Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, hadde ordentlig skuffelse med sjokolade i stad. Var på vei ut, så en pose med sjokolade i skapet og tenkte at nå som jeg er ute hele dagen og vært så flink ellers kan jeg unne meg noen biter i kveld. :P Kom hjem og var så klar for sjokolade, ordentlig søtsug! Men når jeg tittet oppi posen var det selvfølgelig ikke mer enn en bit igjen av de jeg likte :P

 

Ble sååå skuffa, selvom jeg ikke akkurat har gått av noe sjokolade :P Så var vel flaks for kroppen at det ikke var mer sjokolade, men fortsatt skuffa så samboeren fikk noen lange misfornøyde blikk :P

 

Hahaha 😂😂 Jaja du fikk en da så du fikk. Du er nok glad for det senere 😉 Men hadde nok også blitt nokså snurt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor jeg har hatt luft i magen idag.... min mor har fått diabetes og idag hadde min far Bursdag, mamma hadde laget to kaker med sikring istedet for sukker... og jeg har prompet i hele kveld!

 

Nå er kjøkkenskapet tømt for sjokolade og potetgull, kjøleskapet er tomt for brus. Imorgen skal det fylles opp med grønnsaker og så starte vi en ny og bedre hverdag😊

 

Med sikring?? 😨😨 Haha neida. Rekner med at det er sukrin 😉

Ja det gir nok en del promping 😂

 

Forstår ikke dere som overlever uten brus. Jeg åpnet en stor flaske pepsi max idag. Har da 1 stor flaske igjen etterpå. Innser da at det umulig er tidsnok å handle mer imorgen. Tenk om... 😨😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sikring?? 😨😨 Haha neida. Rekner med at det er sukrin 😉

Ja det gir nok en del promping 😂

 

Forstår ikke dere som overlever uten brus. Jeg åpnet en stor flaske pepsi max idag. Har da 1 stor flaske igjen etterpå. Innser da at det umulig er tidsnok å handle mer imorgen. Tenk om... 😨😣

En nokså avhengig av brus selv, men skal gi det et forsøk til på å kutte ned noe på det :) Prøver å ha som regel å ikke ha brus på praksisen her da, så er i hvert fall garantert brusfri mellom 08.30-15.00 tre ganger i uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nokså avhengig av brus selv, men skal gi det et forsøk til på å kutte ned noe på det :) Prøver å ha som regel å ikke ha brus på praksisen her da, så er i hvert fall garantert brusfri mellom 08.30-15.00 tre ganger i uka :P

Her har jeg kuttet brusen fullstendig, drikker stort sett bare vann. Men det er ganske enkelt siden jeg ikke liker sukkerfri brus. Bør vel bare være glad for det. Coca cola er min store svakhet, men det kan jeg jo ikke drikke nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt fraværende her.. Grunn? Tja, alt for mye ca :P

Mest panikkgivende: Baderoms vekta er død, trodde det var batteriet, men neida.. Så står uten å vite vekt for tiden, sist jeg sjekket var den på 93 kg.. Det er vel ca noen uker siden nå.. Men klærne sitter da enda løst, og ut fra målene jeg tok her om dagen, så går det da enda rett vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En nokså avhengig av brus selv, men skal gi det et forsøk til på å kutte ned noe på det :) Prøver å ha som regel å ikke ha brus på praksisen her da, så er i hvert fall garantert brusfri mellom 08.30-15.00 tre ganger i uka :P

 

Det er jo noe i alle fall 😊 Prøver å holde inntaket noe nede jeg og, men det er lettere sagt enn gjort. Lettere å drikke mer vann om sommeren. Nå har jeg knapt fått varmen i meg etter turen min, frister ikke såååå masse med 6 dl iskaldt vann.. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg kuttet brusen fullstendig, drikker stort sett bare vann. Men det er ganske enkelt siden jeg ikke liker sukkerfri brus. Bør vel bare være glad for det. Coca cola er min store svakhet, men det kan jeg jo ikke drikke nå :(

 

Du er rå!! 😁 Jeg vil ikke meg selv så vondt som at jeg kutter brus dessverre 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt fraværende her.. Grunn? Tja, alt for mye ca :P

Mest panikkgivende: Baderoms vekta er død, trodde det var batteriet, men neida.. Så står uten å vite vekt for tiden, sist jeg sjekket var den på 93 kg.. Det er vel ca noen uker siden nå.. Men klærne sitter da enda løst, og ut fra målene jeg tok her om dagen, så går det da enda rett vei..

