Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Ja, akkurat den jeg har fått :D Fint med gode lårmuskler, men håper det gjør at vekta går ned og at jeg ikke får kjempe store lår :P Har allerede ganske store lår, som jeg gjerne vil bli kvitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får bedre resultater enn meg da.. 😉

Hva koster sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkurat den jeg har fått :D Fint med gode lårmuskler, men håper det gjør at vekta går ned og at jeg ikke får kjempe store lår :P Har allerede ganske store lår, som jeg gjerne vil bli kvitt :P

Så kult, har ikke sett sånn før jeg :) Var det vanskelig å holde balansen?  Jeg vil heller tro at du får stramme fine lår, og den må jo være fin for rumpa. Trappegåing er jo bra rumpetrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bedre resultater enn meg da..

Hva koster sånn?

Men du har da bra resultater. Du er i bedre form, har bedre kondis, mer muskler, du er sterkere og du har blitt slankere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har da bra resultater. Du er i bedre form, har bedre kondis, mer muskler, du er sterkere og du har blitt slankere :)

 

Huff ja jo takk det er jo helt sant 😳

Det er bare tallene på vekta som mangler 😳😵😵😜😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja jo takk det er jo helt sant

Det er bare tallene på vekta som mangler

Jeg er helt sikker på at de kommer de og etterhvert :) Det er så fort å se seg blind på tallene, så blir man skuffet når man ikke går så fort ned som man ønsker. Men glemmer å se alle de andre positive forandringene. Jeg kjenner meg så igjen, og når vekta mi står nesten stille, så har jeg glemt det jeg har skrevet her :D Da blir jeg helt låst på den manglende vektnedgangen. Det er tydeligvis mye lettere å være positiv for andre enn for meg selv :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt sikker på at de kommer de og etterhvert :) Det er så fort å se seg blind på tallene, så blir man skuffet når man ikke går så fort ned som man ønsker. Men glemmer å se alle de andre positive forandringene. Jeg kjenner meg så igjen, og når vekta mi står nesten stille, så har jeg glemt det jeg har skrevet her :D Da blir jeg helt låst på den manglende vektnedgangen. Det er tydeligvis mye lettere å være positiv for andre enn for meg selv :legrine:

 

Ja det er helt sant! Det er lettere å være positiv og dra andre opp enn å nytte det selv når man har dårlige tider 😉

Jeg jobber videre som sagt 😁 (imorgen, idag har jeg spist både sukkerfri sjokolade og karameller 😯 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sant! Det er lettere å være positiv og dra andre opp enn å nytte det selv når man har dårlige tider

Jeg jobber videre som sagt (imorgen, idag har jeg spist både sukkerfri sjokolade og karameller )

Hvor kjøper du sukkerfrie karameller? :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper du sukkerfrie karameller? :spise:

 

Det er vel sånn fruktkaramell helst.

Har kjøpt på grensa mellom Danmark og Tyskland, i Sverige og på Life helsekostbutikk 😊😊

Altfor gode faktisk 😣 🍬 Men det gjør sitt med magen om du blir for grisk. Jeg kaller den kunstige søtningen for prompesukker 😂💨🚩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får bedre resultater enn meg da.. 😉

Hva koster sånn?

Spurte samboeren min nå, og han hadde betalt rundt 500kr for en gjennom en kompis som jobber med det tydeligvis. Søkte raskt på nettet og ser at den starter på 550kr og oppover, men at man kun kan kjøpe på nettet tydeligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult, har ikke sett sånn før jeg :) Var det vanskelig å holde balansen? Jeg vil heller tro at du får stramme fine lår, og den må jo være fin for rumpa. Trappegåing er jo bra rumpetrening :)

Har ikke så veldig god balanse, så satte min bak en lenestol sånn at jeg har noe å støtte meg til :) Men prøvde mest uten, og det gikk bra. Måtte bare ikke stå og tenke på det, da gikk det dårlig :P

 

