Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

God kveld. Så flinke dere er. Jeg henger med i kulissene. Nå tester jeg ut periodisk faste er bare på dag 2 og selv med tung fysisk jobb går det enn så lenge fint å jobbe uten mat i kroppen. Men altså kroppen min har MYEEE fett å bruke som drivstoff under arbeidsdagen.

 

Jeg heier på dere alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veiedagen ble ikke så trist som jeg hadde forventet. Har gått ned 0,3 kg, så heldigvis ikke ødelagt så mye som jeg hadde trodd. Føler likevel at det ikke var helt fortjent siden jeg ikke har anstrengt meg noe for å oppnå dette resultatet. Så blir fortsatt en helg uten noe kosemat. 

 

19.08.16 - 120,0kg 

26.08.16 - 119,1kg. ( - 0,9kg)

02.09.16 - 118,3 kg ( - 0,9kg)

09.09.16 - 118,0 kg ( - 0,3kg)

16.09.16 - 117,4 kg ( - 0,6kg)

23.09.16 - 117,1 kg ( - 0,3kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedagen ble ikke så trist som jeg hadde forventet. Har gått ned 0,3 kg, så heldigvis ikke ødelagt så mye som jeg hadde trodd. Føler likevel at det ikke var helt fortjent siden jeg ikke har anstrengt meg noe for å oppnå dette resultatet. Så blir fortsatt en helg uten noe kosemat.

19.08.16 - 120,0kg

26.08.16 - 119,1kg. ( - 0,9kg)

02.09.16 - 118,3 kg ( - 0,9kg)

09.09.16 - 118,0 kg ( - 0,3kg)

16.09.16 - 117,4 kg ( - 0,6kg)

23.09.16 - 117,1 kg ( - 0,3kg)

 

Jeg synes du er kjempeflink!! 😊😊

Tenk på de endringene du har klart å gjøre. Alle de små tingene teller også, selv om som ser går det litt seinere eller blir litt mindre resultater når innsatsen er litt mindre.

Men det viser at du er på god vei, og, at du har gjort en del endringer i kostholdet og livsstilen som viser igjen 😁

 

Stå på videre! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på tur med campingvogna i helga så det har ikke blitt verken sykling, gåtur eller veiing igår. Syklet heldigvis med eldste både til og fra skolen på fredag slik at jeg fikk litt trim da 😊

 

Igår var vi å fiska i mange timer og ute enda lenger. Kjekt, men ble jo ikke skritt på det da 😉

 

Får prøve å være litt aktiv i uka. Tror ikke jeg gidder å veie meg før neste hel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært en dårlig uke med mye sykdom, og da sliter jeg med maten. Spiser for lite og drikker for lite, og det virker inn på vekta. Merkelig at å spise lite gjør at jeg ikke går ned. Men jeg har i alle fall sluttet å spise ting jeg ikke har "lov" til, som jeg gjorde før. Da ble det fort lette karbohydratrike løsninger når jeg var syk, men det er det slutt på heldigvis. Men i dag er formen tilbake, så satser på en ny bra uke igjen :)

07.08 - 16 : 106,1

14.08 - 16 : 103,5  ( - 2,6 kg)

21.08 - 16 : 102,1  (- 1,4 kg)

28.08 - 16 : 99,5    (- 2,6 kg)

04.09 - 16 : 97,3    (- 2,2 kg)

11.09 - 16 : 97,8    (+ 0,5 kg)

18.09 - 16 : 94,9    (- 2,9 kg)

25.09 - 16 : 94,7    (- 0,2 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært en dårlig uke med mye sykdom, og da sliter jeg med maten. Spiser for lite og drikker for lite, og det virker inn på vekta. Merkelig at å spise lite gjør at jeg ikke går ned. Men jeg har i alle fall sluttet å spise ting jeg ikke har "lov" til, som jeg gjorde før. Da ble det fort lette karbohydratrike løsninger når jeg var syk, men det er det slutt på heldigvis. Men i dag er formen tilbake, så satser på en ny bra uke igjen :)