 

Det er noe av det aller verste som kan skje!!! Man kan selvsagt kjøpe ny vekt, men den vet jo ikke hva den andre mente du veide så det er ikke sikkert de er helt enige 😨😨😧

Grusomt!! Har i flere perioder veid meg med både ny og gammel vekt da den nye vekta bare absolutt må være feilvare eller i alle fall langt på bærtur 😬😤

 

Har 2 vekter nå og. Den ene, den eldste, fungerer som beskyttelse for den nye 😁😁 De ligger på kommoden og den nye underst 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe av det aller verste som kan skje!!! Man kan selvsagt kjøpe ny vekt, men den vet jo ikke hva den andre mente du veide så det er ikke sikkert de er helt enige

Grusomt!! Har i flere perioder veid meg med både ny og gammel vekt da den nye vekta bare absolutt må være feilvare eller i alle fall langt på bærtur

 

Har 2 vekter nå og. Den ene, den eldste, fungerer som beskyttelse for den nye De ligger på kommoden og den nye underst

Har heller ikke penger til å skulle kjøpe ny for tiden :P Så prøver å ta det hele med ro, og fortsette med rett mat og aktivitet, og måle.. Men herlighet å stressende :P hehe.. Å jada, er redd for at den nye vekta skal komme å prakke på meg noen ekstra kg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sukrin ja, ny mobil og da må ord legges inn på nytt 😝

Her har jeg begynt et nytt og bedre liv.. knekkebrød til frokost, kyllingsalat til lunsj. På begge måltider lå jeg under i kalorier, så kan øke på med mer grønnsaker😊 har også gått en tur på 1 1/2t med vogn.da går jeg rett etter jeg leverer i bhg siden jeg allerede er ute.

 

Brusen ja, spørs om den kanskje blir redningen min, at jeg drikker litt Pepsi max i ukedagene også sånn at jeg slipper søtsuget

 

Var på coop og handlet istad, gikk forbi alle godterier og kjøpte ikke noe 😄👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rå!! Jeg vil ikke meg selv så vondt som at jeg kutter brus dessverre

Det hadde nok ikke jeg heller gjort hvis jeg hadde likt sukkerfri brus. Men cola og ketose er uforenlig desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sukrin ja, ny mobil og da må ord legges inn på nytt

Her har jeg begynt et nytt og bedre liv.. knekkebrød til frokost, kyllingsalat til lunsj. På begge måltider lå jeg under i kalorier, så kan øke på med mer grønnsaker har også gått en tur på 1 1/2t med vogn.da går jeg rett etter jeg leverer i bhg siden jeg allerede er ute.

 

Brusen ja, spørs om den kanskje blir redningen min, at jeg drikker litt Pepsi max i ukedagene også sånn at jeg slipper søtsuget

 

Var på coop og handlet istad, gikk forbi alle godterier og kjøpte ikke noe

Bra jobba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mon tro om den stepmaskinen trener noe av ryggen også🤔 Har sånn slitent vondt i ryggen, og hatt det i hele dag. Prøver å tenke tilbake på hva jeg muligens kan ha gjort, eneste jeg kommer på av mulige årsaker er stepmaskinen eller å ha ligget feil i natt 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke penger til å skulle kjøpe ny for tiden :P Så prøver å ta det hele med ro, og fortsette med rett mat og aktivitet, og måle.. Men herlighet å stressende :P hehe.. Å jada, er redd for at den nye vekta skal komme å prakke på meg noen ekstra kg :P

 

Så lenge du fortsetter med mat og aktivitet så gjør du en god innsats da 😊 Mål med målebånd eller se på klær. Jeg måler på klærne nå når vekta er uvenner med meg etter at jeg startet trening 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sukrin ja, ny mobil og da må ord legges inn på nytt 😝

Her har jeg begynt et nytt og bedre liv.. knekkebrød til frokost, kyllingsalat til lunsj. På begge måltider lå jeg under i kalorier, så kan øke på med mer grønnsaker😊 har også gått en tur på 1 1/2t med vogn.da går jeg rett etter jeg leverer i bhg siden jeg allerede er ute.

 

Brusen ja, spørs om den kanskje blir redningen min, at jeg drikker litt Pepsi max i ukedagene også sånn at jeg slipper søtsuget

 

Var på coop og handlet istad, gikk forbi alle godterier og kjøpte ikke noe 😄👏

 

 

Så flink du er!! Mange gode ting idag 😀😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mon tro om den stepmaskinen trener noe av ryggen også🤔 Har sånn slitent vondt i ryggen, og hatt det i hele dag. Prøver å tenke tilbake på hva jeg muligens kan ha gjort, eneste jeg kommer på av mulige årsaker er stepmaskinen eller å ha ligget feil i natt 🤔

 

Det gjør den nok. Trener muskler vi ikke vet vi har 😉 Det kan bare være positivt 😁😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør den nok. Trener muskler vi ikke vet vi har 😉 Det kan bare være positivt 😁😊

