Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg tror jeg har ikm på lørdag, tok en test idag fordi jeg bare ikke klarte å la være.. men jeg vet ikke om jeg ser syner eller om det er noe der? http://i62.tinypic.com/ivl5y9.jpg

 

Noen som ser noe?

Den var veldig veldig vanskelig å se, men det virker som det er en slags skygge der. Når tar du neste test? :)

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg tar neste test imorgen 😊

Klarte å la være i stad, men har maaaange tester liggende så spørs om ikke jeg tar en senere 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slurpå: bare kom på en ting, har legen sjekket om du produserer nok progesteron og at det ikke er grunnen til at du har mistet tidligere? Jeg har slitt med defekt lutealfase, men lutinus gjorde at den ble normal igjen! Måtte slutte med lutinus for å få mensen etter negativ test. Tenkte kanskje den kunne gjøre at du ikke mistet, men jeg er jo ikke lege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=10hkbaa&s=8#.Vh9UDlUzeJI

 

Kom etter 2 min. La det vere HÅPE. Jeg har jo bursdag i dag 44 år i dag. Håpe håper for detta hadde vert presang detta.

 

Er redd har ryggsmerte og mens smerte.

Gratulerer med dagen! :D Sender deg masse lykkeønsker!

(Foreløpig anonym)

 

Anonymous poster hash: 525c4...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt ingen tegn til mensen. Har litt stikking og drag nede i siden av magen, bare på ene siden. Krysser fingrene for at det er en liten spire der! Skal ta test nr 2 i morgen tidlig, måtte virkelig stålsette meg for å ikke ta den i dag :P

(Foreløpig anonym)

 



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLURPÅ; Gratulera sååå mye med dagen din idag, og krysse alle fingrane for at detta betyr POSITIVT SVAR ;-) Hipphipphurra!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, nå ble det rosa på papiret :-( blir såå lei meg om jeg ikke er gravid! Er kvalm og uggen, men brystene er mindre ømme :-( er det fortsatt håp? Noen som har spottet, men likevel være gravid? Jeg tror ikke jeg skal ha mensen før på søndag egentlig. Håper noen orker og ta seg tid til å svare meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått et klart svar og gleder meg masse til tiden fremover. Jeg håper bare at ting går bra. Har bestilt legetime til tirsdag neste uke og da skal jeg være 4+5:)

http://tinypic.com/r/243hxc6/8

 

Slurpå: gratulerer så mye med dagen og masse lykke til! Håper at det er en liten spire der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) Litt sent ute med å henge meg på her. IKM nå på lørdag (tror jeg, ikke testet etter el, og syklusene er ikke helt stabile, så mulig det er søndag/mandag). Har testet et par ganger, negativt. I dag har jeg en liten blødning, bare litt rosa. i og med at jeg fikk en sen festeblødning forrige gang så hååååper jeg at det er det nå også :D 11/12 dpo i dag. Det er visst innenfor normalen til festeblødning har jeg lest (5-12 dager etter el). Krysser fingrene... har én g-test igjen i skapet, nå må jeg klare å holde meg til lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått et klart svar og gleder meg masse til tiden fremover. Jeg håper bare at ting går bra. Har bestilt legetime til tirsdag neste uke og da skal jeg være 4+5:)

http://tinypic.com/r/243hxc6/8

 

Slurpå: gratulerer så mye med dagen og masse lykke til! Håper at det er en liten spire der:)

Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ente det I sa for meg:/ vært på gu I dag og kroppen har ryddet opp selv så da hopper jeg over til neste ikm og håper det klaffer med engang neste mnd. Gratulerer med de som har spire og gratulerer med dagen slurpå :)

Endret av Entil:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...