Gå til innhold

IKM uke 42. ☺


Nygift85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Forventet IKM:

 

12/10: (Foreløpig anonym), Soliasol, H3lis pp4

13/10: *Daim* pp2, dsonja pp3

 

14/10:

 

15/10: Sage90 pp1

 

16/10:

 

17/10: slurpå.

 

18/10: Nygift85 3 pp. Kinemoor91 pp5. am0r 4pp. _JuNi_ , Mia2010<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eg hadde EL igår, så me begynte på fredag som var. Lørdag, søndag, mandag, tirsdag, idag og imårå... Noen som meina at me "trenge" flere dagar då???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lovly damer! Slenger meg med dere her jeg. Etter MA'n fikk jeg el igår på dag 24. Så regner med ikm torsdagen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer ❤ Henger meg på her? Ikm den 13.10.15. Dpo 2 i dag! Tiden går jammen sakte. Hadde el på tirsdag. Spennende og se om jeg får noen symptomer de neste ukene. (Her var det ingen tvil om el etter at jeg fikk ekstreme smerter og positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har knapt vert i hus dei 2 siste dagane. Skule fra kl 8 til 15 og rett på jobb til kl 22 tirs og onsdag. Har knapt fått testa etter el. Vist det stemmer så er eggløsningen i morgon. Akjer man og onsdag det blir vel i kveld og. El slimet er borte så håper det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde positiv el-test hele søndag og hele mandag. Hoppet i høyet, fredag,lørdag, søndag, og tirsdag. Tror dere det er en sjans da? 😂

🙊 Spennende dager i vente nå fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet IKM:

12/10: (Foreløpig anonym), Soliasol, H3lis pp4

13/10: *Daim* pp2, dsonja pp3, Bamsemos

14/10:

15/10: Sage90 pp1

16/10:

17/10: slurpå.

18/10: Nygift85 3 pp. Kinemoor91 pp5. am0r 4pp. _JuNi_ , Mia2010<3



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg må flytte IKM datoen..? Føles som jeg har eggløsning i dag, og så hadde jeg anderledes slim å går. Hvilken datomå jeg endre til å så fall? Har 28dagers syklus til vanlig. Regner man at IKM er 14dpo? (Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet IKM:

12/10: (Foreløpig anonym), Soliasol, H3lis pp4

 

13/10: *Daim* pp2, dsonja pp3, Bamsemoms

14/10:

15/10: Sage90 pp1, Hannepålandet

16/10:

17/10: slurpå.

18/10: Nygift85 3 pp. Kinemoor91 pp5. am0r 4pp. _JuNi_ , Mia2010<3



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet IKM:

12/10: (Foreløpig anonym), Soliasol, H3lis pp4

 

13/10: *Daim* pp2, dsonja pp3, Bamsemoms, vi_ønsker_flere_barn

14/10:

15/10: Sage90 pp1

16/10: Hannepålandet

17/10: slurpå.

18/10: Nygift85 3 pp. Kinemoor91 pp5. am0r 4pp. _JuNi_ , Mia2010<3



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere "kjente" nick her, sååå kjekt da ;-) vett eg va med deg jaffall Hannepålandet i gruppå for april, og meine du Slurpå va der og...når man leser overalt her inne, blande man av og til navn i like grupper osv...men flere andre nick og her inne, som eg har enten vært på gruppa med, eller lest om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig i dpo-land, så nå er det bare å vente og se:) Morsomt at eggløsning traff på dagen før bursdagen min denne mnd😄 Det hadde vært en fin bursdagsgave og en fin julegave til resten av familien🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har skikkelig "før-mens" følelse nå.... Mulig den kommer tidligere denne mnd... Det jeg trodde var eggløsning i går kanskje ikke  var det? Kjenner vanligvis eggløsningen i siden langt nede, men har ikke kjent det slik enda. Bare at det ulmer og holder på midt i magen der nede.. (Foreløpig anonym)



Anonymous poster hash: 525c4...d92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikkje temp måleren igjen. Det er vel minsten som har rota det vekk. Får ikkje sjekka om tempen har godt opp. Hjelpes meg den beroliger meg på om jeg har hatt el eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som er plaget med kviser rundt el? Jeg har plutselig fått masse "mensenkviser" på haka? Jeg har heller ikke fått ømme pupper som jeg vanligvis får mellom el og mens. Syns det er rart😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått masse små kviser på brystene. Vet ikke om det kommer fra eggløsning eller et tegn på at TR kommer. Dpo 3. Dere damer i dpo-land, drikker dere i tiden mellom el og tr? Jeg er bedt bort på jentekveld i morgen og det serveres vin til maten og etterpå. Problemet er at jeg vanligvis alltid takker ja og de vet jeg er glad i et glass vin i godt lag (misforstå meg rett) Men hva skal jeg gjøre? Takker jeg nei vil de få en mistanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...