Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

Atiram87: Jeg har overhodet ingen symptomer. Ingen murring, og ikke litt ømme bryster engang.. Er nok ingen spire her.. Håper det klaffer neste pp☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen symptom på meg heller, men har ett lite håp likevel.føle brysta er litt ømme, men det er nok bare fordi jeg har trykt så mye på de for å kjenne etter siste dagene😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er min 9 pp og har hatt 1 SA og kjemisk kvar mnd. Er jo 43 år og rekner med detta vil ta tid. Er på veg til min 10 pp og alt håp er ute her denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pp 2 her 😄

Tror ikke det ble noe denne pp'n. Men håper jo selvfølgelig.

Har mann med nedsatt sædkvalitet så dette kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.6 Krilor, atiram87, am0r

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå, væren91

 

4.6 LilleMy1989

 

5.6 Zarina, MiSpire

 

6.6

 

7.6 Hoppetau, taus90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i min første pp. Men er så utolmodig, så kommer til å føle jeg aldri blir gravid viss mensen kommer iløpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i min første pp. Men er så utolmodig, så kommer til å føle jeg aldri blir gravid viss mensen kommer iløpet av neste uke.

Jeg er også i første på :-) samb dro på jobb i 5 uker rett før jeg fikk EL :-(

Utolmodig jeg og, livredd for at det aldri skal klaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er i min første pp. Men er så utolmodig, så kommer til å føle jeg aldri blir gravid viss mensen kommer iløpet av neste uke.

Jeg er også i første på :-) samb dro på jobb i 5 uker rett før jeg fikk EL :-(

Utolmodig jeg og, livredd for at det aldri skal klaffe.

Spennande er det vertfall. Håper det klaffer på første forsøk på både deg og meg☺ når skal du teste deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag jeg. 9dpo. Negativ. Trodde faktisk jeg skulle få en positiv. Hat hatt øm korsrygg. Stikk nederst i magen på høyre side og noe annet små tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag jeg. 9dpo. Negativ. Trodde faktisk jeg skulle få en positiv. Hat hatt øm korsrygg. Stikk nederst i magen på høyre side og noe annet små tegn.

Kjedelig å få neg. Men sjansen er jo fortsatt stor siden du ikke er kommet til ikm enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

1.6 Krilor, atiram87, am0r

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå, væren91, zarina

 

4.6 LilleMy1989

 

5.6 MiSpire

 

6.6

 

7.6 Hoppetau, taus90

 

Jeg fikk negativ test i går, så nå gidder jeg ikke teste før onsdag, hvis ikke tanta kommer før da... spottet litt i går, men ingenting i dag, så ikke godt å si når tanta har tenkt til å melde seg... tror ikm blir onsdag for meg siden el kom litt før tiden.

Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spotter i dag så heksa er nok etter planen. Blir ny pp i uke 27 her.

 

Lykke til og la det komme mangen positive denne uka som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.6 Krilor, atiram87, am0r

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå, væren91, zarina

 

4.6 LilleMy1989

 

5.6 MiSpire

 

6.6 Lykketroll13

 

7.6 Hoppetau, taus90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare syting. Vondt over alt og dårlig form 😝

Men har fått litt kviser og det er et tydelig tegn på tr! Æsj... 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neg i dag.:-( da blir det noen glass vin på meg også.:-)

 

Skal du teste imorgen? Tror jeg må gjøre det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er i min første pp. Men er så utolmodig, så kommer til å føle jeg aldri blir gravid viss mensen kommer iløpet av neste uke.

Jeg er også i første på :-) samb dro på jobb i 5 uker rett før jeg fikk EL :-(

Utolmodig jeg og, livredd for at det aldri skal klaffe.

Spennande er det vertfall. Håper det klaffer på første forsøk på både deg og meg☺ når skal du teste deg?

Er usikker på når jeg skal teste. Tror jeg vil vente på eventuelle symptomer for å ikke bli alt for skuffet, du da? :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har opplevd å ha menslignende smerter, øm i korsryggen og ømme bryster i perioden fra EL til mens? Aldri hatt dette før og var igrunn derfor jeg ville teste, men graviditetstesten var negativ 13 dpo.

 

Kjenner også MASSIVT til hvor sur og sint jeg er nå rett før forventet mens, så er vel PMSen som viser seg? Sluttet på piller i desember og ALDRI hatt det sånn mellom EL og mens før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har opplevd å ha menslignende smerter, øm i korsryggen og ømme bryster i perioden fra EL til mens? Aldri hatt dette før og var igrunn derfor jeg ville teste, men graviditetstesten var negativ 13 dpo.

 

Kjenner også MASSIVT til hvor sur og sint jeg er nå rett før forventet mens, så er vel PMSen som viser seg? Sluttet på piller i desember og ALDRI hatt det sånn mellom EL og mens før.

Har det sånn hver mnd. Først får jeg ømme pupper dagen etter el. Men mage vondt og ryggvondt får jeg ikke før dagen før mens. Uten om denne mnd. Nå har jeg hatt mens smerter i dagesvis😳 au au!

Tr kommer vell tidligere enn forventet denne gangen 😕😮😑😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt menssmerter, vondt i korsrygg og ømme bryster siden 2 dager etter EL og er nå 15 dpo. Lest noen steder at noen har det slik hver mnd, mens noen hadde hatt det slik den PPen de ble gravide. Men neg test. Skjønner meg ikke på kroppen min.:-( *hyyyyyyle* !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt øm korsrygg denne perioden jeg og. Nytt for meg akkurat den. Testet i dag (10dpo) men d var negativt. Men. Når etter tidsfristen kan jeg skimte en strek.... Skygge sikkert...

 

Tok en test til noen timer senere. Garantert negative

 

Anonymous poster hash: 5dc73...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...