Gå til innhold

IKM UKE 9 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håpet og at det skulle bli noe. Vart spåd det skulle klaffe no men man må jo ta det med ei klype salt.

 

Gratulerer til positive tester og fleire vil vi ha.

 

Spotter enda så det kommer nok i kveld eller i morgon for fult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er gravid! Streken kom med ein gong. på¨det som eg meiner er 13/14 dpo. Trur rett og slett me laga babyen på valentinsdagen/morsdagen :)

 

Eg har mista nokre gongar før, så det har eg med meg. Men gravid er eg! <3

 

Klem til alle og ekstra til dykk over som ikkje har fått positiv (enno) <3

 

Wiii! Gratulerer så masse ! Samme som her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går d keisermamma? :)

Her kommer det klare positive tester både på morgen og kveld :) 

Har ømme bryster og er kvalm :S Syntes det er litt tidlig, men tar det med et smil foreløpig. 

Skal ta en ClearBlue digital på mandag da jeg har IKM. 

Dette blir et kjærlighetsbarn som er laget på selveste valentines OG morsdagen! 

Jeg sutret over at jeg ikke fikk noe av mannen, men jaggu ga han meg ikke en baby, og det uten hjelp ( sett bort fra pergotime da) ! 

Tidenes gave <3 Termin 9 nov i følge terminkalkulator :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=2w4zehu&s=9#.VtNIKkW5SJI

 

Slik er testane mine rundt ikm.

 

Rosa: LH

Blå: den er 10 hcg

Mørke blå: 25 hcg

Mørk rosa: 25 hcg.

 

Dei testane er 2 timer før mensen kom for fult. Er surt å få slike kvar mnd og mine tanker er slimhinnene klarer ikkje og holde på egget.

 

Venter og venter på den spes GU timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til dere med positive tester! :D Jeg håper så inderlig at jeg er like heldig som dere.

Fikk negativ bt, men mensmurringen har gitt seg, puppene er ømme, det prikker litt som når melka kom ved amming og jeg blør i tannkjøttet.. Føler meg nesten litt gravid, samtidig som det er skummelt å kjenne på i tilfelle jeg tar feil.. Nå er det bare 3 dager igjen til jeg vet sikkert.

Anonym M.



Anonymous poster hash: 01787...18a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=2w4zehu&s=9#.VtNIKkW5SJI

 

Slik er testane mine rundt ikm.

 

Rosa: LH

Blå: den er 10 hcg

Mørke blå: 25 hcg

Mørk rosa: 25 hcg.

 

Dei testane er 2 timer før mensen kom for fult. Er surt å få slike kvar mnd og mine tanker er slimhinnene klarer ikkje og holde på egget.

 

Venter og venter på den spes GU timen.

Huff, er det ikke noe du kan få som gjør slimhinnene tykkere? Håper virkelig det, for eggene dine er det iallefall ikke noe feil med da. Tydelig strek der. Krysser fingrene for deg.

Anonym M.

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hviken type er den på 10 hcg?

 

Så leit utgått. Blir vel like lurt og skuffet hver mnd da. Hadde ihvertfall ikke klart å lavær å håpe jeg.. Her er alt negativt, 11 dpo. Men selvsagt tenker jeg at det må være noe galt med testene. For jeg kan da umulig ikke være gravid. Samme hver mnd det :P 

 

Håper utgått og smukka får gode råd, og god hjelp hos gynekolog! Kanskje det bare er en liten pillekur som skal til, så sitter spira!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut anonym M!! Håper det er en liten spire der inne  :babysmokk:

Jeg er veldig usikker, nå er murringen tilbake for fullt. Negativ i dag, og har regnet ut at ikm er i morgen, ikke onsdag.

Så da får jeg svar i morgen.

Anonym M.

 

 

Anonymous poster hash: 01787...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pco sa gynekologen, men har jo i tillegg økt hårvekst og overvekt.. Så vet ikke om det er pcos... Har fått letrozol, noen med erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du det med en gang smukka? Har også pco(s).. Og hadde ikke el når jeg tok blodprøver. Men fikk beskjed om å prøve et år uansett. Ble gravid av meg selv etter 6 mnd. Så der gjorde ikke noe☺️ Har el innimellom ihvertfall. Slitsomt å ikke vite. Har i det minste regelmessig mens da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du det med en gang smukka? Har også pco(s).. Og hadde ikke el når jeg tok blodprøver. Men fikk beskjed om å prøve et år uansett. Ble gravid av meg selv etter 6 mnd. Så der gjorde ikke noe☺️ Har el innimellom ihvertfall. Slitsomt å ikke vite. Har i det minste regelmessig mens da.

Ja, gynekologen ba meg prøve dobbel dose letrozol og se om jeg ble gravid innen 3mnd. Var hos fastlegen idag for å få svar på alle blodprøvene, og jeg har lave hormon nivåer, så hvis jeg ikke blir gravid nå, så skal de vurdere å gi meg progesteron støtte og noe annet. Kom ut der ifra med en sykemelding og beskjed om å ta litt vare på meg selv denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette fungerer for deg! syns det er flott at du får hjelp og blir fulgt opp med en gang. Du får ta vare på deg selv litt ekstra denne uken som legen sier. Så har du kanskje en liten på vei før du aner💕

Jeg tester og myser og tester og stirrer testene ihjel. Men de er blanke. I morgen er IKM. Kanskje jeg skal planlegge en aften med middag, venner og vin. Så er ikke det så ille å utsette graviditeten en måned til☺️ PP4 neste. Lykke til videre resten i uke 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå frustrerende å få en positiv el test på dag 31 i syklusen!! Alt er jo bare snudd helt på hode😔 Vil bare få mensen slik at jeg kan begynne på letrozol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en g-test da ? Kanskje du er gravid og ikke har eggløsning nå ☺ El tester slår ut positiv ved graviditet 😊

 

Anonymous poster hash: a61df...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd en g-test da ? Kanskje du er gravid og ikke har eggløsning nå ☺ El tester slår ut positiv ved graviditet 😊

 

Anonymous poster hash: a61df...e12

Nei har ikke tatt en g-test. Tok innvendig ul i går, hadde vel sett noe om det var noe der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser ikke noe så tidlig ☺

 

Anonymous poster hash: a61df...e12

Kanskje jeg skal teste i morgen.. Selvom jeg tviler det er noe der. Gynekologen sa det så ut som at jeg ville få mensen snart, så regner med den dukker opp snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lest her inne at de med pco ikke bør bruke El tester forde de slår ut falskt. Kanskje det er tilfelle her ?

 

Anonymous poster hash: a61df...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...