07.08 - 16 : 106,1

14.08 - 16 : 103,5 ( - 2,6 kg)

21.08 - 16 : 102,1 (- 1,4 kg)

28.08 - 16 : 99,5 (- 2,6 kg)

04.09 - 16 : 97,3 (- 2,2 kg)

11.09 - 16 : 97,8 (+ 0,5 kg)

18.09 - 16 : 94,9 (- 2,9 kg)

25.09 - 16 : 94,7 (- 0,2 kg)

Synes det er bra jeg! Hadde også mye sykdom denne uka, men ble for mange lette løsninger på middag osv. Så her var det en del karbohydratrike måltider for å si det sånn. Nå er det heldigvis bare nesa som snufser litt igjen hos meg, så håper på en mye bedre uke denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært en dårlig uke med mye sykdom, og da sliter jeg med maten. Spiser for lite og drikker for lite, og det virker inn på vekta. Merkelig at å spise lite gjør at jeg ikke går ned. Men jeg har i alle fall sluttet å spise ting jeg ikke har "lov" til, som jeg gjorde før. Da ble det fort lette karbohydratrike løsninger når jeg var syk, men det er det slutt på heldigvis. Men i dag er formen tilbake, så satser på en ny bra uke igjen :)

07.08 - 16 : 106,1

14.08 - 16 : 103,5 ( - 2,6 kg)

21.08 - 16 : 102,1 (- 1,4 kg)

28.08 - 16 : 99,5 (- 2,6 kg)

04.09 - 16 : 97,3 (- 2,2 kg)

11.09 - 16 : 97,8 (+ 0,5 kg)

18.09 - 16 : 94,9 (- 2,9 kg)

25.09 - 16 : 94,7 (- 0,2 kg)

 

Resultatene dine har vært gode over lang tid! Du har vært super flink! 😁😁

Flere resultater kommer så god som du er 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en god start på uka 😊

Syklet 3 ganger til sentrum idag. Både til og fra skolen med eldste og til trening med minste.

Har også gjort en del mageøvelser.

 

Mannen kunne faktisk konstatere at jeg har fått magemuskler på lørdag 😀 Så det hjelper litt på magen også med sykling og tur og de få øvelsene jeg har gjort til nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke jenter!

 

Her er det litt dårlig med kosthold og turgåing,da storebror hadde uhell på lørdag med tennene sine og har vært på sykehuset i helgen. Og ble lagt inn igjen idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatene dine har vært gode over lang tid! Du har vært super flink!

Flere resultater kommer så god som du er

Tusen takk :) er veldig klar for at jeg skal gå videre nedover. Nå ser jeg veldig frem til å tippe under 90, kan ikke huske sist jeg var det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke jenter!

 

Her er det litt dårlig med kosthold og turgåing,da storebror hadde uhell på lørdag med tennene sine og har vært på sykehuset i helgen. Og ble lagt inn igjen idag.

Uffda :( God bedring til storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en god start på uka

Syklet 3 ganger til sentrum idag. Både til og fra skolen med eldste og til trening med minste.

Har også gjort en del mageøvelser.

 

Mannen kunne faktisk konstatere at jeg har fått magemuskler på lørdag Så det hjelper litt på magen også med sykling og tur og de få øvelsene jeg har gjort til nå

Du er så utrolig flink med treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke jenter!

 

Her er det litt dårlig med kosthold og turgåing,da storebror hadde uhell på lørdag med tennene sine og har vært på sykehuset i helgen. Og ble lagt inn igjen idag.

 

Oi da 😨😕

Håper at det går bra! Forstår godt at kosthold og livsstil kommer i 2. rekke da.

