Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Har ømme pupper, som nevnt tidligere (men har forstått det som at det er et tegn på at eggløsning har forekommet?).

 

Og så har jeg hatt masse kviser i noen dager, men de kom før el og har ikke forsvunnet enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var artig 😂🙈

 

vi_ønsker_flere_bar, du er vel dpo 6 i dag også? Har ikm samtidig som meg? 🙈 Det kan bli spennende å følge hverandre frem til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sage 90: Jeg har også hatt litt kviser og noen i ansiktet, men usikker om dette har noe med el eller ikm å gjøre. Jeg pleier ikke å legge merke til slikt til vanlig.

 

Tok tempen både i dag og går, ser at tempen ligger på 37 (hihi) men det kan være fordi jeg vondt i halsen også.

 

Vet at vanligvis ligger tempen min på 36,5 ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanligvis ømme pupper noen dager etter eggløsning. Denne perioden har jeg ikke ømme pupper, og har heller ikke hatt den typiske følelsen av eggløsning. Bare en liten blødning noen dager etter at eggløsningen skulle vært. Betyr det at jeg kanskje ikke har hatt eggløsning? :( Har skikkelig mensmurringer nederst i magen i dag, og ubehag/ulming i bekkenet (etter forrige svangerskap har jeg slitt med bekkenet, og har smerter i bekkenet når mensen har kommet, vanligvis ikke før).

 

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg Anonym: Pleier du å tempe eller bruke el-tester? Vanskelig å tolke om du har hatt eggløsning eller ikke, men det kan jo være at du har hatt eggløsning men at det har klaffet? (Og at det er derfor du ikke har opplevd ømme bryster?) Det kan også være at du har en forsinket el. Du må nok bare vente og se. Klem :D
 

Vi_ønsker_flere_barn: Åja, dette blir kjempe spennende! Enda mer ekkel utflod i dag :o Litt svake mensmurringer, men det ga seg fort. Tiden går såååå sakte, men syntes faktisk at dpo 1-5 er verst! Da skal man i utgangspunktet ikke kjenne noe. Jeg har faktisk ingen spesielle tegn føler jeg, så kanskje det ikke klaffet? Nå er dette bare min 2 PP, så jeg vil ikke ha for store forhåpninger. 
Når har du tenkt til å starte testingen? 
 

Jeg har vanligvis ikke ømmebryster eller såre brystvorter - kun når jeg gikk gravid med førstemann. Jeg har også til vanlig svært synlige blodårer så det er ikke noe jeg kan legge merke til føler jeg :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamsemoms: Jeg hverken temper eller bruker el-tester, for jeg pleier alltid å kjenne ganske kraftig at jeg har el, pleier aldri å være i tvil. Denne gangen kjenner jeg at jeg er i tvil om det i det hele tatt har blitt sluppet noe egg... Men det er vel bare å vente å se :P  Takk for klem! :)

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også kjenner ganske godt at jeg har el. Store smerter 😂 Skjønner at du kan være litt usikker, du får bare vente og kjenne etter. Lykke til 😊 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 dpo. Var kvalm 6-7 dpo. Og oppblåst igår. Men ingenting nå. 

Tror ikke på at det gikk noe særlig bra denne gangen heller så..... 



Anonymous poster hash: 5b371...a76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ca 2dpo, merker at puppene er ømme, kun det. Men vi rakk kun en runde 5 dager før EL, så akkurat denne perioden er jeg så og si 100% sikker på at det ikke klaffet....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ingen spesielle sympomter. Kun hvit/gul vekslende utflod. Kjent så vidt litt murring en gang, svært lite stikkinger og ikke ømme bryst (så vidt stråling) Og for min del kan dette være helt vanlig! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få ømme bryster litt nærmere IKM, ukes tid før, men kom visst enda tidligere denne gangen...kjenner det stikker til innimellom 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt noen nevneverdige stikkinger, merket det kun en gang når jeg reiste meg. Eneste symptomet jeg kan relatere til sånn egentlig tror jeg er at konstant går og gulper, noe som er uvanlig..😣😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ganske tidlig for oss alle her inne og er vi heldige kan vi være dem som ikke får symptomer før dpo 10-12 😊 Jeg er bare dpo 6 og det er ikke sikkert egget har festet seg enda engang. Krysser fingrene for oss alle her inne. Måtte det gå vår vei 🎀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal svi av første test på søndag, 12 dpo :) Jeg testet positivt 12 dpo sist jeg var gravid, så jeg tenker at testen vil vise riktig resultat 12 dpo denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke å teste så tidlig som dpo 7. Blir så skuffet og deppa.

 

Har på følelsen at det ikke har klaffet, men hvem vet. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå, håpet er ikke ute før tanta melder sin ankomst! ;)

 

Bamsemoms, dette går nok bra skal du se! ;) Jeg har trua :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å teste Hanneålandet? Mange dpo er du? 😊

 

Vi_ønsker_flere_barn;Vi får håpe, men liten stemme som sier at det ikke gikk.

 

Tror dere den gulpingen kan være et tegn? Jeg har konstant gulpet i går å hele dag. Nesten som sure oppstøt og oppkast som kommer. 😕😕😞 Så lyst på noen flere tegn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at noen har startet å teste! :) Jeg aner ikke hvor mange dpo jeg muligens er, så jeg tenkte å teste i morgen. Er det noen som vet hvordan det er med testing når man jobber natt? Skal på nattevakt i natt, blir det riktig da å teste på morgenurin? Eller skal jeg da vente til etter at jeg har sovet i morgen?

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...