Haha, får satse på det :P Nå er det å prøve å slappe av den siste halve timen før gutta er hjemme og vi skal spise lasagne :) Så blir det vel lek og kos på kvelden, før jeg presser meg til 200 skritt på stepmaskinen. :D

 

Kanskje noe jeg bare innbiller meg, men tror faktisk leggene har begynt å få strammere muskler :D Kan ikke huske at de har vært så harde før 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig 400kalorier under det jeg skal spise iløpet av en dag.😊 ble noen druer nå så er kanskje nærmere 300. Skal ikke spise mer ikveld. Så får jeg prøve å spise litt mer frokost imorgen. Ikke lett å spise når man har to barn som skal ha frokost,påkledning og skal levere den ene på bhg ..... er jo så nytt å ha to barn enda, så rutinene er ikke på plass 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, får satse på det :P Nå er det å prøve å slappe av den siste halve timen før gutta er hjemme og vi skal spise lasagne :) Så blir det vel lek og kos på kvelden, før jeg presser meg til 200 skritt på stepmaskinen. :D

 

Kanskje noe jeg bare innbiller meg, men tror faktisk leggene har begynt å få strammere muskler :D Kan ikke huske at de har vært så harde før 😂

Ja det går altså superfort dersom du er som meg og kommer fra muskler i minus 14 og form på minus 72 😂😂😉

Rart hvor fort man kommer opp til 0 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en bra (eller overdreven) dag igår mtp aktivitet. Gikk over 30300 skritt. Kommer aldri til å klare å toppe det!? 😨

 

Syklet med eldste til skolen, gikk så en tur.

Holdt på med mageøvelsene i minst 1 time. Det er ikke intensiv trening altså 😉

Syklet så ned igjen til skolen til minste for å ta han til fysioterapeuten og syklet hjem med eldste. Vasket bilen etter middag og syklet på trening med minste 😥

 

Men tirsdagen er alltid lat pga. møter og fritidsaktiviteter til barna så får ta det litt mer rolig idag 😊

 

Var ikke superflink med maten, men det går ☺

Endret av moota m storebror&lillebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en bra (eller overdreven) dag igår mtp aktivitet. Gikk over 30300 skritt. Kommer aldri til å klare å toppe det!? 😨

 

Syklet med eldste til skolen, gikk så en tur.

Holdt på med mageøvelsene i minst 1 time. Det er ikke intensiv trening altså 😉

Syklet så ned igjen til skolen til minste for å ta han til fysioterapeuten og syklet hjem med eldste. Vasket bilen etter middag og syklet på trening med minste 😥

 

Men tirsdagen er alltid lat pga. møter og fritidsaktiviteter til barna så får ta det litt mer rolig idag 😊

 

Var ikke superflink med maten, men det går ☺

 

Wow, du er utrolig flink :) Jeg er imponert :) 30300 skritt er myyye ;)

 

Hva slags mageøvelser er det du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota bruker du skritteller?

Her vurderer jeg endomundo eller samsung health. Noen av dere som har en av disse? Tenkte jeg skulle slenge meg på Facebook utfordringen 10 mil i oktober. Å må derfor få målt hvor langt jeg gikk igår.

 

Det er TUNGT å gå på butikken å ikke kjøpe sjokolade når man er en sjokomoms som meg😭

Men jeg klarte det idag å👏

1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moota bruker du skritteller?

Her vurderer jeg endomundo eller samsung health. Noen av dere som har en av disse? Tenkte jeg skulle slenge meg på Facebook utfordringen 10 mil i oktober. Å må derfor få målt hvor langt jeg gikk igår.

 

Det er TUNGT å gå på butikken å ikke kjøpe sjokolade når man er en sjokomoms som meg😭

Men jeg klarte det idag å👏

1

Flink du! Det er ikke så lenge til helg og det er lov med en sjokoladebit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at aktivitet og kosthold i dag har gått utrolig dårlig. Tok en pølse på Narvesen på veien hjem fra jobb da jeg fikk melding om at vi skulle pakke å dra rett til svigers på middag. Å da gå uten mat fra 12-ish til 18, det blir for mye... Kom hjem hit etter en god stund på tog osv (dumme streik), og da hadde samboeren laget en rett-i-koppen mr lee til meg og han. Satte oss i bilen for å kjøre, sendte SMS om at vi var så så langt unna slik vi pleier. De ringer opp og sier at de sa feil til samboeren tidligere og egentlig mente neste tirsdag... Så nå er vi på vei hjem for å Lage vår egen middag... Følte veldig mye av gleden for at jeg har fri til fredag forsvant med alt det stresset osv.

 

Blir helt treningspause i dag da jeg flere ganger har opplevd at musklene i låret har dirret når jeg har slappet av i de. Men så lenge det ikke regner i morgen skal jeg prøve meg på 2-3 (kanskje mer) joggerunder rundt fotballbanen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...