Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Tatt test på morgenen I dag og den var negativ😕 9dpo. Prøver igjen I morgen☺ oppblåst I magen, melkehvit utflod og litt ømme pupper. Veldig øm på skambenet. Kan det være et tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36,80 er vel ganske bra? Har den holdt seg der? 😊 Håper virkelig det klaffer for deg snart Slurpå 😊❤ Klem.

Har hatt 36,8 i 4 dager. Men er usikker på om jeg er 7 dpo i dag. Hadde ikkje tempen på 3 dager fant den igjen på lørdag. Så Kortid el var fikk jeg ikkje med meg. El testen var positiv onsdag og ut på torsdagen vart den negativ. Kan være 6 dpo og.

 

Kan hende det er murringer til sjuka du har. Behøver ikkje ødelege noen ting. Den skuggen blir nok sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt test på morgenen I dag og den var negativ😕 9dpo. Prøver igjen I morgen☺ oppblåst I magen, melkehvit utflod og litt ømme pupper. Veldig øm på skambenet. Kan det være et tegn?

Her lukter vi positiv test om 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? For når den går til 38 er det jo feber. Har som sagt hatt vondt i halsen siden lørdag, så litt redd den har ødelagt Tempingen for meg. I dag tidlig tok jeg 3 temper. Først 37,6 så 36,8 så tilbake til 37,6. Men hvis jeg tar tempen midt på dagen ligger den ca på 36,7 Skjønner ingenting.

 

Klarte ikke og la være så jeg tok en test i. Følte jeg så en skyggesterk men det er nok bare hode mitt.

 

Måler du i øret? Om man måler i øret skal man legge på 0,5 grader for å få "kjernetemperatur". :) Ikke noe å si for tempingen i seg selv, men tenkte mer på om du kanskje begynner å bli syk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Ja, ikke sant? For når den går til 38 er det jo feber. Har som sagt hatt vondt i halsen siden lørdag, så litt redd den har ødelagt Tempingen for meg. I dag tidlig tok jeg 3 temper. Først 37,6 så 36,8 så tilbake til 37,6. Men hvis jeg tar tempen midt på dagen ligger den ca på 36,7 Skjønner ingenting.

 

Klarte ikke og la være så jeg tok en test i. Følte jeg så en skyggesterk men det er nok bare hode mitt.

Måler du i øret? Om man måler i øret skal man legge på 0,5 grader for å få "kjernetemperatur". :) Ikke noe å si for tempingen i seg selv, men tenkte mer på om du kanskje begynner å bli syk. :)

Mitt øretermometer måler helt likt kjernetemperaturen (med mindre jeg har vært ute og blitt kald).

 

Anonymous poster hash: 0dc44...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg uansett _JuNi_ 😊 🍃

 

Jeg fikk brå'e menssmerte i kveld (det gikk over fort) Jeg går fremdeles og gulper oppkast. Skulle ønske tiden gikk litt fortere.

 

Litt sånn med meg også Hannepålandet: Vil helst ha positiv test, men hvis ikke jeg er gravid vil jeg ha TR på besøk fortest mulig slik at jeg starte ny PP. 😊

Takk for det og i lige måde 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. God ettermiddag 😊 Jeg måler rektalt for da får jeg mest nøyaktig temp. Kan godt være derfor jeg har så høy temperatur. Føler meg ikke så veldig gravid så kan være kroppen som blir lurt av at jeg brygger på sykdom. 😊

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ja, ikke sant? For når den går til 38 er det jo feber. Har som sagt hatt vondt i halsen siden lørdag, så litt redd den har ødelagt Tempingen for meg. I dag tidlig tok jeg 3 temper. Først 37,6 så 36,8 så tilbake til 37,6. Men hvis jeg tar tempen midt på dagen ligger den ca på 36,7 Skjønner ingenting.

 

Klarte ikke og la være så jeg tok en test i. Følte jeg så en skyggesterk men det er nok bare hode mitt.

Måler du i øret? Om man måler i øret skal man legge på 0,5 grader for å få "kjernetemperatur". :) Ikke noe å si for tempingen i seg selv, men tenkte mer på om du kanskje begynner å bli syk. :)
Mitt øretermometer måler helt likt kjernetemperaturen (med mindre jeg har vært ute og blitt kald).

 

Anonymous poster hash: 0dc44...46c

Da har du mest sannsynlig et øretermometer som plusser på 0,5 grader. Husk at øretermometer måler temperatur på trommehinnen din, og den er absolutt ikke like varm som du feks er rundt organene dine.

Eller, så vet du ikke den egentlige kjernetemperaturen din.:)

Endret av am0r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrasjon!! 😤 Jeg kjenner ingenting, de få symptomene jeg har hatt kan fint være tilfeldig å det har heller ikke gjentatt seg.

Kjent stikking 1 gang og det var dpo 4! 😕 Gulpingen kommer nok av halsvondt.

 

Kjenner allerede et snev av skuffelse. Hadde jeg bare kjent noe som helst kunne kanskje det holdt håpet oppe. 😖😔😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper selvsagt men vanskelig å forestille seg at man er gravid når man ikke kjenner noe 😕

 

Har du noen symptomer da? 😊

Forrige PP hadde jeg jo 1000 symptomer og trodde jeg faktisk var gravid - noe jeg ikke var. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, håper selvsagt men vanskelig å forestille seg at man er gravid når man ikke kjenner noe

Har du noen symptomer da?

