Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

Ut på dagen har jeg kjent stik og kjenner ut som det kommer mensen. Boblinger og som det kommer noe ut. Har ikkje merka det før.

 

Jeg starta og teste 5 dpo og testoman som jeg er. Skinmta strek men kjemisk lusker rundt. Takler kjemisk bra men blir verre når du kommer 4 + og så kommer blod. Da blir jeg skuffa da. Vondare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på her jeg også. Spennende å lese om folk som er i akkurat samme situasjon som oss:)

Ikm på mandag her, men veldi merkelig syklus på meg, så har ikke troen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du teste igjen Slurpå?

Jeg tror jeg tar en test Lørdags morgen bare sånn for å være "sikker" før jeg tar meg et glass vin.

Er jo ganske sikker på at det ikke ble noe denne runden. Men har jo selvfølgelig et lite håp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få bli med her? IKM ca 1.juni.:-)

 

Kan jeg teste i helgen? Er invitert på fest på lørdag, vil ikke drikke! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på fest på lørdag. Tester i morgen, og lørdag. ikm på tirsdag. Liker ikke å teste så tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1.6 Krilor, atiram87, am0r

 

2.6 Tingeling87

 

3.6 Slurpå

 

4.6 LilleMy1989

 

5.6 Zarina, MiSpire

 

6.6

 

7.6 Hoppetau, taus90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke teste så tidlig jeg heller. Hva gjør andre? Er fra 8-11 dager dpo (ureg syklus).. Vil ikke drikke når det er en liten sjanse for at et lite frø befinner seg i magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig vondt i nedre del av magen på venstre side i flere dager nå.

Pluss at jeg er ekstremt treg i magen.

Vet ikke om dette er pga noe graviditet 😛

Men noen som har vært borti dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig vondt i nedre del av magen på venstre side i flere dager nå.

Pluss at jeg er ekstremt treg i magen.

Vet ikke om dette er pga noe graviditet 😛

Men noen som har vært borti dette før?

Vondt og vondt. Men kjenner noe på venstre side. Tenker d mer er eggdtokkene. Men hvorfor skal man få stikk der ved graviditet? Eller kanskje d bare er vanskelig å lokalisere hvor d kommer fra. Kjente d samme sist og. Plutselig stoppet det. Skjønte da T egget ikke hang fast lengre. Begynte å blø to dager senere

 

Bobler å fiser da 😂😂 er det graviditetssymptom ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte spotte nå i kveld😈😠 Ingen mensensmerter.......og det er rart da jeg bruker ha VELDIG vondt. Kommer vel.

Blir så frustrert!! Kort syklus.

 

Lykke til med testing dåkk som skal i mårn😃👍

Endret av Krilor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte spotte nå i kveld😈😠 Ingen mensensmerter.......og det er rart da jeg bruker ha VELDIG vondt. Kommer vel.

Blir så frustrert!! Kort syklus.

 

Lykke til med testing dåkk som skal i mårn😃👍

Kan det være festeblødning?

Du har jo ikke ikm enda vell?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min test ble negativ 10 dpo. Det stod at 50% av gravide ville få positiv 10 dpo. I morgen er sjansen 75%. Får prøve igjen da, men det var ikke antydning til kryss nå i morges.. Så jeg tror det blir bortkasta.. Men siden jeg skal i utdrikningslag så må jeg dobbeltsjekke.. Lykke til dere som skal teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet nå, riktignok med en test som er gått ut på dato. Men ble selfølgelig negativ. Må kjøpe nye tester idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen for fult.😈😠 Tror kanskje jeg har fått ny syklus. Ser at forrige pp og denne er på 25 dager ( tidligere stabil 29). 14 dager fra mens til el og lutealfase på bare 11 dager....

Deppa i dag! Mest da jeg vet at gubben vil være borte også i juni under el. Jobber annahver uke borte, borte nå og hjemme beste....dermed borte om 2 uker og eggløsning😭Lyst å hyle!! Må prate med noen men har ingen å prate om dette med.

Håper han kan få bytte....

 

Ønsker dåkk alle lykke til. Blir vel ikm uke 26 på meg.

God helg😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM mandag, kan jeg teste i morgen tidlig da? :P Kløøøøør i fingrene!!!

Ikm på mandag her og, testa idag, men negativ selfølgelig.. så nå skal jeg vente til mandag vertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å spotte i dag... så da er tanta helt sikkert på vei...så da får man vel si bedre lykke neste gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også.. Blir ny pp her nå. Heia marsbaby!! Lykke til med testing dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også.. Blir ny pp her nå. Heia marsbaby!! Lykke til med testing dere andre!!

 

Håpet er vel ikke ute enda? Er mange som ikke får positiv test før etter ikm. Jeg har fortsatt ett håp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag for å være sikker og den var selvfølgelig defekt! typisk at det var akkurat i dag den ikke skulle gi meg noe svar... Får ta en ny test senere i dag og håpe at den funker bedre... Tror nok det blir noen glass vin i dag hvis testen er negativ. Tok en testi går hvor fargen ikke trakk seg helt opp innen tiden. Kikket på den senere på dagen og da var fargen borte og dannet en positiv strek. Vet jo at den helt sikkert er falsk ppositiv, men man får jo liksom et lite håp da... Blir jo helt svingstang i hodet av å gå å håpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...