Gå til innhold

ikm uke 23


Zarina

Anbefalte innlegg

 

 

 

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

Jeg og du hadde vel ikm igår begge to. Jeg tørr ikke teste imorgen.. men viss mensen ikke kommer før fredag, så blir det testing! Skal du teste imorgen? Spennende!

Skummelt å teste, så vet ikke om jeg tørr jeg heller. Men i dag er jeg på syklusdag 32. Noe lengre syklus har jeg aldri hatt, så enten er det en spire i magen eller så er tanta forsinket. :s Ååå det er så spennende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Og jeg er HELT sikker på at disse mensmurringene IKKE er innbilning heller............. Gaaad!! :P Skal jeg teste i morgen?? Skjønner ikke at du klarer å vente sååå lenge, jeg!

 

Viss du aldri har hatt så lang syklus før så hadde jeg testet imorgen!!

Mine sykluser er helt på bærtur.. sist syklus var på 35 dager. Idag er jeg på dag 36.. så jeg rekner med den bare tuller med meg fordi jeg har vore ekstra nervøs og spent i det siste. Men på fredag må jeg teste, skal på fest:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

Jeg og du hadde vel ikm igår begge to. Jeg tørr ikke teste imorgen.. men viss mensen ikke kommer før fredag, så blir det testing! Skal du teste imorgen? Spennende!

Skummelt å teste, så vet ikke om jeg tørr jeg heller. Men i dag er jeg på syklusdag 32. Noe lengre syklus har jeg aldri hatt, så enten er det en spire i magen eller så er tanta forsinket. :s Ååå det er så spennende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Og jeg er HELT sikker på at disse mensmurringene IKKE er innbilning heller............. Gaaad!! :P Skal jeg teste i morgen?? Skjønner ikke at du klarer å vente sååå lenge, jeg!

Viss du aldri har hatt så lang syklus før så hadde jeg testet imorgen!!

Mine sykluser er helt på bærtur.. sist syklus var på 35 dager. Idag er jeg på dag 36.. så jeg rekner med den bare tuller med meg fordi jeg har vore ekstra nervøs og spent i det siste. Men på fredag må jeg teste, skal på fest:/

Du har sikkert skreve det før, men hvilken pp er du i? Min første her:) har en gutt på 2,5 fra før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

Jeg og du hadde vel ikm igår begge to. Jeg tørr ikke teste imorgen.. men viss mensen ikke kommer før fredag, så blir det testing! Skal du teste imorgen? Spennende!

Skummelt å teste, så vet ikke om jeg tørr jeg heller. Men i dag er jeg på syklusdag 32. Noe lengre syklus har jeg aldri hatt, så enten er det en spire i magen eller så er tanta forsinket. :s Ååå det er så spennende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Og jeg er HELT sikker på at disse mensmurringene IKKE er innbilning heller............. Gaaad!! :P Skal jeg teste i morgen?? Skjønner ikke at du klarer å vente sååå lenge, jeg!

 

Viss du aldri har hatt så lang syklus før så hadde jeg testet imorgen!!

Mine sykluser er helt på bærtur.. sist syklus var på 35 dager. Idag er jeg på dag 36.. så jeg rekner med den bare tuller med meg fordi jeg har vore ekstra nervøs og spent i det siste. Men på fredag må jeg teste, skal på fest:/

 

 

Tror kanskje syklusen min tuller med meg og, men igjen så er det 6 mnd siden jeg sluttet på pilla. :P Så syns det burde stabilisert seg....

 

Det er egentlig vår første pp. Har som sagt ikke gått på prevansjon på 6 mnd, så vi har bare kost oss og ikke tenkt noe særlig på det. Men denne mnd er jeg sikker på at vi traff på EL ivertfall. :-) Klaffer det ikke, så er det ny sjanse neste mnd! :-) Helt i startfasen begge to da, hadde vært kjempegøy om det hadde klaffet på første forsøk for begge! 

Endret av am0r
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

Jeg og du hadde vel ikm igår begge to. Jeg tørr ikke teste imorgen.. men viss mensen ikke kommer før fredag, så blir det testing! Skal du teste imorgen? Spennende!
Skummelt å teste, så vet ikke om jeg tørr jeg heller. Men i dag er jeg på syklusdag 32. Noe lengre syklus har jeg aldri hatt, så enten er det en spire i magen eller så er tanta forsinket. :s Ååå det er så spennende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Og jeg er HELT sikker på at disse mensmurringene IKKE er innbilning heller............. Gaaad!! :P Skal jeg teste i morgen?? Skjønner ikke at du klarer å vente sååå lenge, jeg!

Viss du aldri har hatt så lang syklus før så hadde jeg testet imorgen!!

