Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er på IKM dag i dag, har ikke fått mensen, heller ingen tegn til graviditet. Tok en rfsu g-test i går kveld den var blenda hvit. Har en cb digital liggende, bør jeg ta eller bør jeg heller vente å se om tanta komme ei løpet av dagen å heller ta test i morgen tidli om tr ikke kommer ?

Mange som har fått positiv test etter IKM ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten tatt el test i går og i dag som er kjempe positiv, i dag er den like sterk som kontrollstrek. Kan positiv el test vøre et Tegn? Skal ikkje ha el før om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er de jeg har hørt.. Men vil ikke bli skuffa av negativ test, vil heller få TR. Så tror jeg venter til i morgen tidligt med å ta testen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slurpå: synd å høre med blødningen! Er det mye? Jeg skal fortsette å håpe for deg!

 

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotter og no rekner jeg med og spotte noen dager før heksa kommer. Bruker og spotte ca 1 dag men rekner med når testene slår slik ut blir det lengre spotting.

 

Litt lei men var redd for at detta skulle skje.

 

Hadde jeg barre fått den Gu spes timen så hadde jeg fått eit svar korfor det blir slik på testene mine kvar mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag tidlig. En CB+. Så veldig negativ ut, så begynner å miste håpet litt her.... Prøvde hardt å se etter en svak strek, og inbildte meg et øyeblikk at den var der, men da jeg kikket igjen var den borte.... :( Fire dager over IKM, og fortsatt ingen tegn til mensen, og jeg pleier å være ganske presis. Prøver å holde håpet oppe med å tenke at jeg ved forrige svangerskap ikke fikk positiv test før 9 dager over IKM, men akkurat nå er det en mager trøst... :(

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test i dag tidlig. En CB+. Så veldig negativ ut, så begynner å miste håpet litt her.... Prøvde hardt å se etter en svak strek, og inbildte meg et øyeblikk at den var der, men da jeg kikket igjen var den borte.... :( Fire dager over IKM, og fortsatt ingen tegn til mensen, og jeg pleier å være ganske presis. Prøver å holde håpet oppe med å tenke at jeg ved forrige svangerskap ikke fikk positiv test før 9 dager over IKM, men akkurat nå er det en mager trøst... :((Foreløpig anonym) Anonymous poster hash: 525c4...d92

Har du prøvd El test. Den slår positift ut dersom gravid. Min er ganske positiv no.

 

Temper du ? Det gjør jeg og den er høy enda men rekner med lav i morgon siden jeg spotter.

 

Får håpe du ser den streken du trodde du så dukker opp i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å kjenne at tr er på vei :( begynte å murre i går kveld og kommer og går enda :/ får bare hoppe videre til pp6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok test i dag tidlig. En CB+. Så veldig negativ ut, så begynner å miste håpet litt her.... Prøvde hardt å se etter en svak strek, og inbildte meg et øyeblikk at den var der, men da jeg kikket igjen var den borte.... :( Fire dager over IKM, og fortsatt ingen tegn til mensen, og jeg pleier å være ganske presis. Prøver å holde håpet oppe med å tenke at jeg ved forrige svangerskap ikke fikk positiv test før 9 dager over IKM, men akkurat nå er det en mager trøst... :((Foreløpig anonym) Anonymous poster hash: 525c4...d92

Har du prøvd El test. Den slår positift ut dersom gravid. Min er ganske positiv no.

 

Temper du ? Det gjør jeg og den er høy enda men rekner med lav i morgon siden jeg spotter.

 

Får håpe du ser den streken du trodde du så dukker opp i morgon.

 

Nei, jeg temper ikke og har aldri prøvd el-tester. Kan jeg ta tempen nå? Det er lenge mellom hver gang jeg tar tempen, så vil i såfall ikke vite hva resultatet forteller meg :s Takk for tips, skal ut og kjøpe el-test i dag. :) Kan jeg ta den i kveld? Eller er det bedre å vente til i morgen og ta på morgenurin?

Hadde planer om å teste igjen på mandag med g-test. Mulig jeg tar i løpet av helgen om jeg ikke klarer å holde meg :P

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten tatt el test i går og i dag som er kjempe positiv, i dag er den like sterk som kontrollstrek. Kan positiv el test vøre et Tegn? Skal ikkje ha el før om 2 uker.

Absolutt et tegn ja 😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=zlu83t&s=8#.ViAVClUzeJI

 

Måtte prøve.

 

Har ryggsmerte og menssmerter. Tempen er fortsatt høy og har ikkje spotta. Ikm i morgon. HÅPER

Ser den jeg, og jeg pleier ikke å være god på å se tidlige streker ;) Gleder meg til å se testene dine i dagene fremover, regner med at det blir flere ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotter og no rekner jeg med og spotte noen dager før heksa kommer. Bruker og spotte ca 1 dag men rekner med når testene slår slik ut blir det lengre spotting.

 

Litt lei men var redd for at detta skulle skje.

 

Hadde jeg barre fått den Gu spes timen så hadde jeg fått eit svar korfor det blir slik på testene mine kvar mnd

 

Krysser fortsatt fingrene. Har du fått slike tester før da? For det er jo noe der, mer enn bare skyggestrek liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg spotter og no rekner jeg med og spotte noen dager før heksa kommer. Bruker og spotte ca 1 dag men rekner med når testene slår slik ut blir det lengre spotting.

Litt lei men var redd for at detta skulle skje.

Hadde jeg barre fått den Gu spes timen så hadde jeg fått eit svar korfor det blir slik på testene mine kvar mnd

 

Krysser fortsatt fingrene. Har du fått slike tester før da? For det er jo noe der, mer enn bare skyggestrek liksom...

Det kommer opp med svake rosa farger på alle tester men noen mnd er dei sterkere.

 

Jeg har på følelsen at jeg har dårlige slimhinner slik at egget ikkje klarer og feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...