Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

1.6 Krilor

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå

 

4.6 mispire, LilleMy1989

 

5.6 Zarina

 

6.6

 

7.6 Hoppetau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det sterk positiv test i går kveld. Første gang jeg har fått sterkere strek enn kontrollstreken. Er jo lov til å håpe at det var et godt tegn ;) hadde i tillegg sterke el smerter i går som også var mye sterkere enn vanlig, pluss en liten blødning. I dag er testen svakere igjen så da er vel el i dag da vel? Kjenner det skal bli godt å slippe pliktsexen for wn stund nå altså. Både jeg og mannen er dødslei av sex hver dag :P

 

Hvordan synes dere det er med prøvingen? Slitsomt eller helt ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med heile prøvingane er jo EL TIDEN. Det synest jeg, traff vi el bommet vi. Det store spørsmålet.

 

Zarina : DA BLIR DET EIT LITE FRØ SOM FESTER SEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det sterk positiv test i går kveld. Første gang jeg har fått sterkere strek enn kontrollstreken. Er jo lov til å håpe at det var et godt tegn ;) hadde i tillegg sterke el smerter i går som også var mye sterkere enn vanlig, pluss en liten blødning. I dag er testen svakere igjen så da er vel el i dag da vel? Kjenner det skal bli godt å slippe pliktsexen for wn stund nå altså. Både jeg og mannen er dødslei av sex hver dag :P

 

Hvordan synes dere det er med prøvingen? Slitsomt eller helt ok?

Dette høres positivt ut😃👍

Syns denne prøvinga er slitsom. Føler med stressa og til tider litt deppa. Håper det blir snart.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkende CB el test her i dag. Passet ikke helt. Trodde el skulle være før (hoppet i høyet natt til i går) el mest sannsynlig i morgen. Vet ikke om vi treffes før i overmorgen (jobb... F... Jobb) så sjansene er vel lav :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blinkende CB el test her i dag. Passet ikke helt. Trodde el skulle være før (hoppet i høyet natt til i går) el mest sannsynlig i morgen. Vet ikke om vi treffes før i overmorgen (jobb... F... Jobb) så sjansene er vel lav :(

Ikke greit å få det til å klaffe alltid😉 Føler med deg da har samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at vi alle rakk å sende inn noen krigere! Får håpe svømmerne til mannen din holder ut mispire, eller at cb'en blinker et par dager til før el kommer :)

 

Får håpe at noen av oss er heldige i alle fall, ellers er det vel bare å samle opp nytt mot til ny pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager detaljer (men dette er eneste stedet man kan si slikt. Ettersom vi et verpesjuke smågale hele gjengen 😂) Vi rakk en runde til. Fort og billig. 😂😂😂 Gud så desperat man kan bli.

 

Men er fremdeles skeptisk. Hvis el er i dag eller i morgen så er en uke tidligere enn vanlig... Redd el testene bare viser meg positiv pga at kroppen forsøker å slippe. Men at el likevel ikke kommer...

 

Testet med CB digital. Når den har blinkende smilefjes... Er det da sikkert st el kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager detaljer (men dette er eneste stedet man kan si slikt. Ettersom vi et verpesjuke smågale hele gjengen 😂) Vi rakk en runde til. Fort og billig. 😂😂😂 Gud så desperat man kan bli.

 

Men er fremdeles skeptisk. Hvis el er i dag eller i morgen så er en uke tidligere enn vanlig... Redd el testene bare viser meg positiv pga at kroppen forsøker å slippe. Men at el likevel ikke kommer...

 

Testet med CB digital. Når den har blinkende smilefjes... Er det da sikkert st el kommer?

Usikker hvordan det er for deg men jeg har tidligere brukt cb digital og fikk smilefjes lenge før eggløsning. Vet eggløsning var senere pga slim, smerte og tempøkning.

Kanskje du kan teste videre el rundt da du mener el skal være? Lykke til😃

Og ja...vi er desperate😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Slim og el test stemmer. Men kjenner ikke noe kjent ifht el smerter. Blir gal av å kjenne etter (når man egentlig forsøker å ikke kjenne etter 😂😂)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Slim og el test stemmer. Men kjenner ikke noe kjent ifht el smerter. Blir gal av å kjenne etter (når man egentlig forsøker å ikke kjenne etter 😂😂)

Vet det er vanskelig😯 Har selv litt varierende smerter, ulikt fra gang til gang...

Stol på testen du og da fikk du jo lagt inn aksjer😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager detaljer (men dette er eneste stedet man kan si slikt. Ettersom vi et verpesjuke smågale hele gjengen ) Vi rakk en runde til. Fort og billig. Gud så desperat man kan bli.

Men er fremdeles skeptisk. Hvis el er i dag eller i morgen så er en uke tidligere enn vanlig... Redd el testene bare viser meg positiv pga at kroppen forsøker å slippe. Men at el likevel ikke kommer...

Testet med CB digital. Når den har blinkende smilefjes... Er det da sikkert st el kommer?

Her har det vært samme greia. Cb har vist El en uke for tidlig, men da har jeg ikke hatt noen symptomer... Denne måneden fortsatte jeg å teste med cb etter at smilefjeset hadde slukket, og da stemte testen nesten overens med billgtest (en dag forskjell) og slim/smerter... tror kanskje jeg begynner å teste med dem for tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vi bare i 2 pp så foreløpig stresser vi ikke. Med første- og andremann har det gått veldig kjapt å bli gravid, så hvis vi må gå mange pp, vil jeg nok kjenne på stresset..