Mine sykluser er helt på bærtur.. sist syklus var på 35 dager. Idag er jeg på dag 36.. så jeg rekner med den bare tuller med meg fordi jeg har vore ekstra nervøs og spent i det siste. Men på fredag må jeg teste, skal på fest:/

Tror kanskje syklusen min tuller med meg og, men igjen så er det 6 mnd siden jeg sluttet på pilla. :P Så syns det burde stabilisert seg....

 

Det er egentlig vår første pp. Har som sagt ikke gått på prevansjon på 6 mnd, så vi har bare kost oss og ikke tenkt noe særlig på det. Men denne mnd er jeg sikker på at vi traff på EL ivertfall. :-) Klaffer det ikke, så er det ny sjanse neste mnd! :-) Helt i startfasen begge to da, hadde vært kjempegøy om det hadde klaffet på første forsøk for begge!

 

Ja det hadde vert veldi kjekt om begge to fikk positiv test iløpet av uka! Jeg har skikkelig på følelsen at mensen kommer imorgen tidlig.. men det trodde jeg idag tidlig også..så vi får se.

Jeg sluttet på pillen i mars.. så første mnd uten pille prøvde vi ikke fordi vi ikke ville ha desember barn:p

Har menssmerter hele tiden, kan ikke huske å ha hatt det så mange dager i forveien før!

Håper håper !!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe tanta holder seg laaaaangt unna! :P

 

Vi får krysse fingrene for at denne murringen er positivt for oss, og at vi ikke skal lide sånn uten en premie! Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe tanta holder seg laaaaangt unna! :P

 

Vi får krysse fingrene for at denne murringen er positivt for oss, og at vi ikke skal lide sånn uten en premie! Hehe :P

 

God morgen:)

Ingen tr her enda, lettet og forvirret på samme tid!

Spent på om du har testet deg idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og testet i dag. 12 dpo. Testet med strimmel fra ebay. Negativ. Men så syntes jeg å skimte en forskjell fra de andre. Ikke strek men noe som var neste usynlig synlig hvis dere skjønner.

 

Løp til apoteket og kjøpte et merke som heter valunio. Der er det en svaaaaaaaaaak strek. (Samme merke jeg testet positiv 8 dpo men fikk mensen 10 dpo igjen) (men sist var den sterkere) testet med samme test 9 dpo denne syklusen. Helt hvit

 

Har en igjen til i morgen. Redd det er skygge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens, negativ test :( Da får vi håpe det blir en feriespire neste mnd <3

 

Ååå då kjedelig:/ lang syklus på både meg og deg da!! Kjedelig å bare sitte å vente på mensen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært te gynekolog og fått konstantert at eneste utvei er sannsynligvis ivf.

Usikker på hva jeg skal gjøre?

Ønsket her syerkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og testet i dag. 12 dpo. Testet med strimmel fra ebay. Negativ. Men så syntes jeg å skimte en forskjell fra de andre. Ikke strek men noe som var neste usynlig synlig hvis dere skjønner.

 

Løp til apoteket og kjøpte et merke som heter valunio. Der er det en svaaaaaaaaaak strek. (Samme merke jeg testet positiv 8 dpo men fikk mensen 10 dpo igjen) (men sist var den sterkere) testet med samme test 9 dpo denne syklusen. Helt hvit

 

Har en igjen til i morgen. Redd det er skygge.....

Hva tror dere? (Jeg måtte zoome inn selv for å se) 12. Dpo. Helt blank tidligere... Men den er for svak for at jeg tolker den som positiv

 

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22MwFTiVxOfVuIh4l5k2TGxc#.VW7UJ4JdanM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke tolket den som positiv nei. Ser ut som en skyggestrek , altså skyggen av der streken ville ha kommet dersom den var positiv 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tolket den som positiv nei. Ser ut som en skyggestrek , altså skyggen av der streken ville ha kommet dersom den var positiv 😯

Tolker den som negativ selv. I går var samme test helt hvit. Usikker om jeg skal teste i morgen eller vente en dag til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Noen fler som skal teste i morgen? Jeg vagler mellom å være optimistisk og pesimistisk :P Siden syklusen varierer så har jeg et lite håp ennå, og at jeg bare testet for tidlig. :)

Jeg og du hadde vel ikm igår begge to. Jeg tørr ikke teste imorgen.. men viss mensen ikke kommer før fredag, så blir det testing! Skal du teste imorgen? Spennende!
Skummelt å teste, så vet ikke om jeg tørr jeg heller. Men i dag er jeg på syklusdag 32. Noe lengre syklus har jeg aldri hatt, så enten er det en spire i magen eller så er tanta forsinket. :s Ååå det er så spennende at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Og jeg er HELT sikker på at disse mensmurringene IKKE er innbilning heller............. Gaaad!! :P Skal jeg teste i morgen?? Skjønner ikke at du klarer å vente sååå lenge, jeg!

