Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt menssmerter, vondt i korsrygg og ømme bryster siden 2 dager etter EL og er nå 15 dpo. Lest noen steder at noen har det slik hver mnd, mens noen hadde hatt det slik den PPen de ble gravide. Men neg test. Skjønner meg ikke på kroppen min.:-( *hyyyyyyle* !!!

Huff... Det er ikke noe artig...

Jeg gikk to dager over forrige pp, kjempe kjipt når tr kom 😕 men tror kroppen vil spille oss noen puss i prøve periodene. For vi blir stresset og spente, noe kroppen reagerer på... Vi må bare ha håpet oppe og krysse fingrene! 😄 spiren sitter til slutt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har hatt menssmerter, vondt i korsrygg og ømme bryster siden 2 dager etter EL og er nå 15 dpo. Lest noen steder at noen har det slik hver mnd, mens noen hadde hatt det slik den PPen de ble gravide. Men neg test. Skjønner meg ikke på kroppen min.:-( *hyyyyyyle* !!!

Huff... Det er ikke noe artig...

Jeg gikk to dager over forrige pp, kjempe kjipt når tr kom 😕 men tror kroppen vil spille oss noen puss i prøve periodene. For vi blir stresset og spente, noe kroppen reagerer på... Vi må bare ha håpet oppe og krysse fingrene! 😄 spiren sitter til slutt 😊

Fingers crossed! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skal ikke jeg teste meg før på torsdag/fredag. Skal på sommaravslutning med jobben fredag, så må nesten vere sikker. Men mensen er vel komt til den tid uansett så.

Må nok bestille meg nytt lager med teststrimler:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har greid å avstå fra testing til nå... Føler meg flink!😂👍

Men tror ikke jeg klarer å holde meg til ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har greid å avstå fra testing til nå... Føler meg flink!😂👍

Men tror ikke jeg klarer å holde meg til ikm...

da er du superflink! Her tok spenningen over. :/ Har fortsatt et lite håp da tr ikke er dukket opp 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd å følge litt med på tempen. Men nå har den økt til over 38 😂 så jeg tror kanskje jeg egentlig er syk og ikke gravid! At det går ann?!?

Trenker jeg tester på onsdags morgen uansett. Bare fordi jeg synes det er så fryktelig spennende 😁😄😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta på besøk her... litt kort lutealfase her denne gangen, men det er i grunn ok for da får jeg i det minste startet ny syklus :)

 

Jeg har bestilt tester fra fertil.no og billigetester... tenkte jeg skulle prøve ut ebay neste gang siden det er veldig billig der i forhold til norske sider. Bruker altfor mye penger på tester altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner svake mensenmurringer. Og puppene er superømme. Akkurat som d pleier å være før mensen..,,, 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigetester.no har jeg bestilt fra. Igår bestilte jeg eggløsningstester i tillegg, aldri prøvd det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag.. Ikke mensen enda. Negativ test på lørdag. Tør ikke teste

 

Samme her! IKM i går her da, men syklus varierer fra 28 - 32 dager så det er ikke godt å si  :forvirret:

Når har du planer om å teste igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikm i dag.. Ikke mensen enda. Negativ test på lørdag. Tør ikke teste

Samme her! IKM i går her da, men syklus varierer fra 28 - 32 dager så det er ikke godt å si :forvirret:

Når har du planer om å teste igjen?

 

Ikm igår på meg også.. negativ igår, så nå venter eg på mensen... skikkelig menssmerter og stikkinger idag. Har fortsatt ett lite håp.. satser på el var veldi sein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test... Ja ja.. Får håpe neste pp bringer lykke da ❤️

Du har vel ikke ikm før i slutten av uken? Så det er nok håp enda:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Negativ test... Ja ja.. Får håpe neste pp bringer lykke da ❤️

Du har vel ikke ikm før i slutten av uken? Så det er nok håp enda:)

Joda... Men er ganske sikker på at det ikke ble denne mnd av mage grunner. Selv om jeg håper 😊 vi får se om tr kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amor: mensmurringer synes jeg du skal tolke positivt så lenge du ikke får tr :-)

 

Velger å tro det jeg også! Aldri hatt mensmurringer mellom EL og mens før. Så nå håper jeg at jeg bare testet for tidlig! Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ikm i dag.. Ikke mensen enda. Negativ test på lørdag. Tør ikke teste

Samme her! IKM i går her da, men syklus varierer fra 28 - 32 dager så det er ikke godt å si :forvirret:

Når har du planer om å teste igjen?

 

Ikm igår på meg også.. negativ igår, så nå venter eg på mensen... skikkelig menssmerter og stikkinger idag. Har fortsatt ett lite håp.. satser på el var veldi sein...

 

 

Spennende! *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får mensen i løpet av dagen så skal jeg kjøpe en test i morgen. Har ingen i hus.. Testet på lørdag for jeg skulle i utdrikningslag, den ble negativ. Har ikke hatt noen symptomer heller, så jeg tror ikke det har klaffa her. Håper egentlig ikke det, fordi jeg tok et par glass vin i utdrikningslaget(11dpo).. Ringte legekontoret og hørte med de først. Hun sa at testen mest sannsynlig ville være positiv på lørdag dersom jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

 

Jeg og du hadde vel ikm igår begge to. Jeg tørr ikke teste imorgen.. men viss mensen ikke kommer før fredag, så blir det testing! Skal du teste imorgen? Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

 

Jeg og du hadde vel ikm igår begge to. Jeg tørr ikke teste imorgen.. men viss mensen ikke kommer før fredag, så blir det testing! Skal du teste imorgen? Spennende!

 

 

Skummelt å teste, så vet ikke om jeg tørr jeg heller. Men i dag er jeg på syklusdag 32. Noe lengre syklus har jeg aldri hatt, så enten er det en spire i magen eller så er tanta forsinket. :s Ååå det er så spennende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Og jeg er HELT sikker på at disse mensmurringene IKKE er innbilning heller............. Gaaad!! :P Skal jeg teste i morgen?? Skjønner ikke at du klarer å vente sååå lenge, jeg!

Endret av am0r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...