Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rekner med jeg har den 2 juni.

 

Spotter no så rekner med i morgon kveld kommer det i bøtter og span.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikkje tante rød komt for fult. Har spotta i 2 dagar og det er ikkje normalt. bruker å spotte i 1 dag. Får sjå om tanta kommer for fult i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du å blø så lite? heldi!

Blør fra 1,5 til 2 dager. Men det renner godt når jeg er halvveges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør fra 5-7 dager. Tre av di dagene bruker jeg tampong og bind samtidig. Og må bytte veldig ofte..

Så jeg vil si du er veldi heldig 😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør fra 5-7 dager. Tre av di dagene bruker jeg tampong og bind samtidig. Og må bytte veldig ofte..

Så jeg vil si du er veldi heldig

Uff det hørtes felt ut. Da får du håpe testen din lyser med 2 streker. Så slipper du mensen ei god stund. Krysser krysser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør ikke mye, en dag med mye og resten bare unødvendig spotting.... Men har FRYKTELIG vondt fagen før/første dagen. Huff og æsj!!😠😠

Håper på spire snart og etter det er det spiral og forhåpentligvis no more pain og blod😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er noe hærk uansett!! 😷

Håper vi alle slipper unna ganske snart.

Og hvis jeg får mensen nå håper jeg det blir i løpet av helga så jeg får være på denne ikm gruppa 😄👍

Er bare sur å teit i dag... Så hun dukker vell opp i morgen tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg IKM 7 juni 😞😞

Jaja bedre lykke neste gang!

Bare så synd at gubben antageligvis er borte på jobb under eggløsningen...

Men krysser fingrene😄

 

God helg alle sammen 😄👍🍹⛵️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg IKM 7 juni

Jaja bedre lykke neste gang!

Bare så synd at gubben antageligvis er borte på jobb under eggløsningen...

Men krysser fingrene

God helg alle sammen ⛵

Jeg hadde troen på at det klaffa for deg.

 

Her er det eit problem for meg og. Gubben reiser på mandag og kommer heim torsdag. Så her blir det kun aksjer søndags kveld. Krysser jeg får EL mandag men men krysse krysse.

 

Vi får håpe gubbane har dykktige svømmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre lykke neste pp for oss alle😃 Men samme problem her også.....Gubben reiser nå på mandag (legger inn aksjer nå i helga) og blir borte hele neste uke. Kommer hjem mandag 18.på kvelden. I følge app er eggløsning mandag eller tirsdag da så håper den stemmer og at vi får lagt inn aksjer 18.og 19.😉

Med min tullete syklus og flaks for tia, kjem sikkert el tidligere, og i løpet av uka😯. Ikke bare bare med skiftarbeidere som jobber maaaange mil unna.

Får krysse fingre og håpe det blir greit for oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre lykke neste pp for oss alle Men samme problem her også.....Gubben reiser nå på mandag (legger inn aksjer nå i helga) og blir borte hele neste uke. Kommer hjem mandag 18.på kvelden. I følge app er eggløsning mandag eller tirsdag da så håper den stemmer og at vi får lagt inn aksjer 18.og 19.

Med min tullete syklus og flaks for tia, kjem sikkert el tidligere, og i løpet av uka. Ikke bare bare med skiftarbeidere som jobber maaaange mil unna.

Får krysse fingre og håpe det blir greit for oss alle

Da får me håpe at ELEN ER MED OSS.

 

Noe dritt med di manfolka. Tenk om vi kunne oppbevar sæden og sprut den inn da den rette tid er der. Så enkelt men NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrene for oss alle sammen denne måneden! Mannen jobber skift her også, men han kommer heldigvis hjem hver kveld. Så vi får jo lagt inn aksjer flere dager, men syns det er rimelig slitsomt når det står på siden alt må skje sent på kvelden og jeg pendler til jobb. Er liksom typisk at jeg må står opp halv 6 og at mannen ikke er hjemme før etter 23. Blir noen søvnløse dager fremover, men får vel se på det som en øvelse til småbarnstid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får eksprimentere med frysing og tining kan jo bli spennende

Får håpe det hjelper med isbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her kjære... Kan du være så grei og sprute litt sæd i denne koppen med isbiter før du reiser på jobb?!" 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her kjære... Kan du være så grei og sprute litt sæd i denne koppen med isbiter før du reiser på jobb?!"

Tenk om det hadde vert så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Her kjære... Kan du være så grei og sprute litt sæd i denne koppen med isbiter før du reiser på jobb?!" 😂😂😂

He he.... har tøyset med det her hjemme flere ganger....😃😃Hadde det bare vært så enkelt. Har beordra gubben hjem så fort som mulig. Håper ikke han må jobbe overtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...