Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

 

 

Tok test i dag tidlig. En CB+. Så veldig negativ ut, så begynner å miste håpet litt her.... Prøvde hardt å se etter en svak strek, og inbildte meg et øyeblikk at den var der, men da jeg kikket igjen var den borte.... :( Fire dager over IKM, og fortsatt ingen tegn til mensen, og jeg pleier å være ganske presis. Prøver å holde håpet oppe med å tenke at jeg ved forrige svangerskap ikke fikk positiv test før 9 dager over IKM, men akkurat nå er det en mager trøst... :((Foreløpig anonym) Anonymous poster hash: 525c4...d92

Har du prøvd El test. Den slår positift ut dersom gravid. Min er ganske positiv no.Temper du ? Det gjør jeg og den er høy enda men rekner med lav i morgon siden jeg spotter.Får håpe du ser den streken du trodde du så dukker opp i morgon.

Nei, jeg temper ikke og har aldri prøvd el-tester. Kan jeg ta tempen nå? Det er lenge mellom hver gang jeg tar tempen, så vil i såfall ikke vite hva resultatet forteller meg :s Takk for tips, skal ut og kjøpe el-test i dag. :) Kan jeg ta den i kveld? Eller er det bedre å vente til i morgen og ta på morgenurin?Hadde planer om å teste igjen på mandag med g-test. Mulig jeg tar i løpet av helgen om jeg ikke klarer å holde meg :P(Foreløpig anonym) Anonymous poster hash: 525c4...d92

Tempe nå blir litt vansklig og forstå. Du må ta den gjennom ein heil periode eller 2 for å sjå likheiten.

Jeg kjøper El tester på Ebay 100 stk for ca 100 kr. Like gode som dei på billigtester. Om du er gravid så vil El testen vere positiv uansett på døgnet.

 

Håper der er no på neste G test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Tok test i dag tidlig. En CB+. Så veldig negativ ut, så begynner å miste håpet litt her.... Prøvde hardt å se etter en svak strek, og inbildte meg et øyeblikk at den var der, men da jeg kikket igjen var den borte.... :( Fire dager over IKM, og fortsatt ingen tegn til mensen, og jeg pleier å være ganske presis. Prøver å holde håpet oppe med å tenke at jeg ved forrige svangerskap ikke fikk positiv test før 9 dager over IKM, men akkurat nå er det en mager trøst... :((Foreløpig anonym) Anonymous poster hash: 525c4...d92

Har du prøvd El test. Den slår positift ut dersom gravid. Min er ganske positiv no.Temper du ? Det gjør jeg og den er høy enda men rekner med lav i morgon siden jeg spotter.Får håpe du ser den streken du trodde du så dukker opp i morgon.
Nei, jeg temper ikke og har aldri prøvd el-tester. Kan jeg ta tempen nå? Det er lenge mellom hver gang jeg tar tempen, så vil i såfall ikke vite hva resultatet forteller meg :s Takk for tips, skal ut og kjøpe el-test i dag. :) Kan jeg ta den i kveld? Eller er det bedre å vente til i morgen og ta på morgenurin?Hadde planer om å teste igjen på mandag med g-test. Mulig jeg tar i løpet av helgen om jeg ikke klarer å holde meg :P(Foreløpig anonym) Anonymous poster hash: 525c4...d92

Tempe nå blir litt vansklig og forstå. Du må ta den gjennom ein heil periode eller 2 for å sjå likheiten.

Jeg kjøper El tester på Ebay 100 stk for ca 100 kr. Like gode som dei på billigtester. Om du er gravid så vil El testen vere positiv uansett på døgnet.

 

Håper der er no på neste G test.

 

Takk takk! :) Jeg har nok ikke tålmodighet til å vente på at testene skal komme i posten :P Hvis det ikke klaffer denne gangen, skal jeg ta rådet ditt og kjøpe på ebay :) Drar på apoteket etterpå og kjøper både el- og g-tester. :)

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå: bare kom på en ting, har legen sjekket om du produserer nok progesteron og at det ikke er grunnen til at du har mistet tidligere? Jeg har slitt med defekt lutealfase, men lutinus gjorde at den ble normal igjen! Måtte slutte med lutinus for å få mensen etter negativ test. Tenkte kanskje den kunne gjøre at du ikke mistet, men jeg er jo ikke lege :)

Har blitt testa for det ca 2 år siden. Alt var ok.

