Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Tusen takk, fine damer 💖

Ja, jeg får tett oppfølging neste gang. Jeg skal også sette på en cerclage på livmorhalsen rundt uke 12 for å hindre at den åpner seg for tidlig. Det blir et nervepirrende svangerskap hvor jeg kommer til å be om ukentlig UL fra uke 12. Heldigvis så har jeg verdens beste fastlege, og fødeavdelingen på sykehuset her skulle ta i mot meg med åpne armer når jeg måtte trenge det 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ennå godt du får så godt oppfølging 😊

 

Hatt noen symptomer i dag?

Her har halsen blitt enda verre, så har bestilt meg en legetime i dag. Tempen ligger på rundt 37,3. Og negativ test! 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også en test i dag tidlig, og den var negativ. Jeg greide ikke å la være 😂 Jeg har sovet i absolutt hele dag. Trøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test I dag også og den var blendahvit I dag også :/ prøvde å legge god vilje til å se ekstra nøye men ikke en eneste antydning til en strek😕 prøver igjen I morgen ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir fortsatt kvalm etter middag, rart det kun er det ene måltidet mens alle de andre går bra.... :s Om man er gravid og har flere tidlige symptomer synes jeg det er så rart at det ikke kan vises på en test!?! For er det ikke gravidhormonet man i så fall reagerer på? Er det slik at konsentrasjonen i urinen er mye lavere enn den i blodet, og derfor ikke gir utslag før "sent"? Leste at det er nok med 25IE/L for å få positiv test. Når starter hcg egentlig å produseres?

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart du kun skal bli kvalm etter middag? Jeg syntes også det er rart at man kan ha så mange symptomer og fremdeles ikke få positiv test. 


Jeg var nettopp på do og har fått litt lyserosa utflod/samtidig som det var en merkelig tråd av blod inni utflod (beklager detaljene)
Enten så var dette en festeblødning dpo 9 eller så er TR rett rundt hjørnet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier vanligvis å spotte så litt dagen før TR. Egentlig etter min 32 dager syklus skal nok egentlig TR komme i morgen, men med tanke på at EL var så seint tok jeg bare utgangspunkt i at lutefasen var mellom 12-14 dager. Hvis jeg får TR nå, betyr det at jeg har kort lutefase på 9-10 dager!!!  :frustrert:  Ble plutselig litt skuffet. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Bamsemoms! Skjønner godt du er skuffet! Men ikke mist håpet enda, TR har ikke kommet enda! Kan hende det bare er skjøre slimhinner som blør lett? ;)

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper selvsagt at det bare er skjørte slimhinner eller en liten festeblødning. Det er bare at den blødningen var så utrolig vel-kjent. Jeg hadde EL på dag 22 å hvis TR kommer i morgen har jeg en lutefase på 10 dager?! Da er det jo umulig for egget å feste seg. 

**Krysser fingrene alt jeg kan** 

TR KAN HOLDE SEG LANGT UNNA  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR har bare med å holde seg unna, Bamsemoms! 😎

Jeg også stusser over at graviditetstesten ikke slår ut når symptomene er tilstede, da tatt i betraktning at symptomene kommer av graviditet. Jeg må google meg opp på når hcg produseres i kroppen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg produseres vel etter at egget har festet seg? (Tror jeg)

Har ingen tegn på mensensmerter eller TR utenom denne lille blødningen/spottingen. Var egentlig ikke blod heller, mer lyserosa utflod.  Hvis jeg får TR på lørdag, har jeg en lutefase på 11 dager og da er syklusen min på 32 dager. Leste litt rundt på nettet at en lutefase på 11 dager "greit" og at det var mulig å bli gravid. 

Jeg har heller ikke hatt noe særlig med symptomer, kun litt murringer i ettermiddag og deretter kjente det nesten ut som det var noe som flyttet seg der nede i livmoren, selvsagt kan dette være tilfeldig. Jeg vil bare ikke skuffe meg selv for mye. 

Jeg tror at mange av symptomene kommer av psyken, gjerne før at egget i det hele tatt har fått festet seg. Forrige mnd hadde jeg mange symtptomer å ingen graviditet, tvert imot denne mnd har jeg nesten ingen. Man skal i hvertfall gjøre seg forvirret i disse prøveperiodene  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste meg opp til at hcg kan måles i blodprøve fra 9 dpo. Det tar enda noen dager etter det før en graviditetstest kan slå ut. Jeg må vel bare finne litt tålmodighet å smøre meg med. Om jeg finner det er en annen sak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen damer. Ingen TR i sikte å heller ingen positiv test! 😕 Dette er bare vår 2pp, så hvis det ikke har klaffet så får man gjøre seg klar til neste mnd 😊

 

10 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Bamsemoms! :D Satser på positiv test på tirsdag, da! :) Jeg har også testet i dag, fortsatt negativ. Blir ingen ny test før på mandag. :)

 

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare se positivt på det selv om jeg kjenner skuffelsen. 😕

 

Merker ingen tegn til TR så syntes den rosa utflodén var merkelig. Eneste tegnet jeg har hatt på at jeg "kan" være gravid var at jeg fikk en merkelig strekk på venstre side av livmor/eggstokk i går. Da kom det til meg at akkurat slik var de siste jeg gikk med førstemann. *håpehåpe* 👅

 

Nå må jeg love meg selv å ikke teste før søndag eller mandag. Vil så gjerne overraske mannen min om jeg skulle få positiv test, kjøpe noe som gjør det litt spesielt. Vi har en datter på 4 år og det hadde vært så morro med en lillebror eller lillesøster. 💜💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrene for positiv test over helgen - foreløpig anonym 😆 Det er fremdeles håp!!

Det er noe dritt med negative tester. Får klore seg fast i den tråden med hengende håp. Jeg har mista tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...