Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er æ 6 dpo og 0 tegn til ingen ting. Barre kvit utflod. Tro det har godt i vasken denne mnd og.

Har lest her inne at mange hadde færrest symptom den mnd de faktisk var gravide! Så alt håp er ikke ute enda:) og det er mange som ikke merker noe før etter ikm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hehe, ja slappe av høres herlig ut! :P Jeg synes det er så spennende å være prøver at jeg synes det er vanskelig å slappe av! :P Takk for utfyllende svar am0r, jeg må bare smøre meg med tålmodighet og vente og se.... Har allerede testet, sevfølgelig negativt (selv om jeg syntes jeg muligens med litt godvilje kunne skimte en svaaaaks strek). Skal vente med å teste igjen til etter IKM.

 

_JuNi_ ømme pupper kan være et godt tegn har jeg skjønt :P

 

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Jaja, jeg har hatt EL smerter/mens smerter siden 2 dager før EL, vedvarer fortsatt, slitsomme greier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert et godt tegn eller hva tror du _JuNi_ ? 😊

 

Når har dere tenkt til å teste? Kjenner faktisk at jeg begynner å klø i fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg våknet i dag var sykdomsfølelsen borte :D Men!, nå ble jeg plutselig kvalm og fikk hodepine igjen! Jeg er helt slått ut! Dette må da være alt for tidlig til å kunne være tidlige graviditetssymptomer, eller? Jeg er bare 7 dpo.. Det stikker og murrer i livmorområdet og i korsryggen også, og det har det gjort i noen dager nå. Jeg skjønner ingenting :/ Flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg våknet i dag var sykdomsfølelsen borte :D Men!, nå ble jeg plutselig kvalm og fikk hodepine igjen! Jeg er helt slått ut! Dette må da være alt for tidlig til å kunne være tidlige graviditetssymptomer, eller? Jeg er bare 7 dpo.. Det stikker og murrer i livmorområdet og i korsryggen også, og det har det gjort i noen dager nå. Jeg skjønner ingenting :/ Flere som har opplevd dette?

Ble brått kvalm og fikk vondt i hodet etter middagen i dag, og har kjent mensmurringer i magen og i ryggen. Like brått som kvalmen kom, så forsvant den. Aner ikke hvor mange dpo jeg er.

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet IKM:

 

12/10: (Foreløpig anonym), Soliasol, entil:),

 

13/10: *Daim* pp2, dsonja pp3

 

14/10:

 

15/10:

 

16/10:

 

17/10:

 

18/10: Nygift85 3 pp. Kinemoor91 pp5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet IKM:

12/10: (Foreløpig anonym), Soliasol, H3lis pp4, Entil:)

 

13/10: *Daim* pp2, dsonja pp3, Bamsemoms, vi_ønsker_flere_barn

14/10:

15/10: Sage90 pp1

16/10: Hannepålandet

17/10: slurpå. a2005

18/10: Nygift85 3 pp. Kinemoor91 pp5. am0r 4pp. _JuNi_ , Mia2010<3



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert et godt tegn eller hva tror du _JuNi_ ? 😊

 

Når har dere tenkt til å teste? Kjenner faktisk at jeg begynner å klø i fingrene.

Nei, ser på det som verken eller jeg, som sagt, ingen tro på den pp 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er sikkert et godt tegn eller hva tror du _JuNi_ ? 😊

 

Når har dere tenkt til å teste? Kjenner faktisk at jeg begynner å klø i fingrene.

Nei, ser på det som verken eller jeg, som sagt, ingen tro på den pp 😊

Men teste ja, tror ikke jeg kommer til å evt gjøre det før om 9 dager 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer. Hissig og trøtt. Vonde pupper. Kan bety både det ene og det andre. Jeg er uansett fornøyd siden kroppen er i rute så kort tid etter MA. Blir glad uansett hva som kommer. Både positiv test og tantebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på deg uansett _JuNi_ 😊 🍃

 

Jeg fikk brå'e menssmerte i kveld (det gikk over fort) Jeg går fremdeles og gulper oppkast. Skulle ønske tiden gikk litt fortere.

 

Litt sånn med meg også Hannepålandet: Vil helst ha positiv test, men hvis ikke jeg er gravid vil jeg ha TR på besøk fortest mulig slik at jeg starte ny PP. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere opplevd at mannen blir lei prøving omkring EL? Jeg synes ikke at sex hver dag burde være et problem altså.... Ikke for en ukes tid!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er æ 6 dpo og 0 tegn til ingen ting. Barre kvit utflod. Tro det har godt i vasken denne mnd og.

Har lest her inne at mange hadde færrest symptom den mnd de faktisk var gravide! Så alt håp er ikke ute enda:) og det er mange som ikke merker noe før etter ikm:)
Håper du har rett. Da får me barre krysse det som går og krysse at det klaffer for oss.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrene for hverandre 😊 Jeg har heller nesten ingen tegn Slurpå.

Tvi tvi la det lyse 2 streker til oss alle😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil så gjerne ha fo streker!! 😊

 

Tempen min har steget fra 37 til 37,6? Er det en grunn til at den har en slik temp-hopp? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil så gjerne ha fo streker!! 😊

 

Tempen min har steget fra 37 til 37,6? Er det en grunn til at den har en slik temp-hopp? 😕

Den tikker mot feber den tempen. Skulle gjerne hat eit svar. Min holder seg på ca 36,80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? For når den går til 38 er det jo feber. Har som sagt hatt vondt i halsen siden lørdag, så litt redd den har ødelagt Tempingen for meg. I dag tidlig tok jeg 3 temper. Først 37,6 så 36,8 så tilbake til 37,6. Men hvis jeg tar tempen midt på dagen ligger den ca på 36,7 😁😂 Skjønner ingenting.

 

Klarte ikke og la være så jeg tok en test i. Følte jeg så en skyggesterk men det er nok bare hode mitt. 😣😕😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg våknet i dag så var ikke puppene ømme lenger:o Det er vanligvis rundt nå at de pleier å bli ømme og då varer det fram til ikm..skjønner ingenting😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...