 

Men mangt kan skje på 2 år. Har bestilt ny time hos legen så da skal ho få høre og kva ho vil gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Slurpå: bare kom på en ting, har legen sjekket om du produserer nok progesteron og at det ikke er grunnen til at du har mistet tidligere? Jeg har slitt med defekt lutealfase, men lutinus gjorde at den ble normal igjen! Måtte slutte med lutinus for å få mensen etter negativ test. Tenkte kanskje den kunne gjøre at du ikke mistet, men jeg er jo ikke lege :)

Har blitt testa for det ca 2 år siden. Alt var ok.

 

Men mangt kan skje på 2 år. Har bestilt ny time hos legen så da skal ho få høre og kva ho vil gjøre.

 

Ja nå må du få litt hjelp. Dette er ikke normalt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Slurpå: bare kom på en ting, har legen sjekket om du produserer nok progesteron og at det ikke er grunnen til at du har mistet tidligere? Jeg har slitt med defekt lutealfase, men lutinus gjorde at den ble normal igjen! Måtte slutte med lutinus for å få mensen etter negativ test. Tenkte kanskje den kunne gjøre at du ikke mistet, men jeg er jo ikke lege :)

Har blitt testa for det ca 2 år siden. Alt var ok.

 

Men mangt kan skje på 2 år. Har bestilt ny time hos legen så da skal ho få høre og kva ho vil gjøre.

Ja nå må du få litt hjelp. Dette er ikke normalt!!

Det tar på men er vant med skuffelser.

 

Spotter enda og veit ikkje kva eg skal tru om tempen. Har hatt 12 t natt og den tempen jeg målte da jeg kom heim kl 6.30 var langt under normal. 36.15. Men tok ein etter ca 6 timer søvn var den på 36.61. Kva som er rett ? Gidder ikkje og teste det er bortkasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke kjøpt el-tester på fredag, og nyinnflytter som jeg er, var jeg ikke klar over at apoteket stenger kl 15.00 på lørdager her... :( Fikk tatt en g-test i dag, fortsatt negativ. Har litt strekkinger nederst i magen, spesielt på sidene, så regner med mensen er rundt hjørnet... Selv om dette ikke er typiske før-mens smerter/ubehag jeg pleier å ha. Om det ikke er noe der, håper jeg mensen kommer snart! Vil helst fortsette prøvingen!

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må henge meg på her .. Skal ha IKM dag eller i morgen. Jeg vet at graviditetstester slår ut veldig sent på meg, men måtte ta en i dag .. Den var selvfølgelig negativ. Får bare vente å se om mensen kommer eller så får jeg teste meg frem til den slår ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen for fult.

 

rekner med kraftigblødning denna perioden. Blir vel samme dritten neste mnd igjen. Er negativ pga av det jeg må gå igjennom kvar mnd uten at jeg får hjelp. 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen for fult.

 

rekner med kraftigblødning denna perioden. Blir vel samme dritten neste mnd igjen. Er negativ pga av det jeg må gå igjennom kvar mnd uten at jeg får hjelp. 😞

Nå må du få hjelp. Du må på sykehuset til gyn. Hvilket sykehus hører du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen for fult.

 

rekner med kraftigblødning denna perioden. Blir vel samme dritten neste mnd igjen. Er negativ pga av det jeg må gå igjennom kvar mnd uten at jeg får hjelp. 😞

Æsj, jeg hadde håpt på et annet resultat denne mnd pga testene dine 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da kom mensen for fult.

 

rekner med kraftigblødning denna perioden. Blir vel samme dritten neste mnd igjen. Er negativ pga av det jeg må gå igjennom kvar mnd uten at jeg får hjelp. 😞

Nå må du få hjelp. Du må på sykehuset til gyn. Hvilket sykehus hører du til?

Førde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1hb8s7.jpg

 

Hva tenker dere folkens om dette ? Har ikke g-test strimler liggende, men hadde el tester som jeg har tatt! Kan dette tyde på at de kansje er noe ? Har fått negativ på cb digital. Skal til lege å ta blod prøver i uka ..