Håper at kroppen likevel går ned noe mer :P Å ha mye muskler på lår og rumpe (helt sikkert legger også da jeg kjenner det godt der også) under noe fett vil jo se helt teit ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg trodde ikke det skulle gå så bra denne uka :sjokkert: Er superfornøyd :) I dag har jeg gått ned akkurat 13 kg, 1,6 kg denne uka :) :) :) Målet mitt er 85 til jul, fortsetter jeg sånn, så klarer jeg det med god margin. Det er lov å håpe :)

 

07.08 - 16 : 106,1

14.08 - 16 : 103,5  ( - 2,6 kg)

21.08 - 16 : 102,1  (- 1,4 kg)

28.08 - 16 : 99,5    (- 2,6 kg)

04.09 - 16 : 97,3    (- 2,2 kg)

11.09 - 16 : 97,8    (+ 0,5 kg)

18.09 - 16 : 94,9    (- 2,9 kg)

25.09 - 16 : 94,7    (- 0,2 kg)

02.10 - 16 : 93,1    (- 1,6 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel sånn fruktkaramell helst.

Har kjøpt på grensa mellom Danmark og Tyskland, i Sverige og på Life helsekostbutikk

Altfor gode faktisk Men det gjør sitt med magen om du blir for grisk. Jeg kaller den kunstige søtningen for prompesukker

Prompesukker var et passende navn ja :legrine: Burde holde meg unna, merker jeg blir oppblåst av det ja :(  de første 6 ukene spiste jeg ikke noe sukkererstatninger i det hele tatt. Burde holdt meg til det. Merker at det sukkerfrie og gir meg skikkelig søtsug :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får et fantastisk resultat Valnøtta! :D Og gratulerer med 13kg, det er jo bare helt supert! :)

 

I dag blir dagen brukt til å gå fra lekeplass til lekeplass for å leke i det fine været. Blir ikke stort med aktivitet og trening da gutten vår bare er et år, så det er ikke mer enn å gå rundt å se på ting osv :) Har hittil tatt 200 skritt på stepmaskinen da, så får jeg ta 200 til i løpet av kvelden synes jeg :) Fant i går ut at 1 skritt på stepmaskinen er et skritt per fot på maskinen, så blir jo noe aktivitet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får et fantastisk resultat Valnøtta! :D Og gratulerer med 13kg, det er jo bare helt supert! :)

 

I dag blir dagen brukt til å gå fra lekeplass til lekeplass for å leke i det fine været. Blir ikke stort med aktivitet og trening da gutten vår bare er et år, så det er ikke mer enn å gå rundt å se på ting osv :) Har hittil tatt 200 skritt på stepmaskinen da, så får jeg ta 200 til i løpet av kvelden synes jeg :) Fant i går ut at 1 skritt på stepmaskinen er et skritt per fot på maskinen, så blir jo noe aktivitet da :D

Tusen takk :) Har ikke gått ned så mye før, så det er veldig motiverende :)

Jeg synes du er flink jeg :) du er i mye mer aktivitet enn meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg trodde ikke det skulle gå så bra denne uka :sjokkert: Er superfornøyd :) I dag har jeg gått ned akkurat 13 kg, 1,6 kg denne uka :) :) :) Målet mitt er 85 til jul, fortsetter jeg sånn, så klarer jeg det med god margin. Det er lov å håpe :)

 

07.08 - 16 : 106,1

14.08 - 16 : 103,5 ( - 2,6 kg)

21.08 - 16 : 102,1 (- 1,4 kg)

28.08 - 16 : 99,5 (- 2,6 kg)

04.09 - 16 : 97,3 (- 2,2 kg)

11.09 - 16 : 97,8 (+ 0,5 kg)

18.09 - 16 : 94,9 (- 2,9 kg)

25.09 - 16 : 94,7 (- 0,2 kg)

02.10 - 16 : 93,1 (- 1,6 kg)

 

 

Så flink du er 😊😊😊😊😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prompesukker var et passende navn ja :legrine: Burde holde meg unna, merker jeg blir oppblåst av det ja :( de første 6 ukene spiste jeg ikke noe sukkererstatninger i det hele tatt. Burde holdt meg til det. Merker at det sukkerfrie og gir meg skikkelig søtsug :eeeh:

 

Jeg burde også holde meg mest mulig unna, men det er alt annet enn lett. Det gjør meg mer sugen, oppblåst og kan gi litt knip..