God bedring eller lykke til med tennene! 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) er veldig klar for at jeg skal gå videre nedover. Nå ser jeg veldig frem til å tippe under 90, kan ikke huske sist jeg var det

 

Ja det er ekstra gøy med slike store delmål 😁

Bikke under et nytt 10-tall er superstas 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig flink med treningen :)

 

Takk! Føler endelig at jeg har funnet en treningsmetode som funker for meg 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sykling idag med sterk vind som ikke lignet annet enn orkan i kastene.

 

Men har gått en tur. Gikk med ei venninne. Hev på meg buksa fra sauesankingstida og håpte den var noenlunde vanntett. Det var den langt ifra 😉

Så har kjøpt meg en Bergans turbukse som jeg kan bruke uten annen bukse under. Den er vind og vanntett. Viktig med gode klær 😁

 

Prøvde en bukse igår som jeg kjøpte før jul. En litt høy i livet med synlige knapper foran. Den satt endelig fint på 😙

Herlig å se resultater på den måten når jeg ikke ser særlig resultater på vekta og ikke har vært på vekta i helga 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får vi se hvor tøff jeg egentlig er. Har lagt opp til en rask gåing / power walk / kanskje lett jogging tur i 30-60 min i morgen tidlig. Er sånn halvveis gira på det, men har lyst til å få inn en fast treningsøkt på onsdag/torsdag, og har lyst til å bli bedre form enn det jeg var på videregående. Husker at jeg fint kunne jogge 15-30 min sammenhengende, nå er jeg usikker på om jeg holder 5 min. Så blir spennende å se om jeg klarer å pushe meg til å faktisk gjøre det!

 

Har en dum tankegang som går ut på at jeg er "redd" for at folk skal se at jeg trener osv siden jeg er stor. Føler og tror at alle ser på meg og tenker masse stygt, selvom om jeg tror (og håper) at det egentlig bare er inne i hodet mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sykling idag med sterk vind som ikke lignet annet enn orkan i kastene.

 

Men har gått en tur. Gikk med ei venninne. Hev på meg buksa fra sauesankingstida og håpte den var noenlunde vanntett. Det var den langt ifra 😉

Så har kjøpt meg en Bergans turbukse som jeg kan bruke uten annen bukse under. Den er vind og vanntett. Viktig med gode klær 😁

 

Prøvde en bukse igår som jeg kjøpte før jul. En litt høy i livet med synlige knapper foran. Den satt endelig fint på 😙

Herlig å se resultater på den måten når jeg ikke ser særlig resultater på vekta og ikke har vært på vekta i helga 😊😊

Så gøy! Gleder meg til den dagen jeg kan begynne å merke/se det på kroppen at jeg har begynt å gå ned i vekt :D Har en liten "drøm" om å en dag endelig kunne bruke jeans igjen og føle at det er komfortabelt, og ikke som et pølseskinn :P Nå går det bare i tøybukser fra Cubus og et par fra zizzi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sønnen ut av sykehuset og mye bedre😊 så imorgen blir det ny gåtur på meg. Er godt etter fødsel å være noen kg lettere enn det man var før graviditeten (6kg) og kjenner det på buksene. Så nå må jeg bare fortsette😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får vi se hvor tøff jeg egentlig er. Har lagt opp til en rask gåing / power walk / kanskje lett jogging tur i 30-60 min i morgen tidlig. Er sånn halvveis gira på det, men har lyst til å få inn en fast treningsøkt på onsdag/torsdag, og har lyst til å bli bedre form enn det jeg var på videregående. Husker at jeg fint kunne jogge 15-30 min sammenhengende, nå er jeg usikker på om jeg holder 5 min. Så blir spennende å se om jeg klarer å pushe meg til å faktisk gjøre det!

