Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Jeg har IKM på tirsdag :) Jeg er helt sikker på når jeg hadde EL. Jeg har gått på Pergotime, og jeg får helt syke EL-smerter av tablettene. Jeg får teste på nytt igjen i morgen :P Jeg greier ikke å vente til IKM. Skuffelsen blir så stor hvis jeg bygger opp forventningen over flere dager. Da er det bedre å bli litt skuffet hver morgen

:) Hehe, da krysser jeg fingre og tær for deg! Satser på positiv test for deg innen kort tid! :)

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test I dag også😕 12dpo. Lurer på en ting. Er det noen som har fått dårligere syn som et tidlig tegn? For 3 uker siden tok jeg synskorreksjon av begge øynene men den siste uken har jeg ikke like klart syn som jeg hadde de første ukene:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke så mye å håpe på der, slurpå har jo sånne tester hver eneste måned... Skjønner ikke at di gidder å teste før egger ikm...

 

Anonymous poster hash: bca1d...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entil:) Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen endringer på synet mitt i forrige svangerskap, hverken som tidlig tegn eller senere. Men hvem vet? kanskje det er et tegn for deg? :)

 

Slurpå så spennende at du har startet testing! :) Når skal du ta neste test?

 

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mye å håpe på der, slurpå har jo sånne tester hver eneste måned... Skjønner ikke at di gidder å teste før egger ikm...

 

Anonymous poster hash: bca1d...d24

Håp må man jo selvsagt ha! Alle har det. Det er vel ingen prøvere som ikke håper? Akkurat nå, så HÅPER jeg du blir i bedre humør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er vel ikke så mye å håpe på der, slurpå har jo sånne tester hver eneste måned... Skjønner ikke at di gidder å teste før egger ikm...

 

Anonymous poster hash: bca1d...d24

Håp må man jo selvsagt ha! Alle har det. Det er vel ingen prøvere som ikke håper? Akkurat nå, så HÅPER jeg du blir i bedre humør.

Har slik tester på ikm og venter på hjelp på GU. Kan du hjelpe meg da anonym ? Du som er fasit svar kva skal jeg høre når testen er slik på ikm? Har jeg ikkje lov og håpe da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er vel ikke så mye å håpe på der, slurpå har jo sånne tester hver eneste måned... Skjønner ikke at di gidder å teste før egger ikm...

 

Anonymous poster hash: bca1d...d24

Håp må man jo selvsagt ha! Alle har det. Det er vel ingen prøvere som ikke håper? Akkurat nå, så HÅPER jeg du blir i bedre humør.
Har slik tester på ikm og venter på hjelp på GU. Kan du hjelpe meg da anonym ? Du som er fasit svar kva skal jeg høre når testen er slik på ikm? Har jeg ikkje lov og håpe da ?

Typisk "surmaga" personer å gjemme seg bak "anonym". Du kjenner din egen kropp best slurpå og du gjør da som du vil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

 

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Ja, litt vanskelig å se, men jeg klarer faktisk å se en svak strek! :)

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Ja, litt vanskelig å se, men jeg klarer faktisk å se en svak strek! :)

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

yi3c9.jpg

 

Vet ikke om man ser det bedre her jeg, men jeg ser den i hvetfall selv...he he. Satse på at testen blir sterkere i dagene fremover da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Ja, litt vanskelig å se, men jeg klarer faktisk å se en svak strek! :)

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

yi3c9.jpg

 

Vet ikke om man ser det bedre her jeg, men jeg ser den i hvetfall selv...he he. Satse på at testen blir sterkere i dagene fremover da

Tipper du er gravid!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Jeg tok en test i dag tidlig, 8dpo, sovna igjen, og bare sjekka den nå, var en svak strek der. Tok et bilde, men streken er så svak, at det syns jo så dårlig

nl6ipx.jpg

Ja, litt vanskelig å se, men jeg klarer faktisk å se en svak strek! :)

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

yi3c9.jpg

 

Vet ikke om man ser det bedre her jeg, men jeg ser den i hvetfall selv...he he. Satse på at testen blir sterkere i dagene fremover da

Tipper du er gravid!! 😄
Blir spennende å se 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er gravide!! :-) jeg fikk tante rød igår...begynner å bli frustrert nå. Prøvd siden mars. Bruker dere noe for å få det til? Tabletter? Måter?

 

Anonymous poster hash: 5b371...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere er gravide!! :-) jeg fikk tante rød igår...begynner å bli frustrert nå. Prøvd siden mars. Bruker dere noe for å få det til? Tabletter? Måter?Anonymous poster hash: 5b371...a76 [/quote

 

 

Hvis det er slik ar jeg er gravid nå, er eneste forskjell at jeg har brukt solvipect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis el var da jeg tror den var så er jeg 7 dpo i dag. Eneste jeg har er veldig såre og mørke brystvorter :P hatt det siden 5 dpo.

 

Noen som har hatt såre brystvorter og vært gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...