Forrige PP hadde jeg jo 1000 symptomer og trodde jeg faktisk var gravid - noe jeg ikke var. .

Her er det ingen symptomer heller. Den kvite utfloden er nesten vekke så er skuffet jeg no da. Får barre håpe men den henger i en råtten tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kveldskvalme tredje kvelden på rad nå. Ingen morgenkvalme altså 😂 Jeg har tykk gul/hvit utflod og det murrer og stikker i livmorområdet. Alt dette kan helt klart komme av naturlige årsaker, men det hadde vært gøy om det er symptomer på et begynnende svangerskap. Jeg skal teste på søndag (12 dpo), men jeg vet ikke om jeg greier å vente så lenge. Det frister å starte i morgen, men 9 dpo er vel statistisk sett ikke en dag å teste på for å få et korrekt resultat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre kvelden på rad jeg blir så kvalm etter middag. Vi spiste ikke det samme i dag som i går, så det er ikke maten. Vanskelig å sette ord på det, men jeg føler meg på en måte gravid, selv om jeg ikke har noe spesielle symtpomer. (annet enn kvalmen, og mensmurringer)

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner dokke med symptomer. Æssssssj har ingen.

Jeg mista alle mine sånn brått i dag. Velger å ta det som et godt tegn😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldskvalmen hørres ut som et godt tegn? 😁 De sier også at hvit/gul utflod kan være et tegn, men det er litt mer usikkert. Håper dette er tegn på en liten spire hos deg!! 😊

 

Hannepålandet: Håper ikke Tr kommer og at det er tegn på en spire hos deg også.

 

Håper på en spire hos deg også Anonym 😁

 

Måtte det være babystøv over dere 🍃🍃🐧

 

Her i huset sier mannen at brystene mine har blitt større 😮 Jeg vet ikke, ser litt sånn ut. Faktisk følelsen av og være støl i nedre del av magen i kveld, litt murring men det kan være tilfeldig 😕 *håpehåpe* 👅💑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at jeg har en spire på vei. Jeg mistet lillegutten min nå i sommer, og vil så gjerne bli gravid igjen. Lillegutt ble bare 18 uker, han 😢 Han var helt frisk og fin og levde til og med når han ble født, og hadde det ikke vært for min dustete livmorhals som åpnet seg uten videre, så hadde jeg fått et etterlengtet gull i begynnelsen av desember. Nå har jeg bare et gravsted som jeg kan stelle med. Jeg unner INGEN å miste såpass sent i svangerskapet. Det er en grusom opplevelse. Men!, jeg gir ikke opp. Sønnen min på 8 år skal få sin etterlengtede lillebror/lillesøster, og ikke minst, jeg skal få min kjære lille skatt 💙❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så trist å høre 😕 Kjenner tårene presse. Det må være en mors verste mareritt 😔 Sender en stor klem til deg og ønsker deg all lykke. Dere fortjener virkelig en spire å håper den klorer seg fast 💜💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at jeg har en spire på vei. Jeg mistet lillegutten min nå i sommer, og vil så gjerne bli gravid igjen. Lillegutt ble bare 18 uker, han 😢 Han var helt frisk og fin og levde til og med når han ble født, og hadde det ikke vært for min dustete livmorhals som åpnet seg uten videre, så hadde jeg fått et etterlengtet gull i begynnelsen av desember. Nå har jeg bare et gravsted som jeg kan stelle med. Jeg unner INGEN å miste såpass sent i svangerskapet. Det er en grusom opplevelse. Men!, jeg gir ikke opp. Sønnen min på 8 år skal få sin etterlengtede lillebror/lillesøster, og ikke minst, jeg skal få min kjære lille skatt 💙❤️

Håper virkelig det ordner seg for deg❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at jeg har en spire på vei. Jeg mistet lillegutten min nå i sommer, og vil så gjerne bli gravid igjen. Lillegutt ble bare 18 uker, han Han var helt frisk og fin og levde til og med når han ble født, og hadde det ikke vært for min dustete livmorhals som åpnet seg uten videre, så hadde jeg fått et etterlengtet gull i begynnelsen av desember. Nå har jeg bare et gravsted som jeg kan stelle med. Jeg unner INGEN å miste såpass sent i svangerskapet. Det er en grusom opplevelse. Men!, jeg gir ikke opp. Sønnen min på 8 år skal få sin etterlengtede lillebror/lillesøster, og ikke minst, jeg skal få min kjære lille skatt ❤

Kjenner jeg får klump i halsen av å lese det du skriver! Håper for deres skyld at en liten spire har kloret seg hardt fast! Du skal vel følges opp ekstra tett i dette svangerskapet?

Jeg har lest et sted at kvalmen ikke nødvendigvis bare er på morgenen som man tidligere trodde, men at man kan bli kvalm døgnet rundt. Noen blir det av mangel på mat, andre pga mat. Gul/hvit utflod og stikkinger/murring skal visstnok også være typiske tegn, Spennende å se på søndag!

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...