Viss du aldri har hatt så lang syklus før så hadde jeg testet imorgen!!

Mine sykluser er helt på bærtur.. sist syklus var på 35 dager. Idag er jeg på dag 36.. så jeg rekner med den bare tuller med meg fordi jeg har vore ekstra nervøs og spent i det siste. Men på fredag må jeg teste, skal på fest:/

Tror kanskje syklusen min tuller med meg og, men igjen så er det 6 mnd siden jeg sluttet på pilla. :P Så syns det burde stabilisert seg....

Det er egentlig vår første pp. Har som sagt ikke gått på prevansjon på 6 mnd, så vi har bare kost oss og ikke tenkt noe særlig på det. Men denne mnd er jeg sikker på at vi traff på EL ivertfall. :-) Klaffer det ikke, så er det ny sjanse neste mnd! :-) Helt i startfasen begge to da, hadde vært kjempegøy om det hadde klaffet på første forsøk for begge!

Ja det hadde vert veldi kjekt om begge to fikk positiv test iløpet av uka! Jeg har skikkelig på følelsen at mensen kommer imorgen tidlig.. men det trodde jeg idag tidlig også..så vi får se.

Jeg sluttet på pillen i mars.. så første mnd uten pille prøvde vi ikke fordi vi ikke ville ha desember barn:p

Har menssmerter hele tiden, kan ikke huske å ha hatt det så mange dager i forveien før!

Håper håper !!!:)

Jeg slutter også i mars :-) første pp. Spennende!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ingen mens, negativ test :( Da får vi håpe det blir en feriespire neste mnd <3

 

Ååå då kjedelig:/ lang syklus på både meg og deg da!! Kjedelig å bare sitte å vente på mensen..

 

 

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves  :legrine: Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på tr kom nå, kjente jeg vart helt våt i trusa.. måtte forte meg på do(er på jobb), men det var bare mye utflod, tykt og slimete.. (sorry for detaljert beskrivelse).. men først vart jeg letta, så begynte eg å lure på om det kunne vere el som er såååå sen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test en dag etter ikm.. Ømme pupper og menssmerter i to dager. Da er det bare å vente på mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært te gynekolog og fått konstantert at eneste utvei er sannsynligvis ivf.

Usikker på hva jeg skal gjøre?

Ønsket her syerkt!

Så synd at du har fått en sånn beskjed :( Kan desverre ikke gi deg noen gode råd rundt dette annet enn å bruke litt tid på snakke og kjenne på følelsene dere har rundt å sette i gang med ivf. Ville fulgt hjertet til syvende og sist, men lest meg opp for å vite hva dere begynner på. Også tenker jeg at mannen og du bør være enige om hva dere vil gjøre...

 

God klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg vært te gynekolog og fått konstantert at eneste utvei er sannsynligvis ivf.

Usikker på hva jeg skal gjøre?

Ønsket her syerkt!

Så synd at du har fått en sånn beskjed :( Kan desverre ikke gi deg noen gode råd rundt dette annet enn å bruke litt tid på snakke og kjenne på følelsene dere har rundt å sette i gang med ivf. Ville fulgt hjertet til syvende og sist, men lest meg opp for å vite hva dere begynner på. Også tenker jeg at mannen og du bør være enige om hva dere vil gjøre...

 

God klem til deg!

Takk😃 Godt å "være" her inne.Mye go forståelse som er vanskelig å finne blant venner og familie.

Har lest en del på forhånd og fikk god omvisning og innføring av tiden fremover hvis vi ønsker gi det en sjanse. Mannen ønsker flere barn, selv om han ville helt gjort det naturlig, er han med. Han ønsker meg lykkelig💜

Tror nok vi prøver. Kunne starte allerede i midten av juli med medisin og innsetting slutten av juli. Vil prøve oss denne pp og i starten av juli, kanskje vi vinner i Lotto😃😉.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh!! Dritt lei nå! Kan ikke mensen bare komme så vi får starta på ny pp.. sikker på jeg ikke er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh!! Dritt lei nå! Kan ikke mensen bare komme så vi får starta på ny pp.. sikker på jeg ikke er gravid.

Ingen tegn til TR her heller. Hva skjeeeeer, aldri vært sånn før.. 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ååååh!! Dritt lei nå! Kan ikke mensen bare komme så vi får starta på ny pp.. sikker på jeg ikke er gravid.

Ingen tegn til TR her heller. Hva skjeeeeer, aldri vært sånn før.. 😶

Aldri vært sånn her heller. Er 38 dager siden sist mens nå!!

El må ha vert kraftig forsinket:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen her, to dager etter ikm. Hopper over i 3pp og ikm uke 27! Lykke til alle dere andre☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...