peiling på hvilke dag jeg skulle forholde meg til. De sa det sikkert var like greit å regne idag som dag 3 i syklusen og ta blodprøvene idag..

Er det 2 prøver til da? Jeg har tatt sånne prøver for lenge siden, men fikk veldig dårlige svar fra legen syns jeg. Han var opptatt av at jeg måtte bare vente og se, vente og se.
Tok noen blodprøver nå på tirsdag, inkludert stoffskifte. Skal ta blodprøver på ny dag 21 i syklusen. Hvorfor vet eg ikke. Legen min er veldig flink. Har jobber mye med svangerskap og med de som sliter med å bli gravide
Da sjekker han sikkert om du har hatt eggløsning. Og diverse andre ting. Lyst en tur på legen igjen jeg også - og sjekke alskens greier😬

Helt sikkert😊 De skulle ringe meg dersom prøvene ikke var normale, for da ville de ha meg ikk til samtale.

 

Greit å gå til legen av og til for å sjekke litt av hvert ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 2 mars her :) Lager en liste jeg som man kan skrive seg på det er så mye mer oversiktlig :) 

 

30 februar: 

1 mars: _Harefrøken

2 Mars: Keisermamma1, utgått på dato, men prøver

3 mars: 

5 mars: Syrin84, smukka91

6 mars: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 2 mars her :) Lager en liste jeg som man kan skrive seg på det er så mye mer oversiktlig :)

 

30 februar: 

1 mars: _Harefrøken, Anonym M.

2 Mars: Keisermamma1, utgått på dato, men prøver

3 mars: 

5 mars: Syrin84, smukka91

6 mars: 

 

Skrev meg på. :)

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

IKM 2 mars her :) Lager en liste jeg som man kan skrive seg på det er så mye mer oversiktlig :)

 

29 februar: LennyPenny

1 mars: _Harefrøken, Anonym M.

2 Mars: Keisermamma1, utgått på dato, men prøver

3 mars: 

5 mars: Syrin84, smukka91

6 mars: 

 

 

 

 

Det er februar, så endret dato fra 30 til 29 ;) Og skrev meg på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

IKM 2 mars her :) Lager en liste jeg som man kan skrive seg på det er så mye mer oversiktlig :)

 

29 februar: LennyPenny

1 mars: _Harefrøken, Anonym M.

2 Mars: Keisermamma1, utgått på dato, men prøver

3 mars: 

5 mars: Syrin84, smukka91

6 mars: 

 

 

 

 

Det er februar, så endret dato fra 30 til 29 ;) Og skrev meg på. 

 

 

Ups haha :) Takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10ofp0z.jpg

 

Endelig er heksa borte!!🎉🎉 Måtte prøve en av disse hong kong testene selv om den store EL dagen ikke er forventet før 21. feb. Strekene er godt synlig. Om de fungerer som de skal får jeg mye for pengene👌

Når forventer dere EL?☺️

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...