Men så er det sååå godt 😂😂🍬💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får et fantastisk resultat Valnøtta! :D Og gratulerer med 13kg, det er jo bare helt supert! :)

 

I dag blir dagen brukt til å gå fra lekeplass til lekeplass for å leke i det fine været. Blir ikke stort med aktivitet og trening da gutten vår bare er et år, så det er ikke mer enn å gå rundt å se på ting osv :) Har hittil tatt 200 skritt på stepmaskinen da, så får jeg ta 200 til i løpet av kvelden synes jeg :) Fant i går ut at 1 skritt på stepmaskinen er et skritt per fot på maskinen, så blir jo noe aktivitet da :D

 

 

Å sitte på rompa krever ca.70-80 kalorier. Å gå krever over 200. Så det hjelper 😀😆

Alt hjelper! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat den mest aktive helgen, men har heldigvis vært ute en god del og fått gjort unna noen oppgaver til studiet :) Har brukt stepmaskinen også da, haha! Blitt glad i den lille tingen allerede, så ble 200 skritt i går og 400 i dag for delt på 2 "økter" :)

 

Den kommende uka håper jeg å få til å prøve å jogge på onsdag igjen, 1-2 styrkeøkter og ellers ta 2-300 steps på stepmaskinen hver dag :D Kostholdet skal det bli skjerpings på, skal prøve å bli flinkere til å drikke mindre brus blant annet. Er altfor glad i cola, men må prøve å ta tak i det siden jeg har vært utrolig sløv på det :/ Så blir det spennende å se på fredag om stepmaskinen har noe innvirkning på vekta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt noen aktiv helg. Og når det kommer til maten så ja.. Huff 😧

 

Ny uke imorgen, får bare tenke fremover og at spist sjokolade er spist sjokolade.. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt noen aktiv helg. Og når det kommer til maten så ja.. Huff 😧

 

Ny uke imorgen, får bare tenke fremover og at spist sjokolade er spist sjokolade.. 😳

Haha, hadde ordentlig skuffelse med sjokolade i stad. Var på vei ut, så en pose med sjokolade i skapet og tenkte at nå som jeg er ute hele dagen og vært så flink ellers kan jeg unne meg noen biter i kveld. :P Kom hjem og var så klar for sjokolade, ordentlig søtsug! Men når jeg tittet oppi posen var det selvfølgelig ikke mer enn en bit igjen av de jeg likte :P

 

Ble sååå skuffa, selvom jeg ikke akkurat har gått av noe sjokolade :P Så var vel flaks for kroppen at det ikke var mer sjokolade, men fortsatt skuffa så samboeren fikk noen lange misfornøyde blikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn fruktkaramell helst.

Har kjøpt på grensa mellom Danmark og Tyskland, i Sverige og på Life helsekostbutikk 😊😊

Altfor gode faktisk 😣 🍬 Men det gjør sitt med magen om du blir for grisk. Jeg kaller den kunstige søtningen for prompesukker 😂💨🚩

Er det derfor jeg har hatt luft i magen idag.... min mor har fått diabetes og idag hadde min far Bursdag, mamma hadde laget to kaker med sikring istedet for sukker... og jeg har prompet i hele kveld!

 

Nå er kjøkkenskapet tømt for sjokolade og potetgull, kjøleskapet er tomt for brus. Imorgen skal det fylles opp med grønnsaker og så starte vi en ny og bedre hverdag😊

Endret av junimamma81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...