Ikm var på fredag

Er nok noe som ligger og graver seg eit hi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der! Jeg har et spørsmål. Jeg har hatt mensen i nå 2 uker, og de siste 2-3 dagene har blodet vært svart. Veldig ekkelt, og laaangt ifra ferskt. Lurer på om dere har opplevd det samme og om noen vet hva som kan være grunnen til at blodet er svart? Hvis ikke mensen stopper snart kommer jeg til å kontakte legen, for nå er jeg lei av mensen.. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der! Jeg har et spørsmål. Jeg har hatt mensen i nå 2 uker, og de siste 2-3 dagene har blodet vært svart. Veldig ekkelt, og laaangt ifra ferskt. Lurer på om dere har opplevd det samme og om noen vet hva som kan være grunnen til at blodet er svart? Hvis ikke mensen stopper snart kommer jeg til å kontakte legen, for nå er jeg lei av mensen.. 😕

Hadde kontakta legen uansett. Det er jo ikkje normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei der! Jeg har et spørsmål. Jeg har hatt mensen i nå 2 uker, og de siste 2-3 dagene har blodet vært svart. Veldig ekkelt, og laaangt ifra ferskt. Lurer på om dere har opplevd det samme og om noen vet hva som kan være grunnen til at blodet er svart? Hvis ikke mensen stopper snart kommer jeg til å kontakte legen, for nå er jeg lei av mensen.. 😕

Hadde kontakta legen uansett. Det er jo ikkje normalt.

Hvorfor burde jeg kontakte legen? Hva kan være galt, tror dere? Pga jobb har jeg sykt lite tid til legen, men må jeg så må jeg 😕 stoppet å blø i rundt 3-4 tiden igår, også var det helt stopp til 4 idag, var sånn at jeg ikke trengte verken bind eller tampong. Plutselig nå har det startet igjen, blir frustrert 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei der! Jeg har et spørsmål. Jeg har hatt mensen i nå 2 uker, og de siste 2-3 dagene har blodet vært svart. Veldig ekkelt, og laaangt ifra ferskt. Lurer på om dere har opplevd det samme og om noen vet hva som kan være grunnen til at blodet er svart? Hvis ikke mensen stopper snart kommer jeg til å kontakte legen, for nå er jeg lei av mensen.. 😕

Hadde kontakta legen uansett. Det er jo ikkje normalt.
Hvorfor burde jeg kontakte legen? Hva kan være galt, tror dere? Pga jobb har jeg sykt lite tid til legen, men må jeg så må jeg 😕 stoppet å blø i rundt 3-4 tiden igår, også var det helt stopp til 4 idag, var sånn at jeg ikke trengte verken bind eller tampong. Plutselig nå har det startet igjen, blir frustrert 😕

Grunn at ein skal jo ikkje gå og blø slik. Det er jo ikkje normalt. Det er ein grunn til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei der! Jeg har et spørsmål. Jeg har hatt mensen i nå 2 uker, og de siste 2-3 dagene har blodet vært svart. Veldig ekkelt, og laaangt ifra ferskt. Lurer på om dere har opplevd det samme og om noen vet hva som kan være grunnen til at blodet er svart? Hvis ikke mensen stopper snart kommer jeg til å kontakte legen, for nå er jeg lei av mensen.. 😕

Hadde kontakta legen uansett. Det er jo ikkje normalt.
Hvorfor burde jeg kontakte legen? Hva kan være galt, tror dere? Pga jobb har jeg sykt lite tid til legen, men må jeg så må jeg 😕 stoppet å blø i rundt 3-4 tiden igår, også var det helt stopp til 4 idag, var sånn at jeg ikke trengte verken bind eller tampong. Plutselig nå har det startet igjen, blir frustrert 😕
Grunn at ein skal jo ikkje gå og blø slik. Det er jo ikkje normalt. Det er ein grunn til det.

Blødningene har stoppet helt nå idag, tenkte å ringe legen på mandag, men venter å ser over helga. Hvis jeg får blødninger igjen i løpet av helga kontakter jeg legen på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen for fullt, 13 dager over IKM. :( :( Hopper videre til neste pp, med IKM uke 47...

(Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...