Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Da vi jobba med førstemann hadde jeg et helt nøste med håp-tråd. Den var rimelig lett å finne da vi prøvde på andremann. Men er ening mad Slurpå at den tynneste godt ut etterhvert.....

 

Har hvertfall fått time hos gyn på mandag. Mulig jeg får svar på biopsien av ma'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok en test nå (er 8dpo) og jeg syns jeg kunne skimte en svak strek hvis jeg la godvilja til😂

Og så har jeg tydeligvis blødd neseblod i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk enda litt mer strekk/stikkinger nå I stad og kjenner håpet stiger litt 😂 Jeg syntes også at jeg kunne skimte en strek men er nok bare hodet mitt 😣😂😣😲

 

Jeg skulle så gjerne ønske jeg ble gravid med engang men det er vel ikke så lett. 😒😞

 

Slurpå: Ja, det er det negative med disse testene er at man blir så skuffet og lei. :(

 

Stor klem til dere alle sammen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, da håper vi du får positiv iløpet av helgen ❤❤

 

Her kom TR for fult 😢😩😒😞

Så 10 dagers lutefase blir det ingen barn av. Deprimert og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, da håper vi du får positiv iløpet av helgen ❤❤

 

Her kom TR for fult 😢😩😒😞

Så 10 dagers lutefase blir det ingen barn av. Deprimert og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, da håper vi du får positiv iløpet av helgen ❤❤

 

Her kom TR for fult 😢😩😒😞

Så 10 dagers lutefase blir det ingen barn av. Deprimert og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, da håper vi du får positiv iløpet av helgen ❤❤

 

Her kom TR for fult 😢😩😒😞

Så 10 dagers lutefase blir det ingen barn av. Deprimert og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da 😢 Håper du får en bedre pp neste gang! 💙

Ja, det hender seg at tlf klikker litt! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist Bamsemoms! :( Håper det klaffer for dere neste pp! Stor klem til deg!

 

Gratulerer med skyggestrek vi_ønsker_flere_barn! :)

 

 



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-) så trist bamsemoms :-/ håper det snart klaffer! <3 jeg går ut fra at jeg fortsatt har en syklus på 35 dager, og IKM er da 18 oktober. Dagene går jo i siirup :-p når kan jeg begynne å teste tror dere? Er i dag 6 dpo :-) håper på svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :-) så trist bamsemoms :-/ håper det snart klaffer! <3 jeg går ut fra at jeg fortsatt har en syklus på 35 dager, og IKM er da 18 oktober. Dagene går jo i siirup :-p når kan jeg begynne å teste tror dere? Er i dag 6 dpo :-) håper på svar :-)

Jeg har samme ikm som deg :) dette er pp5 for oss, så jeg tør ikke teste før den 18 :P er så lei av å bli skuffet og lei meg, så har bestemt meg for å vente så lenge som mulig :P

Endret av Kinemoor91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var trist Bamsemoms! :( Håper det klaffer for dere neste pp! Stor klem til deg!

 

Gratulerer med skyggestrek vi_ønsker_flere_barn! :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Takk, tror jeg :P Det vil vise seg om det blir noe mer enn en skygge :) Skal teste på nytt i morgen 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, da håper vi du får positiv iløpet av helgen ❤❤

 

Her kom TR for fult 😢😩😒😞

Så 10 dagers lutefase blir det ingen barn av. Deprimert og trist.

Lykke til med neste pp! 😊😊 jeg har hatt menssmerter siden 3 dager før EL, magen er nesten øm til tider, puppene er ømme, men mener å huske det har vært sånn i de andre pp og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Når har du IKM igjen vi_ønsker_flere_barn? Forrige svangerskap fikk jeg ikke positiv test før 5 dager over IKM. Er du sikker på når du hadde el? Kanskje den er senere denne perioden?

(Forløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig rar utflod i dag! I ene øyeblikket er den melkehvit og kremete, for deretter å være helt blank til å være litt gulaktig. Og så har det kommet slimklumper to ganger (beklager detaljer) og disse klumpene har ikke trukket ned i papiret og jeg kunne trekke de fra hverandre til lang tråd. Og så har utfloden blitt hvit og kremaktig igjen. Livmortappen har heist seg opp og er nå lukket og ganske hard men allikevel litt myk. Kjenner ingen "propp" i midten, da.

 

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på tirsdag :) Jeg er helt sikker på når jeg hadde EL. Jeg har gått på Pergotime, og jeg får helt syke EL-smerter av tablettene. Jeg får teste på nytt igjen i morgen :P Jeg greier ikke å vente til IKM. Skuffelsen blir så stor hvis jeg bygger opp forventningen over flere dager. Da er det bedre å bli litt skuffet hver morgen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...