Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Ser streken _JuNi_. Detta blir eit lite nurk om 8 mnd.

 

Har ikkje testa i dag. Men kjenner korsrygg smerte.

Vi får håpe det! Første tanken når jeg så streken var "Ånei, jeg må føde igjen!" 😂 Vondt i korsryggen kan vel bety graviditet og 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ser streken _JuNi_. Detta blir eit lite nurk om 8 mnd.

 

Har ikkje testa i dag. Men kjenner korsrygg smerte.

Vi får håpe det! Første tanken når jeg så streken var "Ånei, jeg må føde igjen!" 😂 Vondt i korsryggen kan vel bety graviditet og 😊😊
Tok en CB digital nå, sto "ikke gravid" på den, men venter uansett til i morgen med å teste igjen, regner med at de kanskje trenger mere enn utvannet etterniddagsurin 6 dager før IKM 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte blø idag. Har ikke testa siste par dagene pga hyttetur.

Har fått innkalling til gyn imårra. Blir nok å legge en plan videre. Håper jeg kan tigge til meg pergo for å jukse litt. Er hvertfall større sjangs. Vi får se hva gyn sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte blø idag. Har ikke testa siste par dagene pga hyttetur.

Har fått innkalling til gyn imårra. Blir nok å legge en plan videre. Håper jeg kan tigge til meg pergo for å jukse litt. Er hvertfall større sjangs. Vi får se hva gyn sier.

Masse lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde bursdag igår lørdag 10.10.15 og fekk den flottaste gavå eg konne fått på bursdagen min, TO ROSA STREKAR...

Waaow! Tok ny billigteststrimmel idag, for å dobbelsjekka, og der kom det to fine rosa streker.

Forventa TR er nå på tirsdag, så testa då positivt 11dpo.

# Oftare Tissetrengt

# Press långt nere

# Småkvalmen enkelte kveldar

# Humørsvingningar

# Stikningar både høyre og venstre side

 

Te dåkkår andre som har fått TR, masse lykke te i neste PP.

Te dåkkår andre som også har fått to streker på test, GRATULERA så mye ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er gravide!! :-) jeg fikk tante rød igår...begynner å bli frustrert nå. Prøvd siden mars. Bruker dere noe for å få det til? Tabletter? Måter?Anonymous poster hash: 5b371...a76 [/quote

 

 

Hvis det er slik ar jeg er gravid nå, er eneste forskjell at jeg har brukt solvipect

Hva er solvipect? Bruker du det for å bli gravid eller er det for andre ting? :)

 

Anonymous poster hash: 5b371...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde bursdag igår lørdag 10.10.15 og fekk den flottaste gavå eg konne fått på bursdagen min, TO ROSA STREKAR...

Waaow! Tok ny billigteststrimmel idag, for å dobbelsjekka, og der kom det to fine rosa streker.

Forventa TR er nå på tirsdag, så testa då positivt 11dpo.

# Oftare Tissetrengt

# Press långt nere

# Småkvalmen enkelte kveldar

# Humørsvingningar

# Stikningar både høyre og venstre side

 

Te dåkkår andre som har fått TR, masse lykke te i neste PP.

Te dåkkår andre som også har fått to streker på test, GRATULERA så mye ;-)

Awww 💙 Gratulerer så mye! :D :D For en fantastisk bursdagsgave! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi_ønsker_flere_barn; Tuuusen takk for det ;-) Såg på kommentaren din, at du har gitt opp? Har vi ikkje TR på samma dag? Tirsdag? Du må prøva å holda motet, humøret og håpet oppe te evt TR komme. Seie det i beste meining te deg. Tenk om? Tenk om d ligge ei litå spira som ikkje sende ut signaler lika kjapt som hos andre... krysse fingrane for deg eg jaffall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Håper dere er gravide!! :-) jeg fikk tante rød igår...begynner å bli frustrert nå. Prøvd siden mars. Bruker dere noe for å få det til? Tabletter? Måter?Anonymous poster hash: 5b371...a76 [/quote

 

 

Hvis det er slik ar jeg er gravid nå, er eneste forskjell at jeg har brukt solvipect