 

Har en dum tankegang som går ut på at jeg er "redd" for at folk skal se at jeg trener osv siden jeg er stor. Føler og tror at alle ser på meg og tenker masse stygt, selvom om jeg tror (og håper) at det egentlig bare er inne i hodet mitt :P

Kjenner meg godt igjen i den tankegangen. Tar meg selv i de tankene stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får vi se hvor tøff jeg egentlig er. Har lagt opp til en rask gåing / power walk / kanskje lett jogging tur i 30-60 min i morgen tidlig. Er sånn halvveis gira på det, men har lyst til å få inn en fast treningsøkt på onsdag/torsdag, og har lyst til å bli bedre form enn det jeg var på videregående. Husker at jeg fint kunne jogge 15-30 min sammenhengende, nå er jeg usikker på om jeg holder 5 min. Så blir spennende å se om jeg klarer å pushe meg til å faktisk gjøre det!

 

Har en dum tankegang som går ut på at jeg er "redd" for at folk skal se at jeg trener osv siden jeg er stor. Føler og tror at alle ser på meg og tenker masse stygt, selvom om jeg tror (og håper) at det egentlig bare er inne i hodet mitt :P

 

Så sprek har jeg aldri vært 😜

Du klarer det nok, jeg heier på deg 😁😁

 

Ja de tankene de kan noen ganger være over alt. For min del blir det bedre når jeg har gjort det noen ganger. Håper det er slik for deg også 😊

Tenk at du gjør det for deg selv, og ikke for dem uansett 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Gleder meg til den dagen jeg kan begynne å merke/se det på kroppen at jeg har begynt å gå ned i vekt :D Har en liten "drøm" om å en dag endelig kunne bruke jeans igjen og føle at det er komfortabelt, og ikke som et pølseskinn :P Nå går det bare i tøybukser fra Cubus og et par fra zizzi :P

 

Når vi kom fra ferien i 2013 var jeg så tjukk at jeg hadde nesten bare skjørt å gå i 😨😣😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen får vi se hvor tøff jeg egentlig er. Har lagt opp til en rask gåing / power walk / kanskje lett jogging tur i 30-60 min i morgen tidlig. Er sånn halvveis gira på det, men har lyst til å få inn en fast treningsøkt på onsdag/torsdag, og har lyst til å bli bedre form enn det jeg var på videregående. Husker at jeg fint kunne jogge 15-30 min sammenhengende, nå er jeg usikker på om jeg holder 5 min. Så blir spennende å se om jeg klarer å pushe meg til å faktisk gjøre det!

 

Har en dum tankegang som går ut på at jeg er "redd" for at folk skal se at jeg trener osv siden jeg er stor. Føler og tror at alle ser på meg og tenker masse stygt, selvom om jeg tror (og håper) at det egentlig bare er inne i hodet mitt :P

Prøv å ikke tenk på om andre ser deg. Tren med hodet høyt hevet, tviler på at noen tenker stygt om deg. Ha på deg noe treningstøy du trives i og tren i vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? Jeg klarte det! Jeg klarte å dra meg opp og ut av senga sammen med gutta i dag, til tross for at jeg har hjemmedag!

 

Gikk først med de ned til t-banen, også gikk jeg litt videre (ca 15 min vanlig gange). Så bestemte jeg meg for å prøve å jogge litt, for å se hvor dårlig form jeg er osv, men turte ikke prøve på fortauet/gangveien, fortsatt i frykt for hva andre tenker. Men så klarte jeg å overtale meg selv til å jogge rundt en fotballbane. De er jo ikke akkurat folksomme før 08 :D Jogget lett rundt fotballbanen 2 ganger uten pause og uten å senka farten(!), så tok 3 min pause og fikk inn en runde til! Sikkert ikke mer enn maks 5 min jogg og 30-35 min gange, men jeg er så fornøyd. Mestringsfølelsen av bare det lille der er fantastisk, og særlig at jeg rakk dette før 08! Nei, dette tror jeg jammen at jeg skal prøve på flere ganger! (Sier jeg nå, så kommer melkesyra i morgen og alt er dumt :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...