Her har det blitt sex hver dag i en uke. Vet ikke om det er bra, eller om mannen bør "samle opp" svømmere😆 nå er i hvertfall el over for min del. Så dette blir spennende.

Skal på hyttetur i helgen. Hvordan er det da med ett glass vin til maten? Bør jeg holde meg unna? Har ikke lyst å avsløre meg heller, spesielt siden vi ikke vet om det er blitt noe enda.. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som deg helgen etter, tingeling87. Sannsynligvis for tidlig å teste, og skal ut med noen venner. Er kun et vennepar som vet at vi prøver og har ikke lyst til å avsløre det før ting er sikkert. Jeg tenkte å løse det med å bestille et glass vin, men bare neppe til det og si at vinen ikke falt i smak eller noe i den duren... Kanskje du kan la mannen drikke litt av glasset ditt når ingen ser det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg komt til 4 dpo og kjenner ikkje ein dritt. Men det er jo alt for tidligt.

 

Kva med resten av jentene og Dpo land ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får fylle opp glasset og nippe til det. Så får mannen overta det etterhvert☺️

 

Jeg føler på meg at noe er i gang.. Det er så rart. Merket ikke noe forrige pp, men denne gangen kjenner jeg småmurringer allerede😱 begynner å lure på om det bare sitter i hodet..😂 er bare 2 dager dpo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner myyye som vanlig. Har mye vondt etter eggløsning. Denne mnd er jeg egentlig sikker på at det ikke er noe (evt 1% sjanse). Gubben kom nok hjem for sent😠

Har vært gravid, ammende og prøvende i 5-6 år nå. Stort sett alkoholfri. Tar meg nå ei sider når mensentiden er/før el.....denne helga tror jeg jeg tar meg ei da tror graviditet er umulig. Men....enn hvis.... det er et under ( denne gangen et virkelig mirakel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner myyye som vanlig. Har mye vondt etter eggløsning. Denne mnd er jeg egentlig sikker på at det ikke er noe (evt 1% sjanse). Gubben kom nok hjem for sent😠

Har vært gravid, ammende og prøvende i 5-6 år nå. Stort sett alkoholfri. Tar meg nå ei sider når mensentiden er/før el.....denne helga tror jeg jeg tar meg ei da tror graviditet er umulig. Men....enn hvis.... det er et under ( denne gangen et virkelig mirakel).

Ikke det at det er noe problem å være avholds heller.... drikk gjerne et glass brus isteden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner myyye som vanlig. Har mye vondt etter eggløsning. Denne mnd er jeg egentlig sikker på at det ikke er noe (evt 1% sjanse). Gubben kom nok hjem for sent😠

Har vært gravid, ammende og prøvende i 5-6 år nå. Stort sett alkoholfri. Tar meg nå ei sider når mensentiden er/før el.....denne helga tror jeg jeg tar meg ei da tror graviditet er umulig. Men....enn hvis.... det er et under ( denne gangen et virkelig mirakel).

Ikke det at det er noe problem å være avholds heller.... drikk gjerne et glass brus isteden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en g.test just for fun ( testoman 😉). Kom frem et svaaaaakt strek nr 2. Mulig skyggestrek? Vises selvsagt dårlig på bilde da det er vanskelig å se ellers også, men ser noe. Har jo erfart dette tidligere, så kan være skyggestrek eller feil på test. Fikk flere cb+ slike.

 

http://i59.tinypic.com/2igeywp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en g.test just for fun ( testoman 😉). Kom frem et svaaaaakt strek nr 2. Mulig skyggestrek? Vises selvsagt dårlig på bilde da det er vanskelig å se ellers også, men ser noe. Har jo erfart dette tidligere, så kan være skyggestrek eller feil på test. Fikk flere cb+ slike.

 

http://i59.tinypic.com/2igeywp.jpg

Hvorfor er den så rød testen?

 

Er nok skygge og inbildning ja. Hvis du er sikker på el. For 2 dpo har ikke egget rukket å komme seg ned til livmoren enda engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en g.test just for fun ( testoman 😉). Kom frem et svaaaaakt strek nr 2. Mulig skyggestrek? Vises selvsagt dårlig på bilde da det er vanskelig å se ellers også, men ser noe. Har jo erfart dette tidligere, så kan være skyggestrek eller feil på test. Fikk flere cb+ slike.

 

http://i59.tinypic.com/2igeywp.jpg

Hvorfor er den så rød testen?

 

Er nok skygge og inbildning ja. Hvis du er sikker på el. For 2 dpo har ikke egget rukket å komme seg ned til livmoren enda engang

Er nok mer enn 2dpo uansett. Er testoman men..... Usikker på el men iallefall 4dpo eller mer. Da mannen var borte ei uke må evt befruktning skjedd tidlig forrige uke el nå mandag.

Innbilning er det ikke, men irriterende skyggestrek kan det være😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om el'en min var på onsdag... Hadde mye el slim da. I går var det mye mindre og ikke like elastisk...

Kan hende denne pp'n ble bare tull. Har vært syk og lite sex. Fikk bare inn en runde i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...