Hva er solvipect? Bruker du det for å bli gravid eller er det for andre ting? :)

Anonymous poster hash: 5b371...a76

 

Brukte både solvipect og bisolvon tabletter. Det er slimløsende, et kjerringråd er at solvipecten skal gjøre slimet mer tyntflytende "down under" også, så svømmerne kommer lettere inn. Om det funker eller ikke er ikke godt å si, men jeg har blitt gravid 3 ganger med det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Eg hadde bursdag igår lørdag 10.10.15 og fekk den flottaste gavå eg konne fått på bursdagen min, TO ROSA STREKAR...

Waaow! Tok ny billigteststrimmel idag, for å dobbelsjekka, og der kom det to fine rosa streker.

Forventa TR er nå på tirsdag, så testa då positivt 11dpo.

# Oftare Tissetrengt

# Press långt nere

# Småkvalmen enkelte kveldar

# Humørsvingningar

# Stikningar både høyre og venstre side

 

Te dåkkår andre som har fått TR, masse lykke te i neste PP.

Te dåkkår andre som også har fått to streker på test, GRATULERA så mye ;-)

Awww 💙 Gratulerer så mye! :D :D For en fantastisk bursdagsgave! 😍
Gratulerer 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg skal være i denne gruppen? Har IKM 16 oktober :-) skal teste i morgen tidli blir spennende, tror jeg har hatt feste blødning fredag-søndag. Et par dråper av lyst blod / brunt slimete, når jeg tørker meg. En liten liten svak mensen murring den ene dagen.. Håper deg har vært en Festeblødning og at jeg får positiv test i morgen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi_ønsker_flere_barn; Tuuusen takk for det ;-) Såg på kommentaren din, at du har gitt opp? Har vi ikkje TR på samma dag? Tirsdag? Du må prøva å holda motet, humøret og håpet oppe te evt TR komme. Seie det i beste meining te deg. Tenk om? Tenk om d ligge ei litå spira som ikkje sende ut signaler lika kjapt som hos andre... krysse fingrane for deg eg jaffall ;-)

Gratulerer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen ;-)

 

Hannepålandet; såg innpå April2016 gruppå at du fremdeles ligge der på terminlistå...tenkte eg bare ville nevna det for deg ;-) Msse lykke te i neste PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer til dere alle med 2 rosa streker! 😊💜💜

Takk 😊

 

Anonymous poster hash: 78af9...e13

Ble visst anonym jeg plutselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan alle som har fått positiv test skrive seg opp på en liste? :) Hadde vært morsomt å få en oversikt så blir det mye lettere å gratulere også. :P Jeg fører opp de jeg har fått med hittil, så kan dere andre kopiere listen og legge dere til? Mange gratulasjoner til dere som har fått positivt! Gleder meg til å se listen fylles opp! :) :) :)

 

Jeg har testet positivt :D :

 

_JuNi_

*Daim*

 



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi_ønsker_flere_barn; Tuuusen takk for det ;-) Såg på kommentaren din, at du har gitt opp? Har vi ikkje TR på samma dag? Tirsdag? Du må prøva å holda motet, humøret og håpet oppe te evt TR komme. Seie det i beste meining te deg. Tenk om? Tenk om d ligge ei litå spira som ikkje sende ut signaler lika kjapt som hos andre... krysse fingrane for deg eg jaffall ;-)

Ja, jeg ga opp :) Jeg begynte også å blø i går kveld, 2 dager før IKM. Så sånn gikk det! :P Jeg har igjen én dobbel-kur med Pergotime, så vi får håpe at spiren sitter neste gang :) Hvis ikke må det vel sterkere lut til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forvirret:/ I går fikk jeg litt lyse rosa utflod og på morgenen kom det litt mere og har det enda. jeg skal ha mensen I dag. Jeg har tatt mange tester men alle har vært negative så tenkte jeg I dag å ta en siste før å være sikker på at alt håp var ute, så jeg tok en test nå nettopp og da fikk jeg en svak strek :) skjønner ingenting jeg:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...